Jump to content

Galerie admisie topita


GGE
 Share

Postare recomandată

Saut!

Ieri, mergand pe autostrada, mi s-a aprins in bord martotul check engine si epc iar dupa masina a inceput sa mearga intrerupt.

Am oprit si am observat ca galeria de admisie s-a topit.

A mai intampinat cineva aceasta problema? 

De la ce s-a intamplat?

Masina este un golf 6 gti cu 64000 de km in bord.

 

Modificat de GGE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune o poza? Poate fi, foarte probabil o bobina care a luat foc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte ciudat si greu de explicat...Cumva a ajuns amestec carburant acolo.Ar trebui inspectate supapele si injectorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea sa fie de la distributie aceasta necorelare a supapelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Momentan sunt in discutii cu cei de la Midocar Vitan, acolo unde au fost facute toate reviziile masinii. 

Astept sa vad daca vor gasi o cale prin care sa o pot repara cu un discount considerabil, avand in vedere ca se lauda ca sunt profesionisti.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pune problema de intinzatorul ala de lant mecanic, ca daca se intampla asta era de cand porneai motorul patania. La prima cheie ti-ar fi sarit lantul de la punct si atunci si bucuria. Insa ca ti s-a intamplat in mers e o chestie tare ciudata trebuie investigata amanuntit. Se va vedea exact cand se deschide motorul dece termperatura a ajuns asa mare in punctul ala de a fost topita admisia acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Midocar evita sa imi dea un raspuns concret in legatura cu reparatia.

Mi-au spus ca este din cauza benzinei, ca au patit acelasi lucru la un Porsche 911.

Momentan chiar nu stiu ce s-a intamplat de s-a topit admisia. 

Tot ce fac este sa stau sa ma uit cum se pune praful pe masina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Am dus masina la service si se pare ca ceea ce a cauzat problema a fost o bujie ce s-a rupt in doua, capul bujiei ajungand in capul pistonului. 

Bujiile au fost schimbate la

ultima revizie, la Midocar, cu bujii originale VW. Am facut cu aceste bujii 6000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grandtourismodiesel

pune pe viitor bujii de calitate gen Denso PK22PR8, Ngk PFR7S8EG, Beru Z347

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ngk sunt si cele de la Vw.

Scrie vw pe ele, iar pe o parte, scrie Ngk Platinum.

Am desfacut capacul chiulasei, se pare ca acea bujie a blocat o supapa de admisie, aceasta prinzand putin din fierul topit si nemainchizandu-se de tot.

Ciudat este ca am gasit calamina pe pistoane, calamina care se face de la apa nu cea de la gazele de esapament ceea ce inseamna ca benzina a avut apa, lucru ciudat dat fiind faptul ca de cand a iesit pe poarta showroomului si pana azi am folosit numai omv 100 fara nicio exceptie, masina neavand niciodata rezervorul gol.

Voi reveni cu poze de la toata opertiunea de reparatie aici.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura este intre rezervor gol/plin si apa? 

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit de la diverse persoane, daca lasi masina nefolosita cu rezervolul gol, se formeaza condens pe peretii lui de la intemperii, astfel existand posibilitatea de a avea apa in benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu rezervoarele de acum , general vorbind plastic, condensul este mai mic (niciodata nu va fi 0) nu se mai intampla condensarea precum la cele de tabla, histerezisul fiind mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu nu am auzit de "calamina de la apa".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a stat nemiscata toata iarna, poate si de asta s-a facut asa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

CE7985E6-BE6B-4D60-B5BF-A04BD7F5D1C3.jpeg

5DDF1414-A771-4450-8EF3-C04697E849AC.jpeg

3E68F7F0-A5D2-4E13-B913-F30FC761A524.jpeg

8E1A2734-B101-4D56-B308-6F27CE83CB28.jpeg

47A4CEF3-0141-48E9-B866-796C23CA3359.jpeg

C6425DD4-E857-4FEC-AB8F-699BE2D6812D.jpeg

20DD8491-AD60-45FF-9E01-EA8A181F9F8B.jpeg

101DF642-B5E0-4961-9212-E420FDF571AF.jpeg

9810DD42-DB5D-41E6-BE92-13411B5A47FF.jpeg

14EC297F-C9D1-4209-85D3-725B7C34116A.jpeg

A5E9841D-96B8-4317-B942-BB796DF46B51.jpeg

637F01AE-B26A-48A4-9119-332DD70FDC5C.jpeg

Salut!

Dupa cum am promis, am atasat poze din timpul reparatiei.

Am facut poze la ce am gasit in motor dupa incidentul cu bujia si poze la cum arata curatat. 

Am schimbat si ambele distributii, cu intinzator si patine, cu modelul revizuit cu lant dublu, desi cea de pe masina era uzata cam 5% si nu necesita schimbare. 

Am schimbat bobine de inductie, bujii si toate suruburile si garniturile care s-au desfacut.

Acum, uneori, cand pornesc motorul si este cald, motorul incearca sa se opreasca si trebuie ajutat din acceleratie.

Incerc sa pun un filmulet si cu asta.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo ca ai reusit sa o repari....si nu a fost deloc ieftin. Verifica debitmetrul- sau incearca sa faci schimb cu cineva pt o proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa postez filmuletul cu simptomele pe care le face uneori la pornirea la cald dupa ce am schimbat galerie de admisie, cele doua diatributii, tachetul de la pompa de inalte si toate garniturile si suruburile ce se gaseau pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ce Galerie ai pus si de unde ai cumparato? Cat a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!