Jump to content

Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)


Swakra
 Share

Postare recomandată

On 22.06.2023 at 11:22, SVMLG a scris:

Cum ii faci schimbul complet fara aparat de flush? Da un pic din ''casa'' sa aflam si noi. Poate stii vreun tutorial de pe net.

In filtrul din cutie am pus un furtun lung de 50cm și am încercat să îl etanșez cât se poate, chiar în gaura de unde trage ulei din baie, iar celălalt capăt l-am pus direct în bidonul cu ulei curat pentru spălarea cutiei, cineva a fost în mașină pentru start/stop astfel că pe o parte trăgea ulei curat din bidon și pe cealaltă parte prin zecile de orificii din cutie ieșea uleiul contaminat și respectiv din convertizor. 

Nivelul l-am făcut conform ELSA la 40°C, am 600km cu uleiul Ravenol și sunt foarte mulțumit, dacă rezistă 60k km sau 5 ani pentru mine e suficient raport calitate preț imbatabil. 

Pentru video dar și alte informații mai în detaliu, cei care doresc mă pot contacta în privat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa pui video aici , sigur nu contravine regulamentului si ar fi de ajutor pt cine doreste sa faca schimbul cu alt ulei decat original.

Poate chiar un tutorial daca ai timp si chef .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua , domnilor.

Am fost informat de reprezentanta ca pentru al meu 7P din 2013, este un update de soft la cutie pentru reducerea noxelor. 
Caut un sfat, daca sa il fac, a aparut o schimbare dupa update dupa o perioada de folosire …?

Masina are 176000 km , nu are schimbul de ulei in cutie facut si are si o pierdere mica de ulei la cutie, intre cutie si motor. 
Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In niciun caz sa nu faci vreun update de soft pentru asa ceva

Nu poate aduce niciun plus si nici nu protejezi mediul mai mult

Cu pierderea de ulei e distractie , citeste pe forum , cand vei schimba distributia rezolvi si asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu acel update nu vei castiga nimic, din contra, e posibil sa pierzi. Americanii se plang ca devenit puturoasa, au avut si ei niste updateuri in urma DieselGate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GCFLY Exclus orice update (motor/cutie) dieselgate .

Influienteaza negativ regenerarile,performanta,sunetul motorului..,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc! Dieselgate nu a fost numai la 2.0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi domnilor. Am decis sa NU fac update. 
In schimb ma ingrijoreaza exprimarea lor “ pierderi excesive de ulei “ si ulei in admisie. Recomanda demontarea motorului si cutie , si turbo. 
in schimb dezamagit oarecum de serviciile oferite la reprezentanta VW. Scutul nu pare a fi dat jos, sau pus la loc la fel, fara a fi curatat, ca altfel nu imi explic cum s-ar putea prelinge ulei pe langa el a doua zi. 
niste probleme si pe franele spate, nipluri blocate, si discuri frana ruginite pe spate( au fost schimbate recent- probabil aftermarket). 
cost total pentru franele spate aproximativ 15000ron ( discuri, etrieri, placute , saboti si restul procedurii)

 

doresc sa incep sa rezolv scurgerea de ulei si sunt in cautarea unui service de unde pot pleca fara griji si multumit de serviciile lor.

Poate pentru Bucuresti. Eu sunt din Braila. 
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta alt service , primul si primul lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare o masina cu probleme multe , neintretinuta

Probabil motor CRCA daca e de 245CP

Lucrare de o saptamana la scurgere ulei , trebuie lucrat ca la carte cu procedura VW si componente OE

Distributia e ok ? daca tot dai jos motor si cutie ...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia pare ok. Nu se aud sunete. In schimb am sa intreb daca e ok cand intra in service, desi din ce am mai citit dupa 200k apar sunetele. Deci..preventiv ar fi bine schimbata si distributia. 

masina are 176km. De la 145km a fost a socrului meu. Revizia a fost facuta in reprezentanta, mai putin discurile de frana si placutele. 
imi amintesc ca de anul trecut avea acea scurgere, dar atunci era doar o scurgere minora. Nu i s-a recomandat intrarea in service. 

m-am uitat si pe istoricul de service. Pareau ca a fost facut totul comform caietului de service, in Germania. 
Masina are deja vreo 4 ani in Romania. Nu a circulat mult cu ea.

cat despre service, inca lucrez la a gasi unul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine scurgerea a fost de cand am luat-o la 215.000 km si cine stie de cand era prezenta , dar minima , nu deranja

Doar ca pana spre 300.000 cand am rezolvat nu a evoluat deloc

Daca la tine curge mult , probabil e mai deteriorat ceva pe la imbinari

Schimba reprezentanta ca nu sunt buni din ce ai povestit , cauta un service cu un mecanic bun care stie ce face la masina asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!