Jump to content

Trepidatii la pornire 3.0 TDI (Touareg 7P)


alexxxlch
 Share

Postare recomandată

Master Auto System
10 hours ago, Suta said:

Ca să ii pot face răspunzători trebuie sa cumpăr 4 axe noi... Sa le montez sa arat ca motorul are compresie... Și atunci ei sa facă plata... 

 

Sa ii faci raspunzatori , doar prin proces cu documente legale emise de autoritati 

-Plangere RAR -Ai nevoie de un expert ca sa-ti verifice calitatea lucrarilor de reparatie  document de constatare ,o astfel de plângere şi la ANPC, pentru că şi ei verfică aceste aspecte, respectiv dacă ţi-a fost acordată garanţia minimă prevăzută de lege .Astfel vei avea documente oficiale emise de entităţi oficiale ce nu sunt implicate direct în litigiu direct dintre tine şi service .

Modificat de Master Auto System
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, EEXCALADE a scris:

De ce au fost inlocuite axele ?

Diferenta de compresie nu e de la axe .Problema e la supape/segmenti.

axele au fost inlocuite pentru ca motorul s-a oprit in mers (cand s-a topit pinsonul) distributia a sarit de la punct....si au fost inlocuite si axele fiind afectate.

problma nu e de la cilindrii si suppare, au fost verificat.

Singurul lucru care nu poate fi masurat sunt camele, ele fiind abutisate pe ax...se pot rasuci cu anumite grade...si atunci face ca supapele sa nu mai lucreze conform.

 

ASA SE BANUIESTE ACUMA....DACA NICI DUPA CE LE INLOCUIESC NU REZOLV PROBLEMA...VOI LUA ALT MOTOR SECOND!!!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitia axelor/camelor nu face compresia mai mare sau mai mica.

S-a facut planeitate la chiulase si scaune supape?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da s a făcut planeitate chiulase, scaune supape, s au schimbat segmenți, Motorul a fost refăcut complet. 

 

Poziția axelor influențează compresia cum nu??? Dacă nu sunt complet închise nu ai compresie conforma rămânând supapele întredeschise. 

Axele cum am spus și mai sus... Au suferit un soc în momentul blocări pistonului... Distribuția a sărit de la punct... 

Vedem dacă e de acolo sau nu. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul trebuie demontat pas cu pas pana se gaseste problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluatre colegi

 

Problema a fost rezolvata prin inlocuirea axelor cu came toate 4 😍😍😍

In acest moment masina merge foarte bine:Driver:, trage ca in prima zi, compresia este intre 26 si 28:soothe[1]:

MECANICUL A AVUT DREPTATE, PROBLEMA A FOST CAUZATA DE AXELE CU CAME!!!!:cheers:

 

Pana la urma ma felicit ca am hotarat sa repar motorul,decat sa iau unul second fara sa ii stiu istoricul.

Apropo pretul pentru reparatie m-a ajuns cu tot cu distributie noua, refacut injectoare, turbina,suport filtru ulei nou si toate garniturile,

cat ma costa un motor second fara anexe!!!!(adica gol) unul cu anexe doar de pus pe masina ma ajungea 7000e.

 

Cei care vor fi vreodata in situatia asta, calculati bine iniante daca merita reparat sau schimbat cu unul second.

Cu siguranta pentru a lua o decizie cat mai buna trebuie sa aveti un mecanic bun, in care sa aveti incredere.

 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.04.2021 at 0:13, EEXCALADE a scris:

Motorul trebuie demontat pas cu pas pana se gaseste problema

:)))) nu este cazul, cand ai mecanic bun si le viseaza...

cand ai un mecanic nepriceput...da asta se face se desface iara motorul si culmea problema asta cu axele nu o poti identifica doar daca ai experienta.

 

Atentie EEXCALADE AXEE CU CAME INFLUENTEAZA COMPRESIA!!!! sa nu mai spui ce ai spus mai sus ca nu influenteaza....bafta in munca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa va abtineti de la orice fel de replici care nu au legatura cu subiectul topicului. 

 

Urmatoarele abateri vor fi sanctionate. 

 

Multumesc pentru intelegere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/1/2021 at 1:25 PM, Suta said:

Cauza spusa de mecanic sunt axele cu came, cele puse de firma care a refăcut motorul sunt second (posibil sa fi pus de euro5). 

Din pacate nu putem ghici care sunt cauzele  montarii unor piese care nu corespund acelui motor. 

 

On 4/13/2021 at 10:30 AM, Suta said:

Atentie EEXCALADE AXEE CU CAME INFLUENTEAZA COMPRESIA!!!! sa nu mai spui ce ai spus mai sus ca nu influenteaza....bafta in munca

Nu TIPA  ,fara sa vii cu date exacte (poze ,coduri,masuratori....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
savanicolae

Salutare. E normal sa scada cand pornesc motorul de la 900-1000 ture la 700 in relanti intr un ritm sacadat. in care mai are 1000 de km pana la schimbul de 10000 și in ultimele 2-3 luni s a mers de 10 ori ( mai puțin de 1000 de km in total) cu ea ? Și de la ce ar fi problema ? Am uitat sa Menționez ca are o trepidație când este la relanti uneori( nu tot timpul). Turația la relanti e la 700 tot timpul după pornirea motorului iar dupa putin mers si motorul incalzit nu se mai intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu. Vezi cand se manifesta (la pornire), ce valori ai pe injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Touareg 3.0TDI 262cp FL, MY18, cod motor banuiesc CVVA, mai prezinta aseamena probleme cu oringuri, saibe, injectoare problematice, etc ( fata de motoarele vechi de 204/240/245cp ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

in general trepidatul la rece cateva secunde este de la clapeta de admisie care se incarca cu depuneri si nu mai actioneaza corect. se curata galeria de admisie si clapeta si se rezolva problema. sunt 16 garnituri la 245cp si cel de 262 si la restul motoarelor de 204 si 240 sunt vreo 7 care trebuie inlocuite la curatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa 30.000 km de la interventia aia superficiala

 

Am dat jos capacul si am facut un filmulet la injectoare

https://we.tl/t-eyzQFyhI8K

Apropo de capacul de la motor , la ultima revizie din martie , acum 11.000 km , au inceput sa curga bucati din buretele izolator

Asa ca am dat totul jos - curatat - cumparat niste lana fonoabsorbanda ptr temperaturi pana la 120 grade

Ai am lipit-o cu benzi dubluadezive termice din astea :

 

Azi cand am dat jos capacul am observat cu bucurie ca totul e cum trebuie , fixata bine

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 9/18/2021 at 10:38 AM, PAUL1984 said:

in general trepidatul la rece cateva secunde este de la clapeta de admisie care se incarca cu depuneri si nu mai actioneaza corect. se curata galeria de admisie si clapeta si se rezolva problema. sunt 16 garnituri la 245cp si cel de 262 si la restul motoarelor de 204 si 240 sunt vreo 7 care trebuie inlocuite la curatare

Asa am inteles si eu din ce au mai zis unii si altii, dar cum se explica faptul ca atunci cand alimentez cu motorina premium, nu mai tremura deloc? In special rompetrol 55. Daca ii pun motorina normala reia tremuratul asta la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu curatarea galeriei de admisie + clapeta

Hmm .. mhh

Murdarie la greu acolo

600 si ceva manopera , garniturile le-am platit data trecuta

4 ore

Multe de demontat si montat la loc ca sa dai totul jos
Am fost primul 7P care face asta la Nurvil , nu e nicio mandrie in asta , preferam sa fiu al 50-lea ca sa stau mai linistit

Sa vedem , momentan la pornire tremura putin 2 secunde motorul

La prima pornire a tremurat mai mult

9.jpg

8.jpg

6.jpg

5.jpg

2.jpg

1.jpg

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce au curatat clapeta de Shut-Off?

Chimic cu solutie, cred. Au avut grija sa nu intre solutie pe ax la angrenaj si motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu

Am intrat doar de cateva ori putin timp sa ma uit , in rest am stat afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost curatata si partea din mijloc , era inca neagra in unele zone cand am facut poza

Resul pozelor sunt facute inainte de curatare

Dupa curatare nu am mai facut poze ca eram murar pe maini , m-am pus si eu sa sterg tot felul de plastice daca tot era demontat totul

Oricum am ramas uimit ca nu au mai curatat la nimeni cu 7P galeria desi au mai demontat zeci si zeci de motoare deci au demontat si galeria

Cel mai probabil e ultima vizita la Nurvil VW , ma mut la Nurvil Toyota

Prea scumpi si prea delasatori

Cea mai tare faza a fost cand mi-au zis sa nu mai schimbe garniturile ca arata bine , asta cu garniturile noi pe masa ...

Dupa atata munca de desfacut sa faci economie de timp de cateva minute sa schimbi garnituri mi se pare sf ..

Dar asta e lumea in care traim , cine stie ce nu se mai face / schimba la masinile lasate acolo fara sa verifici mereu

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai tremura la pornire motorul

Dar tot aud un zgomot al motorului pe care parca nu l-am auzit sau nu l-am bagat in seama

Ba aud in anumite pozitii un zumzet , ba un tacanit usor

Eu spun ca nu exista acel zgomot , mecanicul a zis ca asa merge motorul asta , nu l-am ascultat eu

Acum adevarul e ca merg si cu radio inchis doar sa aud motorul , inainte niciodata , daca totul e ok o sa imi dispara obsesia asta de a asculta motorul tot timpul

O sa vad dupa cateva saptamani cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Trepidatii la rece am si eu. Porneste la 900 RPM dimineata apoi scade catre 800 unde incepe usor sa tremure.

Sunt curios daca face la cald;

De vreo cateva zile am observat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: la cald nu trepideaza.

O las la reprezentanta, sa ii faca masuratori pe dimineata rece.

Eu tot suspectez un tampon motor/cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea face la fel cand e frig, din cauza relantiului ridicat si iregulat, intra in rezonanta. Cand se incalzeste si relantiul se stabilizeaza la 700rpm, nu mai vibreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea nu mai tremura deloc dupa curatarea galeriei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!