Jump to content

Noul Audi A6 C8 2018


cogdao
 Share

Postare recomandată

 

Noua generație Audi A6 va putea fi comandată în 5 linii de echipare: Basic, Sport, Design, Design selection și S Line. Fiecare dintre aceste linii vin cu elemente speciale de caroserie, dar și de interior.

 

Noua generație Audi A6 măsoară 4.939 de mm, cu 6 mm mai mult comparativ cu modelul pe care îl înlocuiește. Lățimea a crescut și ea cu 12 mm (1.886 de mm), iar înălțimea ajunge la 1.457 de mm, cu 2 mm mai mult față de versiunea actuală. Ampatamentul a primit și el un spor de 12 mm și măsoară acum 2.924 de mm.

 

Portbagajul noii generații Audi A6 oferă tot 530 de litri, însă zona de încărcare este acum mai lată (1.000 mm).

 

Pentru un consum de carburant îmbunătățit, dar și pentru emisii mai mici, Audi oferă pe toate motorizările noului A6 un sistem de propulsie micro-hibrid. În cazul motorizărilor V6, sistemul funcționează la 48V, în timp ce pentru unitățile cu patru cilindri, nemții au ales să integreze un sistem la 12V.

 

În momentul lansării, noul A6 va fi disponibil alături de două motorizări: 3.0 TDI (A6 50 TDI) și 3.0 TFSI (A6 55 TFSI).

 

Motorul diesel de 3.0 litri produce 286 de cai putere și 620 Nm, în timp ce unitatea pe benzină oferă 340 de cai putere și 500 Nm. Ulterior, Audi va oferi varianta A6 45 TDI (3.0 litri) care produce 231 de cai putere și 500 Nm. Cea mai mică motorizare diesel va avea 2.0 litri (A6 40 TDI) și promite 204 cai putere și 400 Nm.

 

Noua generație Audi A6 va putea fi comandată cu un sistem de direcție integrală (diferență maximă de 5 grade) și cu suspensii pneumatice. Astfel, A6 devine singurul model din segment care oferă în același timp tracțiune integrală, direcție integrală și suspensie pneumatică. 4 tipuri de suspensii vor fi disponibile pe A6: standard, sport (-20 mm gardă la sol), sport cu controlul amortizoarelor și pneumatică.

noulaudia601.jpg

noulaudia603.jpg

noulaudia604.jpg

 

noulaudia605.jpg

 

noulaudia607.jpg

 

2019-audi-a6-01.jpg

 

2019-audi-a6-02.jpg

 

2019-audi-a6-04.jpg

 

2019-audi-a6-05.jpg

 

2019-audi-a6-06.jpg

 

2019-audi-a6-07.jpg

 

2019-audi-a6-09.jpg

 

2019-audi-a6-16.jpg

 

2019-audi-a6-17.jpg

 

 

2019-audi-a6-18.jpg

 

2019-audi-a6-20.jpg

 

2019-audi-a6-22.jpg

 

2019-audi-a6-23.jpg

 

2019-audi-a6-24.jpg

 

2019-audi-a6-25.jpg

 

2019-audi-a6-26.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi chief-designer-ul Audi zicea la un moment dat ca vor lucra la individualizarea gamei, se pare ca mai dureaza.

Masina este o evolutie insa personal nu sunt de acord cu comenzile climatizarii. Butoanele sunt intotdeauna mai usor de folosit.

In plus, din reviewurile noului A7 reiese ca suspensia pe aer e destul de zgomotasa in anumite situatii si mai ales combinata cu niste jante mari.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, eu agreez ca se renunta la butoane, denota progres. Unele marci tin la butoane si ceasuri clasice, Mercedes inca foloseste acea tastatura numerica care ma scoate din minti. In rest, masina a primit mici stilizari la exterior, nimic notabil, daca ma intrebi pe mine. La interior, vad ca mentin acele trimuri supra dimensionate, o bucata de lemn pe usa care, personal, nu o agreez deloc. 

M-as fi asteptat la mai mult de la C8, sincer, dar poate rezeva un design nou pentru C9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, sa nu uitam de nenorocirile alea de ornamente pentru evacuare....incredibil de kitchos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Nu inteleg cum pot sa faca asa ceva. Made in China

 

EDIT: Nu este nevoie de quote pentru postul anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva, vad in poze ca au pus interior bej si plafon gri...really?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne ce urata e... ce regres al tehnologiei. Chiar e naspa fara butoane, click-uri, rotitze, etc. Incepe sa semene cu uratenia aia de Tesla. cu toate astea, nu m-ar deranja s-o vad zilnic sub geam...  Daca ma gandesc mai bine, nu m-ar deranja deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opera de arta. Jos palaria.... superb..... fara cuvinte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca arata foarte bine modelul nou. Nu sunt cel mai mare fan al ecranului pentru comenzile de climatizaredoar din simplul fapt ca iti distrage atentia. Poate prin vest, cand mergi pe drumuri bune, cu marcaje vizibile, si pui la treaba acc-ul si restul sistemelor de conducere autonoma, atunci poti sa iti muti atentia sa te joci pe acel ecran fara sa iti faci griji ca patesti ceva, insa, cum la noi trebuie sa fii destul de vigilent in trafic, mi se pare un risc sa iti muti privirea sa fii atent unde apesi.

Legat de design, era de asteptat sa fie o evolutie si nu o revolutie si asa va fi mereu la aceste modele. 

Eu personal astept sa vad cum va arata varianta avant. :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea i`au 'acuzat' pe cei de la Audi ca nu au touchscreen si ca obliga folosirea butoanelor din consola centrala si dintre scaune. Nu neg, si mie mi-a fost greu sa ma obisnuiesc cu acest lucru cand am luat masina, venind de pe o navigatie Columbus care`mi placea mult. Recent insa am fost la un drive test cu Range Rover Velar si mi`a fost extrem de greu sa navighez cu touchscreen, mai ales la partea de clima/convenience. Iti iei ochii de la drum mult mai mult. Atunci am realizat ca imi e mult mai usor sa folosesc setup`ul de la A6C7.  Intre noi fie vorba nici cei de la Range Rover nu au facut un system foarte usor de folosit, daca-mi aduc bine aminte trebuie vreo 3 pasi ca sa dai drumul la incalzire/ventilare in scaune, de exemplu.

Si eu sunt de parere ca al doilea touchscreen (cel care inlocuieste panoul de clima) va fi putin mai greu de folosit fata de cel de sus. Daca e ceva ce-ti place intr-un Audi este haptica butoanelor si click`ul ala specific si 'engineered' in departamentul lor special de sunete pt butoane:) 

In alta ordine de idei nu`mi displace si mi`ar placea sa fac un upgrade la modelul nou. Pana nu o vezi live nu ai de unde sa stii cu adevarat cum arata si cum se simte masina. O sa ma inscriu pe rand la drive test, momentan din curiozitate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bZ1 modifici temperatura folosind comenzile vocale. :D Deci rămâi în continuare atent la drum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne ce show o sa fie cand or sa apara pe youtube filmuletele cu "pescari" sau "lautari" care-si vor etala noul a8, vorbind in engleza cu masina :))))))))

" And nau, ceingi temperaciure la 24 de grade, se stiiiieeeee..." 

Lasand gluma la o parte, daca aceste comenzi vocale functioneaza precum gesture control de la BMW...lasati :)). Tot butoanele sunt mai lesne de folosit, indiferent de situatie. Si da, click click click perfect de fiecare data este o marca a Audi. Te astepti la asa ceva, indiferent de model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebip asta nu stiam, sounds great, doesn't work :))

Cred ca sunt multe features pe care le vom afla ulterior. 

@cristi511 imagineaza-ti anunturile pe autovit cam peste 5-6 ani 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Call baby...pe la minutul 2.00.../

 

Modificat de sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha, baby it's hot in here! :))

Mi`ar placea sa vad o integrare cu Google Assistant (sau Siri pt fanii marului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins ca masina este o evolutie din toate punctele de vedere.

Ce nu imi place:

- evacuarile fake - noul trend e oribil, nu stiu de ce se alege aceasta solutie. Ba da, stiu. Cost reduction.

- radarele de la ACC montate in grila. Aratau mult mai bine in zona proiectoarelor.

Legat de interiorul Bej, cu plafonul gri, cred ca este e eroare :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • 5 months later...

Vezi pe forumul dedicat marcii, e cineva acolo cu 40 TDI, multumit din cate se pare. 
 

Eu nu am fost prea incantat de model cand s-a lansat ca si optiuni de motorizari, dar acum tind sa cred ca este best in class (nu discut despre S6 sau RS6, doar de A6). Exterior wow, interior wow, comfortabila dar si dinamica. Pana si ‘vestita’ distributie a maselor e acum 50:50 (datorita MHEV, bateriei din spate).
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!