Jump to content

Probleme martor presiune & nivel ulei (Touareg 7L)


compaqnx
 Share

Postare recomandată

Salut, 

Am nevoie de puțin ajutor, va rog. Este vorba despre Touareg 7L R5, 174 CP, 2006, cutie automată.

Simptome:

1. în mers la drum lung, temperatura ulei ajunge undeva până la (estimativ) 110-115 grade Celsius după ceva mers cu viteză constanta de 120-130km/h și o temperatura exterioara de 18-28 grade Celsius.

2. La un moment dat, se aprinde martorul de nivel ulei (cu galben în BC) care zice că ar trebui verificat nivelul uleiului. Oprit, verificat, ulei pe joja in limite.

Acum: 1. E normal sa crească așa mult temperatura uleiului in condițiile descrise mai sus?

2. Bănuiesc că punctul 2 are legătură cu punctul 1 și anume scade presiunea la ulei. E posibil așa ceva? Uleiul este original 5W40

Ce anume sa investighez mai întâi?

Mulțumesc anticipat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut si sarbatori fericite!

Ma poate ajuta si pe mine cineva, va rog, cu o poza din ETKA sau alt program pentru senzorul de preiune ulei la un Touareg 7L V6 3.0 TDI - BKS ?

Cred ca este defect si vreau sa-l inlocuiesc, dar nu stiu exact unde se afla.

VIN masina: WVGZZZ7LZ6D001804.

Multumesc!:unsure:

 

 

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul colegului GABIVVX am reusit sa aflu locatia senzorului de presiune ulei pentru motorul 3.0 TDI - BKS :icon_thumright:

Atasez si aici o poza, poate ii este de folos cuiva. Sarbatori fericite!:beer:

 

Senzor presiune ulei - Copy.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te salut! Este foarte mare temperatura uleiului la tine. Nu se poate sa fiarba uleiul in motor....Eu am venit constant din Germania 1400 km si mai mullt de 90 temp nu a urcat!

Cred ca ai o problema cu sonda care masoara temperatura.

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Mie nu-mi trece de 90. Baiatul care a postat initial avea aceasta problema.:icon_thumright:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la mine a fost alt aspect. Imi schimbasem instrument cluster-ul (ceasurile de bord) si, fara sa-mi dau seama erau de pe modelul benzina cu motor de 3.2 l

Ca remarca pentru cine mai urmareste thread-ul, masurarea se face cu ajutorul senzorului de care se discuta mai sus dar calculul si afisajul se face in instrument cluster, in cazul meu, intrument cluster-ul stia ca motorul benzina de 3200 cmc trebuie sa aiba min 10L de ulei, iar eu aveam cat trebuie, adica aprox 9L, de aici si eroarea de ulei, Cat despre temp, banuiesc ca si la benzina e punctul termic de lucru mai ridicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din suflet va rog si eu sa ma ajutati cu un sfat si as vrea sa cititi cu atentie.:mellow:

Masina: Touareg, din 2006, motor 3.0 TDI V6 - BKS. Am probleme cu presiunea de ulei. Cat uleiul este rece nu mi se aprinde martorul de presiune, indiferent de turatie. Cand uleiul ajunge la ~ 95 de grade pe bord, mi se aprinde martorul rosu "Low Oil Pressure", daca trec de 1500 RPM. Daca merg sub 1500 RPM, totul este ok.

Daca las masina cateva minute cu motorul oprit (cat mai scade temperatura la ulei), pot sa merg linistit pana cand iar urca temperatura la ulei .:unsure:

Am facut test de presiune...cu uleiul rece face presiune in jur de 2 bar la relanti si aproximativ 4 bar la 2000 RPM. Cu uleiul "fierbinte" am la relanti in jur de 1.2 bar si aproximativ 3 bar la 2000 RPM. Stiu ca presiunea e cam mica fata de valorile oficiale, plus ca manometrul oscileaza foarte repede in timpul testelor (din cate am inteles acest lucru nu e OK).

Am schimbat senzorul de presiune...nici o schimbare (desi cel vechi era plin de ulei). Am schimbat uleiul...la fel face.

Ar mai fi ceva de verificat sau ar trebui sa schimb pompa de ulei?

Multumesc mult! :unsure:

 

 

 

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin tot eu cu rezolvarea: se pare ca senzorul schimbat initial nu era cel de care aveam nevoie eu.:mellow:

Acum am pus alt senzor de la Hella compatibil cu codul OEM de pe al meu si problema a disparut. Poate ajuta pe cineva.:icon_thumright:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare. Am si eu o problema la un Touareg , 2008 , 2.5 BPE. Problema este asa: Pornesc masina merg cu ea si indiferent de cati km fac , daca opresc motorul si il pornesc inapoi , apare martorul de la nivel ulei ( sa verific nivelul uleiului ). Deschid capota , verific nivelul uleiului,  inchid inapoi capota si mesajul dispare. A mai patit cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E suficient sa deschizi si inchizi capota. In rest, înțeleg ca uleiul este la nivel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
DANIEL BARA

Scuze de intarzaiere...

Da , e suficient sa deschid capota si sa o inchid inapoi... 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!