Jump to content

Achiziție, Configurare & Impresii (Touareg CR7)


mihai.iancu
 Share

Postare recomandată

Sectiunea 7p este si pentru noul touareg?

Are cineva noul touareg?

Noi suntem interesati sa il cumparam si nu stim cat de fiabila este directia pe puntea spate plus sistemul electromecanic pentru inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e vorba de fiabilitate la ceva abia lansat , o sa te anuntam peste un an ~ doi , daca ai rabdare

sau daca aveti rabdare , inteleg ca sunteti mai multi

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

SI pe mine ma intereseaza noul Touareg insa astept variantele cu motorizare pe benzina de 3l si cea hibrida. Insa voi mai astepta inca cel putin 1 an de la aparitia lor pentru a nu prinde bugurile de lansare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In urma unui test drive cu noul Touareg m-am gândit sa aștern câteva impresii:

In primul rând mașina de test: Touareg R-Style V6 TDI, varianta de 286 CP.

Despre cum arata la exterior nu o sa comentez în afara de faptul ca îmi place.

La interior: Poziția la volan este una destul de faina pentru fanii de SUV-uri. Se sta sus dar nu exagerat, suficient cât sa ofere un bun compromis intre confort, vizibilitate și sportivitate (atât cât se poate pentru o mașină înaltă).

Scaunele sunt excelente. Am apreciat mult reglajul suportului lateral. Vizibilitatea chiar peste așteptări.

Designul interior are o abordare diferita fata de generațiile anterioare, cu bordul orientat spre șofer, creând astfel un look de cockpit și o senzație mai "cosy/snug" (m-am murdărit la gură de de engleză?), adevarat, în detrimentul uneia de spațiu mai aerisit, un plus din punctul meu de vedere. Ergonomic, cam totul e acolo unde trebuie sa fie. Destul de obișnuit pentru un VW dar, ca noutate, masina era echipata cu navigația Discovery premium a cărei display înglobează comenzile pentru clima. Deși am văzut păreri nu chiar pozitive fata de acest aspect, mie mi s-a părut totul destul de intuitiv și ușor de accesat, astra, în condițiile în care nu sunt genul care sa umble toată ziua la clima. Prefer sa o pun pe auto și sa uit de ea. 

Materialele: Nu sunt chiar la nivelul unor concurenți din zona premium. Am găsit și plastic mai dur, dar important e ca s-au pus materiale bune acolo unde contează. 

Insonorizarea: Foarte ok pentru un SUV.

Cum se conduce: Motorul este silențios la turație mica, și se aude discret dar plăcut atunci când e turat tare. Cuplul se descurca bine cu masa mașinii. Accelerațiile sunt corespunzătoare, evident, nu fenomenale, dar arhisuficiente. Ce nu mi-a plăcut în schimb este lag-ul la kickdown. Nu e exagerat de mare dar m-as fi așteptat ca la acest nivel sa existe un răspuns putin mai prompt.

Cutia cu 8 trepte (nu știu dacă-i ZF sau Aisin)  schimba destul de rapid și lin. La viteze mici, și la manevre e peste un DSG.

Masina de test avea suspensie pneumatica și direcție integrala. Amortizarea era foarte ok. Am mers în modurile Comfort și Sport. Pe Comfort da acea senzație de covor fermecat dar per total ma simțeam cam prea izolat. Modul sport (mai comunicativ) mi s-a părut mult mai potrivit având în vedere ca am mers pe un traseu extraurban, cu câteva viraje destul de strânse. Agilitatea a fost marea surpriza pentru mine. Este la un nivel neașteptat pentru un SUV mare. Ruliul este extrem de redus. Torsen-ul lucrează fantastic în viraje atacate agresiv. Schimbarea de direcție este rapida și precisa. Per total, da ceva senzație de sfidare a legilor fizicii. Direcția integrala își face simțită prezența destul de bine la parcare și la manevre. 

La asta s-ar rezuma experiența mea cu Touaregul nou. Mi-ar fi plăcut sa pot testa farurile LED Matrix și sistemul de Night Vision.

Cu unele mici excepții mi-a plăcut, mașina punctând bine la toate capitolele importante.

image.thumb.png.97834b246e1e8f7a6c59af538ce1f72a.png

image.thumb.png.fd995470666ca5562c26257d8521ac7c.png

image.thumb.png.246afe3ca48c2aa81e1612bb0ae17609.png

image.thumb.png.6321fa73a19cf95294e140b38bf5eeb1.png

image.thumb.png.f21882c5d43692ee9c3aa98e8b57a509.png

image.thumb.png.fb74d512d016ede6357c62728eb7a0b2.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am cochetat (si inca o mai fac) cu ideea schimbarii actualului 7P cu un Touareg de gen III.

Prin amabilitatea dealer-ului din Cta, am avut pentru testare, timp de 2 zile, 2 Touareg-uri noi, unul cu echipare Atmosphere si unul RLine.

Consider ca este un pas inainte (nu urias, dar este), dar care se duce mai mult spre confort, gadgetizare si folosire zilnica si-l indeparteaza de off-road. Probabil ca studiul pietei a impus-o.

Se manevreaza frumos (directia spate ajuta mult); e plin de fite si gadgeturi.

Desi are aproape 50 de cai mai mult ca Touareg-ul meu, eu nu i-am simtit. Probabil ca e vina masinii noi, ne-rodate si a motorului care nu s-a "lasat" si ca, in timp, se schimba in bine.

Confirm cele spuse de Andrei: sunt zone unde plasticele sunt sub calitatea la care m-as fi asteptat (chiar si sub 7P); per total insa finisajele sunt peste generatiile actuale (cusaturi pe bord, senzatia  de touch, imbinari, etc). RLine arata chiar bine, desi nu am fost niciodata de acord cu banii multi bagati in look.

Confirm, de asemeni, lag-ul urias. Initial, am crezut ca e din cauza masinii noi, ne-rodate. Din discutii cu altii mai destepti ca mine, se pare ca nu e doar atat si este, in principal, din vina "gatuirii" motorului pentru controlul emisiilor. Nu sunt de specialitate, asa incat nu pot sa confirm sau sa infirm teoria, dar lag-ul, atat cat ma pricep si eu dupa aproape 5 ani cu actualul Touareg, exista si e mare. Pur si simplu trebuie sa-ti calculezi atent demarajele, mai ales cand dai prioritate si vine unu' spre tine.

Multi critica, de asemeni, aglomerarea comenzilor de tip touch pe ecran si lipsa butoanelor fizice, pe care le poti "simti" fara sa-ti iei privirea de la drum. Mi-a fost si mie teama initial dar m-am obisnuit mai repede decat am crezut, mai ales ca ecranul are si o zona custom, unde poti sa-ti pui singur ce comenzi vrei si folosesti mai des. Chiar si asa, succesiunea de grupuri de comenzi pe ecrane poate distrage atentia daca nu te controlozi.

Un mare plus pentru vizibilitatea de noapte, iar afisarea pietonilor si a animalelor pe display (cred ca e ceva infrarosu, desi siluetele apar galbene si nu verzi) este extrem de folositoare.

Un mare minus pt "Lane Assist" sau cum s-o chema. Chiar si dealer-ul m-a instruit din prima sa-l decuplez imediat ce pornesc motorul. Am uitat sa o fac de cateva ori si masina a avut un comportament absolut ciudat. Pur si simplu am avut senzatia ca-mi trage de volan, o senzatie aproape de ireal. A fost nasol intr-o curba uda, in care am si accelerat, nu-mi pot explica ce s-a intamplat  dar, efectiv, am avut senzatia ca se opune virarii si ca ma trage catre linia dreapta. O fi fost vreo combinatie nefericita de acvaplanare, ESP si Lane Assist, nu stiu, dar este cert ca a fost destul de urat, daca nu chiar periculos daca nu esti atent. Cand am decuplat sistemul, masina a revenit imediat la normal.

Ca parere personala, consider ca masina este un progres dar, la acest moment, sunt 2 motivele care m-au oprit sa fac pasul:

1. pretul de lansare: cu echiparile suplimentare pe care le-as avea in vedere, se ajunge in zone de pret nejustificate (parerea mea). Cu toate discount-urile din lume, tot se merge catre sume semnificativ peste 70000 de euro. La care se adauga si costurile de schimbare (alte comisioane, alta inmatriculare, alte seturi de anvelope, etc.). Mai pui putin si te duci catre Mercedes, asa ca asteptam ofertele.

2. respect parerea "batranilor": sa nu te repezi sa cumperi o masina abia iesita din proiectare si sa astepti macar un an. Se mai aseaza productia, se mai cizeleaza softurile, se mai ajusteaza detaliile neplacute. Sa vedem...

 

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am remarcat eu, e ca intervenția Lane Assist-ului diferă intre modurile Comfort și Sport. Pe Sport reacționează mai agresiv, pe Comfort nu mai e asa intruziv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut un testdrive cu un Touareg CR7 R-Line versiunea de 282 sau 286cp, nu stiu sigur. Mi-a placut mult de tot iar contrar parerilor expuse aici mi se pare un salt foarte mare fata de 7P, au crescut foarte mult senzatia de premium a masinii. 

In ceea ce priveste pretul, este atat de mare intrucat de data asta uzina nu a venit si nu cred ca o sa mai vina cu modelele de echipare Mountain, Mountain Plus intrucat modelul se vinde foarte bine la nivel european.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 minutes ago, ANdi B. said:

contrar parerilor expuse aici

Nu vad la ce păreri faci referire. Cel putin in ceea ce ma privește. Si mie mi-a plăcut mult și sunt de acord ca e un salt mare, in special din punct de vedere tehnologic. E și firesc, generațiile fiind separate de 9 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles... :) Eu m-am referit strict la compartia cu alte suv-uri premium dar, e drept, mai scumpe. Raportând la fosta generație, nu știu ce sa zic... Aici voi care aveți 7P știți mai bine.
Materialele per total sunt faine. Cum am zis, doar in zonele inferioara (unde nu contează asa mult) am găsit plastice ceva mai dure decât m-as fi așteptat. 

Eu nu condamn mult asta. E o tendința generala in toată industria auto și într-o oarecare măsură explicabila. Toate costurile infuziei de tehnologii noi trebuie măcar partial compensate cumva... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, ANdi B. said:

modelul se vinde foarte bine la nivel european.

pentru ca e altceva

singura masina adevarata care e " altceva " fata de modelul anterior , scoasa in ultimul an

concurenta nu a scos nimic spectaculos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
mihai.iancu

Modeulul se vinde bine dar nu stiu cati clienti o si pastreaza.Depinde cat esti de pretentios si de la ce masina vi, daca vi de la mercedes, bmw, chiar audi sau land rover atunci nu o sa fii prea incantat cu noul touareg decat in primele zile.

Este un downgrade fata de modelul anterior deoarece i-au scos diferentialele blocabile (central, spate) cat si cutia cu low range. Partea de offroad a scazut mult.

Sunt foarte curios cat de fiabila o sa fie directia pe spate si barele stabilizatoare electromecanice care isi fac treaba destul de bine masina pe curbe nu se inclina aproape deloc.

Dupa mine masina e cate putin din fiecare, putin offroad putin sport putin confort putin din tehnologie dar nu exceleaza la nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.iancu

Da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai.iancu atunci nu inteleg cum poti face afirmația ca este un pas involutiv fata de 7P, CR7 depășește cu mult toate aspectele generației anterioare. In ceea ce privește diferențialul blocat si cutia de transfer cu reductor acestea erau opțiuni pe generația trecută si reprezentau tehnologii foarte vechi moștenite de la 7L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu123123

Daca raspundea cu Nu...sunt sigur ca acelasi raspuns l-ai fi dat. El se refera mai ales la modul off-road

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ii dau dreptate

- putin confort - cat am stat si eu la volan , am simtit confort , dar a fost putin ptr ca a trebuit sa ma dau jos

- putina tehnologie - aici chiar are dreptate , orice avion de dupa 2010 are mai multa tehnologie decat masina asta ... jenant

- putin off-road - sunt absolut convins ca cei care i-au dat masina sa o testeze l-au lasat doar putin de tot sa iasa de sosea in off-road , poate chiar deloc

Prin urmare , deoarece putini o pastreaza , nici dl Mihai Iancu si nici eu nu am pastrat masina ... eu am predat cheile , m-am urcat in 7P si m-am dus acasa

Asa ca 7P e mult peste - confort cat am chef , ca e a mea si pot sta la volan cat vreau eu , off road la maxim , ma duc la pescuit si sta masina scoasa de pe asfalt toata ziua , etc

 

Acum depinde daca vi de la mercedes sau daca vii de la mercedes ... ca nu e tot aia

 

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, probabil ca am avut eu noroc si am facut test drive cu un model foarte bine echipat. Dar nu vine nimeni cu niste argumente concrete? Incep eu prin a va spune ca noul motor diesel cu compresor electronic si turbina este mult mai elastic fata de generația anterioară euro6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.iancu

Încerc sa ajut cu o părere nu sa ma laud sau sa ma contrazic cu cineva. Mașina am avut-o in test drive 4 zile, nu am condus modelul anterior de Touareg și in offroad nu am experiența, dar pot sa afirm ca o mașina cu low range și cu diferențiale blocabile este net superioară uneia ce se bazează doar pe soft (exclud aici mașinile electrice).

Am avut in test drive și gle , x3, x4, x5, x6, q7, q7 e-tron, xc90, land rover  sau duster. Mașinile  fiind  din 2016-2018.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai.iancu nu a zis nimeni ca te lauzi, dar daca nu ai facut testdrive cu modelul anterior cum poti face o comparație adecvată, in ceea ce privește modul lowrange niciunul dintre modelele premium enumerate de tine nu are aceasta funcție. Touaregul nu se bazează pe Soft, ca si Q7 are un diferential central torsen configurat in mod permanent 38/62 tracțiune raportata la punți iar aceasta poatw varia pana la 2/98 sau invers depinzând de condițiile de aderentă. Sunt de acord cu tine, diferențialul blocat si funcția data de cutia de transfer prin lowrange nu se poate compara cu orice altceva dar trebuie si menționat un lucru, touareg este un suv, condus in proporție foart mare pe drum si nu in offroad extrem.

de restul ce ne mai poti spune, sistemul de infotainment cum ti s-a parut, direcția spate? Ai întâlnit asa ceva pe X3 sau X5? Răspunsul motorului ajutat de compresorul electric cum a fost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.iancu
Publicat (modificat)

Sistemul de infotainment de pe Touareg ?

Daca la acesta te referi, este ok atat ca pasagerul din dreapta o sa ajunga puțin mai greu la controlul încălzirii sau a ventilatiei. 

Personal îmi plac mai mult butoanele fizice pentru control ventilatiei sau a încălzirii. 

Selectia masajului îți cere sa îți iei ochii de la drum.

Bluetooh-ul mașini mai face figuri câteodată, se deconectează in timpul unui apel.

 

Directie pe puntea spate nu am mai avut decât pe Q7 ceea ce o face mult mai agila la parcări sau întoarceri dar și in curbe luate in viteza mare.

Sa nu uit la Touareg scârțâie oglinzile la rabatare

 

 

Modificat de mihai.iancu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Asta cu oglinzile am observat-o și eu. Oare nu au testat chestia asta? Mașină nouă, dar cu chestia asta dă senzația de mâna a 4-a. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e realitatea zilelor noastre ... Cheap & Low dicteaza totul

Pe viitor , celor care cumpara varianta full , le vor oferi si un WD40 pentru remedierea problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

in calitate de individ care chiar a atacat problema scartaitului oglinzilor la rabatare cu WD40 va recomand sa protejati portiera deoarece raman urme pe vopsea :lol: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi o treabă, doar că WD40 nu lubrifiază, dar pentru degripare ar fi bun. ?

În rest, mie mașina mi-a plăcut maxim. Bineînțeles, luat în considerație raportul preț / calitate, care e pur și simplu fenomenal pe segmentul ăsta. 

1 minute ago, Jetta20tdiHLDSG6 said:

in calitate de individ care chiar a atacat problema scartaitului oglinzilor la rabatare cu WD40 va recomand sa protejati portiera deoarece raman urme pe vopsea :lol: 

LOL, WD40 nu e pentru așa ceva. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!