Jump to content

Probleme motor 2.5 TDI / BPE / R5 (Touareg 7L)


Bobbym
 Share

Postare recomandată

Verifica pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvanalex123

Am inlocuit pompa tandem cu una perfect functionala si cu kit de garnituri noi, nicio imbunatatire, problema persista.

De cand am inceput sa ii inlocuiesc piese, printre care oringuri injectoare Bosch, un injector complet reconditionat, furtun pompa tandem, filtru motorina, de atunci a inceput sa bage si motorina in ulei. 

Problema cu pornirea la rece in panta a avut-o de cand a ajuns masina din Germania, deci suspectez ca nu ar avea legatura cu problema de motorina in ulei.

Valorile la injectoare sunt ok pe VCDS, DPF-ul este in regula si el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat uzura chiulasei din locașurile injectoarelor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Razvanalex123

Da, se pare ca in locasul injectorului pe care l-am inlocuit deoarece cel vechi nu functiona absolut deloc, exista fisuri. Ce imi recomandati sa fac? Se poate rectifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

S-ar parea cam am inceput sa am si eu o problema dupa 225 de mii de km, incepe turbina sa se auda ca o ascutitoare cad si cand, de

obicei daca accelerez brusc.

 

Am inregistrat zgomotul: https://www.youtube.com/shorts/lS7m_lzuq88

 

Din cate am studiat este nevoie de demontat evacuarea, filtrul de aer si problema grea ridicat motorul cativa cm, pentru a scoate tamponul si

un suport, altfel nu se poate avea acces la cele 3 suruburi de care este prinsa turbina.

 

Turbina optez sa fie noua de la JP Group in rest nu am nici o idee. Primele simptome ceva afum negru, dupa un an si ceva un mic zgomot

dupa 2500 rot/minut, nu am luat limp mode niciodata.

Trebuie sa o inlocuiesc asta este sigur , orice sfat este binevenit.

 

Inca ceva, observ ca s-a discutat ce norma are motorul BEP, euro 3 sau 4, primele modele BEP facelift nu au adblue,

nu stiu daca conteaza insa este bine de stiut, motorul care il detin nu are canistra pentru adblue.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este BPE nu BEP...🙂

Pentru a da jos turbina trebuie demontata galeria de evacuare, cu EGR cooler-ul, desfacut colierul DPF-ului, cutia filtrului de aer cu MAF-ul si furtunul de admisie suspendat motorul, demontat suportul motor si apoi demontata turbina de pe motor. Mai ai nevoie de garniturile demontate si de piulite noi pentru galerie si cooler EGR.

Turbina poti sa o si reconditionezi la un atelier specializat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect motorul este BPE, trebuie ridicat un pic de motor cu un crick din ce observ pe anumite tutoriale?

 

In zona unde locuiesc putini cunoscatori de Vw si de Touareg R5 si mai putini.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!