Jump to content

Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit


cascadoru

Recommended Posts

@OviVal Bineinteles. Acelasi rezultat ca in prima poza de mai sus 🙄

Link to post
Share on other sites
  • Replies 997
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    102

  • cascadoru

    76

  • OviVal

    72

  • mosnegutudaniel

    34

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salut, Am reusit sa montez un carlig electric pt Passat B8 2016 VARIANT din dezmembrari. Eu am gasit urmatoarele coduri pt carlig electric: 3G5 803 881 3G5 803 881 A 3G9 803 881  3G9 803 881

Siiii... au inviat! In saptamana mare 💪🏼🍾   Multumesc tuturor pentru info!

Salutare! Stie careva vreun service in Iasi (sau imprejurimi) unde as putea sa imi adaug diverse optiuni pe masina (camera pe spate, acea camera 360 grade - cred ca asa se numeste)?  Stiti cumva

Posted Images

As putea inlocui scaunul soferului cu unul cu memorie? Am cel clasic, comfortline.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Da, se poate face retrofit la scaun cu memorii.

Link to post
Share on other sites
catalinmiti
On 10/1/2020 at 9:31 PM, Madalin45 said:

S-a montat subwooferul, este plug and play, iar sunetul este bestial. 

Recomand tuturor deținătorilor de Golf 7 sau passat b8, nu veți regreta. Acest woofer are stație cu DSP, și amplifica tot sistemul audio al mașinii, 4x50 watt Rms și woofer ul 160 de watt. Chiar și la maxim sunetul este foarte clar. 

Si unde se conecteaza? Ai vreo schema de legare?

Link to post
Share on other sites
16 hours ago, F l o r i n said:

Da, se poate face retrofit la scaun cu memorii.

 

Si ce ar presupune? In afara de noul scaun, evident.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Cablat, codare

Link to post
Share on other sites
mosnegutudaniel

Salutare. Mă ajută cineva ci un VIN pt Passat B8 cu parbriz heliomat (tentă maronie) fără încălzire ? Mulțumesc !

Link to post
Share on other sites

Nu cred sa existe. Tocmai ca incalzirea  din parbriz genereaza tenta maronie.

Link to post
Share on other sites
mosnegutudaniel

E altă Mărie. Tenta maro e dată de proprietatea geamului de a se închide la soare, iar încălzirea se realizează prin integrarea între sticle a unor filamente electrice. Eu am încălzire în parbriz (se văd lițele), dar nu e heliomat. Varianta cu ambele e peste 600€...

Link to post
Share on other sites

Vezi ca faci o confuzie. Parbrizul incalzit cu sistem “infrarosu” este cel maroniu. De fapt, la baza parbrizului este o mare placa de cupru ce se incalzeste si transmite caldura pe o foita de argint laminata intre cele doua foi de geam ale parbrizului. Acest sistem este fara “lite” de incalzire la vedere. 

Link to post
Share on other sites
mosnegutudaniel

Interesant ce zici ! Poate fi. Atunci caut un VIN cu parbriz tentă maro.😉

Ar fi grozav să știu un cod pt așa ceva...

Am văzut multe la Peugeot, chiar și la Opel...

Link to post
Share on other sites

@mosnegutudaniel

1- VIN inseamna Vehicul Identification Number si se refera doar la seria masinii, tu ai nevoie de PN Part Number.

2- In etka sunt 3 tipuri de parbrize:

a-sticla verde

b-sticla verde incalzit

c-clear glass incalzit

 

codul pt parbriz este 3G0 845 011 plus sufixul care depinde de multi factori ( PR code ) cu senzori ploaie sau fara, cu camera sau fara 

Cele cu sticla verde au codul PR 4GF ( sticla laminata calorifuga) care cred ca e ceea ce cauti tu, cu tenta de culoare.

Cel cu sticla verde incalzit are sufixul AB ( e doar unul verde incalzit ) , colorat si incalzit.

Link to post
Share on other sites
mosnegutudaniel

VIN-ul de pe mașina cu parbriz în tentă maro primește același parbriz la comandă, nu ? Pe asta mă bazam... Aceste geamuri ce cod crezi că au din cele enumerate de tine ? Merci

Screenshot_20201020-134331_OLXro.jpg

Screenshot_20201020-134255_OLXro.jpg

Screenshot_20201020-134515_OLXro.jpg

Screenshot_20201020-134433_OLXro.jpg

Screenshot_20201020-134453_OLXro.jpg

Link to post
Share on other sites

Vreau sa inlocuiesc senzorul ACC cu unul mai nou.

Se potriveste pe B8 senzorul de pe Golf7 / Arteon?

 

Am gasit 3QF907561D fata de codul de Passat B8 3Q0907561E (asta ar fi ultimul)

1700939556_senzoracc.thumb.png.df44a0d449bc4c5e3359c990ccc9869a.png

 

In prezent am asta:

Address 13: Auto Dist. Reg (J428)       Labels:| 3Q0-907-572.clb
   Part No SW: 3Q0 907 572 C    HW: 3Q0 907 572 A
   Component: ACC BOSCH MQB H04 0195  

Edited by BTeo
Link to post
Share on other sites

LE: am luat modelul de Passat. HW e bazat pe versiunea C 

20201021_101316.thumb.jpg.d28c2c47a47861e8b64e381b7ab666df.jpg

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Amandoua sunt ok

Link to post
Share on other sites

Am pus ultimul radar de passat si tot am pictograma de masina ACC blocata indiferent de poziția mașinii din fata. Sistemul in sine funcționează bine, doar animația e greșită.

 

Este cineva care are AID si ACC si îmi poate spune ce varianta de radar are in bara?

IMG_20201023_214049_061.thumb.jpg.1d07eedce1c9b7c58e7b07281bcfb162.jpg

 

Mi s-a recomandat 3QF cu HW10 minim..dar nu cred ca are cineva montat din fabrica asa.

 

LE: se pare ca se poate dar e cu FeC code doar pt radar 3QF..A pt a arata imaginea corect pe AID.. la fel și la Audi. Multe au mai inventat astia de la VAG sa ne dea noua batai de cap. 

Edited by BTeo
Link to post
Share on other sites

Eu am AID și ACC 

acestea sunt componentele:

 

Part No SW: 3Q0 907 572 B    HW: 3Q0 907 572 B
   Component: ACC BOSCH MQB H04 0194


Part No SW: 3G0 920 791 B    HW: 3G0 920 791 B
   Component: KOMBI         404 2153  
 

Part No SW: 3Q0 980 653 E    HW: 3Q0 980 653 
   Component: MQB_B_MFK     H11 0121

Link to post
Share on other sites

Da, așa a venit din fabrica. Dacă ai nevoie îți trimit adaptările și codarea. 

Link to post
Share on other sites

@OviVal, Dumnezeu sa-ti dea sanatate! :) Ai facut un om fericit. Multumesc frumos.. era din codare. Undeva sigur este un bit in codare ACC care zice sau nu ca ai AID.

Crede-ma ca aveam discutii interminabile si pe forum RossTech si vroiam sa rescriu si softul pe ACC.

 

acc.thumb.png.b74a347ef986df8bd8f6607ca1b586de.png

 

Mai vreau sa fac un ultim retrofit dar nu stiu daca e posibil. Am citit undeva ca trecerea de la camera din parbriz 3Q0 980 653 la 654H nu e posibila deoarece difera pinii (pinul de incalzire are o alta locatie?). Este cineva care imi poate confirma sau nu aceste informatii?

Edited by BTeo
Link to post
Share on other sites

imi poate spune cineva care are Passat B8 GTE cu AID ce gateway are? Acum pe masina am un 5Q0 si nu e potrivit. Am achizitionat un 3Q0 907 530 L si tot nu e bun.  

image.png

Link to post
Share on other sites

Maine te pot ajuta eu, cu informatia necesara

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • cxr2test
      By cxr2test
      Salut,
      La Fabia 3 daca se face upgrade la navigatie OEM, stie cineva ce piese trebuie?
      1 x display+control unit
      1 x acel dvd?
      1 x microfon pt BT
      1 x modul bt sub bord/scaun?
      Daca e gresita rubrica rog un moderator sa mute in topic-ul adecvat, cel de probleme tehnice (aici nu e cazul) e inchis.
      Multumesc.
    • ct_act
      By ct_act
      Retrofit la carlig OEM, pe scurt... si tot lung a iesit... :)))
      In primul rand, avantajele unui carlig electric codat in softul masinii:
      -          ESP trece pe modul remorca, cu posibilitate de franare selectiva a unor roti ale masinii pentru a stabiliza balansul remorcii (balansul cred ca este citit prin senzorii masinii ABS/ESP)
      -          Carligul se pliaza si depliaza electric, se strange sub bara spate, nu se vede de afara cand nu este folosit, in unele tari nu e permisa deplasarea cu carligul extins fara o remorca;Dezactivare automata senzori parcare (doar cei din spate) – ii trece pe mute si nu ii afiseaza deloc
      -          Portbagajul electric nu se mai deschide singur pana sus, nici din butonul de pe usa, nici din telecomanda, doar il ridica putin (1cm) pentru a preveni lovirea remorcii cu capacul; pentru deschidere trebuie utilizat butonul de pe hayon.
      -          Marirea fortei la franare automata cand este folosit sistemul ACC cu remorca atasata (personal cred ca si frana de picior este marita, are alt zgomot la franare ori discurile/placutele mele sunt pe duca)
      -          Replicarea lampilor pe remorca (nu am putut testa lampa de dat inapoi)
      -          Dezactivare sistem start-stop cand este conectata o rulota pentru prevenirea deteriorarii sistemului de franare (zice in manualul carligului, probabil citeste semnalul de pe unul din fire, dar la un suport de biciclete functionarea start-stop s-a pastrat)
      -          Dezactivare automata a lampii ceata a masinii cu remorca cuplata (pentru prevenirea reflectarii din remorca  catre directia inainte a masinii, ar da confuzii pentru cei ce vin din fata)
      -          Masina este acum recunoscuta in sistem ca avand carlig din fabrica, modulul trailer apare si pe scanare cu obd11
      -          Capacitate tractare 2500kg pentru bitdi – la alte motorizari trebuie citit in COC
       
      Dezavantaje:
      -          Pretul
      -          Dezactivare Side si Rear Assist (doar am citit, a mea nu are asa ceva)
      -          Functia de franare automata la obstacole in timpul manevrelor de parcare este dezactivata
       
      Altele:
      -          Sistemul de deschidere portbagaj din picior poate prezenta functionalitate redusa (la mine oricum mergea din an in paste si inainte, deci, nici o pierdere)
      -          O data cu semnalizarea/avariile, clipeste si o lampa suplimentara pe bord
      -          Logo-ul masinii apare cu remorca + setari pe navigatie pentru filtrarea drumurilor “cu remorca”
      -          Priza VW este de 13pini, functie de remorca atasata este necesar un convertor la 7 pini cu pret infim.
      -          Greutatea aditionala pe masina, cca 28kg
      -          Carligul inlocuieste bara metalica initiala, se monteaza in locul ei, dispare locul de infiletare a carligului de tractare din trusa de scule
      -          bara Rline este pre-decupata
       
      Am dat si cateva poze cu dimensiuni, cotele masurate sunt peste valorile minime impuse de unii producatori (in imagine este un suport de biciclete).
      Gasiti si poze de ansamblu aici.
      Una peste alta, analizand cele de mai sus, integrarea cu CAN si sistemele de pe masina este masiva.
       












    • grig
      By grig
      Salut
      Pe un Karoq Ambition + Radio Bolero, se poate monta ulterior achizitiei virtual cockpitul ?
      ( doar pe Style se poate comanda optional acesta combinatie si nu doresc sa cumpar Style doar pt VC )
      multumesc
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri