Jump to content

Frane - Discuții & probleme (Touareg 7P)


cyp2mobile
 Share

Postare recomandată

Unii le mai monteaza si invers :D

Eu, in general, vreo 100km franez foarte fin pentru a nu le incinge brusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut un drum mai lung și nu au fost probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Bucut-Constantin

Salut,

Vreau si eu sa-mi schimb discurile de frana spate+placute+saboti.

Am nevoie de parerea voastra deoarece nu stiu ce sa aleg intre :

-Disc frana sapte a) ZIMMERMAN (296 lei/buc)

                                 b) ATE (370 lei/buc)

Mentionez ca discurile Ate sunt mai scumpe decat Zimmerman.

Discurile Zimmerman nu sunt ventilate exterior si perforate.

-Placute spate: a)-Zimmerman (325 lei)

                          b)-ATE (350 lei)

Saboti frana de mana TRW -150 lei.

 

Va multumesc!

Zi faina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu nu m-as apropia de Zimmerman. Am inteles ca se ovalizeaza, nu numai la Touareg. Ate, Brembo sunt OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zimmerman am pe masina, fata si spate, dupa 5000 de km inca nu s-au ovalizat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa generalizez dar eu am auzit numai lucruri bune despre Zimmerman, nu am avut pe T-reg in schimb am pe Audi discuri Zimmerman in combinatie cu placute Textar si ma declar multumit, praf cam mult pe jante dar franare ok si fara scartaituri.... dar discutam despre alt tonaj :)

 

In schimb am pus placute Brembo pe T-reg si am fost multumit de ele..atata cat am apucat sa le uzez(cateva mii de km).

 

Eu unul nu as pune ATE(nu mai sunt ce erau odata) asa ca as merge pe discuri Zimmerman+ placute Brembo sau toti kit-ul Brembo.

 

totul depinde si de cat de mult vrei sa investesti...ca pana la urma daca banii nu sunt o problema poti merge pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucut-Constantin

Ok. Am inteles.Cred ca o sa merg pe Brembo si placute si discuri.

Macar au o traditie in spate.

Va multumesc .

Zi faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, 

 

Ai facut schimbarea la Brembo? Esti multumit? Daca da, imi poti lasa un pm cu piesele ce le-ai luat? Am vazut ca si la Brembo sunt mai multe variante.

 

Merci,

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pt mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucut-Constantin

Buna all.

Inca nu am schimbat placutele, dar te anunt si ti spun exact ce am pus.

Zi faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alex_TheDude este foarte probabil ca tu sa ai coduri diferite, masina ta este de 204CP si a lui de 245.

Piesele se cumpara conform talonului ..cel mai sigur, sau daca esti descurcaret si cunosti cat de cat te uiti pe sticker-ul din portbagaj sau de pe cartea servcie si ai acolo un cod PR si faci asocierea cu ce ai tu nevoie.

 

Bafta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am schimbat sambata discuri + placute + senzori toate Brembo. Momentan am putini km facuti, ~50 si nu am fortat deloc. Ca prime impresii mi se pare ca tin foarte bine, opresc bine masina chiar daca nu s-au rodat complet. Nu a fost nevoie de VCDS, operatiunea a fost pur mecanica. Revin pe parcurs cu impresii. 

 

Toate cele bune,

Alex

Modificat de Alex_TheDude
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat a costat totul ?

Va fi interesant de aflat despre fiabilitate dupa cateva zeci mii de km

Evident aici totul e subiectiv

Unii merg f mult in oras , altii se lipesc de masinile din fata lor si merg cu piciorul pe frana si in afara orasului , etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tavitara Piesele au fost aprox 2500 iar manopera 400.

 

Da, cam dupa 5000km facuti o sa verific uzura vs proportie mers oras/afara; sunt curios fiindca e prima oara cand le schimb din fabrica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o întrebare legată de frâna de mână, sau poate sunt frânele în general.

În manual scrie că poziția P a cutiei automate e ok s-o folosești doar când ești pe o suprafață dreaptă, când ești în pantă cel mai bine e să folosești frâna de mână. Ceea ce e corect, știu că în deal pinionul acela care blochează cutia în P poate să nu facă față.

 

Problema e că am observat că tot timpul mașina are tendința să meargă un pic în spate și să scoată un zgomot ciudat frânele din spate, ca și cum ar avea un joc și trebuie un pic până să 'prindă' bine. Nu știu dacă descriu corect senzația. În parcare am un pic de pantă (foarte foarte slabă) dar destul cât să meargă mașina încet în spate dacă o las liberă. Când țin cutia în N și trag frâna de mână, merge lejer câțiva cm buni în spate, n-am măsurat dar mă enervează senzația.

Am mai citit pe alte forumuri că s-ar putea să fie ceva strâns insuficient la saboții de la frâna de mână și să aibă un pic de joc?

 

Întreb pentru că atunci când parchez pe deal, degeaba trag eu frâna de mână pentru că tot cutia o va agăța prima și va trage greul dacă frâna de mână n-o agață bine decât după câțiva cm buni. Am testat pe un deal mai abrupt, eventual o să și filmez odată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

46 minute în urmă, manu144x a scris:

Întreb pentru că atunci când parchez pe deal, degeaba trag eu frâna de mână pentru că tot cutia o va agăța prima și va trage greul dacă frâna de mână n-o agață bine decât după câțiva cm buni. Am testat pe un deal mai abrupt, eventual o să și filmez odată.

 

          E recomandat pentru cutie si boltul de blocare procedura urmatoare : opresti, pui in N, tragi frana de mana si eliberezi pedala ( sa tina in frana de mana ), calci din nou frana si in final pui in P. 

 

          Cam asa fac eu la deal, pe drum drept merge si clasic ( pus in P si frana de mana ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad ce probleme sa fie daca in panta / rampa , opresti , pui cutia in P si apoi activezi frana de mana

Iei piciorul apoi de pe pedala de frana si gata

Eu pe teren drept cand parchez masina ( 99% din cazuri ) nici nu activez frana de mana

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu fac la fel, cu piciorul pe frana pun P, activez frana de mana, iau piciorul de pe frana si gata. In panta. In rest uit ca am frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Adria_n said:

E recomandat pentru cutie si boltul de blocare procedura urmatoare : opresti, pui in N, tragi frana de mana si eliberezi pedala ( sa tina in frana de mana ), calci din nou frana si in final pui in P

 

Fix asta fac și eu, după instinct mi-am dat seama, că practic se agață în pinion dacă frâna prinde mai târziu.

 

Dar nu știu dacă ar trebui să merg să verific frânele să nu fie ceva în neregulă?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa iti explic despre ce e vorba ca sa nu mai cauti pe la americani si sa iti faci griji

Nu e nevoie de pus masina in N niciodata la parcare

Daca in panta sau rampa opresti masina apasand pedala de frana si apoi treci cutia in P si ridici piciorul de pe pedala de frana , blocarea se face doar prin acel bolt

Chiar daca ulterior activezi frana de mana , greutatea masinii " se tine " in acel bolt chiar si pentru cateva secunde

In timp practica asta dauneaza , evident

In panta sau rampa , opresti masina apasand pedala de frana  , treci in P si tinand inca pe pedala de frana activezi frana de mana , poti lasa apoi pedala de frana libera si opresti motorul

Asa se face , nu cu doua apasari pe pedala de frana , cu treceri in N  , cu balansari intre operatiuni , etc

Pe teren drept nu e nevoie NICIODATA de frana de mana , doar daca iti place ca se aprinde beculetul cand o activezi

Eu folosesc N in spalatorii automate cand mi se cere asta de ex

Aveam eu pe unu' care se lauda ca lasa masina in N cand un drum lung coboara , sa vezi atunci ce zboara libera masina , cam ca neuronii din capul lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu ai auto hold ?

eu tineam tot timpul Auto Hold activat si nu mi-am batut capul niciodata cu asta :) fie teren drept/rampa/panta.

 

frana de mana se activeaza automat dupa ce opresti masina sau chiar si cu motorul pornit daca stai cateva minute, tin minte ca atunci cand stateam pe loc (P) cu motorul pornit si se activa frana de mana automat se simtea un mic "soc".

 

 

Modificat de Bogdan.TM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am , adica are masina , dar nu il activez

Singurul lucru pe care il fac cand plec este sa dezactivez start-stop-ul , mi-a intrat in reflex

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tavitaraStart-stopul se poate coda sa nu se mai activeze la pornirea masinii. Tine minte cum l-ai lasat inainte sa opresti masina, daca il ai activat la oprirea masinii la pornire se va activa, daca e oprit nu se mai activeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu dar nu mi-am batut capul cu asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare baieti! Am si eu o pereche de discuri ATE si nu sunt hotarat ce placute ar fi mai potrivit sa folosesc in combinatia aceasta. Adica are vreo oarecare importanta ce alegere fac? Cele de la ATE mi se par exagerate putin la pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!