Jump to content

T-Roc Smuceste la plecarea de pe loc


anyidyoulike
 Share

Postare recomandată

Salutare! Este normal ca la repornirea din SS masina sa se zdruncine la propriu tinand cont de motorizarea din semnatura? Sa se miste toata caroseria, mai rau ca la un motor diesel? Extrem de rare sunt situatiile in care repornirea este “silentioasa”! Sincer, aceasta manifestare am intalnit-o doar la Dacia cu motorul de 1,9 TDI, retraiesc fix aceleasi sentimente! Este foarte frustrant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va ca nu ti-a raspuns nimeni.  

Nu , nu este normal sa resimti socuri in caroserie la pornirea unui motor TSI. E o problema din ce zici, eu zic sa mergi la reprezentanta sa vada care este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine am programare la PBV1, astept cu interes concluziile lor. Mi-e teama insa de volant intrucat la apasarea ambreiajului in treapta 1 la 1800-2000 RPM se aude un zgomot de zici ca se sparge placa de presiune...Acest zgomot se aude daca iau piciorul din acceleratie si las masina sa ruleze in jur de 2 secunde, dupa care apas ambreiajul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam feedback-ul tau. Asa pare a fi, de la ambreiaj. Nu iti fa probleme, masina fiind in garantie se schimba relativ repede 4-5 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezultat: masina functioneaza normal, in parametrii, nu sunt defecte. Zdruncinatul la pornire este prezent la toate si se intampla asta din cauza celor 3 cilindri care prezinta un dezechilibru major fata de motoarele in 4 cilindri, ca sanu mai vorbim de cele in 6...Am testat cu ei si alt T-Roc 1.0 TSI si Octavia 3 1.0 TSI, toate fac la fel, cu observatia ca Octavia este mult mai bine antifonata si zgomotele nu deranjeaza.

Modificat de anyidyoulike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O pornire din stat-stop trebuie sa fie ca o pornire normala. Daca acolo nu te deranjeaza, nu trebuie sa te deranjeze nici asta. Desi ai comparat cu vibratii de 1.9 D de pe Dacia papuc care sunt altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic"

cum de pun pe piata asa ceva ? ...motoare dezechibrate ..... ;( stiam ca suntem cobaii lor dar nici chiar in halul asta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai n ai citit ? Cica si alte masini cu motorizarea aia au acelasi comportament...

End off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou!

Initial am crezut ca sunt eu sunt problema multor "simptome" nelalocul lor din punct de vedere al experientei cu noul T-Roc... Dupa ce am cercetat in amanunt problema si am discutat cu diverse persoane pricepute tehnic m-am lamurit si s-au lamurit ca nu "mi se pare" si ca manifestrea reclamata exista. Aceasta se pare ca a fost des discutata pentru motorizarile 1.5 TSI, insa manifestarea este prezenta si pe 1.0 TSI. Cauza pare sa fie minunata pedala de ambreiaj dotata cu trei senzori si care face ca la plecarea de pe loc masina sa se tureze automat incercand sa compenseze, ce? Smucitul apare in trafic, la turatii joase, in conditiile de mers bara la bara si nu numai, acesta nefiind prezent doar la plecarea tare si liniara de pe loc. Dupa ce am fost "diagnosticat" rapid in garantie la PBV1 am de gand sa fac si o sesizare scrisa la VW Customer Care care raspund foarte repede si se implica in orice subiect pe care il dezbati direct cu ei, ultima experienta avuta cu acestia fiind o discutie telefonica de lunga durata, foarte placuta si amicala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti sa obtii pana se gaseste o solutionare la nivel global, niste beneficii de pe urma acestei neplaceri? O revizie gratis?

 

OK nu aruncam cu pietre, se poate intampla la orice producator, insa e important cum se solutioneaza problema si cum esti tratat pana la solutionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma tem ca nu va exista prea curand o solutie la nivel global atata timp cat nu este o chestiune de securitate si integritate a conducatorului auto si al pasagerilor. Totusi, nu inteleg chestia cu autoaccelerarea la ridicarea ambreiajului si nici nu gasesc pe undeva mai multe detalii despre acest "feature". Cat despre beneficii...sa uitam de ele...oricum conditiile de garantie par sa excluda din start orice defect ce poate fi mascat de uzura "normala"...scuze pentru acest partial offtopic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu banuiesc ca problema vine din cauza ca la turatii mici nu pot scoate combinatia putere/nivel de noxe necesar pentru normele de poluare actuale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea accelerare la ridicarea ambreiajului vine de la sistemul start-stop si este acolo ca sa nu “moara motorul” la plecarea de pe loc. Acelsi sistem, daca iti moare motorul, il porneste la loc instant (in anumite conditii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu sistemul SS dezactivat accelerarea este prezenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, chiar daca dezactivezi S/S masina tot porneste motorul singura daca iti “moare” la plecarea de pe loc. Din buton se opreste doar functia start/stop si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca probleme sunt doar la motorizarea 1,5 TSI cu cutie de viteze manuala.

Eu locuiesc in Franta si consult foarte des forumurile de aici. Sunt foarte multi posesori care se plang de aceasta problema, multi dintre ei au contactat reprezentantele care au verificat masinile cu tehnicieni VW care au afirmat ca "este normal" acest comportament. Deci VW refuza deocamdata sa recunoasca aceasta problema miza fiind enorma.

Asadar va sfatuiesc sa evitati configurarea 1,5 TSI cu cutie manuala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ciudat comportamentul VW in functie de piete. In UK se pare ca au recunoscut "defectul" si se cauta o solutie pentru aceast fenomen, ba chiar au si un update de soft care rezolva in unele cazuri aceasta problema. Sa nu mai vorbim ca in UK au inceput dealerii sa procedeze la "complete refund"

Modificat de anyidyoulike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe forumul din UK se zice  ca ultimul update de soft a rezolvat problema la 1.5 tsi manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit integral forumul, il urmaresc si problema nu este rezolvata! Inca se asteapta un update de soft, asta in conditiile in care sunt informatii contradictorii de la dealeri: unii spun ca VW nu cunoaste problema,  altii spun ca se lucreaza pentru remedierea acesteia si altii rambursaza banii pe masini...Totusi problema este prezenta pe motoarele 1,5 TSI din grupul VAG si mai nou si pe cel de 1.0!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

E posibil sa fie afectate doar cele fara filtru de particule? Dupa cum am scris in alt topic, a mea face doar dimineata cand plec din curte - deci dupa prima cheie. Dupa ce smuceste o data nu mai face oricat ai incerca sa reproduci comportamentul. Asta nu inseamna ca toate sunt la fel evident, insa e posibil sa aiba alt soft tinand cont ca a fost fabricata in Septembrie 2018.

Smucitura aia se mascheaza usor fie prin accelerarea motorului pe la 2000rpm fie prin plecarea de pe loc fara a apasa acceleratia deloc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!