Jump to content

Frane - Discuții & probleme (Touareg 7P)


cyp2mobile
 Share

Postare recomandată

Salut,

am schimbat astazi placutele de frana spate la un service ( nu reprezentanta)

dupa acea, da eroare frane parcare si autohold

Eroarea e 0024  no basic settings 

Ma poate ajuta cineva cu o informatie cum se finalizeaza aceasta problema.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum au deschis etrierii?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea placutelor de frana la 7P se face fara tester. La schimbarea sabotilor de frana parcare intervine testerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Etrierii s-au deschis cu VCDS-ul, cu toate ca nu e nevoie pt ca ei sunt pt frana de parcare care e diferita de cea normala ( fiind in interiorul discului) 

eroape care o da, este la frana de parcare si autohold, nula frana normala.

am facut calibrarea franei de parcare, ajunge la 0 (valoare aia 222.2m) apoi se merge in basic settings se da air gap calibration.

il face corect. Apoi se sterg erorile, se opreste motorul, cand se deschide iar , eroarea apare.

deci nu isi salveaza calibrarea.

Am facut tot ca in filmulet 

http://forums.ross-tech.com/showthread.php?904-2011-Touareg-EPG-module-53-Basic-settings-help-required

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce interfata ai folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vcds , actualizat 2015 ( nu am eu, ci cel care se ocupa de masina) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tind sa cred ca e de la interfata (nu salveaza codarea) daca toti pasii sunt facuti corect (ca in film).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la reprezentanta, trebuie sa inlocuiesc discurile si sabotii de la frana de parcare. 

E ciudat ca s-au tocit sabotii in 94.000 km.

discurile erau uzate inegal, mai mult partea interioara.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

În viitorul apropiat vreau să schimb discurile + plăcuțele pe spate, un feedback pt BOSCH ? m-ar interesa în mod special. 

O recomandare este binevenită ??

Cei care a-ți pus deja ATE sau BREMBO (spate) vă rog să mă ajutați cu numărul de articol pt fiecare în parte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog mergi pe OEM, daca citesti pe forumurile din afara, ca myTreg, o sa vezi ca toti au avut probleme cu cele afetrmarket. Problema este ca masina este foarte grea, aproape 2.2t goala, si se ovalizeaza foarte repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici cele OEM nu mai sunt de o calitate extraordinara. Eu am inlocuit discuri si placute pe fata, in iulie, inainte de a pleca in concediu. Dupa niste drumuri de munte prin Austria, cu multe coborari, unde am solicitat franele,nu gluma, m-am trezit ca vibreaza volanul la franare, nu tare, dar se simte. Ma gandesc ca s-au ovalizat deja discurile dupa 4000 km, desi nu le-am supus la diferente mari de temperatura, gen spalat masina sau trecut prin apa cu ele incinse. Cu cele vechi, care erau pe masina din fabrica, la 95000 km nu vibra nimic, le-am schimbat pt ca aratau urat, dar mai mergeau inca o tura de placute.

Oare daca le duc la rectificat pe astea noi, se poate elimina ovalizarea, sau e ireversibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat au tinut, 95000 km, si mai tineau inca un rand de placute, asa mi-a zis mecanicul, era si el mirat de treaba asta. Masina a circulat in De pana la 60000 km, probabil facuti pe autostrada si eu am rulat-o numai la drumuri lungi, majoritatea tot pe autostrada. Discurile erau TRW, iar placutele Brembo, bineinteles cu stanta VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai folosit mai mult frana, mers prin oras sau DN de Romania, e explicabil.

E diferenta mare de uzura a franelor fata de regimul de autostrada, unde, cel putin eu, franez mai mult din tempomat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit o ofertă de nerefuzat set complet BOSCH dar totuși aș merge pe plăcuțe brembo discuri ATE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@albinatrevel cum Adica frânezi din tempomat? Pe touareg nu poti face asta intrucat intra in costing, iar daca esti pe acc tot din frâna se reduce viteza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai tempomatul activat, poti sa reduci viteza apasand maneta in jos, la fiecare apasare scurta se reduce cu 10 km/h. Asta presupune sa anticipezi putin miscarile celor din fata ta si sa reduci din timp viteza, poti face asta fara sa calci frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 22 ore, Adrian.mihai a scris:

În viitorul apropiat vreau să schimb discurile + plăcuțele pe spate, un feedback pt BOSCH ? m-ar interesa în mod special. 

O recomandare este binevenită ??

Cei care a-ți pus deja ATE sau BREMBO (spate) vă rog să mă ajutați cu numărul de articol pt fiecare în parte. 

Depinde daca nu ai ce face cu banii. Am sa-ti spun din experienta proprie, poate te va ajuta. In septembrie 2016, dupa ce mi-au facut la reprezentanta pretul final pt schimb discuri+placute de 9000 ron si ceva(cu tot cu discount), am decis sa spun pas. Si am ajuns undeva la un service de cartier prin Constanta(recomandat de un prieten). Iar acolo am ajuns sa platesc pe discuri+placute+tambur frana de mana(toate Textar)+manopera, 2650Ron(cu discount, bineinteles). Iar acum, dupa 2 ani si aproximativ 25000km, nu am nici o vibratie in volan, nici un semn de ovalizare. Probabil ca dupa iarna, va trebui sa schimb placutele. Bine, daca ma deranjeaza vreo ceva, voi schimba si discurile. La pretul ala... de ce nu? Si era sa uit, din fabrica, la mine au fost discuri Brembo.

 

în urmă cu 6 ore, ANdi B. a scris:

Te rog mergi pe OEM, daca citesti pe forumurile din afara, ca myTreg, o sa vezi ca toti au avut probleme cu cele afetrmarket. Problema este ca masina este foarte grea, aproape 2.2t goala, si se ovalizeaza foarte repede.

Nu mai fi asa vehement legat de piesele astea OEM. Intr-adevar, când e vorba de schimbat vreo piesa f. importanta, de acord cu tine. Dar pana la urma, discurile astea nu se ovalizeaza repede ca-s AM si nu OEM, ci din cauza nerespectarii regulilor când se pun discuri noi(A SE EVITA PE CAT POSIBIL FRANARILE PUTERNICE IN PRIMII 1000-200KM). Iar legat de forumul myTreg, am vazut si eu ce fel de utilizatori sunt pe acolo. Stiu cazuri, când s-au intors clienti dupa 5000km cu discuri OEM ovalizate.

 

în urmă cu 2 ore, ANdi B. a scris:

@albinatrevel foarte ciudat! eu am 70000 si trebuie sa le schimb.

Eu le-am schimbat la 117000km. Intr-adevar, am asteptat prea mult, de pe la 90000km ar fi trebuit schimbate, dar la momentul respectiv, am zis sa mai incerc un set de placute AM si pana la urma n-am facut rau. Iar placutele AM, le-am schimbat in reprezentanta, ca sa vezi. Cica se ofera si optiunea asta fara a afecta garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mulțam fain pt sfaturi și opinii în cele din urmă am pus discuri Zimmerman ventilate cu plăcuțe brembo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Urmeaza sa schimb discurile de frana + placute la 110k, si am aflat recent ca frana de mana actioneaza niste saboti. Recomandarea pentru schimbarea discurilor si placutelor a venit de la mecanic/carte, insa nu mi-a zis nimic de saboti. 

Am vazut ca nu costa extraordinar de mult, si ma gandeam sa-i schimb si pe ei daca tot schimb franele. Sabotii la ce interval/km se schimba?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut!

Ce parere aveti despre aceste discuri si placute? Merita sau exista alternative mai bune/avantajoase? Masina am luat-o recent, nu prea ma pricep si apelez la voi.

Multam.

https://www.autopieseonline24.ro/brembo/12812300

https://www.autopieseonline24.ro/brembo/1661957

Modificat de adidas00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare,

voi cum procedati cu functia Auto Hold-ul? eu il am activat permanent cu toate ca peste 80%din drumurile mele sunt in oras...deci opriri multe.Poate acest sistem sa contribuie si el la ovalizarea discurilor?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!