Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Buna ziua ! Am nevoie de ajutorul vostru !

masina este un touareg 7l 3.0 tdi automat fabricatie 2009

imi clipeste selectorul cu blocajele diferentialului iar pe instrument cluster imi arata ca as fi in low range 

eroarea este 02038- 002 si nu se sterge !

ce are ? De unde sa incep ? 

Mentionez ca masina porneste usor , merge normal , am verificat bateriile.. se incarca .. sigurantele sunt ok... mufele care intra in cutia de transfer sunt verificate.. curatate.. dar.. eroarea persista ! Help !

 

3DC9D1F2-CE26-4E52-9E73-4D64CCCCE625.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-Bujie defecta

2-furtune sparte/fisurate,lipsa vacuum ..

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuator spart sau lipsa vaccum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am si eu urmatoarele erori aparute la un Touareg:

 

                Address 01: Engine       Labels: 059-907-401-ASB.clb
Control Module Part Number: 7L0 907 401 D    HW: 7L0 907 401 D
  Component and/or Version: 3.0L V6TDI  G000AG  0030
           Software Coding: 0011779
            Work Shop Code: WSC 10188 599 93177
                      VCID: 2C50DFF28C90772165-515A
1 Fault Found:

004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2) 
               P1018 - 001 - Lower limit not reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 26
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 82607 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.12.16
                    Time: 13:43:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 11.86 V
                    Duty Cycle: 20.5 %
                    Duty Cycle: 88.8 %
                    Duty Cycle: 20.5 %


Readiness: 0 1 0 0 0 

 


                Address 03: ABS Brakes       Labels: 7L0-907-379-MK25E1.clb
Control Module Part Number: 7L0 907 379 K    HW: 7L0 907 379 K
  Component and/or Version: ESP ALLRAD MK25E1   0302
           Software Coding: 0004354
            Work Shop Code: WSC 31414 790 00001
                      VCID: 418E9E461C128A49A6-8014
1 Fault Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 114
                    Mileage: 82607 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.12.16
                    Time: 22:00:44

             Freeze Frame:
                    Count: 64
                    Count: 12289
                    Count: 128
                    Count: 253

 

Tin sa mentionez ca placutele sunt schimbate si teoretic senzorii si firele sunt la locul lor ... dar nu pot reseta eroarea.

 

Pe langa asta mai am o problema cu senzorul de lichid de parbriz. Am avut nivelul scazut iar cand am completat surpriza ... martorul in bord ramane aprins si nu se mai stinge. La fel nu pot reseta din VAG sau in alt fel.

 

Si ultima problema ... nici una din oglinzile electrice nu mai functioneaza pe reglaj. Nu am nici o eroare nimic doar ca nu se mai pot regla. Incalzirea si rabatarea este ok.

 

Va Multumesc si astept parerile si sugestiile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu clapeta galeriei de admisie/motoras clapeta.

Verifica sigurantele ABS-e o problema cu alimentarea modulului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.ciobotaru

Salut,

Sper sa ma puteti ajuta cu urmatoarea eroare:

Intake air temperature 

G42-signal too high-Permanent

Am schimbat senzorul Map G42 tot cu unul Bosch, am verificat cablajul de la senzor la ECU, mufe insa eroarea persista.

Mentionez ca a crescut foarte mult consumul de combustibil mai ales in oras (intre 35-40 l/100 Km).

Imi este de ajutor orice sfat, multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un senzor nou original sau Hella.

Presupun ca au fost verificate cablajele cu ap de masura..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.ciobotaru

Da, verificarea a fost facuta cu aparatul de masura si am testat si cu un senzor original de pe o alta masina, insa eroarea persista (status Permanent)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce temperatura raporteaza semzorul? Se modifica? E aceeasi la rece/cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai veriicat continuitatea la fire, dar izolatia reciproca intre ele ai verificat-o?  signal to high ar putea sa insemn si ca ai 5v pe firul de semnal, adica senzorul raporteaza la pragul superior tot timpul. 

Cum zice si @spido, vezi cu testerul  in blocurile de valori, ce tensiune si ce temperatura raporteaza G42

eu zic sa desfaci neaparat copexul de langa electromotor, unde trec firele de pe lonjeron pe motor si sa verifici fir cu fir. 

Altfel, ai o problema la ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.ciobotaru

ok, verific tot ce mi-ai spus si revin cu info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.ciobotaru

Va multumesc pentru promptitudine, am rezolvat. Cand am desfacut copexul chiar in zona lonjeronului un fir avea ca o muscatura pe el si era intrerupt. 

Multumesc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci ce fire ai verificat ? si cum le-ai verificat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.ciobotaru

Pai am verificat cu aparatul de masura si toate aveau continuitate, insa cand am desfacut copexul am vazut ca unul din firele care vin de la senzor (cel galben) era ''muscat'' si cand am taiat bucatica intrerupta si am refacut firul, am sters eroarea si acum totul merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata, am si  eu o problema. 

Ieri mergand prin oras imi apare martorul de bord gablen in forma de spirala, intermitent. Am reusit sa pun un tester pe ea si apare ca avand eroarea P2536. Masina este un Audi A4 B8. Care ar fi problema si rezolvarea?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P256300 Senzor de pozitie a regulatorului de presiune de supraalimentare 

                 Semnal neplauzibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e p2563...nu 2536...

Membrana capsulei turbo sparta,lipsa vacuum,furtune crapate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma am observat scuze. 

Care ar fi rezolvarea ? Zicea cineva ca as ajunge cu reparatia undeva la 1000 lei, dar nu a precizat ce include suma aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e membrana sparta....cam ajungi la suma aia.Daca e furtun crapat...cu 50-100 ron scapi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa reusesc sa ajung pe la mecanic sa vedem care e problema. 

Pana atunci multumesc @spido pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw golf 5 bls actuator vacuum (capsula vacumatica)fisurat am inteles.... 250 lei piesa plus 150 lei manopera!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Peste iarna nu am folosit golful 5,asa ca am scos bateria!

Azi am pornit masina dupa 3 luni si am primit bec aprins  airbag.

Eroarea este "00003-modul comanda 014-defect-MIL aprins"

Nu se sterge !

Ma puteti ajuta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!