Jump to content

MASINA NU PORNESTE


floricriss
 Share

Postare recomandată

Am o problema pentru un prieten , are un passat 1.6 bz 2005, masina nu mai porneste, electromotorul roteste si dupa 3 incercari de pornire, se aprinde becul de la ulei, si scrie STOP. Ulei este in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faceti o scanare si postati toate erorile stocate

Posteaza in aria care trebuie, masina este un Passat B5,5

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut am o problemă, cu 2 zile în urmă am stat cu mașina la relantiu și am accelerato de câteva ori până am ajuns pe rosu să văd cât fum scoate, când după acu de la turații se mișca între 800 și 1000 am încercat să o accelerez și nimic, am oprit-o să verific nu am observat nimic, cât am încercat să o pornesc nu mai mergea deși curent avea, motorină îi venea (pe coastă în jos am încercat în viteză dejeaba) cât am coborât auzeam motorul că ar merge dar slab ca și cum nu ar avea putere să pornească ce ar putea fi? (vw passat b4 1.9 tdi) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi destul de multe cauze. În primul rând vezi să nu fi sărit distribuţia de la punct. În al doilea fă o scanare de erori cu un tester vcds. Asta ar fi un punct de plecare, altfel este greu de spus care este cauza. Când pui contactul se aprinde martorul de bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, AlexandruAl said:

Salut am o problemă, cu 2 zile în urmă am stat cu mașina la relantiu și am accelerato de câteva ori până am ajuns pe rosu să văd cât fum scoate, când după acu de la turații se mișca între 800 și 1000 am încercat să o accelerez și nimic, am oprit-o să verific nu am observat nimic, cât am încercat să o pornesc nu mai mergea deși curent avea, motorină îi venea (pe coastă în jos am încercat în viteză dejeaba) cât am coborât auzeam motorul că ar merge dar slab ca și cum nu ar avea putere să pornească ce ar putea fi? (vw passat b4 1.9 tdi) 

B4? Ce an este masina, ce cod motor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, F l o r i n a scris:

B4? Ce an este masina, ce cod motor? 

 

în urmă cu 23 ore, F l o r i n a scris:

B4? Ce an este masina, ce cod motor? 

E din 1994Screenshot_20211204-192530_Gallery.thumb.jpg.df53c926cff3605fa0d71ecd53d51d74.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.12.2021 at 18:06, lupo_bv a scris:

Pot fi destul de multe cauze. În primul rând vezi să nu fi sărit distribuţia de la punct. În al doilea fă o scanare de erori cu un tester vcds. Asta ar fi un punct de plecare, altfel este greu de spus care este cauza. Când pui contactul se aprinde martorul de bujii?

Am verificat cureaua pare în regulă, nu am un tester vcds și nici nu o pot duce fincă nu e înscrisă în România și nu am acte la ea. Se aprinde martorul de bujii cum e normal. As vrea doar niște ideei.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi dacă pornește cu spray de pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, lupo_bv a scris:

Vezi dacă pornește cu spray de pornire

Am încercat și nimic, îmi e să nu fie EGR/ ECU sau releu 109 (ultima data am simțit lipsă de putere asta de când am fost la un mecanic să îmi schimbe capătul la pompa de apa și mia zis că sa rup cureaua și a schimbat-o) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu mai da quote postării anterioare. Nu este necesar și nu este regulamentar.

2. Dacă nici cu spray nu a dat să pornească eu zic sa verifici daca distribuția nu este sărită de la punct chiar dacă vizual cureaua este în regulă (trebuie tras motorul la semn, ala de pe volant si apoi verificat dacă intra blocatoarele de la pompă si de la axa cu came). Când dai cu spray în admisie, ar trebui să pornească chiar și pentru scurt timp bineînțeles dacă nu are vreun blocaj pe admisie. În situația asta practic nu mai are treabă cu ECU.

Nu cred că are ceva 109 pentru că nu s-ar mai aprinde martorul de bujii la punerea contactului.

2 hours ago, AlexandruAl said:

mia zis că sa rup cureaua și a schimbat-o) 

S-a rupt în timpul funcționării motorului sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.12.2021 at 19:58, F l o r i n a scris:

 

 

în urmă cu 16 ore, lupo_bv a scris:

 

Nu știu cum sa rup, asa mi-a zis mecanicul după ce a schimbat capacul de la pompa de apă. (cureaua cea mai de jos și mică... cred că vine de la arborele cotit la pompa de ulei sau direcție (nu prea le am în domeniul încă învăț 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!