Jump to content

VW Passat B7


Muale

Postare recomandată

@kkhheellooma uit pe capota, nu are cheder și nici nu vad cum sa îl prind. Lipit?

Jos pe tagger cred ca se prinde cumva în U, nu are buza dreapta. 

@Retzius e la nivel antigelul. Când scade se aprinde bec un bord, oricum. 

IMG_20200604_174017.jpg

Link către comentariu

La capota am lipit cheder profil D ce poate fi gasit in orice magazin de bricolaj.

La trager se prinde de prima muchie, e loc dar nu intra bagat cu mana, trebuie lovit cu un ciocan de cauciuc sau plastic.

20200604_192344.jpg

20200604_192353.jpg

20200604_192505.jpg

20200604_192514.jpg

20200604_192523.jpg

Link către comentariu

cel de pe capota se vede cand sta inchisa?

rezista, il ai de mult lipit?

cel de pe trager pare interesant, as pune si eu.

Link către comentariu
identitate78
19 hours ago, Muale said:

@kkhheelloo Supermafrasol si spuma activa albastra de la Pro-X.  Clatirea cu furtun

Salut!

Ma bate si pe mine un gand...poti te rog sa descrii procedura/ordinea in care le-ai folosit? Cat ai astepta dupa spalare pana sa o pornest si care a fost dilutia?

Merci!

Link către comentariu

Si eu sunt interesat. Am verificat la masina si tabla care e sub ornamentul de plastic din fata are muchia in jos. Nu cred ca merge un cheder tip T. Trebuie altceva...

Cum o fi montat rusii acolo?

85c2de8s-960.jpg

Link către comentariu
identitate78

Eu am pus acel cheder dupa cod OE. Daca nu ma insel @Boditza mi-a dat codul.

Cel OE se potriveste fara prea mare efort si isi face treaba de mai bine de un an.

Link către comentariu

cheder 1Z0 823 723 A apare ca cel de sub stergatoare. 50 lei.

@kkhheelloo tu pe ala il ai? poti face o poza cu profilul lui? cel lipit de unde e cumparat si cat timp are de cand e lipit?

uszczelka_komory_silnika_aleskoda_01.thumb.jpg.6e514306e50cd25db9b3c08b867def00.jpg

@identitate78 pai in functie de starea motorului (cat de mult praf are), clatire cu presiune, pulverizat degresant/spuma activa/apc (ce ai la indemana/ dilutia de pe eticheta, difera in fc de produs) si lasat sa lucreze cateva minute.

pulverizat din nou daca vezi ca se usuca. perie, pensula sa freci bine peste tot si la final clatit din abundenta peste tot incat sa se scurga si pe spatele motorului si pe sub el.

dupa spalare , acum, masina a mai stat parcata cateva ore. In trecut am pornit-o mai devreme, nu e regula.

daca ai acces la suflanta de frunze sau aer comprimat, poti sufla pe unde vezi ca ramane apa ( de exemplu cutia filtrului de aer)

Atentie sa nu bagi jet (apa/aer) pe mufe, sa nu atingi bateria (daca e descoperita sa faca scurt) si sa nu bagi apa pe la cutia de sigurante.

Daca speli pasla de pe capota, perie moale si clatit fara presiune. La final extrasa apa cu aspirator.

 

Dupa uscare, dressing (optional. eu am folosit Carpro PERL 1:5) pulverizat, intins cu un aplicator si dupa uscare uniformizat/sters cu o laveta.

Link către comentariu

1Z0823723A este codul chederului montat de mine. Cel profil D are ceva mai mult de 2 ani si nu am mai umblat la el de atunci, exceptand cand l-am mai sters si dat cu 303. Il gasesti la magazine gen brico depot sau dedeman.

Sper sa fie mai lamuritoare aceste poze.

20200606_123112.jpg

20200605_183536.jpg

Link către comentariu

Pentru ca am impresia ca iar a fost ceva praf saharian după care am făcut un drum pe A2 și mașina era plina de muște, am băgat o la spălat. Nu am poze "înainte" dar va asigur ca era jale... 

După spălare, înainte de ceara: 

IMG_20200608_210229.thumb.jpg.2a056645827ec4a497ff7a2a2878b728.jpg

La final un strat de Collinite 845.

PhotoGrid_1591813022811.thumb.jpg.7e22fbd2de5bbdb4cb9193b3d3e9cc4a.jpg

La interior aspirat, șters praf. Ocazie cu care am observat deja un led ars, lampa ușa șofer... 

IMG_20200608_210724.thumb.jpg.15614d3bf5a4a85d8b3597cd060e676b.jpg

Evident ca a plouat după aia! 

Link către comentariu

Mi-e greu sa spun cat tine pt ca niciodata nu merg de la 0 la 0. Dar probabil cateva luni tine.

Oricum ,e usor de aplicat.

Depinde si cu ce speli masina, un detergent mai agresiv o da jos mai repede.

Link către comentariu

Cum aplici Colinite?  Se sterge usor dupa aplicare? 

 

Link către comentariu

Ca orice ceara. Am aplicat și cu mașina și manual cu un burete rosu (fin). 

Se șterge ușor fata de altele. 

Link către comentariu

Stai sa vezi ce poza artistica iese cu reflexia din apa... 

IMG_20200617_161111__01-01.thumb.jpeg.e627194b5fa456184fa6e1230bc8b3d8.jpeg

Apoi sa ma și urc în mașina... :tuktuk:

IMG_20200617_161128.thumb.jpg.f550b121b27f52d3d3df1ee9ef97b1f9.jpg

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Într-un final am montat chederul. 

IMG_20200719_130234.thumb.jpg.175729072cd36f0344983e8f00a87ec7.jpg

IMG_20200719_130306.thumb.jpg.ce91e13066599000a8c9e11f718b5f4a.jpg

Motorul se prafuise cam repede, sper ca acum chederul sa tina din mizerie afara (chiar dacă cel de jos face contact undeva pe "covor" și nu pe tabla. 

IMG_20200719_131733.thumb.jpg.35caecc3937f66f70f6b44632e7927f6.jpg

IMG_20200719_150454.thumb.jpg.04fe5205cd2a817b15b041c49a9d5233.jpg

IMG_20200719_150511.thumb.jpg.5ac57fc341ac69ad5f56ccd051e71cc3.jpg

IMG_20200719_150610.thumb.jpg.1deda56140eda0182ddbd328dc7a9823.jpg

 

Link către comentariu

Buna treaba. Chederul ala de jos nu pare cel de skoda.

Cel profil D de pe capota nu e prea in spate, ai apucat sa probezi daca nu intra apa?

La mine, fiind fix pe muchie nu intra apa decat pe deasupra farurilor, unde e mai mare spatiul. 

Link către comentariu

Chederul de jos e de vw polo, dar se potrivește. 

Cel de sus, acolo am văzut ca era locul potrivit sa stea, nu am vrut mai in fata sa se vadă de afara. Sper ca nu am făcut o prostie ?

Nu am făcut proba cu apa ca e prea curat motorul sa îl stropesc acum. 

Fie ce-o fi, l am pus. Dacă tot intra apa... 

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am ajuns pe Transfăgărășan. 

IMG_20200824_123844__01.thumb.jpg.eca89bd889242b1d2fd14080477c2236.jpg

IMG_20200824_115640__01-01.thumb.jpeg.399182f8522bb336fba0ed1f4692f856.jpeg

Din păcate nu va pot pune poze mai frumoase pt ca.... 

IMG_20200824_121617.thumb.jpg.82bf017ab2baeb6648b8f0b01d910b25.jpg

Ceata de nu vezi la 2m pe partea de sus. După ce am coborât, vremea s-a îndreptat. 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
On 5/19/2019 at 9:44 AM, bysus said:

Ar fi trebuit sa intorci si teava de la egr care intra in galeria de admisie. 

Poți pune niște poze? Te referi la teava metalică care este in zona clapetei?

Link către comentariu
On 10/7/2019 at 10:57 AM, Muale said:

Noutăți? Avem. 

Am luat niște vopsea pt a puncta niște locuri pe mașină. Sper să-mi iasă decent. Cei care au experienta în asa ceva sunt rugați sa dea sfaturi :)

PhotoGrid_1570432781943-768x768.thumb.jpg.7188a8c368c3fccc6d6b3c0d613662ec.jpg

Apoi am plecat spre Brașov, sâmbătă a fost întâlnirea Passat B7. 

Drumult liber, câțiva stropi. Am oprit la Oxi (self service) sa dau praful jos. 

Regret, o spălătorie proasta. Văzusem la câțiva colegi ca spala acolo și am zis sa încerc. 

IMG_20191005_094040-01-1152x864.thumb.jpeg.62acd3b0c1d6cd2d5f364909f58b751a.jpeg

După spălare, am oprit la AMC Motor sport unde @koz m-a ajutat cu 2 chestii:

-am trecut de la softul 9979 (Dieselgate) la 4006. Voi urmări dacă sunt schimbări vizibile, mai ales la DPF.

-am trecut de la 140cp/320nm (declarați) la 157cp/363nm și apoi cu Stage 1 la 190cp și 442nm (măsurați). 

IMG_20191007_100857-01-732x548.jpeg.ce5550a0c674beb80c990443de3d8447.jpeg

IMG_20191005_102948-01-732x549.jpeg.a8d764d55ac9a5f05dc55067676d820d.jpeg

IMG_20191005_163056.thumb.png.31ceb25653b1a3309c20ff6f2a53ec67.png

Auzisem ca motorul asta scoate mai mult pe dyno vs cât e declarat în acte. 

Probabil unii vor spune ca nu sunt cifre reale, ca setările dyno / gura tunerului spune lucruri sa placa la ureche. Posibil. Cert este ca drumul de întoarcere Bv-Buc a fost parca făcut cu alta mașina. 

In treptele 1-2 nu vad mare diferență (poate pt ca de obicei nu turez mult, nu plec tare de pe loc) dar accelerațiile in 3-4-5-6 sunt altceva :D, se simte ca mașina mai poate. 

Consumul pe drumul asta a fost de 6%, nu e relevant având în vedere stilul de mers. 

De unde ai luat vopseaua ?

Link către comentariu

Da, țeava lucioasa care iese de acolo.

Nu am poze făcute. 

 

Vopseaua se găsește la reprezentanta, mergi cu talonul și îți dau e cât culoarea mașinii. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!