Jump to content

VW Passat B7 1.6 tdi cr


CristianH

Postare recomandată

Pe parcursul excursiei de primavara Sighisoara-Luxembourg-Sighisoara, am mai bifat o borna kilometrica. Din pacate am bifat si un senzor ABS defect; am facut vreo 2000 km fara ABS, ESP si AutoHold. Senzorul nou e pe drum, va fi schimbat saptamana aceasta.

IMG_20220604_091910.jpg

IMG_20220515_182618.jpg

Link către comentariu

@CristianH  verifica inelul magnetic de la rulmentul rotii cu problema , nu cred ca este senzorul de vina , boala lor este sa se macine acel inel magnetic si senzorul nu mai are ce informatie sa citeasca. 

Link către comentariu

Cand e inelul de vina, eroarea la scanare este de defect mecanic.  El are eroare de circuit electric. Ori e senzorul...ori cablajul.

Link către comentariu

Maine vine senzorul. Am vorbit deja cu mecanicul care se ocupa de masina mea de 5 ani. Si el a spus de banda magnetica. Vom vedea daca schimb si rulmentul sau nu. @Florin a vazut erorile pe care le am, am "discutat" pe un topic dedicat.

Modificat de CristianH
Link către comentariu

Daca apare doar cand pui masina in miscare pregateste 2 rulmenti pt spate 😀

Link către comentariu

@EEXCALADE Erorile apar instant dupa ce le sterg , cu motorul oprit, cheia pusa. Am deja piesa, maine o schimb. Vom vedera...

Modificat de CristianH
Link către comentariu
  • 5 months later...

Am avut intalnire cu prima zapada pentru iarna '22-23, la Iasi. Rotile de iarna le-am montat acum doua saptamani cand am schimbat bucsele trapez fata, doar bucsele nu si suportul de aluminiu si placutele frana spate. E foarte interesant ca placutele de pe fata sunt inca OK dupa vreo 50k km, cele de pe spate le schimb a doua oara?

 

IMG_20221120_091340.jpg

IMG_20201229_135811.jpg

IMG_20220324_092342.jpg

IMG_20221023_111956_edit_150759758371264.jpg

Link către comentariu

Asa e si la mine referitor la placutele fata. Am 60k cu ele, pe cand pe spate se duc in 15-20 k.

Link către comentariu

Eu ma asteptam ca la variant sa se consume mai repede, dar la mine dupa aprox 70k km au uzura mai mica decat pe fata. Pe fata mai aveau putin pana la senzor asa ca le-am schimbat ca tot am desfacut sa schimb aceleasi bucse plus amortizoarele. Cred ca in primavara schimb si pe spate o data cu schimbul de anvelope.

Link către comentariu

Am verificat in carnetul de bord: Am schimbat discuri si placute fata / spate la 101k km, placutele de pe spate au trebuit schimbate la 134k km si din nou la 165k km. Placutele de pe fata sunt acum la peste jumatate din "carne". acum am 166000 km. Aceiasi situatie am avut-o si la SKODA Tour, utilizata timp de 10 ani. 

Link către comentariu

La toate masinile pe care le-am avut, placutele spate au tinut minim dublu fata de cele fata. 

Sigur nu ai o problema undeva, de se duc placutele spate in 15-20k km?

Link către comentariu

ba da,(probabil) are problema comuna la etrieri cu frana de mana electrica/auto hold.

placutele freaza in mers si se tocesc mai repede.

placuta de pe interior nu e mai tocita decat cea din exterior?

spor la treaba cu amortizoarele, mai ales ca a venit frigul

Link către comentariu

@Muale Amortizoarele le-am schimbat in primavara (am avut poza cu tot ce am cumparat atunci - a fost referire la bucsele trapez). Interesant, de cand a dat frigul, portbagajul se gandeste 5-10 s pana se deschide, dupa se deschide din prima. Sa vedem cand va fi ger. Referitor la frane, cred ca e foarte important cum folosesti frana; eu sunt obisnuit sa conduc preventiv, cu frana usoara (din cauza sotiei). Etrierele sunt OK, rotile nu se incalzesc prin oras sau la drum lung, autohold este pe off, il pornesc doar cand am nevoie.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Dupa un drum de 1800 km, in dimineata urmatoare cand am vrut sa merg la splatorie (Austria si Germania ninsoare si lapovita tot drumul, sare din greu pe autostrada), am avut o surpriza - "verificati nivelul de lichid de racire". Verificat; recipientul aproape gol. Am completat cu apa distilata,o jumatate de litru  (antigelul era inainte la -38 gr.C), Probabil am intrat in randul celor care la 170 K km trebuie sa schimbe pompa de apa si distributia cu un drum. Pentru drumul de intoarcere acasa ma voi dota cu 2-3 litri de apa distilata.

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am mai marcat o borna kilometrica la intoarcerea din excursie. Ce este culmea, nivelul antigelului a scazut doar cu 2-3 mm in 1860 km. Nu-mi dau seama ce s-a intamplat la drumul dus. Oricum, la inceputul anului viitor urmeaza schimbul kit-ului de distributie, curea accesorii, rola, pompa apa si ce mai e pe acolo.

IMG_20221228_141905_edit_13903891543190_1.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

In cursul zilei de ieri am reusit sa fac cateva remedieri la masina, restante de la sfarsitul anului trecut:

 

- am schimbat distributia (pompa de apa a facut figuri la ultimul drum lung) cu un kit HEPU (contine curea Continental, role Ina, pompa Hepu cu rotor metalic)

 

IMG_20230118_092906_edit_180583466531816.thumb.jpg.0a80286aa9ebbc99c4ac2d6f9d693d2a.jpg

 

- am schimbat cureaua de accesorii si rola cu intinzator cu un kit Continental (rola facea zgomot dupa ce a fost bine spalata cu antigel la ultimul drum)

 

IMG_20230118_104950_edit_180670882815136.thumb.jpg.89b67274ddfe1d3d9afb9b9462eb9bd3.jpg

 

- am schimbat arcurile de pe fata cu arcuri Sachs ( dupa ce am ajuns acasa am primit o poza de la ginerele meu cu ce a gasit pe locul de parcare al Passatului; am verificat si am constatat pe staga fata arc rupt in partea superioara)

 

received_883095632822457.thumb.jpeg.bd1b765a607341c9d8eefb501b6e8742.jpegIMG_20230118_092815_edit_180620905433372.thumb.jpg.56f79120c2ca3202b8150845266f533f.jpg

 

- a fost necesara si inlocuirea flanselor care s-au deteriorat la demontare - am pus SKF.

 

IMG_20230118_133005_edit_180700352528673.thumb.jpg.30c4da7fefe5fafe9cf4a4b08b3cac71.jpg

 

Totul a decurs normal, masina are 170500 km, am liniste un timp.


 

Modificat de CristianH
Link către comentariu
  • 1 month later...

A mai trecut un an. Am implinit 171000 km si am facut schimbul de ulei si filtrele de ulei, aer, polen. Cel de combustibil data viitoare.

IMG_20230301_123940.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am reusit sa montez si eu rotile de vara. Culmea, astazi dimineata au fost 0 grC in Sighisoara si maine se pare ca va fi la fel. Cred ca totusi va veni primavara...

IMG_20210413_123327.jpg

Link către comentariu
  • 4 months later...

Pe parcursul excursiei de toamna, la fiica-mea, am marcat o noua borna kilometrica. Masina s-a comportat perfect pe traseul de 3900 km cu o exceptie: in prima zi am avut parte pe M1 in Ungaria de 40 grC cu soarele in fata. Clima nu a mai facut fata si vreo 2 ore, pana la hotel, nu a fost foarte placut. A doua zi si in zilele urmatoare, la temperaturi de maxim 30 grC, totul a fost OK. M-am programat pentru o verificare a freonului, nu am umblat niciodata pe acolo.  

IMG_20230826_1113301.jpg

Link către comentariu

Tin minte ca am gasit in manual ca o pierdere de freon de 10% pe an e considerata acceptabila. Din cauza pandemiei n-am mai ajuns la frigotehnist la 2 ani cum imi propusesem si am ajuns dupa 4 ani.

Aveam lipsa 200g ceea ce este aproape de cei 10% pe an. 

In situatii ca cea descrisa de tine ai putea sa folosesti recircularea, lucru pe care eu il fac frecvent in bucuresti cand sunt 40 de grade.

Link către comentariu

Nu cred ca ginerele meu, de unde am luat masina, a verificat freonul. Din 2017 eu nu am verificat. Sunt curios ce va fi la verificare.

Link către comentariu

La Passat butonul de recilculare are 2 pozitii, nu stiu daca Auto tine cont si de temperatura sau doar de senzorul de calitate aer (mie imi pare inutil)

Link către comentariu

Tine cont de senzor si inca 2 situatii: cand dai in marsarier sau cand activezi spalatoarele de parbriz.

recirculare.jpg

Link către comentariu

Am fost astazi dimineata la service. Aveam lipsa 165 g freon; descarcat 385g freon, 18 ml ulei, incarcat 550 g freon si 18 ml ulei. Cred ca asta a fost cauza problemelor la 40 grC.

Link către comentariu
On 11/23/2020 at 2:19 PM, CristianH said:

 

Am schimbat si bujia incandescenta de la cilindrul nr.2 care imi dadea eroare. Cea originala BOSCH, made in France, cu sigla VW, 03L 963319 - moarta, cea noua BERU made in Germany, acelasi cod.

IMG_20201123_124657.jpg

Dupa 3 ani a aparut eroare de bujie incandescenta la cilindrul nr.4. La vremea respectiva (cilindrul nr.2) am intrebat pe topicul dedicat daca sa le schimb pe toate patru. Unii au spus ca da, meseriasii au spus ca nu, doar cea defecta. Am cumparat atunci doua deci am cu ce schimba acum.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!