Jump to content

Sfaturi achizitie Karoq


Doc Morelli
 Share

Postare recomandată

Avand in vedere ca este disponibil la comanda in Romania, propun sa deschidem acest nou topic. De asemenea si configuratorul este functional acum, asadar puteti sa va jucati si sa cumparati dupa pofta inimii.

https://cc.skoda.at/cc-ro/ro_RO_SKODA/C/drive/360

Prima noutate care imi sare in ochi: airbag-urile laterale (care nu sunt standard in anul 2017 pe Skoda) te obliga si la "Sistem VarioFlex: 3 scaune spate". Adica, dintr-un foc: 250 Euro plus 350 Euro.

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inaca lipsesc multe combinatii motorizare clasa de echipare , nu este disponibil sistemul full digital al ceasurilor de bord . Nu poti comanda un 4x2 in varianta de varf Style idiferent de motorizare . Deocamdata este doar un compromis (speram de lansare) si nu sa fim iar clienti de mana 2 datorita politicii proaste Porsche Romania .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, hai sa vedem ce lipseste:

1. Benzina si tractiune integrala. Problema cred ca vine de la motorul de 1.5 TSI. Eu nu il vad pe nicio piata cuplat la o tractiune Haldex. La Ateca avem aceasta combinatie pentru ca acolo exista 1.4 TSI, nu 1.5 TSI. Probabil ca motorul este prea nou si nu a fost testat in toate combinatiile.

2. Active Info Display nu il vad nici in afara.

Altfel, nu vad mari lipsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Doc Morelli  Nu ai dreptate cu airbag-urile. Cele laterale fata sunt standard pe Ambition deja, cele optionale sunt laterale spate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corectez, am vrut sa spun airbag-uri laterale spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut,

Ce părere aveți de motorul de 1l TSI? Merită să fie luat în calcul, comparativ cu frățiorul un pic mai mare de 1.5l?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tiberiu D. Nu mai da quote postului anterior pentru ca risti un avertisment.

De ce nu? Nu este suficient pentru o masina de dimensiunile Karoqului. Vorbim de 1.4 tone totusi.

Motorul ala este decent pe o caroserie de dimensiunile Fabiei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înțeleg raționamentul, și e într-adevăr primul care vine în minte (mașină grea, motor mic, exclus urcatul la munte cu 4 oameni și bagaje, etc). Dar vin și întreb altfel : chiar atât de evidentă este diferența de 0.5l, adică motorul de 1.5? Alte diferențe nu văd să fie (același turbo, același DSG, etc). Voi ce motor ați alege?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele sunt ceva mai mari:

1. Un cilindru in plus pentru 1.5

2. Turbo mai mare

3. Putere si cuplu mai mari

4. Etc...

Chiar nu poti compara motoarele astea 2, indiferent de cat de mult iti doresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar diferentele devin si mai evidente cind incarci masina :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa iti urasti rau viata sa pui motor de 1l pe hardughie. Daca diferenta de bani intre motoare este o problema mai bine te orientezi spre altceva sau un sh 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun prieteni, în concluzie văd că toată lumea se orientează spre un 1.5TSI minim; mi-am găsit răspunsul atunci, mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Idee e ca iti iei o masina de genul asta sa fie "buna la toate". Motorul de 1l scoate "buna la toate" din propozitie. :)

Edit: daca bugetul nu prezinta oprelisti atunci 2.0 tsi este calea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan 2.0 TSI nu este disponibil pe Karok, doar 1.0 si 1.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare isi ia masina pentru ce are nevoie. 1.0 TSI DSG este perfect pentru traficul din Bucuresti cu 2 persoane la bord. Faptul ca iesi de 3 ori pe an cu el in afara Bucurestiului, nu stiu daca face sens un motor mai mare. Eu personal am in vedere o astfel de motorizare. Conduc acum un Golf 5 1.4 (80cp) de 1.2 tone si este mai mult decat suficient pentru nevoile mele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, motorizarea si dotarile masinii se aleg in functie de nevoile fiecaruia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .

Ce parere aveti de " new dsg 7" care ar veni in combinatie cu 1.5 tsi ? Din pacate din ce am citit este tot DQ200 - uscata , deci nu prea inteleg ce ar fi asa " new" la ea  , sau poate gresesc eu.

Ideea in sine de automata este excelenta , cel putin eu asa as cumpara masina , dar cand ma gandesc ca tot "faimosul" DQ200 va fi pe masina , parca ma trece un fior :)

Voi ce credeti ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E acelasi principiu de functionare si cu asta ti-am spus tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tiberiu D.

Domnilor, reiterez ceva ce tot "latru"  de suficient de multa vreme: masinile (motorizarile mai ales) NU se cumpara dupa parerile colegilor de forum. Nu motorizarea cel putin. Despre dotari, da, sfaturile sunt binevenite. In ceea ce priveste motorizarea, ceea ce pentru unii poate fi o 'lesinatura", pentru altii poate fi suficient, asa cum spunea @b94uri

In ceea ce priveste motorizarile, exista o singura cale buletproof ca sa-ti afli raspunsul: te duci si faci TD cu motorizarea dorita. Iti mai iei cu tine sotia si 1 prieten, ca sa simulezi masina incarcata cu bagaje si aia e.

Pentru bara la bara prin Bucuresti si Valea Prahovei, vei sta la fel in coloana cu orele si in 1.0TSI si in 6.2 benzina. Daca vrei sa o alergi constant in interurban si iti place sa calatoresti si cu altii si faci asta des, da, atunci nu e motorizarea potrivita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

               Sambata tocmai s-a comandat una in familie, stie cineva daca se confirma ca pe echipare style vine cu afisaj digital? Cica asta e motivul pentru care nu exista la optionale. MY2018 asa ar venii:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 Revin cu configuratia ce ajunge la sfarsitul lunii martie:

 

1.0 TSI DSG, Bej Cappuccino , jante 17 Ratikon, tapiterie bej , echipare style la care se adauga

Bare longitudinale plafon(cele argintii)

Camera video spate

Detectare oboseala sofer

Duze stropitoare parbriz incalzite

Lane assistant si Blind spot 

Oglinzi exterioare pliabile electric(cele fara scaune electrice)

Ornament pasaj roti

Ornamente praguri interioare usi

Parking Assistant

Pedalier sport

Plafon panoramic glisabil

Pregatire telefon cu Bluetooth( cea cu sertaras dar fara LTE)

SKODA Connect(pentru functia de gps ca alarma;))

Sistem de navigatie Amundsen MIB2

Travel assistant

Volan incalzit multifunctional (varianta fara padele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata alegerea motorului, cel de baza, dar cu o gramada de optionale.

Sunt curios, termenul de livrare este trecut in contract sau a fost comunicat verbal de vanzator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!