Jump to content

Piston crapat motor 1.9TDI Passat B5.5


mt15

Recommended Posts

passat b5.5 tdi, 2002, cod motor AVF, 131 hp

mers pe autostrada xxxxxxxxxxxxxxxx  km/h, la un moment dat incepe sa vibreze, sa nu mai aiba putere si sa scoata fum.

rezultat: piston crapat

de ce?

IMG-20171014-WA0001.jpg

IMG-20171014-WA0002.jpg

IMG-20171014-WA0003.jpg

Link to post
Share on other sites

Salut,

Iti functioneaza EGR-ul? Intercoolerul cum se prezinta? Turbina e ok, are toti paletii intregi pe partea de admisie? In ce viteza erai, la ce turatii?
Asa ceva nu am vazut...

Link to post
Share on other sites

EGR nu cred ca functioneaza, turbina ok, intercooler ok, treapta 6, in jur de 3000 de ture.

Link to post
Share on other sites

 Citez dintr-o sursa externa: "EGR-ul este un sistem care permite reintroducerea gazelor rezultate în urma arderii înapoi în galeria de admisie. Acest procedeu conduce la scăderea semnificativă a emisiilor de NOx deoarece reduce cele două elemente care stau la baza producerii acestuia. Prin reintroducerea gazelor arse în admisie o parte din oxigenul necesar arderii este înlocuit cu gaze arse ceea ce conduce la scăderea cantității de oxigen în exces. Pe de alte parte deoarece gazele arse absorb o parte din căldura generată în urma arderii se reduce și temperatura maximă pe ciclu".
Eu unul inteleg faptul ca atata timp cat egr-ul nu-ti functioneaza, exploziile sunt mai puternice in camera de ardere deoarece gazele nu mai sunt recirculate, intrand astfel in motor numai aer proaspat, deci oxigen din belsug. Arderile violente pot provoca asta. E o teorie.

Dar, in urma inspectiei, nu ai gasit parti de metal "intruse"? Supapele sunt intregi pe cilindrul respectiv? chiulasa cum se prezinta, lipsesc bucati din ea? Bujia incandescenta este intreaga?Ar trb verificat tot traseul de admisie, altfel nu-mi explic. De la turbo pana in chiulasa.

Link to post
Share on other sites

Din primele verificari chiulasa e perfecta, bujia la fel, si nu se vad alte urme de transformari mecanice. Injectorul a fost verificat la primul service la care am ajuns (se presupunea ca asta ar fi cauza), si era ok. Verificarea nu cred ca a fost facuta corespunzator din moment ce lipsea compresia pe cilindrul respectiv. Motorul pare curat, fara depuneri. Tind sa cred ca a fost un viciu de turnare a pistonului, pentru ca altfel nu-mi explic.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • ciacobet
      By ciacobet
      Salutare forumisti!
      -masina nu are erori la scanarea cu vag com. 
      -nu are zgomote ciudate din motor
      -cam follower schimbat acum 200km odata cu distributia 
      -problema aparea si inainte de schimb si acum dupa 
      -cum se manifesta -> acceleratie mai brutala si nu conteaza treapta de viteza, cand ajunge la 4500 - 5000 de ture imi taie pedala. 
      -daca accelerez lin, nu are nici o problema
       
      Intrebari :
      daca e problema cu debitul de benzina, nu ar trebui sa apara vreo eroare?
      de ce merge ok daca accelerez lin?
      de unde sa incep sa sap pentru a gasi problema?
       
      Merci !!!
       
      PS: pentru moderatori: am cautat 2 ore inainte de a posta si nu am gasit nimic asemanator cu problema mea. 
    • rolicx
      By rolicx
      Salutare, 
      Acum vreo 2 luni am mers in service pt schimbul de ulei si filtre, si mi s-a recomandat sa fac update-ul de soft pentru scaderea emisiilor poluante (celebrul scandal ). Mare prostie, am acceptat. Acum, poate e efect placebo, dar mi se pare ca masina nu mai trage la fel de bine, desi am motorul de 177cp.
      Ceva pareri dupa update aveti ? Se poate downgrada soft-ul ? Sau are cineva softul vechi pe aceeasi masina si as putea sa il pun si pe a mea ?
      vw cc 177cp cod motor : CFGC
      thanks.
    • ebotika
      By ebotika
      Salut, un prieten de al meu cauta o lampa de semnalizare dreapta pentru Passatul sau B1. Va trimit si o poza a masinii, sa va fie de ajutor. Semnalizarile se afla langa faruri, iar masina este din 1980.
      Ma puteti sa anuntati aici sau la telefon: 0727887883.
       
      Multumesc,
      Eros Botond.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri