Jump to content

Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer


Doomy

Postare recomandată

dragut, insa mi-e teama ca o sa se vada prea usor zgarieturile...

@Laurentiu_LWR abtibildurile alea nu se potrivesc la masinile voastre - mai degraba la dinozaurul meu. ca ale voastre pot merge si tare pe sosea :)

Link către comentariu

@mad_kat ce crezi ca inainte de vopsire nu se vedeau cicatricile ?      Odata pe an le curatam si il refacem , oricum cicatricile pe scut dau caracter :)  

Modificat de Doomy
Link către comentariu
On 8/4/2019 at 10:21 PM, yanq said:

Faine stopurile de Duster ?

Întâi a fost Renegade-ul si apoi Dusterul :P

Link către comentariu

Frumos scutul, pentru cine îl vede. 

Al meu avea rugina dar la cât de gros este, rugina nu e problema sa îl mănânce ca pe o aripa/prag. 

Link către comentariu

Piticul de pe creier nu m-a lasat.......scutul trebuia sa fie facut la perfectie.  Nu m-am lasat si am "antifonat" scutul la modul serios :)    

Chiar daca rezultatul anterior era foarte OK , nu eram 100% satisfacut :)   am tot cautat niste cauciuc mai de calitate pentru antifonare si am gasit asa ceva

page2.thumb.jpg.5eef073da0b720404ea984ace5cd86fa.jpg

Cauciuc dedicat pentru masina de spalat de 7mm grosime , facut special sa absoarba vibratiile , destul de moale sa fie maleabil si cu textura destul de abraziva pentru a fi lipit de metal .  Am folosit Mamut Glue pentru a lipi cauciucul pe scut in punctele cheie iar rezultatul este cel de mai jos

page1.thumb.jpg.f4f9c44868b818211ffb21a2cef000eb.jpg

Am adaugat 2kg in plus la scut dar acum pot sa spun 100% ca e tanc!    Nu mai exista nici un dubiu , 100% din zgomote au disparut , chiar si daca reusesc sa iau pietre in interior ( am pus una de test) :)   nu se mai aud zgomote in interior . 

Link către comentariu

@skodamen Am incercat sa ii dau foc cu bricheta si nu am reusit , la aragaz am reusit dar dupa multe secunde de expunere in flacara.  Asa ca este destul de safe (zic eu)  sa il folosesc. 

Nu are nici un punct de contact cu motorul sau cutia de viteze ( distanta minima fiind de 2cm )   , nu cred ca temperatorule acolo trec de 90 grade in cele mai extreme conditii.   

Avand in vedere ca dupa un drum indelungat in temperaturi exterioare de 32+, pot sa pun mana pe scut fara sa simt ca ma arde , e sigur sa presupun ca 7mm de cauciuc nu o sa faca probleme.  

Link către comentariu

Inca unul la datorie ?. Si eu credeam ca sunt putini "nebuni" pe forum. Bine ca ti-a iesit. Asa sunt eu cu navigatia pe Golf, eu doar am cautat si cand am vazut cate sunt am zis ca nu vad bine.

Link către comentariu

Esp si ss sunt butoane care sunt alimentate pe plus, la apasare trimit plus si aprinderea ledului de confirmate se face de catre modulul respectiv trimitand masa. Off road, cele de park si cel de tpms sunt pe invers, trimit masa la apasare si aprinderea ledului se face de catre modul trimitand plus. De asta nu a mers. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

In ultima perioada am observat ca atunci cand ating viteze de croaziera , incepand cu 120kmh incep niste trepidatii subtile care eu tot le puteam pe seama pietrelor .  Dar  am observat ca trepidatia creste foarte mult odata ce depasesc aceste viteze .  Fiind nevoit sa tin pasul intr-o coloana de masini , am vazut ca este destul de "groasa" situatia si m-am pus sa investighez. 

Prima etapa era clara :curatat anvelopele de toate pietrele si apoi am mai facut un test !    FAIL tot lafel face...

A doua etapa a fost sa echilibrez anvelopele inca odata ( curatate in prealabil de pietre)   FAIL tot lafel face.... 

A treia etapa a fost sa verific jantele , pe aparat sa vad ca nu sunt strambe    FAIL tot lafel face...

A patra etapa a fost sa schimb anvelopele intre ele pe jante , ca deh.....poate e una deformata cu toate ca nu arata  ....FAIL tot lafel face... 

Deja aveam spume.....

Am zis sa actionez cu calm si fara nervi asa ca am luat sa despic firul , sa iau in calcul ce am mai facut eu la masina sa cauzeze asta si am ajuns la distantierele eibach.... am zis initial ca nu are cum  dar am zis sa elimin si asta de pe lista

A cincea etapa , am dat jos distantiere si am facut o tura .....ce sa vezi !  NU MAI FACE ! :banghead:       Moment in care toate emotiile trec prin corp .....fericit ca am gasit cauza dar plin de spume ca nu stiam exact de ce , le-am masurat cand le-am pus si veneau foarte bine asa ca .....sa investigam si mai amanuntit: 

Am dat jos iar rotile , am curatat bine toti butucii si am masurat inca odata diametrele

Bucutul de janta si diametrul interior al distantierului erau la perfectie !  masurate de mai multe ori si lafel mi-a dat !   Aceasta este si masuratoarea facuta initial la achizitia distantierelor. Totul bine pana aici

page2.thumb.jpg.e2f54a47dd2ff405a4574dea6cadc17e.jpg

Apoi am masurat si diametrul esterior al distantierului versus diametrul inelului jantei , moment in care iar m-au luat toate spumele : 

page1.thumb.jpg.4768a0f51b8e1af8c5fac54d2e6bdba7.jpg

Diferenta este de ~1 milimetru intre cele doua !  Muream de spume ca nu imi venea sa cred ca mi-a scapat acest lucru la achizitia lor ...... eu masurand doar diametrle interioare .  De aici era si problema , janta nu se centra perfect pe distantier si imi dadea acel tremurat ! :screwy:

Mai precis avea joc  destul de mare in marja acelui milimetru :

Am inceput sa caut inele de centrare , dar ghici ce .....de 1 mm sau mai bine zis de 0.95 mm nu exista :251: dar inca nu am renuntat la idee si inca caut. 

Solutia era simpla ...sa scot distantierele , dar din pacate a inceput sa imi placa acest look cu rotile iesite mai inafara  :icon_redface:  iar  solutia aleasa pentru un compromis a fost sa aplic banda de teflon de 0.1 mm grosime.  Rezultatul a fost acesta

page3.thumb.jpg.7ece32487eaa14edf8a0b6cf86c2384a.jpg

Intr-adevar a dat roade , tremuratul a disparut complet !  Momentan am 200km cu ele deja facuti , sa vedem cat o tine . Il tin sub monitorizare. 

Intre timp facem si un mail frumos cu poze si filmulet catre Eibach sa vedem ce au de zis .  Sa nu intelegeti gresit ca este vorba doar de o bucata !  Toate 4 distantierele au iesit la masuratoare identice !  Iar toate jantele sunt la masuratoare lafel , asa am exclus variantele   ori sunt jantele strambe sau vre-un distantier are defect de fabricatie. 

Link către comentariu

Eu nu inteleg nebunia asta cu rotile iesite in afara, jante nu stiu de care, pentru ca simplu : tu din masina nu le vezi?. Oricum, interesanta investigatie?, pentru pasionati.

Link către comentariu

Salut, nu îmi mai amintesc exact și nu sunt acasă dar prin 2016 am găsit un tip pe șoseaua Banatului Nr 100 si ceva spre Chitila care face inele.de centrare custom la cnc pe 3axe din teflon sau plastic industrial. Le face pe loc.

Caută vezi poate găsești mai multe informații

Link către comentariu

@john_skoda La 13 mm nu cred ca se pune problema de iesit in afara , doar la adus la linia aripii...  Daca nu intorci capul  spre masina cel putin de 2 ori dupa ce parchezi  .....nu ai cum sa intelegi de ce le-am pus :)  

@deenman Mersi de pont,  o sa caut folosind aceste informatii.  :idea:

Modificat de Doomy
Link către comentariu

Răutăcioșii ar putea spune că este din cauza offroad-lui extrem la care ai supus Tiguan-ul ?

Lăsând gluma la o parte acele distanțiere zburdă libere între jantă și butuc? Prin strângerea prezoanelor nu sunt fixate pe pozitie intre ele?

Link către comentariu

Pai tu ai spus mai sus ca "a inceput sa imi placa acest look cu rotile iesite mai inafara ". Eu cand cobor din masina ma uit sa vad cum am parcat astfel incat sa nu ma loveasca vreun idiot. In fine, tu sa fii fericit. I'm out?

Link către comentariu

Ca sa le stric eu , simetric pe toate patru , ar fi trebuit sa fac un "perfect jump"  gen raliu . 

@yanq nu jocul e problema , odata stranse stau fix nemiscate , problema e ca la strangere nu reusesti sub nici o forma sa le centrezi perfect .  

@john_skoda mai inafara fata de butucul rotii , nu inafara caroseriei :)  m-am exprimat putin confuz , rotile acum sunt fix in linie cu aripa. 

Modificat de Doomy
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Interesanta treaba...totusi...prezoanele nu sunt conice?nu ar trebui sa centreze roata automat?chiar daca tu o pui 1mm mai sus?

Link către comentariu

Pai prezoanele sunt sferice si centreaza bine janta dar distantierul intre butuc si janta nu era centrat...practic eu trebuia sa pun distantierul la jumatatea milimetrului ala, incercand sa balansez in maini janta de 25 kg?

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Gata..acu am inteles mai bine...

Daca nu gasesti inele de centrare mai ai 2 variante...mai compmicate ce-i drept...

Pui filet helicoil pe cate 2 gauri ale distantierului sau...

Flanse mai mari....care se prind pe butuc si janta se prinde in ele...minim 23mm am gasit eu pt mine...

 

Link către comentariu

@horry_bv  aveam o poza cu ele cantarite dar din pacate nu o mai gasesc sa confirm , parca erau pe la 220g bucata , oricum sub 250 grame bucata.    

@Laurentiu_LWR  nu e rea ideea , dar avand in vedere ca prezoanele nu sunt simetrice unul fata de celalalt , daca pun doar doua voi dezechilibra si mai mult distantierul. De distantiere mai mari nu se pune problema ca nu vreau sa iasa rotile in exteriorul aripii. 

Link către comentariu

Interesant. Și eu am distantiere de 10mmr dar nu a tremurat deloc. Cu prima ocazie am să le măsor și eu, să văd dacă am aceleași diferențe. Daca janta nu se centrează pe butuc, chiar dacă e strânsă în cele 5 prezoane, apare un joc și automat o vibrație. Bine că a mers cu banda de teflon, dar e o soluție provizorie,  cred.

În altă ordine de idei, ai încercat cu jantele de iarnă si cu distantiere să vezi dacă face la fel? Mă gândesc să nu fie totuși combinația jante plus distantiere de vină, având în vedere diferența minusculă de 1mm.

Modificat de cristi511
Grija la informatiile publicate.
Link către comentariu

@grp deocamdata ramane banda de teflon in lipsa altei alternative.  M-am orientat pe cateva anunturi cu inele de centrare dar abea in weekend am timp sa ma ocup .  Momentan  astept si raspuns de la Eibach ?

Nu am testat cu jantele de iarna pentru ca sunt la pastrare si e deranj sa le scot  :)  oricum distantierele sunt doar pentru cele de vara . Cele de iarna au ET33 si deja sunt la limita aripii . Cele de vara sunt ET43 :)

Link către comentariu

Teflonul l-ai ales in vreun fel pt vreun motiv? Ma gandesc ca e f subtire si sensibil si nu stiu cum rezista la temperatura, desi e conceput si pt tevile de apa calda, dar acolo se atinge max 100 grade C sa zicem

Poate niste banda de reparatii tevi 3M sau pt reparatii esapament ar fi mai ok pe termen lung? desi pana la urma e nevoie de el doar pt centrare la montaj... in mers nu "lucreaza", nu suporta greutati, l-as monitoriza demontand o janta din cand in cand.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!