Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Buna,

Am si eu o problema! Am un Passat B6, 1.9 TDI cod motor BXE, si nu am caldura decat daca dau pe HI, in rest, pe orice temeratura as da la climatronic, chiar si 29,5 grade, vine doar rece! In rest, toti parametrii climatronicului functioneaza perfect! Aveti idee care ar putea fi problema? Ma gandeam ca ar putea fi caloriferul, dar atunci nu ar baga caldura nici pe HI, nu? A mai intampinat cineva aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe HI poate baga rezistența electrica care asa porneste cand e rece afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

am postat in alt loc la noul climatronic ...scuze

Modificat de raduugl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu VCDS-ul se pot verifica valorile din blocurile de masura - nu cumva sa ai probleme la servomotoare, modul comanda climatronic, senzori, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cu VCDS, nu apare nici o eroare pe climatronic. Pe HI vine cald, pe 29,5 grade vine frig. Daca scot de pe dual si pun pe o parte Hi si pe una 29,5, vine intro parte cald, in cealalta frig. Comenzile sa sufle pe geam, in fata sau la picioare fumctioneaza toate. Aveti idee ce as mai putea verifica? Sau e sigur caloriferul infundat si trebuie schimbat? Nu as vrea sa ma apic de desfacut si schimbat inutil, si problema sa persiste si dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am zis de erori - ti-am zis sa verifici temperaturile, modul cum lucreaza servomotoarele, etc - in blocurile de masura, pe climatronic. Daca pe HI baga cald pe amandoua partile, atunci caloriferul este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. Senzorul de temperatura interirioara era problema! Afisa ca sunt 80 de grade in masina, asa ca si de dadeam pe 29 de grade, baga rece ca sa ajunga de la 80 la 29. A trebuit sa schimb cliamtronicul cu totul, intrucat senzorul este situat pe mijlocul rotitei de viteza aer si nu poate fi inlocuit doar el. 150 ron altul din dezmembrari si am rezolvat problema. Multumesc tururor pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, F l o r i n said:

cu VCDS-ul se pot verifica valorile din blocurile de masura - nu cumva sa ai probleme la servomotoare, modul comanda climatronic, senzori, etc

dupa cum ti-am zis... nu trebuie sa iti genereze eroare, ca sa fie defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am si eu o problema tot legata de climatronic. Pe partea dreapta nu vrea sa dea deloc caldura (indiferent ca setez clima pe 29 sau pe HI, baga doar rece) Pe stanga nu sunt probleme. Vreo idee? Multumesc anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu un tester verifici clapetele de reglare temperatura. Daca nu au erori, problema este de la calorifer de caldura infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca au erori, ele pot functiona corect - sau aproape - in blocurile de masura, verifica cursa acestora - daca lucreaza, ai 95% sanse sa fie partial infundat caloriferul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Daca caloriferul este infundat, atunci de ce baga totusi cald pe stanga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 19 ore, FlorinPsk77 a scris:

 Daca caloriferul este infundat, atunci de ce baga totusi cald pe stanga?

Aceeasi problema am avut-o cald pe stanga rece pe dreapta si am schimbat caloriferul (era infundata jumatatea de jos)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.01.2017 at 10:09 AM, attyx said:

In primul rand desfaci plasticul lateral de pe consola centrala are un surub langa pedala de acceleratie si niste cleme,mai desfaci plasticul de sub volan are 3 suruburi (desfaci de pe plastic si mufa pe care se conecteaza testerul),dupa care,mai ai un surub ce tine teava care da caldura spre picioare.(ridici volanul la maxim si o sa il vezi intre consola volanului si bord).

Dupa asta mai ai plasticul cu 3 suruburi care acopera tevile care intra in radiator.

Sub capota trebuie sa DOAR SA SLABESTI un surub care se afla intre cele doua conducte care intra sub bord 5,5 mm hexagon.(ca sa se poate misca putin tevile).

Dupa asta desfaci cele doua coliere de la radiator si misti usor pana le desfaci (nu este usor deloc si trebuie sa ai grija ca sunt tevi foarte fragile este bine daca ai ajutor sa miste putin tevile in timp ce tu incerci sa le desfaci,eu am facut totul singur).

Recomandat este sa schimbi cele doua garnituri de cauciuc de la radiator(o sa le vezi dupa ce demontezi radiatorul de pe conducta).

O sa curga si antigelul cand desfaci,recomandare este sa pui ceva carpe sa absoarba pentru ca se usuca greu daca ajunge pe mocheta masinii.

Eu am spalat cu detartrant si dupa cu soda caustica (cu apa fierbinte toate) si a iesit foarte multa mizerie,pana se incalzea instant si ultima grila a radiatorului.

Daca vrei sa nu mai desfaci o vreme si sa fii sigur recomandat este sa schimbi radiatorul.(aprox 270 ron Denso).

Succes.

 

 

Bravo! Vă sunt foarte recunoscator. Am făcut exact cum ați scris. Cam 3 ore mi-a luat și mie. Ca precizare, sa ungeti garniturile si țevile cu vaselina  că m-am chinuit tare cu ele sa le scot  și să le bag înapoi  în calorifer. Chiar ies greu, și intră și mai greu... colierele mi-au dat bătaie de cap. Oricum, m-ați salvat de la a mă duce la un electrician care îmi cerea 300 lei și îmi dădea tot bordul jos!  Bravo bravo bravo!

IMG-20171122-WA0000.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/22/2017 at 4:15 PM, FlorinPsk77 said:

 Daca caloriferul este infundat, atunci de ce baga totusi cald pe stanga?

Pentru ca, de obicei se infunda doar partea dreapta, dar, peste un an o sa se infunde si stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , am si eu aceeasi problema , pe partea stanga baga caldura pe dreapta doar aer rece am verificat clapetele de la motorase imi da eroare la 2 motorase v113 si inca unul . pe vcds la measuring blocks la grupul 5 imi da :

left outlet blower temperature 30 grade iar right outlet blower temp 20 grade , iar left footwell blower temp 41 grade right footwell blower 17 grade 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calorifer infundat. 

Inlocuieste caloriferul doar daca antigelul e curat ,altfel se infunda iar in 2-3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult , caloriferul unde e montat la passat b6 , si daca e greu de schimbat 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea stanga langa pedala de acceleratie ,aprox 60 min de treba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tare mult , gasesc pe undeva ceva poze sau vreun tutorial cu schimbare de calorifer?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur - pe Google, trebuie doar sa cauti un pic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, jigler a scris:

multumesc tare mult , gasesc pe undeva ceva poze sau vreun tutorial cu schimbare de calorifer?

 

Uite aici o poza pentru a-ti da seama unde este pozitionat20170113_110508_radiator.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multe multumiri vad ca am ceva de lucru pana desfac toate plasticurile de acolo pana la schimbator de viteze 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor mai revin cu problemele cu bagat caldura pe partea stanga si rece pe dreapta , am pornit masina , s-a incalzit la 75 grade, am scanat cu vagcom si cu permisiunea dumneavoastra am sa le atasez , daca cineva ma poate ajuta va rog cu o interpretare as multumi cu drag (passat b6 , 2006, 2.0 tdi, bkp, 140 cp) , mentionez ca, cateva minute pana ce s-a incalzit motorul a bagat caldura aproape la fel pe ambele parti

15:58:46 Group 016: Air Flow Flap Control Motor (V71) / Potentiometer (G113)
  255.0  Current Value 
  0.0  Specified Value 
  0.0  Minimum Position (Lower Stop/Close)
  0.0  Maximum Position (Upper Stop/Open) asta cred ca e blocat

2 Faults Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

00041 - Indirect Ventilation Flap Motor (V213) 

15:15:49 Group 013: Right Temperature Flap Control Motor (V159) / Potentiometer (G221)
  227.0  Current Value 
  227.0  Specified Value 
  21.0  Minimum Position (Lower Stop/Close)
  227.0  Maximum Position (Upper Stop/Open)

15:15:49 Group 012: Left Temperature Flap Control Motor (V158) / Potentiometer (G220)
  231.0  Current Value 
  230.0  Specified Value 
  24.0  Minimum Position (Lower Stop/Close)
  230.0  Maximum Position (Upper Stop/Open) astea cred ca lucreaza ok,  si pe urma 

15:33:24 Group 005: Outlet/Footwell Blower Temperature
  48.0°C  Left Outlet Blower Temperature
  40.0°C  Right Outlet Blower Temperature
  50.0°C  Left Footwell Blower Temp.
  36.0°C  Right Footwell Blower Temp., unde se egaleaza temperaturile pe gurile de iesire, iar dupa cateva minute in care am dat de pe cald pe rece si invers

15:58:46 Group 005: Outlet/Footwell Blower Temperature
  36.0°C  Left Outlet Blower Temperature
  27.0°C  Right Outlet Blower Temperature
  44.0°C  Left Footwell Blower Temp.
  25.0°C  Right Footwell Blower Temp. scad pe dreapta 

 

 

Modificat de jigler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!