Jump to content

Scadere nivel lichid de racire - probleme identificate si solutii


nutzzuu
 Share

Postare recomandată

Salut a pățit vreun coleg la skoda octavia 3 2.0 tdi 150 cp sa scadă nivelul antigelului din vas când auto staționează? Pierderi de antigel nu se vede pe nicăieri pompa apa noua la termostat uscat. Dacă desfac busonul la vas nivelul urca dar nu la nivelul completării. A mai pățit cineva.,solutii?. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit, masina fiind in garantie, am fost la reprezentanta si au verificat si nu erau scapari, la ultima revizie (decembrie 2017) au completat si nu a mai scazut de atunci. La mine au spus ca fiind masina noua, mai sunt bule in circuit si pana se aseaza e normal sa mai scada si sa completez. Ca idee eu am si vebasto, adica 3 circuite (asa mi-au spus cei de la reprezentanta) e chiar mai normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa merg și eu sa fac un test de presiune am înțeles ca sunt 3 cauze pentru simptomele astea:chiulasa fisura sau garnitura, egr, răcitor gaze fisurat. oricum ar fi e aiurea. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caz personal, In primii 2 ani , trebuia cam la fiecare 3-5 luni sa completez antigelul, scadea sub minim si la fel cum se descrie in postarea colegulu @nutzzuu . De doua ori m-am prezentat la reprezentanta cu problema, de doua ori au facut masuratori, si nimic, totul in regula, fara scurgeri. In al treilea an insa scaderea nivelului de antigel s-a diminuat in asa fel, incat din noiembrie anul trecut nu a mai trebuit sa completez, nivelul a scazut maxim un mm, este un pic sub maxim, la completare era un pic peste. Unii spun ca acest motor se aeriseste foarte greu si daca s-a umblat la ea inainte sau efectiv este noua masina se mai aseaza un timp pana se stabileste. Daca aceasta informatie chiar este pertinenta sau nu, nu am de unde sa stiu, am citit si eu, mi s-a spus si mie! Chiar si fara webasto are 2 circuite de racire si de aici chestia asta... Intre timp am 67 000 km, motorul functioneaza OK. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la motor nu am nici o problema trage nu da șuturi, valori normale fără martori aprinși. Doar anomalia, de exemplu aseară am desfăcut busonul cu motorul rece a urcat nivelul de la minim la normal și dimineață când am pornit-o mi s-a aprins martorul în bord. Am mers cu ea asa 2 km pana la servici am desfăcut a revenit. În 5000 de km am, completat 300-400 ml. Îmi e teama de chiulasa. O sa ii fac un test de presiune la instalație știe cineva care e valoarea normala la presiune? Sa nu îmi zică ăia de la service basme. Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   "Vinovate" sunt si furtunele de cauciuc. De la temperatura si presiune se mai largesc si raman largite, deci antigelul scade putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine scade antigelul o data sau de doua ori pe an completez . In ultimul timp este adevarat ca am completat mai putin . Nu ai de ce te ingrijora eu am 68 de mii de km si nu sunt probleme . Am fost cu ea la service si au lasat peste noapte  instalatia de racire sub presiune si nu a scazut un ml . Asa ca ......

Modificat de vdragos
Limba romana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Presiunea este max. 1,4 bar ca la aceasta presiune se deschide supapa din capac. Presiunea este mai ridicata decat cea atmosferica ca sa creasca temperatura de fierbere a lichidului de racire. Altfel la munte fierbea apa la 90 grade, pe cand asa, nu fierbe nici la 110.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine sper sa ajung sa verifice presiunea sa vedem ce zice. Am sa revin cu detalii. Va mulțumesc tuturor pentru ajutor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Presiunea e ok constantă au zis ca, chiulasa e ok stranie e scăderea de antigelpeste noapte, mai rămâne răcitorul de gaze sau spiritu santus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, problema pierderii de apa era pe la intercooler o garnitura cel puțin acolo se vede pe furtune prelins urme albe de la antigel. Între timp a picat un senzor de temperatura de pe turbo eroare g235 700 pe original un coșmar montatul și demontat pe jos nu se poate fiind 4x4. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Aceasi problema am si eu pierd antigel...fara urme... Am masina in reprezentanta ii face test de presiune.. Voi pe unde ati gasit pierderile ? Ma tem sa nu fie chiulasa sau garnitura..

Modificat de vdragos
Limba romana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia III 2013 150 CP 2013.

Citarea inutila se sanctioneaza!

Modificat de vdragos
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va intrebam pentru ca mai sus scrie unde s-au gasit pierderile, iar la o scurta cautare pe forum se vede ca la EA 288 exista un consum de antigel - sau completare - in primii ani, de circa 100-200 de ml intre revizii, despre care reprezentanta zice ca e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Imi ramane ventilatorul de racire apa pornit, vreo 5 minute, dupa ce opresc motorul, desi temperatura apei nu trece de 90 de grade... Am observat ca startstop nu mai intra in functiune si am un consum de 1l la relanti...Care ar fi aceasta cauza? De cateva ori pe luna se intampla, chiar daca afara nu e prea cald...

Multumesc frumos!

Modificat de bogdan_vw_11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Ai prins o regenerare DPF. Si totusi, ce lagatura are cu lichidul de racire scazut? Asa se manifesta cu consum marit de combustibil, miros neplacut, nefunctionarea SS, turatie ralanti crescuta, functionare ventilatoare. Este bine sa nu opresti masina si sa o lasi sa-si termine regenerarea odata inceputa. Daca ti-a trebuit diesel, stai in masina pana termina, nu conteaza ca te grabesti, ca vrei sa mergi la WC, acasa, la servici.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si nu te anunta in bord cu vreun martor? Nu am masina de noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Te anunta in bord doar daca a inceput de 3 ori regenerarea si nu a reusit sa o termine. Atunci trebuie sa iesi cu ea  pe autostrada (chiar daca nu ai treaba, asa cam cum trebuie sa scoti periodic un caine afara) cu o anumita turatie. Este topic-regenerare DPF, scrie acolo.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa-mi explicati ce legatura au ultimele 4 posturi cu scaderea nivelului lichidului de racire? Ca mie imi scapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a revenit problema cu antigelul am fost la reprezentanta si au constatat ca sunt urme de luchid de racire in zona pompei de apa . Am cerut sa gaseasca o solutie financiara convenabila privind inlocuirea pompei avand in vrdere ca am semnalat probleme de pierdere a lichidului de racire si in perioada de garantie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte probabil o sa iti acorde kulanza. Insa pregateste devizele si intrarile in service, unde sa apara sesizarea ta scrisa. Daca a fost doar verbala,  slabe sanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrare in service pentru asta in anul 2016 a stat 24 de ore la ei . Au gasit intrarea si pentru ce am fost . Sper sa faca ceva reducere altfel distractia au zis ca va fi 1600 de lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine (1.8tsi) a inceput cu 100ml / 1000km si ajunsese sa consume 500ml / 1000km dupa 3 ani de pierderi. Dupa nenumarate teste la Avia si Brady in care nu au gasit nimic, am fost la PBN unde mi-au gasit ca fiind fisurat corpul termostatului. A fost schimbat pe garantie. De atunci nu am mai pierdut nici macar un gram in 15.000km. NU e normal sa piarda antigel, orice ar spune ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia este logic ca nu are de ce sa consume antigel . Am sa vad miercuri in 14.11.2018 cand am programare la service ce gasesc la ea defect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!