Jump to content

VW Tiguan II .:R Oryx White


lambda_dryver

Postare recomandată

Naaaiiissss !!!

Diferente mari la franare? 

Link către comentariu

Asta am vrut si eu sa intreb...este realmente util upgrade-ul? Simteai ca nu franeaza cum trebuie pana acum?

Am alergat-o pe a mea la un moment dat asa sportiv cu accelerari si franari pe un traseu de 10 km si nu am simtit nevoia unei franari upgradate...doar ca la final rotile "trazneau" si degajau caldura puternica ?

Link către comentariu

Interesant este ca a avut nevoie de distantiere de 20 si 28mm in conditiile in care jantele de 19 si 20 inch au deja o latime de 8,5 inch, adica numai mici nu sunt.

?

@yanq  mai curand cred ca iti troznesc tobele cand se racesc/contracta...

Dupa fugareala cu accelerari si franari repetate, franele incep sa aiba alt zgomot, cel putin la mine incepe sa se auda cum freaca in special la frane lungi, ceea ce la franari obisnuite nu se aude, dar franele totusi tin.

Daca va trece la mai multa putere, va avea nevoie de orice supliment pe franare. 

Modificat de ct_act
Link către comentariu
mihai.onu94
19 minute în urmă, yanq a scris:

este realmente util upgrade-ul? Simteai ca nu franeaza cum trebuie pana acum?

Pentru puterea actuala poate era suficient si sistemul stock. Dar niste frane asa mari vin deobicei si cu cresteri de puteri. Cel putin un stage 1 pana pe la 300 cai. Prezic bine @lambda_dryver ? :D  :D 

Link către comentariu
lambda_dryver
Publicat (modificat)
On 5/9/2019 at 6:53 PM, cristi511 said:

Felicitari! 

Next: power mode on!

On 5/10/2019 at 3:22 PM, mihai.onu94 said:

Pentru puterea actuala poate era suficient si sistemul stock. Dar niste frane asa mari vin deobicei si cu cresteri de puteri. Cel putin un stage 1 pana pe la 300 cai. Prezic bine @lambda_dryver ?

Merci, merci! :D. Mai am planificate cateva chestii de facut inainte de "powaaa". O luam treptat si incerc sa prioritizez... De  miscat, momentan, masinuta se misca suficient de bine pentru greutatea ei de 1836 kg si, in plus, nu m-am hotarat inca pana unde mi-as dori sa merg (sau, mai exact, unde as vrea sa ma opresc :))). Decisions, decisions...

On 5/9/2019 at 9:21 PM, ShadoWzZ said:

Imi place tare cum arata masina asta... se vede ce e pe maini bune

Merci frumos, @ShadoWzZ. Black&White-ul de pe topicul tau mi se pare genial :wub: si imi aprinde pitici design-eri :))... 

On 5/10/2019 at 3:00 PM, yanq said:

Asta am vrut si eu sa intreb...este realmente util upgrade-ul? Simteai ca nu franeaza cum trebuie pana acum?

Am alergat-o pe a mea la un moment dat asa sportiv cu accelerari si franari pe un traseu de 10 km si nu am simtit nevoia unei franari upgradate...doar ca la final rotile "trazneau" si degajau caldura puternica

Merci, @bubu182 :beer:! Inca sunt in primii 200 km si asteptam sa se aseze, fara sa fortez cu franari de urgenta. Pentru moment, prima pedala are un feeling "spongey", dar vedem cum se manifesta dupa bed-in si, eventual, inca o aerisire.

@yanq Eu ader la ideea ca "o frana mai buna, nu-ti strica niciodata"! :D. O sa urmeze, la un moment dat, si niste upgrade-uri pe partea de putere si, avand in vedere ce poate motorul asta, combinat cu greutatea destul de maricica, am preferat sa fiu precaut in abordare si sa incep cu un upgrade proactiv pe partea de franare. Franele stock erau suficiente pentru puterea si greutatea actuala, dar, mai incolo, prefer ceva mai serios...

On 5/10/2019 at 3:01 PM, ct_act said:

Interesant este ca a avut nevoie de distantiere de 20 si 28mm in conditiile in care jantele de 19 si 20 inch au deja o latime de 8,5 inch, adica numai mici nu sunt.

?

Asta a fost si uimirea mea... Jantele au 8.5J si ET38. Toate calculele pe care mi le-am facut, imi ziceau ca nu o sa am probleme de fitting, dar cum realitatea in teren nu se pupa niciodata cu socoteala d-acasa, un colt al spitelor lovea in etrier :(... Ar fi mers si cu flanse de 15mm, dar am preferat sa fiu safe, sa merg pe varianta cu dubla-prindere si sa aliniez si perfect roata cu aripa, all-in-one :)).

L.E: @ct_act Typo... Am modificat. Multumesc! :D 

Modificat de lambda_dryver
typo :)
Link către comentariu

Se spune bed-in, de la bedding, adica asezare/păsuire. Bend-in trebuie sa fie altceva...

Frumos upgrade! :)

Link către comentariu
lambda_dryver

@cristi511 Setup-ul lui @C Z R este un vis frumos :wub: si foarte indepartat! Baby steps pentru moment :))...

Link către comentariu
lambda_dryver

@C Z R Intr-adevar, motorul asta poate si ascunde foarte multe. Un fel de lup in straie de oaie :)).

Iar graficul ala arata absolut :wub:! Cum se simte / conduce masina cu turbo asta, acum, la mers in oras (ture joase)?

Link către comentariu

Cam la fel, sincer :) Adica da, incarca mai tarziu dar totul e atat de smooth / liniar incat pur si simplu nu seamana cu un setup de tip "big turbo". Pentru o masina de daily este vis turbina asta. O recomand oricui vrea mai mult de 430-450CP fara complicatii.
La 3500rpm am deja cuplul pe care-l aveam maxim la stage 2

Modificat de C Z R
Link către comentariu
lambda_dryver

Pai, tu ai la 2.600 rpm cuplu, cat am eu acum maxim! :)) Chiar eram curios pentru ca majoritatea spun ca IS38-ul este mai "driveable" pentru Daily, chiar si decat IS20...

Link către comentariu
lambda_dryver

@C Z R Cred ca tine de gusturi, mai mult... Cele cateva opinii citite aveau la baza faptul ca, in cazul unui Stage 2, deja masina face prea multa putere, prea jos, si devine prea "entuziasmata" la viteze mici, de oras. Respectivii ziceau de IS38 ca, practic, s-ar mula mai bine masina per stiluri de mers diferite - atunci cand vrei sa mergi calm si linistit (incet), e docila si ascultatoara, iar cand vrei "fun" - ai ture :)).

@CristiALF Sunt "di toati pentru toti" :)). Te bate vreun gand si pentru a ta? ?

Link către comentariu

Prea multa putere ? Tare asta :)) Depinde de soft mai mult decat de turbina. La mine doar pe S e agresiva. Pe D zici ca e stock :))

Link către comentariu

Ahaha...asa Cezar, agita-l agita-l :))

Cum ar fi sa ai un Tiguan R, inainte de lansarea oficiala a lui Tiguan R ?

Link către comentariu

@lambda_dryver: Hehee...stii tu, vrabia malai viseaza :) 

IS20/38 e bolt on la 1.8. Problema e ca sunt prea multi bani la mijloc (downpipe, intercooler, admisie, soft, turbina, manopera). IS38 face cam multa putere (350-360 CP) si avand in vedere ca internele nu sunt forged ca la 2.0, mi se pare nesigur in timp. Dar IS20 face 300CP ceea ce e ok. Daca imi cade turbina cumva, sigur pun IS20 :)) .

Altfel, pentru +60CP mi se pare o investitie prea mare.

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
lambda_dryver

@C Z R Fiecare cu piticii lui. Ei cu ai lor, eu cu ai mei :)) . Pe mine nu ma deranjeaza sa traga "cu entuziasm" de jos :DTu ai softuri diferite pentru S si D sau este pur si simplu in functie de cutie?

@cristi511 Doar d.p.d.v. al puterii sau si al turbo-ului? :D . Cam ala este obiectivul, dar sunt multe de facut, si asta fara sa tin cont de lucrurile de detaliu, cum ar fi intercooler-ul suplimentar din stanga fata... Incet-incet "gettin' there" ?.

@CristiALF Pai, vinzi IS12 si recuperezi o parte din investitia in IS20 ? ?. Poate asa ii grabesti soarta "de schimbat" :)).

Link către comentariu

Da da..cum sa nu...cui dracu vand eu turbina ? :))Nu vrei un retro-fit la IS12 ?! Are cuplu in ture joase ! :)) :))  :)) 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

@lambda_dryver Softul e acelasi. La fel si puterea. Raspunsul pedalei difera. E o functie din fabrica, doar ca se amplifica fata de stock :)

Link către comentariu

Unde ai fost cu ea ? Imi poti da in privat, te rog? Sa nu se considere reclama :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!