Jump to content

2018 VW Polo GTI


fuscobal

Postare recomandată

Gata si arcurile H&R. Au coborat garda cu aprox. 35mm (fata de 20mm cat era anuntat la mine). Aspectul este acum ce trebuie din punctul meu de vedere dar s-a pierdut atat comfort cat si comportament dinamic pe viraje. Amortizorul oem nu mai poate controla asa cum trebuie noul arc, asa ca masina este mai "bouncy" si instabila pe viraje.

 

29804500747_e497c8ce53_b.jpgIMG_0106 by fuscobal, on Flickr

 

29804500197_99ea1f23b5_b.jpgIMG_0143 by fuscobal, on Flickr

 

42931230430_eeac3cce3e_b.jpgIMG_0135 by fuscobal, on Flickr

 

29804500357_5d22ffd94b_b.jpgIMG_0131 by fuscobal, on Flickr

Link către comentariu

Am vazut masina asta zilele trecute prin Floreasca, chiar ma intrebam daca esti tu sau nu. Eram cu e-Up!-ul si ma uitam cu jind dupa jante! :) 

Salut aici!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare. Din cate stiu, nu e independenta Cristi. Rave, stau in Floreasca, deci o sa o vezi des pe aici :) 

Link către comentariu

Ma gandeam ca poate de aici comportamentul suspensiei spate, de obicei cam asta se intampla cand suspensia nu e independenta, la limita pierde contactul cu asfaltul.

Link către comentariu

Superba masina, m-am uitat lung după ea... Te-am văzut si eu într-o dimineață pe Floreasca, dar eram sigur că nu ești tu, stiam ca ai FWD cu numere de PH pe cel vechi. Acum am văzut numerele pe GTI-ul nou.

Ai de gând să lași amortizoarele stock cu arcurile astea, daca spui ca nu mai e asa stabilă?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cristi, problema e si pe fata, nu doar pe spate. Deocamdata ramane asa dar daca permite bugetul in viitor, voi pune un coilover mai bunicel.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
On 17.09.2018 at 19:06, fuscobal a scris:

Gata si arcurile H&R. Au coborat garda cu aprox. 35mm (fata de 20mm cat era anuntat la mine). Aspectul este acum ce trebuie din punctul meu de vedere dar s-a pierdut atat comfort cat si comportament dinamic pe viraje. Amortizorul oem nu mai poate controla asa cum trebuie noul arc, asa ca masina este mai "bouncy" si instabila pe viraje.

 

29804500747_e497c8ce53_b.jpgIMG_0106 by fuscobal, on Flickr

 

29804500197_99ea1f23b5_b.jpgIMG_0143 by fuscobal, on Flickr

 

42931230430_eeac3cce3e_b.jpgIMG_0135 by fuscobal, on Flickr

 

29804500357_5d22ffd94b_b.jpgIMG_0131 by fuscobal, on Flickr

nu pierzi garantia daca ii modifici suspensia? ce modificari pot face masinii incat sa nu iasa din garantie? multumesc

Link către comentariu
  • 1 year later...
  • 7 months later...

Mie mi se pare ca ceva nu se potriveste: rotile par f mici in comparatie cu body kit-ul masinii...Sau nu o ajuta unghiul din care sunt facute pozele?!?

 

P.S. Roll back to stock wheels :)

Modificat de nervoss
Link către comentariu

Si mie mi se pare ceva ciudat, nu-mi dau seama ... poate sunt cam intrate sau prea mici.. Asta este senzatia din poze.

Link către comentariu

Mie îmi plac, iar pe el cred că jantele mai mari l-ar dezavantaja. :) 

Pare că a păstrat anvelopele originale, deci jantele sunt pe 17".

Link către comentariu

Arata bine, si mie imi plac. Ma gandeam si eu la niste jante noi, insa cred ca imi pastrazi banii pentru niste anvelope mai bune. Primacy 3 m-au cam dezamagit.

Link către comentariu

Arata super jantele iar pt un daily mi se pare că îmbină bine aspectul cu utilul.

56.000 km in aproape 2 ani e ceva, nu te aștepți la un asemenea rulaj pe un gti cu 2.0 tsi.

Link către comentariu

Eu cred ca au fost luate in considerare si aspectele legate de performanta. Aici asteptam feedback din partea lui fusco.

Mie imi place noul look. ?

Link către comentariu

Jantele sunt pe 17”. Evident ca mi-as fi dorit pe 18” dar cu KW v3 era greu cu comfortul. In realitate arata muult mai bine si sunt cu 3mm mai iesite fata de cele stoc. Am pastrat anvelopele stoc Primacy desi sunt absolut de acord ca sunt mediocre dar nu am nevoie de performanta la ce fac eu cu ea :) 

Link către comentariu

Cat consuma in traficul minunat din Bucuresti si la drum lung? 

Link către comentariu

Frumos, si eu zic cel mai bun compromis sunt jantele de 17, eu avand la fel. 

Link către comentariu

Nu prea merg prin Bucuresti in cursul saptamanii ca sa am suficiente date. Pe autostrada cam 8 si pe DN cam 7 la mers mixt (localitati + extraurban)

Link către comentariu
  • 5 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!