Jump to content

2014 VW GOLF MK7


kirdaniel

Recommended Posts

Salutare , numele meu este Daniel si aici vă voi prezenta mașina mea achiziționată în 2015 😁  . Un golf 7 1.2 tsi trendline . 

FB_IMG_1527184727612.jpg

Link to post

Urmează 😁 

Cam asa arata stock, bine... toate arata asa :)) dar usor usor au inceput mici schimbari 😁

FB_IMG_1527184731310.jpg

Primul upgrade au fost jantele , jantele fiind Keskin Kt17 , pe 18 , 8J lățime și ET45 , încăltate cu anvelope Nexen N8000 225/40 .

 

FB_IMG_1527184153960.jpg

FB_IMG_1527184174753.jpg

Edited by loghy
quote post anterior
Link to post

După care au urmat arcurile de la Eibach, masina s-a transformat radical , este cu totul o altă ținută de drum. 

FB_IMG_1527184180685.jpg

FB_IMG_1527184189658.jpg

A mai venit si o evacuare cap coada, cu downpipe pe 70 si restul traseului pe 63 (da stiu ca e 1.2 dar am facut-o pentru plăcerea mea) , o fusta spate de GTI , retrofit la interior Ergo active cu masaj , reglaj lombar electric si lumini ambientale in fetele de usi... iar în urma unui mic accident am ales un kit exterior de R . 

Momentan cam atat despre golfulet, voi revenii cu următoarele upgrade-uri 😁

 

FB_IMG_1527184199128.jpg

FB_IMG_1527184227551.jpg

FB_IMG_1527184234168.jpg

FB_IMG_1527184208384.jpg

FB_IMG_1527184244452.jpg

Link to post

Interesante modificari. Daca tot ai schimbat evacuarea nu ii faci si un soft?

Link to post
mihai.onu94

Sa o stapanesti sanatos! Pasiunea nu tine cont ca motorul e de 1.2 sau 3.0. Jantele, arcurile si folia au transformat-o complet!

Merita totusi si un soft sa te ajuta cu jantele alea. E 1.2 tsi de 85 sau 105 cai?

M-ai facut curios cum suna un 1.2 cu evacuare modificata si am cautat pe youtube. Am dat fix peste tine :))

 

 

Edited by mihai.onu94
Link to post

Vă mulțumesc, este cel de 105 ... soft urmează dar inainte de asta as vrea o admisie si un intercooler ... sa scot cat mai mult din motoras😁 dar se misca ok cu rotile astea si 105 cai, nu simt nici o diferenta fata de cele pe 15 sincer . 

Link to post

Subscribe :wub: Super interesat de ce ai facut mai ales ca avem motoare asemanatoare daca nu la fel. La fel cu 18 fata de 15 sunt sigur ca nu este dpdv al cifrelor dar daca diferenta e insesizabila atunci poate reconsider trecerea pe 18 facuta ca la carte

Link to post
  • 1 month later...

Am luat si tipsuri OEM de golf R , acum pot spune ca am terminat cu aspectul de R pe exterior 😁

IMG-20180715-WA0009.jpg

Revin si cu un mic update pe partea de sunet, am eliminat si finala deoarece era sparta si pana cumpăr o intermediară este doar teava goala , cam asa se aude acum . 

Este putin cam tare, chiar exagerat:)) dar urmează să iau o intermediară sa vad ce iese 😁

Link to post

Poti pune o filmare si din interior? Sunt curios cat din sunetul evacuarii ajunge in masina, nu e obositor la drum lung? Sau la mers constant zgomotul nu se mai simte?

 

La cum arata exteriorul acum, parc'ar merge si un upgrade la faruri ... ;)

Edited by andrei0241
Link to post

Nu am filmare din interior, e destul zgomot și înăuntru, la drum lung e oarecum ok .. Nu prea se aude daca mergi constant  , referitor la faruri sa vedem , as merge pe cele de la osram Xenarc. Dar momentan mai am o masina care trebuie pusă la punct și golful va rămâne asa o perioadă.  

Link to post

Nu era sparta toba pe care a luat-o, nu intra sub masina, era prea mare.

Edited by minu94
Link to post

Daca imi permiti o recomandare, cauta o intermediara sau finala de la Milltek, iti va placea sunetul, este mai infundat, mai gurural.

Link to post

Masina plange dupa o finala ... ideal ar fi si o finala si o intermediata :) La relanti se aude okish ... dar in sarcina ... nu prea imi place.

Link to post

Toba originala de R nu incape pt ca are alta conformatie, R-ul fiind cu tractiune integrala. 1.2TSi nu vine el oricum cu o intermediara?

Asa ca look cu tot cu tips-uri arata bine.

 

Link to post

Eu zic ca ai nevoie de niste stopuri led, indiferent daca sunt de Fl sau nu :)) 

Link to post

Niste stopuri de R non-fl ar arata bine. Suna tentant?

Link to post

Mie deja mi se pare ca GTE-ul cand porneste termicul face un zgomot asurzitor:)) si vad ca altii isi pun fele de fel tobe cat mai zgomotoase.

Acum lasand gluma deoparte chiar daca multi nu vor fi de acord cu mine si scuze daca este offtopic, dar in fiecare dimineata pe la 7 o skoda o2 rosie parcheaza pe strada...Zgomotul acestei masini este horror cu supertobele pe care le are. Nu va imaginati cati Dumnezei si carne isi ia soferul.... care culmea este politist si vine bine merci la serviciu. Pur si simplu imi face creierii pilaf zilnic cu a sa masina. Dupamiaza stiu fara ceas cand se face ora 16 pentru ca trebuie sa aud aceeasi huruiala...Nu doresc nimanui sa aibe parte de astfel de treziri!

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • C Z R
      By C Z R
      Incep cu necesarele:
      5G1863391K 82V - Center console storage compartment 5G1863328D 82V -  Insert for stowage compartment 5NA980611 - Wireless Charger Module 4B0971978B - 6-Pin Connector Housing
      Mufa de 6 pini ar trebui sa contina:
      pin 1: +12V 0,5mm red/blue catre panoul de sigurante (se interconecteaza cu firul de aceeasi culoare de la amplificatorul Dynaudio) pin 2: Semnal pornire dinspre uitatea de navigatie din torpedo. 0,5mm yellow/red to grey connector on infotainment unit pin 5 (se interconecteaza cu firul de aceeasi culoare dinspre amplificatorul Dynaudio) pin 3: Data/LIN bus from infotainment unit. 0,5mm yellow/blue to grey connector on infotainment unit pin 11 pin 4: Masa/impamantare. 0,5mm brown to ground pin 5: 0,5mm white to 73-pin plug C pin 14 on BCM (T73c/14) (la mine era deja folosit pentru ca am Keyless access - cei ce au Keyless se leaga la acest fir deja prezent.)
      Masina mea avea deja mufa de 4 pini (cea de culoare beige) catre antena GSM din cotiera asa ca a trebuit doar sa o mut in consola centrala, sa trag al 5-lea fir (pinul 5) si sa mut toate firele in noua mufa de 6 pini.


      Iar mufa violeta de tip fakra se duce catre amplificatorul Dynaudio (black fakra connector) - aceasta e antena GSM si e optionala. La fel, a fost mutata din cotiera in consola centrala.

      Codari necesare: 
      [5F] Information Electronics -> Coding -> Byte 15 -> select:
      - bit 0 Baseplate
      - bit 1 Antenna_baseplate (necesar doar daca ati relocat si antena GSM)
      - bit 5 Wireless_charging_availability
      Verificati inainte sa va apucati daca navigatia voastra stie asa ceva (eu aveam MIB2, e posibil ca MIB1 sa nu stie!)

      Scheme utile:












       



      Rezultatul final (eu am adaugat si iluminare ambientala):


      P.S: Mesajul de incarcare si iconita specifica apar doar pe navigatia de facelift ! Cea de non-FL nu stie sa afiseze dar functioneaza fara probleme.
    • floraur1
      By floraur1
      Salve!
      Am cumparat masina din Germania, inca o astept sa ajunga in RO. 
      Am vrut initial sa iau un 2.0TDI DSG, insa as fi iesit din buget. As fi putut sa iau o masina cu pana in 20.000km la un pret de 16-16,500e fara TVA, insa am dorit sa raman in buget.
      Initial m-am gandit la 14.200e dar am cumparat cu 14.100e, la care se mai adauga costuri de transport, schimb valutar, etc. In total am platit 15.500euro fara TVA. Norocul meu este ca nu platesc taxa pe valoare adaugata... deci cam acesta este pentru mine pretul de achizitie. 
      Din ce am vazut din decodarea VIN, este iesita din fabrica in Oct 2016 si inmatriculata in Dec 2016. Nu inteleg care-i faza, de ce mai scrie acolo model 2017, in fine...
      rulaj la zi: 13.180km 
      Am vrut o masina aproape noua. Imi convine deprecierea de pret fata de una noua, insa nu am cumparat niciodata o masina cu mai mult de 15.000km. As merge pana la 20.000km, insa mai mult decat atat, nu prea ma intereseaza. 
      Pentru detalii despre echiparea exacta, gasiti un pdf atasat de acest topic.
      Am cumparat masina exclusiv pentru necesitati urbane, poate doar pentru drumul de 15km intre Galati si Braila... dar cine stie?! 
      Nu cred ca am nevoie de ea in afara orasului, pentru treaba asta am un Passat 2013, pe care abia astept sa-l schimb cu unul din 2016-2017
      Dar deocamdata sa ramanem la Golf. Este primul pentru mine si l-am ales pentru ca ofera un confort excelent si se misca foarte bine prin trafic.
      Puterea de 150cp este foarte importanta. La 40 de ani nu fac liniute, insa imi place ca atunci cand apas pedala, masina sa raspunda hotarat. Sunt din Galati, la noi traficul este mai mult decat acceptabil, se poate merge destul de repede si sunt reprize scurte care merita a fi savurate. 
      Voi folosi masina zilnic, la birou. Eu sunt agent imobiliar si fac in medie 100km pe zi si de regula cu cineva in masina. Din acest motiv ma gandesc ca un Golf VII, chiar ofera un spatiu decent in habitaclu. Ar mai fi fost ceva variante, cum ar fi un VW Jetta, Skoda Octavia, Superb, etc... insa cred ca nu prea am nevoie de celelalte avantaje oferite, cum ar fi portbagaj grozav, volum interior mai mare sau eu stiu ce altceva.
       

      Echipare MyCar.pdf
    • Silviu_7
      By Silviu_7
      Salutare,
      Cu ocazia aniversarii a 4 ani si la sugestia unor prieteni, colegi de forum, am decis sa deschid un topic cu masina. Mai bine mai tarziu decat niciodata.
      Masina este un Golf 7 Highline 1.4 TSI 122CP DSG7, culoarea Pure White. Povestea masinii a inceput pe 6 martie 2013 cand a fost comandata, fabricata pe 9 aprilie si livrata pe 23 aprilie.
      La categoria optionale enumar:
      ·         Climatronic
      ·         Computer de bord Premium
      ·         Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED
      ·         Light Assist
      ·         Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier
      ·         Pachet lumini si vizibilitate
      ·         Park Pilot
      ·         Radio CD Composition Media
      ·         Scaune ergoActive
      ·         Selectarea modului de conducere
      ·         Volan cu padele pentru DSG
      La modificari majore enumar:
      ·         Jante 18” Rotary (VW Zubehör) cu anvelope Michelin PS3
      ·         Arcuri VW Zubehör (coboara 25-30mm)
      ·         Stopuri LED Golf R
      ·         Folie Llumar Ceramic LATI 35 pe luneta si geamurile laterale spate
      Pe langa ele am mai schimbat pedalele si suportul de picior cu cele de R-Line/GTI/GTD..., lampile de numar cu cele led OEM, lampi parasolar cu cele led si am montat tips-urile de evacuare de Skoda Yeti.
      In 41500 km am avut medie de consum de 8.52 litri/100km si am consumat peste 3500 de litri de benzina.
      La probleme enumar pe langa chemarile de la fabrica, un set de ambreiaje la cutie in jurul a 30k km si ecranul de la radio deoarece avea pixeli blocati in colturi.
      In poze se vede masina in configuratia stock (actual de iarna), masina cu rotile de vara si masina cu rotile de vara, arcuri si stopuri.





  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri