Jump to content

Probleme indicator / senzor ulei Golf V / Jetta


b97dmt
 Share

Postare recomandată

cat costa un senzor ulei golf plus?

Modificat de Marius_AR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Desi topicul e cam vechi, adresez si eu o intrebare daca se poate. Am un Golf V 1.9 tdi 90 cp cod motor BXF. Fiindca am observat un usor tremurat la relanti (indiferent de temperatura), am pus masina pe tester si mi-a afisat 4 erori, 3 dintre ele erau la bujie cilindru 1,3,4 si a 4-a ceva cu oil pressure/level senzor (bujiile le-am schimbat apoi pe toate 4, ramane doar problema cu acel senzor). Mentionez ca nu imi apare nimic in bord, verific zilnic nivelul la ulei pe joja si e exact unde trebuie. Stie cineva ce ar trebui facut/ ce piesa ar trebui cumparata? De cand am cumparat masina (acum ~ 2 luni) imi scotea la drum lung consum de 4,7 l / 100 km cu clima pornita din cand in cand. Dupa ce i-am facut schimbul de ulei, filtre, kit distributie, nu pot s-o scad sub 6,3 L/100 km la drum lung, cu acelasi stil de condus mereu. Astept raspuns, multumesc anticipat.

Modificat de Bachus20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update, cam asa arata eroarea:

1 Fault Found:
053273 - Control Module for Instrument Cluster
               U1019 - 000 - Missing Signal for Oil Level/Temperature
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 38
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 198584 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:11:57

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.39 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Bin. Bits: 00000000
                    (no units): 0.0

Readiness: 0 0 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Imi apare si mie in bord, de fiecare data cand pornesc motorul, Oil Sensor Workshop, clipeste de 2 ori senzorul portocaliu si apoi totul ok.
Vroiam sa va intreb daca cel de aici este potrivit pentru Golf 5 2004, 1.6 FSI, BAG; caci altfel nu prea imi vine sa dau cateva sute de lei pe un senzor care sa ma anunte ca mi-a scazut nivelul la ulei, pentru asta am si eu ochi :)

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Si eu am probleme cu senzorul de ulei. Masina are teoretic vreo 260k, din 2005. De cand am luat-o, i-am tot verificat nivelul de ulei pe joja, cat de des am putut eu. In mers, mi s-a tot aprins check oil level. De cele mai multe ori, i-am adaugat ulei. Toate bune si frumoase. Dupa ce am inceput sa ne mai cunoastem, am observcat ca se aprinde cam pe la 80-100km mersi, daca merg putin mai turat pentru o perioada mai mare, sa zicem 3k, 40-50 minute. Prima oara cand am inceput sa ma indoiesc de citirea senzorului, a fost cand mi s-a aprins cu vreo cateva sute de metri de casa si am zis sa nu-i mai adaug si sa vad daca chiar e nevoie. Am lasat-o sa se linisteasca si am verificat, uleiul fiind undeva pe la jumate. 

A 2-a oara, eram pe A4, inapoi spre Bucuresti, s-a aprins, am oprit, am ridicat capota, nu am adaugat, am zis ca daca chiar e problema cu nivelul, o sa se aprinda iar. Nu s-a aprins. Am verificat iar joja dupa ce s-a linistit, tot e pe la jumate.

Prin Bucuresti nu mi s-a aprins niciodata.

Aveti idee ce poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nivelul de ulei cel mai probabil e problema. Daca ridici capota se reseteaza becul de nivel, chiar daca nu adaugi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris mai sus că am verificat nivelul, pe jojă, după ce a stat masina și este ok. Dacă ar fi fost nivelul, nu ar fi trebuit să mi se aprindă iar după ce plecam?

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai cita mesajul anterior, e impotriva regulamentului.

nu se aprinde imediat, dupa cativa km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Scuze. 

Nu mi s-a mai aprins deloc după și au mai fost vreo 30-40 km mersi (am vrut sa scriu A3). Plus zilele următoare. De mâncat mănâncă, turbina bănuiesc in mare parte, dar verificat pe jojă, vorbim de cantități mici. Și repet, verificat după ce a avut timp să se scurgă uleiul, nivelul era pe la jumate, fără să-i adaug atunci când s-a aprins martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum cati km ai schimbat uleiul ? ce ulei ai folosit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Respect intervalele de revizii si schimb tot de fiecare data, 10k. Momentan am aproape 4k de la revizie. Castrol edge plus 5w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut!

Astăzi din vechi obiceiuri de la fostul meu Golf (III), am ridicat capota la Golf V (1.9 TDI, 66Kw 90CP, cod motor: BXF) ca să curăț de praf și altele și să verific nivelurile la lichide (antigel, ulei, cândva și cel de la servodirecție, dar am observat că la golf V e electro-mecanică). M-am făcut palid la față când am scos joja și era USCATĂ complet, nicio picătură de ulei. Menționez că în bord nu mi s-a aprins absolut nimic, nu am simțit nici modificări de sunet/mers, totul a fost un control de rutină (pe care îl fac cel puțin o dată pe lună, din vechi obiceiuri cum am scris mai sus).

 

Am apelat la un prieten cu VAG și mi-a apărut eroarea asta:

1 Fault Found:
053273 - Control Module for Instrument Cluster
               U1019 - 000 - Missing Signal for Oil Level/Temperature
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 38
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 198584 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:11:57

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.39 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Bin. Bits: 00000000
                    (no units): 0.0

Readiness: 0 0 0 0 0

 

Din moment ce am văzut că mulți confundă senzorul de PRESIUNE ulei (ceea ce nu e cazul la mine) cu cel de NIVEL ulei, aș vrea să vă întreb unde anume este situat acesta de nivel. Am cunoștințe minime de mecanică, dar un senzor blestemat pot găsi și curăța în prealabil, până să văd dacă trebuie cumpărat unul nou. Atașez și o poză în caz că cineva dorește să mă ajute cu un reper unde ar fi acest senzor șmecher de mi-a dat azi tahicardie fiindcă nu mă anunță că merg pe uscat :(

Dacă aveți și alte păreri/sugestii, chiar vă rog. Mulțumesc anticipat.

36188542_1905657069501528_4303608512501514240_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul e dedesubt,montat pe baia de ulei.Vezi sa nu aibe fire rupte,conector lovit/spart...se mai intimpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poți încărca și o poză ca știu exact ce să caut, eventual să și cumpăr dacă e nevoie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

36373203_2210944648918917_4574611203598319616_n.jpg

nu e baie de ulei de bxf dar sunt la fel,in stanga e senzorul

intai golesti uleiul daca scoti senzorul

36345248_2210944485585600_45297310673928192_n.jpg

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc mult pentru poză. Voi curăța întâi contactele, voi verifica firele și abia apoi să văd dacă e necesară schimbarea senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am un golf 5 , masina din semnatura, si recent mi s-a aprins martorul portocaliu de ulei cel cu valuri dedesubt. Ideea e asa, ieri am schimbat egr-ul si ca sa fiu sigur am deconectat bateria si dupa ce am terminat montarea am reconectat bateria iar, in bord imi aparusera cativa martori cel de volan si cel de esp din cate am inteles e normal sa apara la reconectarea bateriei, am mers cu masina putin si au disparut, mai pe seara dupa ce am bagat motorina efix 51 am mers cred ca 500 de metri si mi s-a aprins martorul acesta de nivel ulei, dupa ce o pun pe tester surpriza nici o eroare stocata nici in cluster (instruments) , nici in engine nici nicaieri.....dar matorul tot exista.Am incercat azi o resetare a intervalului de service nu stiu daca am reusit imi arata asa (acesta e logul salvat):


VCDS Release 12.12.0:  SRI Reset
Control Module Part Number: 1K0 920 852 B       Labels:  1K0-920-xxx-17.lbl
Component:KOMBIINSTRUMENT VDD 1012, Coding:0007103
Operation: Please select an operation
************************************************************************************************************************
Channel      Description                                           Unit          Current val.      New val.  
02           Service Reminder Status                                             0                 ---       
40           Distance since Service                                km x100       97                ---       
41           Time since Service                                    Days          433               ---       
42           Minimum Distance to Service                           km x100       150               ---       
43           Maximum Distance to Service                           ---           ---               ---       
44           Maximum Time to Service                               ---           ---               ---       
45           Oil Quality                                                         1                 ---       
47           Soot Quantity                                         km x100       231               ---       
48           Thermal Load                                          km x100       111               ---       
49           Minimum Time to Service                               Days          744               ---       
50           Basic Distance Value for Oil Change                   ---           ---               ---       
51           Basic Time Value for Oil Change                       ---           ---               ---       
************************************************************************************************************************
Din cate am vazut prin alte topic-uri daca ridici capota si o inchizi la loc ar trebui sa dispara dar la mine aveam mufa de la capota deconectat si nu stiam de ce naiba nu arata ca mai tarziu sa vad ca mufa era sparta(acel clinci pe care apesi ca).Am repus mufa asa sparta la loc am ridicat capota am coborat-o si a disparut martorul.

Intrebarea mea este urmatorea este defect senzorul de ulei daca reapare acest martor? Nivelul de ulei dupa o noapte la rece este intre min si max aproape de max as putea spune deci nu cred ca nu are ulei. In engine nivelul uleiului spune ca este 21-27 mm , temperatura uleiului e ok wear index e in jur de 18 cred ca sunt ok valorile nu ma pricep , iar in instruments cand m-am dus pe canalul 3 parca spunea la oil level NOT OK, voi ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! 

   De cateva zile, dimineata, fiind mai rece, dupa pornirea motorului se aprinde si palpaie martorul rosu de la ulei. Dupa ce merg un pic cu masina, aprox 1 km, dacsa opresc si pornesc motorul, nu mai apare toata ziua pana in dimineata urmatoare. Nu are nici un simptom in mers. Oare ce ar putea fi? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara presiunea. Daca este ok, schimba senzorul de presiune ulei.... sau verifica-i cablajul pana in ceasuri.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare tuturor! Stiu ca este un subiect vechi dar sper ca cineva sa-l vada si sa ma ajute cu o indicatie catre o posibila rezolvare.Astazi era sa distrug motorul Golfului meu. Am avut o fisura in baia de ulei si am pierdut aproape tot uleiul.La destinatie,mai aveam maxim un litru in motor.In tot acest timp nu s-a aprins nici martorul de nivel ulei nici cel de presiune ulei.Pe diagnoza nu da nimic.Martorul de presiune ulei se aprinde cand dau cheie dar se stinge inainte sa pornesc motorul.Nu trebuia sa stea aprins pana in clipa cand pornesc motorul? Am captusit baia de ulei cu niste banda adeziva de aluminiu si am bagat 2 litri de ulei,sa ma pot intoarce acasa(un drum de 30 km) nici in acest timp nu s-a aprins niciun martor.Ce as putea sa verific si cum sa verific? Pe diagnoza nu da nimic.Multumesc in avans!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Constantincatalin

Salut ! De curând am făcut schimbul de ulei si am băgat mult laudatul polytron care intr-adevar e foarte bun ,se simte o schimbare in bine a motorului siturbinei numai ca dupa 400 km mi sa aprins martorul de nivel ulei galben desi nivelul este pe zona hasurata puțin mai sus de jumătate! Martorul se stinge doar dupa ce deschid si închid capota  si dupa max 100 km se aprinde din nou ! Pana acum foloseam castrol si mi se aprindea odată  la 2,3 mii km ! Oare sa fie de la ulei ? Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu ai erori stocate, la scanare CH vcds...atunci nu e senzorul de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua!

Unde as putea gasi o joja pentru BLS, care sa aiba zona de citire a nivelului de ulei de culoare deschisa? Sa fie usor de.citit. am joja neagra, cesa ce o face greu de citit...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!