Jump to content

Retrofituri, modificari si accesorii (Tiguan AD1)


RoC

Recommended Posts

Suna frumos, dar totusi 1000eur... sunt ceva banuti :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    13

  • ct_act

    12

  • Gusti

    11

  • eutavi

    8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cine observa un mic upgrade in video-ul de mai jos? Nu merita ca pret dar cand te sacaie piticii    

Volan R generația 2021 cu taste Touch 

Posted Images

Pe ce motorizare a ajuns boosterul de maserati? 2.0 tdi vad din profil dar macar sunt mai multi ponei?

Jantele imi plac, completeaza tridentul. :)

Link to post
Share on other sites

E vorba doar de un 2.0tdi - 195,4cp masurati pe dyno 

Edited by vdragos
Quote inutil
Link to post
Share on other sites

Foarte tare...si la propriu si la figurat ?

Link to post
Share on other sites
lambda_dryver

@Gusti Văd ca te ții de planurile pe care le-am discutat atunci! Sa le folosești cu plăcere! :beer:

Soundbooster-ul se aude fain de tot! Văzusem poze pe FB și chiar eram in dubiu dacă e a ta sau alta, dar parca prea dădea cu virgula numărul de înmatriculare :))  

Link to post
Share on other sites

@acidone77Pai nu-i 1000 euro, ca-i spre 1450-1500 euro cu montaj inclus varianta aceasta Extended, de Maserati ?....

Edited by DDoc
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

@lambda_dryver iti multumesc pentru apreciere. Da, am reusit sa termin cu sunetul si side assist. Acum m-am apucat de Discover Pro si urmeaza HUD. 
Astept sa vorbim si despre frane ;)


Daca cineva ma poate ajuta cu ceva coduri de piese din etka as fi recunoscator. PM ca sa nu facem spam aici.

Edited by Gusti
Link to post
Share on other sites
lambda_dryver

@Gusti Te-ai pus serios pe treaba! Ar fi super dacă ai putea sa documentezi procesul de retrofit al HUD-ului in câteva poze (sunt curios :))). 
 

Da-mi un semn in PM pentru frane :beer:.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare. De unde pot lua și eu un set de paravanturi față pentru VW Tiguan Allspace 2018?? Va multumesc 

Link to post
Share on other sites

Salut,

Nu foloseste nimeni bari pentru suport de biciclete? Ma puteti ghida macar unde sa pun aceasta intrebare (vezi intrebarea din pagina 2)?

Link to post
Share on other sites

Pe un site care vinde accesorii de transport? Google? Reprezentanta? Doh ...

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Am crezut ca mai are cineva si ma interesa experienta personala. Conteaza daca se pune sus deoarece masina este mai inalta decat un sedan

Link to post
Share on other sites

Am terminat si retrofitul la HUD. Urmeaza upgrade usb hub (as vrea sa il schimb pe cel cu 1 usb la cel cu 2 usb-uri), big brake kit & intercooler upgrade (am verificat temperatura pe autostrada la 120-130km/h si sta intre 107-110 daca ar creste viteza cu 30km ar sta undeva la 120 grade la o temp exterioara de 26-27grade)

Teaser HUD :

image.png.bec5addf2ee8f4399cc58874b3a9081d.png

Edited by Gusti
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut, revin cu o intrebare la care nu am  gasit raspuns (da, am dat search....) - aparatorile de noroi - merita instalate sau sunt frectie la piciorul de lemn?

Am observat ca atunci cand carosabilul este umed sau ploua marunt, toata partea din spate (luneta, bara, hayon) se murdareste destul de repede. Nu-mi dau seama din ce cauza si ma gandeam ca un set de aparatori pe spate ar rezolva problema asta. A montat cineva asa ceva? Au avut vreun rezultat? Multumesc.

P.S. La opel-ul astra g pe care l-am avut nu pateam lucrul acesta si distanta de la roata din spate pana la bara era cam tot aceeasi ...

Link to post
Share on other sites

@eutavi  cu aparatorile de noroi vei reduce mult ce se depune strict pe bara din spate in zona indicata mai jos : 

image.thumb.png.8ea5a26280fcca5a3ad953b171d74c21.png

Cat despre ce murdarirea haionului ->  este datorata formelor aerodinamice constructive ale masinii , cu cat este presiunea negativa mai mare in spatele masinii cu atat vortexurile vor fi mai puternice. Ce gasesti tu pe haion vine majoritar  de deasupra masinii  , imaginea de mai sus este destul de relevanta.  

Concluzie ->  Protectiile de norori ajuta in anumite parti dar nu rezolva problema semnalata de tine. 

Link to post
Share on other sites

Salutare. Vreau sa achiziționez un Tiguan 2017-2018 si am gasit varianta cu AC (poza de sus) și climatizare (poza de jos). Problema este ca majoritatea care îmi plac și au dotari mai bune au AC nu cliamatronic.  Ce modificări trebuie făcute pentru a trece la climă? Mulțumesc 

20200704_184806.jpg

Edited by relugeo
greșeală ortografie
Link to post
Share on other sites
F l o r i n

adaugati senzori, cablaje, senvomotoare, panou clima, etc

Link to post
Share on other sites

Ok. Mulțumesc ,Florin pentru răspuns. 

Edited by vdragos
Citare absolut inutila
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

@Doomy

Multumesc pentru raspuns.

 Totusi nu cred ca ai dreptate in totalitate. Azi am trecut printr-o portiune de asfalt plina de apa. Am mers usor  si totusi pe luneta s-au depus stropi mici. Acei stropi nu aveau de unde sa vina decat de la rotile din spate. Din fata nu venea nimeni care sa-mi arunce acei stropi, de la rotile din fata nu aveau cum sa ajunga acolo. How about that? 

OCD-ul meu  este foarte suparat pe treaba asta, asa ca o sa iau masura de a-mi  monta aparatori pe spate. Revin cu impresii.

 

Edited by eutavi
Link to post
Share on other sites

Curentii pe aer nu apar doar in spate ci si pe lateralul mașinii, ai particule ridicate de rotile din față care sunt antrenate tot catre zona depresurizată.

Eu nu am vazut mașină break sau suv care sa nu ridice mizerii pe lunetă. Aparătorile vor inlatura partial noroiul din zona indicată, pe luneta se depun particulele fine, nu bucăți.

Ca sa mai glumim, solutia e sa treci prin baltă cu masina in brațe... ?

Link to post
Share on other sites
Andrei DoDo

Salutare tuturor.

Vreau sa fac un retrofit la scaune. Ma doare spatele de la ele. Vreau sa pun niste scaune de A8 cu masaj si ventilatie.

Va rog ajutati-ma si pe mine cu schemele electrice sau de unde le-as putea descarca?

De asemenea vreau sa ii pun si carlig. Va rog ajutati-ma cu diagramele electrice.

Multumesc,

Weekend fain

Link to post
Share on other sites

Pe ce masina vrei sa pui scaune de A8?

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Daca te gandesti la.Passat B8....esti sigur ca incap? Nu am masurat,  dar sunt mai voluminoase, comparativ cu cele de Passat

Link to post
Share on other sites

Daca se gandeste la B8 ... suntem offtopic.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Mi-am luat tavita de portbagaj si nu se potriveste :( .  Se pare ca pentru modelul meu (Tiguan II 2019 cu roata de rezerva de dimensiuni mici) nu exista tavita decat pentru pozitia superioara, adica cu podeaua ridicata pe pozitia de sus si evident ca eu imi tin podeaua la maxim in jos.

Voi cum v-ati gasit?

re_1IMG_20200805_132935.jpg

re_1IMG_20200805_133031.jpg

re_1IMG_20200805_133019.jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • sabinx
      By sabinx
      Salutare tuturor. 
       
      Astazi am finalizat un retrofit inceput acum cateva saptamani impreuna cu @b94uri si anume volan 2021 montat pe tiguan 2020 R line.
       
      Dupa ce am citit si recitit bloguri intregi m-am gandit ca solutia este relativ simpla - update gateway la verisunea AG, apoi parametrizare si codare. FALS!
       
      Toata operatiunea pana in acest punct a fost facuta cu ODIS 9.2.2 / dupa comparari de loguri, telefoane in strainatate...etc update la ODIS 12.2 am codat volanul. Stergem erori si la final ne alegem cu ACC nefunctional.
       
      Am luat-o pe firul logic si m-am gandit ca ACC trebuie dus la ultima versiune 2021 / am luat-o de la capat update, parametrizare si codare = same shit (ACC nefunctional)
       
      Iar m-am apucat de citit, conversatii in strainatate, sfatul "batranilor" impreuna cu @B98XAL. Ajung la concluzia ca problema este legata de cablaj. Ne apucam si comparam cablajul 2020 cu cel 2021 (cablajul de airbag) unde gasim problema. Producatorul (cel mai probabil a schimbat spira) si totodata locul pinului de ACC. Pe pinul respectiv avem 10V constant. In momentul in care dam o comanda, coboara in 0V. Pinul neaflandu-se unde trebuia normal a aparut eroarea pe motor, apoi pe ACC. Am repinuit si voila (treaba rezolvata intr-un final cu succes).
       
      In poze se gaseste toata operatiunea. Primele 3 poze sunt de pe modelul 2021/ urmatoarele 2 de pe 2020.
       
      Multumiri colegului @F l o r i n (eu unul nu am reusit sa indepartez airbagul model 2020).
       
      @b94uri sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de masina.
       
       



      236c62be-daea-480e-9c34-e0848a82b946.jfif 18696e9f-058e-4a3b-886f-0f5f2a483f8d.jfif
    • cxr2test
      By cxr2test
      Salut,
      La Fabia 3 daca se face upgrade la navigatie OEM, stie cineva ce piese trebuie?
      1 x display+control unit
      1 x acel dvd?
      1 x microfon pt BT
      1 x modul bt sub bord/scaun?
      Daca e gresita rubrica rog un moderator sa mute in topic-ul adecvat, cel de probleme tehnice (aici nu e cazul) e inchis.
      Multumesc.
    • ct_act
      By ct_act
      Retrofit la carlig OEM, pe scurt... si tot lung a iesit... :)))
      In primul rand, avantajele unui carlig electric codat in softul masinii:
      -          ESP trece pe modul remorca, cu posibilitate de franare selectiva a unor roti ale masinii pentru a stabiliza balansul remorcii (balansul cred ca este citit prin senzorii masinii ABS/ESP)
      -          Carligul se pliaza si depliaza electric, se strange sub bara spate, nu se vede de afara cand nu este folosit, in unele tari nu e permisa deplasarea cu carligul extins fara o remorca;Dezactivare automata senzori parcare (doar cei din spate) – ii trece pe mute si nu ii afiseaza deloc
      -          Portbagajul electric nu se mai deschide singur pana sus, nici din butonul de pe usa, nici din telecomanda, doar il ridica putin (1cm) pentru a preveni lovirea remorcii cu capacul; pentru deschidere trebuie utilizat butonul de pe hayon.
      -          Marirea fortei la franare automata cand este folosit sistemul ACC cu remorca atasata (personal cred ca si frana de picior este marita, are alt zgomot la franare ori discurile/placutele mele sunt pe duca)
      -          Replicarea lampilor pe remorca (nu am putut testa lampa de dat inapoi)
      -          Dezactivare sistem start-stop cand este conectata o rulota pentru prevenirea deteriorarii sistemului de franare (zice in manualul carligului, probabil citeste semnalul de pe unul din fire, dar la un suport de biciclete functionarea start-stop s-a pastrat)
      -          Dezactivare automata a lampii ceata a masinii cu remorca cuplata (pentru prevenirea reflectarii din remorca  catre directia inainte a masinii, ar da confuzii pentru cei ce vin din fata)
      -          Masina este acum recunoscuta in sistem ca avand carlig din fabrica, modulul trailer apare si pe scanare cu obd11
      -          Capacitate tractare 2500kg pentru bitdi – la alte motorizari trebuie citit in COC
       
      Dezavantaje:
      -          Pretul
      -          Dezactivare Side si Rear Assist (doar am citit, a mea nu are asa ceva)
      -          Functia de franare automata la obstacole in timpul manevrelor de parcare este dezactivata
       
      Altele:
      -          Sistemul de deschidere portbagaj din picior poate prezenta functionalitate redusa (la mine oricum mergea din an in paste si inainte, deci, nici o pierdere)
      -          O data cu semnalizarea/avariile, clipeste si o lampa suplimentara pe bord
      -          Logo-ul masinii apare cu remorca + setari pe navigatie pentru filtrarea drumurilor “cu remorca”
      -          Priza VW este de 13pini, functie de remorca atasata este necesar un convertor la 7 pini cu pret infim.
      -          Greutatea aditionala pe masina, cca 28kg
      -          Carligul inlocuieste bara metalica initiala, se monteaza in locul ei, dispare locul de infiletare a carligului de tractare din trusa de scule
      -          bara Rline este pre-decupata
       
      Am dat si cateva poze cu dimensiuni, cotele masurate sunt peste valorile minime impuse de unii producatori (in imagine este un suport de biciclete).
      Gasiti si poze de ansamblu aici.
      Una peste alta, analizand cele de mai sus, integrarea cu CAN si sistemele de pe masina este masiva.
       












  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...