Jump to content

Achiziție, Configurare & Impresii (Touareg CR7)


mihai.iancu
 Share

Postare recomandată

Mie imi place foarte mult masina , pana cand prind una in fata mea si vad stopurile spate

Nu se potrivesc deloc cu aceasta masina , prea mici si subtiri , o strica

Cand o vezi din fata zici ca te ataca tigrul

Iar cand trece si te uiti in spate iti dai seama ca te-ai speriat de pisica

De fapt e o tendinta generala la masinile noi , sa le faca stopurile si farurile cat mai subtiri

Stopurile la Q7 arata jenant iar la Q8 arata super - ei nu realizeaza asta ?

X5 face acum stopurile cum le avea Q7 pe vremuri iar X3 chiar le are faine

 

 

 

 

fata.jpg

spate.jpg

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/26/2019 at 10:50 AM, mihai.iancu said:

...

Sa nu uit la Touareg scârțâie oglinzile la rabatare

 

si la audi q7 4m scartaie usile la inchidere, mai exact plasticul de la usa cand freaca chederul de jos de la rama usii, iar la touareg 7p imi scartaia pielea vienna cand ma miscam in scaun fracandu-se exteriorul sezutului de laterala de plastic a scaunului.

toate se rezolva cu putin spray cu silicon de chedere, crema de piele ...

 

am avut touareg 7p, l-am schimbat pe un q7 4m in 2016, si vara asta am schimbat iarasi avand la alegere intre cr7 si 4m.

ca idee lagul la motorul de 286(audi vw irelevant) este si e usor oribil, mai ales pentru cineva care e obisnuit cu motorul de 272cp, si probabil are legatura cu controlul emisiilor.

referitor la puntea viratoare spate, am avut pe 4m vechi, 3 ani 90k km a fost fara probleme. 

am optat tot pentru 4m, fara facelift, am "alergat" sa prind fara facelift, nu reusesc de nici un fel sa ma impac cu touchurile alea, iar touaregul chiar si fara televizorul din bord in varianta cu butoane pentru clima, nu mi-a placut ca si ergonomie la bord, plus ca ceasurile de bord arata chiar oribil in varianta clasica/analogica, iar diferenta de pret real/de achizitie nu a fost suficient de mare sa ma faca sa-l iau, in rest o idee mai putin antifonat, o idee mai putin lucrat interiorul, o idee mai putin calitative materialele vs 4m, si da fata de 7p facand abstractie de avansul tehnologic, parca ala vechi era  mai masina decat asta nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu lagul e de la cutie... cred. Prima oară când am simțit chestia asta am crezut că e mașina stricată. Apoi am aflat de pe net că așa funcționează. Trist. Mai ales în intersecțiile cu sens giratoriu. Intrările trebuiau planificate bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut 7P Facelift pana la 78.000km, masina foarte buna, fiabila, destul de agila dar ca si finisaje si atenți la detalii se cunoaște ca este masina de volum, am fost dezamăgit din acest punct de vedere, mai ales ca VW o marketeaza ca masina premium din clasa cu Q7, X5, GLE, etc.

Lag-ul de care se discuta era sesizabil dar nu deranjant, am dst vina pe cutia depașită moral produsă de Aisin.

Acum am un Q7 4M, aproximativ 57.000km. Nu exista termen de comparație intre ce doua, este cu totul alta clasa, poate am simțit asta si din cauza diferențe de generatie.

Pana sa achiziționez 4M-ul am facut test drive cu CR7. Mie mi-a placut masina, este fix sub modelele premium, unde ii este si locul de altfel. Ce nu mi-a placut la ea anfoat prețul. La modelul anterior, 7P, importatorul, Porsche Romania, venea standard cu pachetul Chrome and Style, cu o valoare de 4800eur+TVA. Acest pachet aducea foarte multe retusuri estetice masinii si o făceau sa arate mai bine, mai agila, mai stilata. Pe modelul curent acest pachet este optional, iar masina fara el arata groaznic, absolut hidos. Prin urmare masina, a devenit mai scumpă cu aproximativ 6000eur. Am inteles strategia de marketing a importatorului, dorind sa umple piața de flote cu acest model pentru a ii creste prezenta pe piața, dar in acest moment, modelul CR7 nu are un pret justificat. Versiunea de baza este sensibil mai ieftină ca un 4M dar are si multe dotări in minus, ca sa nu mai vorbim de calitatea construcției care nu are termen de comparație, cel putin la interior.

Un exemplu, la CR7 fetele de uși sunt ținute in priza de usa prin bumbi de plastic care uzează si se desprind iar fata de usa incepe sa scârțâie, pe cand la 4M sunt șuruburi cu Garnituri de cauciuc pe prindere metalică învelită in cauciuc, acestea fac priza iar arunci cand fata de usa se da jos ele se schimba.

Pentru mine, concluzia este simpla, dupa ce le-ai avut pe ambele nu te mai întorci la touareg sau mai bine spus dupa ce ai avut un suv premium, produs de unul dintre cei 3 bavarezi, nu te mai tentează oferta VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6
14 hours ago, allspace said:

Ar fi o treabă, doar că WD40 nu lubrifiază, dar pentru degripare ar fi bun. ?

În rest, mie mașina mi-a plăcut maxim. Bineînțeles, luat în considerație raportul preț / calitate, care e pur și simplu fenomenal pe segmentul ăsta. 

LOL, WD40 nu e pentru așa ceva. :))

LOL, neLOL cert e ca si-a facut treaba. probabil erau impuritati, praf, nisip, whatever, intre oglinda si brat iar dupa doua suflaturi au mers ca unse :lol: - cu urmele m-am impacat, s-au mai estompat dupa cateva spalari, erau mai mult in praf/murdaria de pe masina, decat pe vopsea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, ANdi B. said:

Pentru mine, concluzia este simpla, dupa ce le-ai avut pe ambele nu te mai întorci la touareg sau mai bine spus dupa ce ai avut un suv premium, produs de unul dintre cei 3 bavarezi, nu te mai tentează oferta VW.

Este absolut normal , masina poporului este ce a fost mereu = super ok dar mereu sub cei trei lideri de care spui

Iar cu preturile ... unii se cred mai mult decat sunt - vezi cum un Santa-Fe este 50.000 de euro ... jenant

Cu WD40 , am glumit

5 hours ago, mecea said:

fata de 7p facand abstractie de avansul tehnologic, parca ala vechi era  mai masina decat asta nou.

Pana la urma cred ca asa este cu toate , urmeaza trendul , mai mult roboti , mai putin masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

Am deja 3 saptamani de cand am noul Touareg si deja am ajuns la 3.100 km. 

Vreau sa spun ca nu am avut nici o problema legata de ce au constatat colegii mai sus. Masina merge impecabil. 

Referitor la LAGUL DE LA CUTIE , cred ca doar cei care vin de pe manuala constata ca exista acest lag , dar de fapt este ceva normal. (nici nesul nu este instant) Daca o treci in sport , nu mai exista acest LAG. 

Am trecut la Touareg de la Audi Q5 FY 2017 

Drumuri bune 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai schimbat FY 2017 cu Touareg ?

Pentru spatiu ?

Si de ce nu 4M ? Nemultumit de Audi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A auzit careva de probleme cu intratul apei in noul Touareg?

Eu am inceput sa ma interesez ceva mai serios de schimbatul masinii si mi-a zis un amic (care nu are Touareg) ca s-au intors prin reprezentante masini noi cu apa in ele. Nu stia daca e pe la usi sau pe la trapa din acoperis, doar ca a auzit si el.

Stiu ca a fost o problema pe vremuri cu primul model cu apa in praguri, dar de asta nou nu auzisem.

Nu stiu mai mult dar mi-e foarte greu sa cred.

 

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut probleme, mașina are 8500 km din martie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6
On 10/7/2019 at 4:25 PM, Danmarc said:

A auzit careva de probleme cu intratul apei in noul Touareg?

Eu am inceput sa ma interesez ceva mai serios de schimbatul masinii si mi-a zis un amic (care nu are Touareg) ca s-au intors prin reprezentante masini noi cu apa in ele. Nu stia daca e pe la usi sau pe la trapa din acoperis, doar ca a auzit si el.

Stiu ca a fost o problema pe vremuri cu primul model cu apa in praguri, dar de asta nou nu auzisem.

Nu stiu mai mult dar mi-e foarte greu sa cred.

 

eu am avut, intr-adevar, probleme cu apa in praguri, la 7L - s-a rezolvat intr-o vizita si, daca tin bine minte, apa ajungea acolo printr-un stalp? sau pe la hayon, nu mai stiu sigur, cert e ca s-a izolat ceva si nu s-a mai intamplat.

de astea noi, am cateva cunostinte, 4-5 masini, si nu am auzit de probleme la nimeni.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

55 minutes ago, mihai.iancu said:

Nu am avut probleme, mașina are 8500 km din martie 

In mai ai avut-o in drive test dupa cum ai afirmat pe pagina anterioara

Presupunem deci , logic , ca ai cumparat-o cel mai devreme in mai :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 11 Martie a ajuns.

Masina nu este a mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Dragi colegi forumisti.

Am placerea ca, prin interemdiul acestui forum, sa urez bun venit noului membru al familiei (pozele atasate - sunt cele pentru Casco).

Suntem in faza in care incepem sa ne cunoastem, asa ca nu pot impartasi decat prime impresii, iar cea mai evidenta este cea legata de confort; aproape ca nu exista comparatie cu precedentul (aflat inca in dotarea familiei si el).

Insonorizare perfecta (e drept ca are optiunea geamurilor laminate), vibratii zero, zgomot motor inexistent. Doar anvelopele se aud, dar aici si calitatea asfaltului e de vina. Pe un asfalt bun, aproape dispare si zgomotul lor.

Incet, incet, ma obisnuiesc si cu lag-ul.

Va stau la dispozitie cu orice informatii considerati ca sunt de interes.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RRRRRline ... Black is Back !

Super

Fa-i topic la rubrica potrivita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e black, e maro tamarin; un maro f. inchis, care-si deschide nuanta numai in lumina multa.

 

La ce rubrica faci referire?

Aici, deocamdata, avem un singur topic :).

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pentru ca ai spus vad si eu acum maro in culoarea asta neagra , comparand cu anvelopele , altfel nu mi-as fi dat seama

Culorile astea moderne sunt interesante , sunt percepute diferit de fiecare in functie de lumina

https://vwforum.ro/forum/184-masina-mea/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ce varianta de suspensie ai ales?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pneumatica de 2000 si ceva de euro.

E cu perne de aer si roti viratoare pe spate. Mai era aia de 5000, cu bare stabilizatoare mai sofisticate dar nu era cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 pinned this topic
  • 3 weeks later...

@tavitara scuze de raspuns tarziu. Acuma am intrat pe forum. 

In primul rand pentru motor in al doile rand nu am mai vrut Audi. A fost a 4 masina noua Q5 ul si nu cred ca Audi ofera clientilor respectul si atentia necesara in perioada post vanzare. 

Cred ca am primit mai multa masina la aceasi bani de audi. :)

@mihai.iancu suspensie normala. Nu am dorit perne si trapa. :)

Intre timp am ajuns la 11.500 km , totul este ok. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut,

Are cineva optiunea de nightvision?

Sunt curios daca functioneaza ok pe timp de vara, temperaturi ridicate..?

Este de ajutor la intalnirea altor autovehicule cu farurile puternice pentru a vedea mai multe detalii pe sensul de mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, da.

Functioneaza pe timp de vara, dar viteza detectarii este influentata de caldura. Oricum trebuie sa fie intuneric ca nightvision sa functioneze.

Daca o masina te orbeste poti vedea daca sunt pietoni sau nu, dar nu poti sa te bazezi pe nightvision sa ti directia masinii.

O sa dea flashuri la pietoni daca sunt pe partea ta, o sa iti dea alarme de coliziune daca te afli putin pe directia lor (drum virajat cu pietoni pe partea ta, cat si pe contrasens)

Animalele mari cateodata le detecteaza cateodata nu.

Cainii la fel, cei de talie mare, depinde de pozitia lor si de temperatura.

Temperatura limita este trecuta in manual.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

va salut ,la un VIN  ce inseamna CR1 SAU CR9 care este diferenta dintre ele ,multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!