Jump to content

T4 Doka - modificari posibile


de.lucris
 Share

Postare recomandată

Multumesc silvik_hhh pentru informatiile FOARTE pretioase pe care mi le-ai dat. 

corvin_tdi, din postarea mea de mai sus (reala dealtfel) poate reiesi ca sunt un zmeu al soselelor. In nici un caz, doar ca imi place ,,talpa''. Partea ,,enervanta'' in cazurile mele este ca nu cei cu cai putere multi fac fite. Nuuuuuu, sunt cei cu ,,tigai de 600-1500 de E care cred ca au ajuns in culmea implinirii daca conduc un dezastru tehnic pe sosele. Nu oi fi nebun sa ma iau la tranta cu tehnologia noua. 

0.multumesc pentru sfaturi. Pertinente si reale.

1. modificarile le fac impreuna cu un prieten mecanic. Stau langa el permanent din doua motive: mi-a cerut sa-l ajut si daca nu as fi avut alte preocupari, mi-ar fi placut sa fac mecanica. 

2. cred ca franarea cu sistem ABS este mai eficienta ca cea simpla

3.fara sa am pretentia ca ma pricep, studiez totusi posibilitatea montarii unui al doilea etrier pe disc. Incerc.

4. banii nu-i fac usor si nici nu am in exces dar se mai gasesc pentru mici,,damblale''

5.la ITP nu o sa am probleme si chiar daca, le fac omologare ,,pe invers'' ambele modele avand ambele motorizari.

6.declar pe proprie raspundere ca am luat cunostinta de toate riscurile financiare si munca fizica la care ma expun (gluma).

7.cand o sa ma apuc de treaba, prin mai cred, o sa postez aici ce fac. Am inteles ca nu pot deschide un topic nou.

 

corvin_tdi, masina care ,,ti-a mancat'' atatia bani este vw t4 1.9 de la profil? Ai vreun topic dedicat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, de.lucris said:

3.fara sa am pretentia ca ma pricep, studiez totusi posibilitatea montarii unui al doilea etrier pe disc. Incerc.

Vezi daca nu cumva iesi mai ieftin cu schimbarea franelor cu cele mai mari, de VR6. Daca ai rabdare sa cauti la dezmembrari, sigur gasesti ceva ieftin.

Cauta pe youtube video-ul asta. Poate te razgandesti si pui motor de 1.8T :)

Screenshot_20180318-132549.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru sugestia cu VR6. O voi lua in calcul. in privinta motorului nu am cum sa ma razgandesc pentru ca am ambele masini la mine in curte. Trebuie numai sa vina vremea calda, sa dau jos 2.5-ul cu tot ce implica (cutie, ECU, instalatie electrica bord, usi , radiatoare, fuzete, etc) de pe bus, apoi dau jos 2,4 de pe doka, montez 2,5 pe doka si apoi, in liniste urc 2,4 pe bus. Am cumparat 2,5 tdi special pentru operatiunea asta. Daca nu o fac vand bus-ul ca nu am ce face cu el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa faci un topic separat, voi fi cu ochii pe el.

Cam asa ceva as vrea si eu sa fac daca imi vand Multivanul..

Sa iau o doka syncro pe care sa pun motor pe benzina + acareturi de pe alt donator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit eu in regulament nu poti deschide topic decat dupa un an de zile de la inscriere. Daca nu voi putea, voi scrie aici. De ce benzina? Si de ce doka? Ramane functional platoul sau va fi prelucrat?

download.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt fan benzina, e mai silentioasa si cu gpl iesi mai bine la consum decat orice diesel.

Va fi masina de calatorii cu mici pretentii de offroad.

Multivanul pe care il am e ce mi-am dorit, l-am cautat vreun an de zile. Dar acum vreau ceva mai mult.. o doka pe care sa construiesc o cabina de camper detasabila, iar platforma care sta pe sasiu sa fie un fel de barca-ponton, tot detasabila.

In felul asta as avea 3 functionalitati intr -una ce pot fi carate impreuna si utilizate separat.

Eu sunt cu pescuitul.. cand ajung pe balta, dau barca si cabina jos, apoi pot folosi masina daca vreau sa mai plec..

Treaba este ca nu se inghesuie lumea pe multivanul meu deocamdata, asa ca va trebui sa investesc in continuare in el si sa il dau pe afara unde este mai cautat :)

 

img_0.jpeg

$_75.PNG

electric-mini-pontoon-boat-23.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, mi-am adus aminte. Ai un post despre chestia asta pe un forum de 4x4. Eu am si niste jucarii 4x4 si citesc cu interes acel forum. Am un amic care are un LT 35 caroserie lunga cu care transporta elemente de termopan si care vrea sa faca pe ea o unitate de campare din termopan. Va fi un element transportabil in caroserie. Doar din pura curiozitate, cat vrei pe t4?

Modificat de de.lucris
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ ca discutia a fost mutata intr-un topic nou. Multumesc celui care a facut acest lucru. si daca tot se numeste modificari posibile, postez cum a fost si cum a ajuns.

Asa arata la achizitionare in 2015.

29389340_1541254809326720_5340297127420739531_n.jpg.5a41b56558a53c0f90aa60015d749e31.jpg29388414_1541254842660050_983807765538696224_n.jpg.9c5a7fc2457f06a7d17910cd65f3ccd4.jpg

 

Dupa 2 luni arata asa:

11198396_747821092003433_1421760240_n.thumb.jpg.3d1253cc0194408f64c5743200d30735.jpg

11210362_747821352003407_357142186_n.thumb.jpg.89dcac6e89590e5069b3c4384087af7a.jpg

Iar intr-un final a ajuns asa

29472571_1541262609325940_9024094368167988278_n.thumb.jpg.95a98b0dc5bc67f614581b32cb47b38b.jpg

Modificat de de.lucris
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am postat cate ceva si pe forumul de 4x4..

Deocamdata vreau 6500 eur pe multivan, dar pretul va creste pe masura ce mai investesc in ea.. macar sa o fac cum am visat, sa fie ceva special.. :)

Frumos doka, presupun ca esti apicultor..?? Ai putea sa mai atasezi o cutie in locul dintre roata spate si usa spate. Pierzi loc degeaba. In plus, gaura aia nu e aerodinamica deloc, mananca ceva combustibil..

Din ce ai facut structura cabinei? Aluminiu sau otel? E detasabila? Cum e prinsa de sasiu?

Te-ai gandit sa ii faci jante mai iesite, adica intoarse, cu un et negativ? La doka ar fi mai usor.. la mine va trebui sa inventez un sistem ce departeaza usa glisanta vreo 7-8 cm de aripa.

 

Modificat de silvik_hhh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt apicultor, am o pensiune de catei, cu scoala de dresaj si cabinet veterinar. Cam tot ce implica cateii. Ca doka ii transport la/de la pensiune. Initial am construit pe platoul original fara obloane dar pierdeam cam 20 cm in inaltime si se cam chinuiau cateii sa urce. Am construit ultima structura din teava rectangulara de 40x20x1.5  si platbanda de 25x2. Prinderea este direct pe sasiu cu scoabe profil U filetate. O dau jos singur in 20'. Cand voi face schimbul de motoare cred ca voi schimba si jantele, pe bus fiind de aliaj, cu distantiere de 25 mm si cu un mic Et negativ. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut probleme pana acum cu politia sau la Rar cu faptul ca ti-ai adaugat cașcarabeta?

In carte e trecuta ca bena deschisa sau inchisa? Sau ai omologat-o deja?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea, si eu tot cascarabeta ii spun. Nu, nu am avut probleme cu politia. Ma intreaba ce transport, afla ce, devin curiosi si vor sa vada cainii. Bineinteles ca le arat ceva ,,spectaculos'' , de obicei un caucazian sau un dog german. ii trec transpiratiile si renunta. Ma felicita ca am curajul sa lucrez cu astfel de dihanii si plecam fericiti la treburile noastre. RAR-ul nu am avut ,,onoarea'' sa ma opreasca. La noi sunt baieti rezon de ani buni stau in 2-3 puncte arhicunoscute. Sincer nu am avut curiozitatea sa le aflu parerea despre,,cascarabeta'' mea. Sigur nu ar fi de acord. Este o mare prostie, vor sa fie confectionata de o firma agreeata RAR. Chiar in starea in care este acum dar sa fie firma. Stiu si motivul: siguranta, teste, bla, bla, bla. Am facut eu teste mai bine ca ei. 70-80 km/ora si frane bruste, viraje luate la limita rasturnarii, demaraje la limita posibilitatii masinii, toate pe camp liber, asa ca in trafic nu are cum sa se intample ceva. Acum, cand va fi sa fie, se va intampla si cu toate precautiile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un amic a avut o platforma auto pe 2 axe si ulterior a facut-o el carosata cu prelata.  A incercat la 2 firme i-a cerut o suma exorbitanta.  Intamplarea face ca a fost oprit de ceva control s-au legat aia initial ca platforma nu sta drept ca omul o tragea cu un 4x4 foarte inaltat dupa care s-au legat de partea carosata....  Omul le-as spus frumos ca el nu are nici o parte carosata el de fapt transporta o structura metalica acoperita de o prelata, aia e incarcatura lui.  S-au prapadit politistii de ras si i-au dat drumul fara vreo amenda.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi poate mai scapi pentru ca legile sunt incomplete si interpretabile, dar prin germania sau alte tari dezvoltate.. nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu stiu ce se intampla dar am setat sa ma anunte la posturi noi dar nu ma anunta, asa ca raspund cu intarziere. Fara sa fiu vreun cunoscator al fenomenului ,,in afara'' dar cu multi prieteni pe acolo, cred ca afara te ard la modificari neomologate pentru ca iti dau posibilitatea sa le omologhezi. La noi omologarea in adevaratul sens al cuvantului nu exista. Doar recunoasterea de catre RAR ca ,,asa ceva s-a mai facut''. Daca iau sasiul X si motorul Y cu cabina Z si le imperechez, eu firma autorizata si ma duc la RAR, nu o voi inmatricula niciodata. Nu mai spun de constructie de la 0. Ei ar trebui sa aibe niste teste specifice, in functie de masa autovehicolului, destinatia, efectele modificarilor in caz de accident, etc si a.m.d. Cheama-ma si uitate: ,,cascarabeta'' lu' matale are masa de...... x. Opoate cara masina? DA. La volumul si greutatea de.......y, domn' injineer spune ca trebuie sa fie prins in....n puncte se sasiu. Este? DA. Este voprita in culoarea de....Este. LIBER la circulare. Dar nuuuuuu. Te duci la firma agreeata de noi, documentatie, asteptari, spaga, etc. Merci, nu fac asa ceva. Ca o paranteza, am ceva probleme cu cutia de viteze, dar voi posta la PROBLEME CUTIE DE VITEZE

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!