Jump to content

Sfaturi achizitie Karoq


Doc Morelli
 Share

Postare recomandată

safari hunter
5 hours ago, vizitator said:

@ffm21: (1) nu vreau sa te dezamagesc, dar sansele sa prinzi vreo super oferta la skoda sunt foarte mici. 

(2) Reducerile se rezuma cam la 4% din valoarea masinii, plus oferta rabla. 

1. Complet fals, trecerea de la o generație la alta a adus mereu oferte atractive în intenția de a lichida stocurile, inclusiv a permis includerea unor opționale aflate deja în lista selectabilă pentru noua generație și care pot fi configurate pe versiunea veche.

Ex. farurile AFS xenon de la generația Octavia 4 la ultimele modele O3 livrate în 2017 și exemplificările pot continua.

2. Intenționez să cumpăr un Karoq 2021, 1.5 TSi DSG nivel Style + sport în următoarele 6-8 luni (până la sfârșitul anului). Am obținut o ofertă la prima întrebare de sub 29 999 E  (nu pot spune suma exactă) pentru o configurație de 32194 E fără rabla cum spui adică minim 7% și nu 4.

Nu totul este în materializat în bani, iar ofertele diferă chiar de la model la model, de la configurație la configurație, cum și țară la țară,

în funcție de volumul de vânzări .

Poți primi astfel din partea dealerului o garanție extinsă, o revizie gratuită, etc. care se adaugă avantajelor client obținute strict din achiziție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1)eu nu mi-as lua o masina aflata la capat de viata din simplu motiv ca imi da dealerul o reducere de 1000 euro in plus. Sunt inca o gramada de Octavia 3 face-lift la vanzare pe stoc,  dar lumea isi cumpara Octavia 4 ptr ca e mai noua si mai incitanta

2)la valori de peste 30 000 euro apar si reduceri mai mari, asa este, insa la masini care costa pana in 25 000 euro si care nu sunt la capat de drum reducerile sunt mai mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter
44 minutes ago, vizitator said:

1)eu nu mi-as lua o masina aflata la capat de viata

 

La maturitate maximă 😉 În cazul modelelor clasice din gama Skoda, modificările au fost mai puțin spectaculoase și nu neaparat o calitate superioară. 

IAA 2017 și 2021

KAROQ.jpg

skoda-karoq-m62-exterior-01.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/29/2021 at 9:47 AM, Cristian said:

Nu cred ca vor monta climatronicul de pe Tiguan, Ateca deja a primit facelift si a ramas cu modelul anterior de climatronic. Cum Karoq si Ateca sunt aceeasi masina, e foarte putin probabil sa fie altfel la Karoq facelift.

Daca kodiaq-ul la primit nu vad de ce sa nu il puna si pe karoq. Masinile fiind cam identice, difera doar marimea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Dragoș Pahonțu
On 3/29/2021 at 3:43 PM, safari hunter said:

1. Complet fals, trecerea de la o generație la alta a adus mereu oferte atractive în intenția de a lichida stocurile, inclusiv a permis includerea unor opționale aflate deja în lista selectabilă pentru noua generație și care pot fi configurate pe versiunea veche.

Ex. farurile AFS xenon de la generația Octavia 4 la ultimele modele O3 livrate în 2017 și exemplificările pot continua.

2. Intenționez să cumpăr un Karoq 2021, 1.5 TSi DSG nivel Style + sport în următoarele 6-8 luni (până la sfârșitul anului). Am obținut o ofertă la prima întrebare de sub 29 999 E  (nu pot spune suma exactă) pentru o configurație de 32194 E fără rabla cum spui adică minim 7% și nu 4.

Nu totul este în materializat în bani, iar ofertele diferă chiar de la model la model, de la configurație la configurație, cum și țară la țară,

în funcție de volumul de vânzări .

Poți primi astfel din partea dealerului o garanție extinsă, o revizie gratuită, etc. care se adaugă avantajelor client obținute strict din achiziție.

Tot e mult pentru 1.5. reduceri mari am văzut la Kia.

 

La VW când s a lansat Tiguan Facelift cele ramase pe stoc cu 1.5 tsi albe = ~20,000€. Chiar era o afacere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAFARI sa ai cu ce face compatatie la achizitia karoq image.thumb.png.b52c180924cbfd629770db3b2746664f.pngpretul final a fost de  32.390 euro cu toate reducerile facute de skoda fara rabla 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 4/1/2021 at 1:39 AM, ffm21 said:

Daca kodiaq-ul la primit nu vad de ce sa nu il puna si pe karoq. Masinile fiind cam identice, difera doar marimea.

Dupa cum se vede Kodiaq nu a primit la facelift noul model de climatizare , ma indoiesc ca la Karoq facelift sa fie pus . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vrut sa mai comentez asta, pentru ca se pare ca sunt pasiuni destul de puternice legate de Karoq.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@sotea Cum ai reusit sa comanzi Sportline cu motorizarea 2.0 TSI ? Pe configurator apare doar 2.0 TDI.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la vremea respectiva se putea comanda acuma sincer nu cunosc dar daca vrei ma pot interesa si iti voi comunica , 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Karoq-ul a disparut din configurator; probabil se pregateste terenul pentru faceliftul din toamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am observat si eu. Momentan am decis sa astept faceliftul din toamna. Sper sa nu ma dezamageasca pretul pentru ca multe schimbari nu pare sa aiba din informatille scurse pe internet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, analizez de ceva timp cumpararea unei noi masini, dat fiind faptul ca voi fi tata in curand, fiind deci chiar necesara. Mie imi place mult Karok-ul (oricum trec de la subcompacta, mi-ar fi greu cu ceva mai mare) si m-am bucurat cand a aparut 2.0TSI 4x4. Pot astepta pana apare facelift. Nu s-au scris aici insa prea multe impresii despre aceasta motorizare. Intentionez sa-l bag sporadic pe niste forestiere/drumuri de tara (uscate, exclus offroad dur) pentru a scurta drumul si a putea face cu copilul trasee (ex: spre Susai/Predeal, spre stana Brunei/Cab Negoiu in Fagaras, spre Lac Bucura in Retezat). Cum se comporta masina pe astfel de drumuri?

 

Ghidandu-ma dupa Kodiac (configuratorul nu merge cu Karok) - ar fi varianta Style 'de baza' pentru 4x4 DSG, care contine mai toate dotarile de care as avea nevoie.

Totusi, as dori impresii despre utilitatea unora din optionale, tot asa nu am gasit multe detalii despre unele de mai jos:

* area view - f fain ca si concept insa foarte scump - cat de util ar fi?

* ce inseamna pregatire carlig remorcare? clar nu as da 900E pe cel rabatabil insa as pune unul aftermarket

* Dynamic Chassic control - mi se pare cea mai interesanta dotare din acest post - ati folosit asa ceva, isi merita banii sau e doar un gadget? urmeaza sa conduc responsabil, non-'racing', iar acesta era inclus standard doar pe RS, merita pus?

* Family pack - Style include gratuit blocarea usilor? din pliant pare ca include ceva din acest pachet;

* incalzire stationara cu telecomanda - 900E - nu ar fi mai ieftin de pus aftermarket? gen alarma viper cu aceasta functie? are ceva special in plus?

* pentru a avea reglaj scaune fata electric (inclusiv lombar - am probleme) - este optiunea 'scaune fata reglabile electric' 500E sau (sper ca nu..) 'Pachet scaune fata ergonomice' la 1200E?

* ce aduce Virtual cockpit pentru 400E? merita?

* fara a opta pentru pachetul Scout (nu-mi plac plasticele in plus si nu vreau jante de 19" si din pacate nu creste nici garda la sol) - se pot pune optional doar scuturile motor/transmisie?

 

Achizitia va fi cash. Daca aleg Style, oare as putea renunta la anumite plusuri fata de Ambition si scadea pretul? De ex. m-as multumi si cu roti de 17", balonajul de 65 ar fi mai potrivit pentru forestiere cu bolovani. Ce sfaturi de negociere mi-ati da. Conteaza ca ar fi a 2a Skoda cumparata pe numele meu (prima in 2005 insa merge inca bine)?

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ii prea intereseaza daca achizitia e Cash sau nu( ei oricum isi primesc banii pe masina de la firma de Leasing).

Eu am luat cash si nici nu m-au intrebat de la inceput cum vreau sa o iau. Referitor la negocieri, e o perioada destul de proasta de cumparat, cererea depaseste oferta, asa ca de ce ar negocia cineva? Mi se pare ca sunt niste vremuri asemanatoare perioadei Dacia, cand era mai scumpa pe piata decat la fabrica.

Modificat de Bebeee
Fara quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce vrei sa pui aftermarket inseamna invalidarea garantiei. Daca consideri oportune optionalele, atunci sa fie luate din fabrica, chiar daca la un pret mai mare pentru ca este integrarea optima cu sistemele masinii.

Costurile de retrofit cu piese originale fiind si mai mari decat optiunea luata direct din fabrica.

 

Apoi ce merita este foarte subiectiv, trebuie testat de catre tine.

 

Pentru o masina comandata acum sunt peste 6 luni de asteptare cel mai probabil.

Cere oferte la mai multi dealeri si inafara Bucurestiului.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca la echiparea Style sa nu poti opta pt. jante mai mici de 18".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri!

 

Da, voi cere mai multe oferte, eventual si din afara Bucurestiului. Sincer, daca balta are peste, pentru 34K EUR pot si eu zice ca Fabia mai are viata in ea, nu ma grabesc asa tare cu achizitia insa cu copil in afara orasului devine deja periculos pe drumurile noastre, pline de toti derbedeii :(

 

Sa inteleg si ca daca pun alarma invalidez garantia? Nu este abuziv? Adica au monopol pe accesorii. Nu fac retrofit cu originale, vreau sa pun bolt-on de la alti producatori.

 

Dynamic Chassic control are cineva? Nu s-a scris nimic despre el pe acest topic sau in altele.

 

O sa analizez si daca va fi oportuna o achizitie din Germania, deja daca e mai ieftin cu 2K EUR pot lua un Style de pe stock si-mi acopar si cheltuielile de deplasare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poti monta o alarma aftermarket, gen VIPER, direct la reprezentanta. Probabil pretul e dublu fata de ofertele de pe piata, dar asta e, pastrezi garantia.

Oricum nu se poate compara cu incalzirea stationara, (webasto, sirocou sau alte denumiri prin popor). Poti cauta pe google "ce este webasto" si acolo vei afla mai multe informatii. E o dotare ce merita din plin si pentru buna functionare a masinii cat si pentru confortul personal.

 

* area view - util, vezi exact unde sunt bordurile, etc, te ajuta si in offroad la ocolirea bolovanilor.

* virtual cockpit - ft fain, suntem in 2021, meriti si tu un display adevarat in bord. Poti vedea navigatia, etc. E mult mai ergonomic. Masina cu ceasurile clasice, e ca si Fabia din 2005.

* pentru scuturi motor, mai bine cauti aftermarket, din tabla/otel, dedicate modelului tau daca sunt disponibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Bebeee, utile sfaturi. Atunci, as putea pune incalzire stationara si o alarma de buget, la reprezentanta. Atunci nu ar mai fi nevoie de parbriz incalzit. Oricum din ce stiu Viperul permite pornirea motorului din telecomanda deci nu este un Webasto (insa nu imi dau seama cum ar merge cu sistemul de Kessy de la Skoda - deci poate tot mai bine sistemul Skoda de incalzire).

Area view, da, in offroad cred ca ar fi cel mai util + borduri, sa nu zgarii jantele - daca primesc vreo reducere pot considera ca e gratis optiunea :)

 

Totusi, pentru virtual cockpit, navigatia ar fi cea mai tentanta, dar ca si safety measure, nu ar fi mai util mobilul pus in parbriz? Asa ar fi privirea mai putin 'luata' de la drum.

 

Am gasit si un review, TOP 10 SUV, Karok se pozitioneaza nesparat de bine, poate o fi si putin subiectiv insa ma bucur ca a fost asa apreciat:

https://www.whatcar.com/skoda/karoq/estate/review/n118/on-the-road

 

Dynamic Chassic control - pare mai mult o optiune pentru varianta RS, acolo fiind si inclusa. Merge optim doar cu roti de 19" si pare ceva util la mers sportiv/agresiv, ceea ce nu am de gand.

 

 

Modificat de Vyk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @Vyk

 

Eu mi-am exprimat punctul de vedere pentru virtual cockpit cu 2 pagini mai sus unde sunt si alte pareri. Daca ar fi sa aleg din nou nu as ezita nici o clipa si l-as include din nou. Acum clar daca este VC sa fie si navigatie. Eu personal am vrut sa scap de cabluri si suporti de telefon. Din punct de vedere al sigurantei nu am simtit nici un dezavantaj sa utilizez view-ul cu navigatia full in VC.

 

Cat priveste comportamentul pe drumuri forestiere/neasfaltate nu vei avea nici o problema. Daca alegi versiunea 4x4, care pana acum era doar pe 2.0 TSI 😠, nu vei avea nici o emotie. Eu (1.5 tsi tractiune fata evident) am fost nevoit sa ma intorc din drum pe TransApuseni anul trecut cand se lucra puternic la drum si era totul desfundat (anul acesta am fost din nou, drumul OK si acum au aparut BMW-urile 😀 deci nu se pune...) si pe drumul spre Poaiana Pelegii am decis sa opresc inainte cu 3 km alaturi de alte masini (printre care si un Tiguan - cred ca era tot cu tractiune fata) pentru ca mi-a fost groaza sa imi fortez norocul ... desi in poiana erau multe alte masini cu garda mai joasa si doar 2x4.

In rest, experienta pozitiva si tot confortul pe care il are masina pe diverse trasee - de la multele drumuri judetene neasfaltate pe care le-am incercat pana la drumuri forestiere de munte fara complicatii Reghin-Lapusna-Ditrau-Tulghes, Barajul Bicaz - Izvorul Alb - Durau (drumul pe malul stang al lacului - aici m-as fi simtit mai bine cu 4x4 mai ales ca era dupa o perioada ploioasa), Carlibaba - Iedu - Izvoarele Sucevei - Brodina de jos - Brodina, Rodna - Carlibaba - trecut prin vadul apei (ma rog asta din categoria - ASA NU FACETI) - stiam drumul pentru ca am mai fost si de aceea am mers inainte, Poiana Stampei - Dornisoara - Piatra Fantanele, Rachitele - Padis, Galda de jos - Poiana Galdei - Mogos, Horezu - Varful lui Roman.

 

Pacat ca politica comerciala, din RO, nu a permis includerea tractiunii 4x4 si cu motoarele de 1.5TSI. In Germania stiu ca era si varianta 1.5 TSI 4x4. Incerc insa sa vad partea plina a paharului, pentru ca, daca era 4x4 sigur ma "avantam" la mai multe ... si nu e bine intotdeauna!

 

Din ce stiu eu Style NU include gratuit blocarea din buton a usilor, care clar trebuie sa o ai in vedere 😀 ca facilitate uzuala ....

 

Eu nu am incalizire stationara dar am parbriz incalzit si scaunele fata (by default la style) incalzite si nu am simtit nevoia de altceva. Cantareste daca e bine sa iti pui la masina noua diverse accesorii sau mai bine le incluzi pe cele de la producator, mai ales ca vei avea totul integrat in aceeasi aplicatie de control.

 

Area view daca e la "reducere" poate, dar vezi ca in off-road nu prea te ajuta cu jantele. Sa fi pregatit ca pe drumuri forestiere (chiar si cele light) nu vei putea tine masina fara zgarieturi pe jante si laterale. Dar toate aceste zgarieturi, daca apar, sunt compensate de confortul masinii si de locurile frumoase pe care le vezi 😀.

 

 

Modificat de pongo73
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

@Vyk eu am 4x4 roti 19 DCC. Pe partea de offroad Karoq/Ateca au un dezavantaj fata de Tiguan/Kodiaq. Inaltimea anvelopei este mult mai mica; sunt diferenta in zona de 1.5-2 cm in fctie de diametrul jantelor. Acum, in anul de cand o am eu am mers pe diverse drumuri forestiere, de la pamant pana la bolovanis. Daca mergi incet si ai grija, e ok si cu setupul meu. Dar, ar fi mai bine un 17/18 cu anvelope mai inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc frumos pentru feedback. Nu-mi sunt familiare toate drumurile acelea insa pare ca se descurca bine pe offroad decent. Oricum, ideea e sa scurtez drumul si sa caram si bagaje pentru drumetii cu copii si eventual campare. Deci chestii safe de familie, nu cum urca unii cu berline MBW la cabana Ciucas. Eu voi limita la 18 jantele ca sa am cauciucuri destul de 'groase' pentru confort. Zgarieturile unde apar, predilect in zona pragurilor? Tu ai protectiile alea de plastic, ajuta? Nu as pune pachetul Scout pentru ca nu-mi plac fustitele alea gri, prea zgarie-ochi, care si scad garda de 16cm - si asa fiind printre cele mai mici dintre SUVurile competitiei (Honda, Mazda, Toyota, Tucson/Sportage).

 

Acum..ideea e ca Skoda e masina de buget si nu as vrea sa pun alte 3mii EURO pe langa diferenta de pret de la Ambition la Style (care e cam mare dar include deja multe). Adica sa cantaresc bine ce pun si ce nu. Pare ca varianta facelift va include si scaune ventilate, sa vedem la cati bani. Aia ar merita mai mult decat area view, atunci.

 

In clipul de lansare a Karoq facelift indica ca masina va fi disponibila de vanzare incepand cu iulie. La noi nicio lista de preturi. Stie cineva cand ar aparea?

O sa contacte dealeri cand fac test driveuri, cam peste o luna. Daca suni unul, cateva luni de zile nu mai scapi de el, am patit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum e o perioada mai nefavorabila pentru discounturi, deoarece e criza semi-conductorilor si nu prea sunt stocuri.

Ca sa iti faci o idee, iti atasez cele mai bune oferte primite de mine atat la Ambition, cat si la Style, undeva prin martie-aprilie (cand erau discounturi chiar bune) si cautam pentru un membru al familiei. Masini pe comanda, dar preconfigurate de importator pt anumite discounturi (se mai puteau adauga alte optionale insa; dar nu se putea scoate/inlocui nimic, ca se pierdea bonusul).

In plus fata de ofertele atasate, la Ambition mai obtinusem extra 250e discount si la Style inca 200e (la Style se mai scad inca 170e din Rabla, ca oferta e primita inainte de a se comunica noua contravaloare a tichetului; deci undeva la -370e fata de atasament).
Referitor la intrebarea ta, nu poti renunta la jantele de 19 in echiparea Style, asa venea din fabrica pentru oferta; daca se renunta la ele, atunci pierdeai Bonusul; o miscare destul de neinspirata, jantele de 19 in Romania nefiind chiar indicate.

De mentionat ca am vorbit cu mai multi dealeri, pentru ca au fost diferente majore de pret intre ei (chiar si in Bucuresti). Unii nu au lasat nimic din partea dealerului, altii nu au dat nici macar acel bonus integral., iar un dealer  (din zona Ardealului, dar nu mai retin de unde) nu a oferit nici macar 1 euro (nici cel Clever), ci direct pret de lista - Rabla.

 

P.S: daca se considera incalcare de regulament, se poate edita postarea astfel incat ofertele sa nu mai apara.

ambition.jpg

style.jpg

Modificat de Genesis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vyk zgarieturile apar ca la orice masini, nu e Karok-ul cu nimic mai special (pozitiv/negativ). Eu zic ca ajuta protectiile de plastic la aripi (erau optionale - ornament pasaj roti - 135 EUR). Daca vor fi scaune ventilate ca optiune (desi nu am circulat cu asa ceva...) atunci merita sa le alegi in loc de area view. Depinde si de pret...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/7/2021 at 7:25 PM, Vyk said:

Zgarieturile unde apar, predilect in zona pragurilor?

Zgarieturile nu apar predilect in zona pragurilor pt ca acolo depinde de tine cum ai grija, zgarieturile apar in mod predilect in parcari, din cauza celor neglijenti cand isi deschid usile sau din cauza celor care trec la fel de neglijent pe langa masini cu tot felul de bagaje, sacose. Carucioare supermarket included. Astea-s cele mai periculoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!