Jump to content

AC / Climatronic - probleme


cristian32
 Share

Postare recomandată

12 hours ago, mariustano1972 said:

Revin cu problema cu ac. Am făcut o diagnoza si a rezultat că am servomotorasul pe partea dreaptă blocat. L-am schimbat cu unul original,  însă problema nu s-a rezolvat. In continuare pe partea dreaptă baga aer cald la temperatura setată de 19 grade.

Am aceasta problema de mult timp si nu i-am dat de cap. Vara e f bine, iarna nu... Nu ai ce-i face...Am fost la n mecanici, n diagnoze si verificari...

Modificat de Retzius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Atat s-au priceput....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. A dat caldura si am zis sa folosesc aer-ul conditionat. Supriza. Nimic. Astazi am fost sa verific daca este freon in instalatie. Doar 95 gr. din 600. S-a incarcat instalatia, dupa ce anul trecut in august am incarcat cu 475 gr. din 600, si am fost sa verific instalatia. Atasez foto cu partea din radiator unde pierde freon. Intrebarea mea este urmatoarea: care este rolul acelui plastic? De inlocuit, o sa-l inlocuiesc, dar mi se pare aiurea sa inlocuiesti un radiator doar pentru asa ceva. Masina in cauza, vw passat b7, 2.0 tdi, 140 cp, 2011, dsg.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

thumbnail.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara. 

Referitor la postarea anterioră. Am reușit să aflu informații referitoare la întrebarea mea: în zona încercuită este un capac de protecție. În interiorul cilindrului de aluminiu se află filtrul uscat din instalația de răcire. Între capacul de protecție și filtru se află o piesă de plastic cu două garnituri, piesă care este asigurată cu o siguranță. 

Pentru a ajunge la filtru, se demontează grila frontală, se declipsează un ornament începând cu partea stângă, în partea superioară se va observa un orificiu in diametru de circa 5 cm. Se va observa capacul de protecție, care se va deșuruba cu un torx. După demontarea capacului de protecție, se va observa o siguranță. După demontarea siguranței se poate folosi un șurub cu diametrul de 8 mm, care va fi înșuruba in centrul piesei de plastic circa 6-7 mm. Cu ajutorul unui patent, se trage de șurub, încet, deoarece în interior, între piesa de plastic și filtru, se află un arc.

Nu am reușit să aflu, acel filtru la ce interval de timp se înlocuiește (sau nu). Dacă cineva cunoaște, este rugat să posteze.

Alături de  filtru, pachetul conține, piesa de plastic, 2 garnituri, o siguranță, capac protecție, preț în jur de 80 lei.

Cel mai important: TOATĂ ACEASTĂ OPERAȚIUNE SE EFECTUEAZĂ CU INSTALAȚIA DE RĂCIRE GOLITĂ DE FREON!!!

Sper să fie de folos cuiva aceste informații. Dacă nu, rog un moderator să șteargă postarea

 

1478643365_unnamed(1).thumb.jpg.ef372be46d4dab007f326022895ebb50.jpg

unnamed (2).jpg

unnamed.jpg

Modificat de sorinaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/22/2018 at 6:54 PM, Raulbogdan said:

Va salut,
Am reusit sa cumpar piesa (ambreiajul compresorului) dar parca mie imi arata diferit, si anume avea mai putine caneluri pe interior. Piesa este identica cu cea care am postat-o mai sus (poza era de pe net). Imi poate oare cineva confirma/infirma daca e buna sau nu? Sau daca sunt mai multe modele? Ca sa nu desfac totul acolo si apoi sa nu potriveasca... Merci
Poza cu piesa cumparata:
image.thumb.png.6a9da42b2c947cb01f63ce07825286e3.png

Salut, piesa respectiva vine cu suruburi incluse? 

sau daca stie cineva dimensiunile surubului central? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde am cumparat eu nu avea, era doar ambreiajul singur. Sugerez sa demontezi piesa si in functie de ea sa cumperi acel ambreiaj. Eu o achizitionasem de pe internet dar nu era potrivita pt modelul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat dupa codul compressorului (Delphi 5N0820803A ), s-a potrivit perfect dar a venit fara suruburi. surubul central am cumparat separat dimensiunea e M6 L=25mm, am folosit si blocator suruburi Loctite, sper ca va fi ok. Multumesc

20200518_131827.jpg

20200518_131910.jpg

20200518_132110.jpg

20200521_124104.jpg

20200521_134929.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Intampin de un an un zgomot la clima doar la rece si se intensifica la franare, dispare dupa ce se "incalzeste". Pare a fi ceva vibratii. Ati intampinat cumva problema asta pana acum. 

Am atasat si un fisier audio.

zgomot clima la rece.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
identitate78

Cat timp era pe masina "fagurele" nu se vedea a fi compromis total.

Dupa insa...

IMG_20200627_133441.thumb.jpg.fe5a8b312785dc82562bb886ce5b945f.jpg

 

230.000Km, aproape 8 ani, 60.000Km si 4 ani rulati in RO. Diferenta la eficienta este mai mare decat ma asteptam deoarece inainte de schimb nu mi se parea ca baga aer insuficient racit.

Am montat si grila despre care vorbeam pe acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

identitate78

Revin cu informatii deoarece mi-au fost cerute in privat si poate mai intereseaza si pe altii. Operatiunea a fost facuta in reprezentanta si a durat 8 ore in conditiile in care s-a facut si revizia DSG.

Pe factura nu apare grila de protectie de care s-a discutat mai sus si clipsurile de prindere. Impreuna au fost in jur de 70 RON.

IMG_20200702_100828.thumb.jpg.5810e961f1a08157c99890b350b7e9eb.jpg

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghita Manciu

Salut,am probleme cu clima ,nu raceste destul ,foarte putin baga aer rece,am instalatia cu freon plina,am schimbat compresorul cu unul nou,dar  degeaba.Am fost la vreo 3 mecanici dar nu au rezolvat problema asta.Nu stiu ce sa ii mai fac,poate a intampinat cineva aceasta problema cu clima,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificati cu VCDSul, in blocurile de masura, sa vedem valori senzori, servomotoare, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ieri am fost sa fac o verificare la instalatia A/C . Toate bune si frumoase pana in momentul in care a trebuit sa incarce instalatia, si anume cantitatea de freon.

La recuperare sau scos 500 g freon si 17 g ulei. Daca ma iau dupa eticheta de la motor (550 g +/- 5 g) am "pierdut" in 3ani 50g, daca ma iau dupa ce spune programul aparatului  si din ce am mai citit prin diferite documentatii ( 600 g +/- 24 g), inseamna ca am pierdut 100 g.

Acum vine si nelamurirea mea, Pana la urma cat freon intra in instalatie? 600g sau 550g?

Pana la urma am incarcat instalatia conform etichetei 555 g freon si 20 g ulei. Baga rece cum trebuie, compresorul nu scoate sunete ciudate deci pare a fi in regula.

Cu toate astea pe manometre presiunile mi se par cam mici, Temperatura in atelier cred ca era undeva la 23-24 grade

681290253_PresiuneAC1.thumb.jpg.28a61b4f87afa2d468f5093cc2d73288.jpg

Clima a fost pe Lo si ventilatia la maxim, poza este facuta cu motorul la relani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am o problemuta se aude in masina un uruit usor in bord care variaza ca intensitate cu viteza de mers a masinii.

nu e pe recirculare cand opresc ac dispare brusc zgomotul.

am pierdere la compresor pe la fulie cam de 50 grame pe an.

se poate repara comresorul ?sau se schimba total ?

si de unde naiba provine uruitul ca ma inebuneste .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca acum cand e mai frig afara nu mai face deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 

@Dyngo, vezi mai jos.

asta zice "cartea" : 600g+/- 25g.

2.JPG

Modificat de alinfa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Taleanu Iulian

Salutare tuturor, 

Am o problemă cu ac pe un passat b7 2013 2l, 140 cp

Ieri am fost la service pentru a face schimburile de ulei și filtre și, seara târziu (chiar înainte de plecarea spre mare) când am pornit AC-ul, am constatat că nu răcește absolut deloc. Fiind la serviciu, mi-a adusa un prieten mașina din service și, mi-a confirmat că racea foarte bine (char a fost surprins cât de repede și bine răcește). Care ar fi cauzele, ce ar trebui verificat înainte de a pune tester-ul? (acum sunt la mare) 

Multumesc anticipat! 

Modificat de Taleanu Iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Nu ai cum sa verifici fara tester/scule. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 06.07.2020 at 15:20, F l o r i n a scris:

verificati cu VCDSul, in blocurile de masura, sa vedem valori senzori, servomotoare, etc

Bună seara. Am schimbat compresorul cu unul nou și tot asa slab răcește, am pus testerul și nu îmi da nici o eroare. Astăzi am văzut ca pe la filtrul de uscare al freonului, am ulei. Am fost la mecanic și mi-a spus ca trebuie schimbat radiatorul cu filtru cu tot. Știe cineva dacă pot sa înlocuiesc doar filtrul de uscare. Va mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghita Manciu.

Daca se observa urme de ulei la filtru, este posibil ca garniturile din interior, sa nu mai tina. La fel am patit si eu. Se gaseste filtru de cumparat care are si accesoriile aferente. 

In ultima fotografie se vad garniturile ,,vinovate,, de pierderea freonului.

Parerea mea, intai demontezi sa vezi ce model este.

 Nu costa mult un astfel de filtru, doar ca pentru acele garnituri esti nevoit sa cumperi         https://www.epiesa.ro/uscator-aer-conditionat-vw-passat-362-2-0-tdi-diesel-140-cai-nissens-95358/294/100357/ideps-212081256/

Acelesi sfat l-am primit si eu ,,inlocuieste radiatorul,,. si pina la urma s-a rezolvat cu 80 de lei piesa si 120 freon.

Sper sa iti fie de folos informatiile mele.

 

dsLrhCs.jpg

t7gtkij.jpg

zEkfSTW.jpg

Modificat de sorinaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/1/2020 at 9:27 AM, Taleanu Iulian said:

Salutare tuturor, 

Am o problemă cu ac pe un passat b7 2013 2l, 140 cp

Ieri am fost la service pentru a face schimburile de ulei și filtre și, seara târziu (chiar înainte de plecarea spre mare) când am pornit AC-ul, am constatat că nu răcește absolut deloc. Fiind la serviciu, mi-a adusa un prieten mașina din service și, mi-a confirmat că racea foarte bine (char a fost surprins cât de repede și bine răcește). Care ar fi cauzele, ce ar trebui verificat înainte de a pune tester-ul? (acum sunt la mare) 

Multumesc anticipat! 

Salut! Cam asa am patit si eu saptamana trecuta. Plecam de la mare spre casa si in 6-7 km (prin oras, pana sa ies la drum intins) nu a bagat deloc rece, sufla doar un aer caldut (afara 36 grade). Am oprit la un mall pentru ceva cumparaturi, iar cand am iesit de acolo, cam intr-o ora, totul functiona perfect astfel incat in 2-3 km l-am dat la minim. Imi poti spune daca a mai recidivat problema, daca ai facut ceva verificari? Sau poate stie altcineva care ar fi problema? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica electrovalva, 

etc

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare colegi, 

Am observat de curând un lichid verde fosforescent care s-a scurs lângă cureaua de accesorii și pe furtunul de răcire. 

Știti de la ce ar proveni acest lichid/ulei? 

Modelul este passat b7 variant CFGB 125kW 2l

Mulțumesc frumos 

IMG_20201004_133425_copy_1024x1820.jpg

IMG_20201004_133310_copy_1024x1820.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e dezastru acolo.

am si eu la fel este de la compresorul de ac scapa freonul.

eu am cumparat de la dezmembrari unu il schimb zilele astea.

poate ai mai mult noroc si o fi de la ceva furtun sau ornguri.

la mine este de la oringul de la fulie si nu se mai repara din pacate.

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pff. 

Ma gândeam eu ca de la asta ar proveni, dar nu eram sigur. 

Oare este în regula dacă dacă funcționează clima cu AC închis pana ajung la un service? 

Mulțumesc frumos 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!