Jump to content

Probleme imobilizator GOLF 5


bugatty
 Share

Postare recomandată

Salut !

O cunostinta a scapat cheia de la masina (Golf V) pe gheata si acum nu mai este recunoscuta de calculator. Eu unul n-am stiut ce sa-i raspund pt ca mie mi-au cazut si cheia de la Ford si cea de la Golf IV de mai multe ori si n-am avut absolut nicio problema. Spuneti-mi si mie va rog ce trebuie sa faca pentru a face calculatorul sa-i recunoasca din nou cheia. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    28

  • passat19tdi

    9

  • DeuxEx

    8

  • Al Bundy

    7

Spune-i sa desfaca cheia si sa verifice daca cipul nu s-a desprins de la locul lui sau mai rau daca nu s-a spart. Iar daca totul este ok sa incerce si o readaptare a cheii. Altceva nu are ce sa faca. Dar cel mai probabil cipul este deranjat si in cel mai rau caz trebuie schimbat si rescris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de miscat nu are cum sa se miste din locas

cel mai sigur - deteriorat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde, daca e cheia originala sau nu... cine stie,,, pana nu vezi, nu ai de unde sa stii ce e cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici ai dreptate

teoretic este originala , golf 5 nu vine dotata cu cheie clasica , doar cu telecomanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare! Nu stiu daca mai exista vreun topic asemanator (caz in care rog moderatorul sa mute acest subiect), dar am o problema cu masia personala si nu-i gasesc nicio rezolvare!

Vreo 3 zile am tinut masina pe dreapta deoarece imi expirase asigurarea. Aseara trebuia sa ajung undeva si am zis sa merg cu masina. M-am urcat la bord, am pus contactul, am pornit masina si in 1-2 secunde s-a taiat alimentarea si s-a oprit masina. Am mai incercat odata si aceiasi problema. Am observat ca atunci cand am pus contactul nu mi s-au aprins becurile din bord. Ok, am zis, o las pentru maine. Azi, impreuna cu un prieten am verificat bateria (un ROMBAT de 85AH care are vreo 8-9 luni), fara sa gasim nicio problema. Am verificat sigurantele din stanga volanului si cele de langa baterie, fara a gasi ceva in neregula (verificata cu aparatul de masura fiecare siguranta in parte). Cineva ne-a sugerat ca s-ar fi dus bordul cu totul si deoarece imobilizatorul se afla acolo, din cauza asta se taie alimentarea si se opreste masina. Va astept cu ceva idei noi si sugestii, noi am cam ramas in pana de idei!

Precizez ca farurile, inchiderea centralizata, radioul, clima, etc, toate functioneaza normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in primul rand firele de masa ale masinii, incepand de la fisa de la borna cu - a bateriei pana la caroserie, si cred ca ar mai trebui sa mai fie si alele.

In pricipiu lipsa de curent in bord inseamna lipsa alimentare (baterie moarta, cu amperaj sau voltaj sub minim) sau o legatura imperfecta fiselor de alimentare cu + sau _ (cea mai frecventa e cu -).

Daca era de vina imobilizatorul trebuia sa se apinda becurile in bord, asa ca iese din discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Daca ar fi o problema de la immo, ar trebui sa ai pe display-ul de la comp de bord un mesaj de genul "Immobilizer active" si un martor aprins care arata o masina cu o cheie pe ea.

Cel mai bine ar fi sa faci o scanare cu vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria sigur nu e de vina (tocmai am incercat cu alta baterie - aceiasi problema / am pus bateria pe alta masina - fara probleme). In plus, in bord nu imi apare nimic pentru ca nu se mai aprinde bordul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca incerci sa pornesti masina, in cele 2 secunde cat sta pornita acul de la turometru se misca? Daca se misca nu cred ca sunt stricate ceasurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se misca nimic, nu apare nimic in bord!

Singurul accident suferit a fost o tamponare usoara in urma careia am schimbat aripa stanga, acum vreo 2 ani si ceva, pe CASCO. Am gasit-o lovita in parcare...

Modificat de DeuxEx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bine sigurantele..... alea mici. Nu am Elsa acum, ca sa iti zic care, dar vezi in cartea masinii, unde iti arata ceasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca mai ai sigurante si sub capota langa baterie intr-o cutie neagra. Vezi acolo, si vezi masa la caroserie fisa de -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am verificat atat pe cele din stanga volanului, cat si pe cele e langa baterie, fara a gasi ceva defect. despre ce masa la caroserie e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe cineva sa iti faca o scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta urmeaza sa facem in cursul dupa amiezii. E ciudat, totusi... Multumesc pentru sprijin, revin cu un feedback dupa ce punem VAG-COM-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria are doua cabluri groase. unul e fixat la sasiu.daca are joc mic si nu atinge bine nu da curent bateria. multe probleme s-au rezolvat strangand bine cablul. fara reparatii,service,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit cauza! Ceasurile de bord sunt arse! Am pus unele de pe un Jetta si s-au aprins. Le-am pus pe ale mele pe Jetta si sunt "decedate". Imi poate spune si mie cineva daca se pot repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DeuxEx ce model de ceasuri ai? (pot fi VDO sau Visteon). Daca te pricepi cu un aparat de masura iti pot spune sum sa ti-l repari.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile sunt model VDO (Siemens), cu urmatorul cod pe ele: 1K0920 861B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza ar trebui sa citesti eeprom sa-l ai de back-up. Dupa aceea cu bordul alimentat(pe masina sau masa) masoara cu un aparat de msura tensiunile in punctele rosu, galben si violet(fata de masa care este punctul negru). Indicat ar fi sa masori cu placile conectate altfel o sa iti apara o eroare dupa ,cum ca este bordul defect (daca faci back-up la eeprom si il pui dupa ce ai terminat de masurat la loc este ok ). Pune valorile masurate si vedem dupa.Poza este facuta de tine,am pus doar punctele de msura.

post-15840-0-04638600-1352231079_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa incerc si asta joi. Miercuri lucrez la 24 de ore si nu ma pot ocupa de problema asta! Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu exact aceeasi problema, s-a intamplat aseara. Ai reusit sa rezolvi ceva? Care ar fi legatura intre ceasurile de bord arse si faptul ca iti taie alimentarea imediat dupa pornire?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut !
Postez tot aici pentru ca problema e asemanatoare.

O ruda si-a cumparat un Golf 5 Break din 2007 sau 2008 si a primit doar o cheie briceag.

Si-a mai cumparat inca o cheie briceag noua cu tot cu cip si m-a rugat sa o codez.

Am citit codul PIN , le-am codat pe ambele atat cu VCDS , cat si cu K+CAN Commander insa problema e urmatoarea : la cheia originala totul este normal , insa la cea de-a doua cheie apare Immobilizer Active iar in coltul BC-ului apare Safe.Curios este ca masina pornea si mergea normal.

Le-am lasat asa urmand sa ma mai documentez insa dupa 2 zile masina mai pornea doar cu prima cheie.Pe a doua nu o mai recunostea deloc.

Unde anume este problema?

Poate detalia cineva procedura din VCDS de recodare ?Poate am facut eu ceva gresit.

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!