Jump to content

Probleme la pornire


vtoderoiu
 Share

Postare recomandată

Rog pareri: porneste foarte greu de pe o zi pe alta, niciodata la prima cheie, apoi in timpul aceleiasi zile porneste la sfert.

Eu banuiesc ca e ceva pe circuitul de alimentare cu motorina, pierde presiune pe undeva.

Se poate detecta la o eventuala scanare sau trebuie sa schimb pompa de alimentare din rezervor cu totul? Sau ce se verifica si in ce ordine? Daca este cineva care se pricepe platesc daca-mi face o constatare cat mai exacta: 0741114913

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Alta intrebare, daca aici nu mi-a raspuns nimeni:

motorul 2.0 SDI/2006, cod BST este PD sau cu pompa injectie?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PD link

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul BST are PD de la bosch

si ai aceiasi problema pe care am avut-o si eu la T5, 2.5 AXE tot PD

pornea greu daca statea nepornita mai mult timp, iar apoi pornea fara probleme in timpul zilei

oringurile de la pompa duse trebuie schimbate, eu le-am luat din germania cu 40 euro

mai scumpa e manopera, ca sa schimbi oringurile trebuie sa desfaci tot motorul, dar un mecanic priceput care a mai desfacut PD, ti-o repara intr-o zi :icon_thumright:

daca ai km multi n-ar strica sa schimbi si tachetii daca tot desfaci motorul, la mine erau pe punctul de a se sparge pe la 230.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri !

Masina nu are decat 103000 km, incep prin a schimba O-ringurile, va tin la curent.

In rest merge extrem de bine motorul, consum foarte bun, cuplu excelent pentru oras, problema este cu pornirea grea dupa o stationare indelungata.

salutari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% de la oringuri, fix aceleasi simptome le=am avut si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat O-ringurile si in dimineata asta a pornit la sfert, deci problema acuta s-a rezolvat.

Super multumit de domnul mecanic, foarte bun meserias si cu multa rabdare, are si arie de anunturi cu prestari servicii mecanica. Recomand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e problema omniprezenta la motoarele PD

cat a durat operatiunea ? si cost ?

sunt curios sa compar cu, ce a fost la motorul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam 4 ore a durat, manopera - poti intreba pe Razvan-SPD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a fost mai greu din cauza pozitiei motorului, trebuie sa desfaci totul din fata, sa dai radiatoarele jos, carcasa distributiei pe pinioane.. etc

a durat cam 8 ore in 2 zile, 300 lei manopera, 400 lei 10 tacheti... oringurile le aveam eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dupa ce am citit mai multe topic-uri, nu am ajuns la nici o concluzie.

Dimineata cand o pornesc (de vreo saptamana max 2) nu porneste. Trebuie sa dau la automat vreo 10-15 secunde pana o ia asa chinuit mai intai in 2 pistoane si apoi porneste.

Am facut faza aseara, am parcato in rampa cu motorul la vale, si azidim a pornit la sfert de cheie. Daca o las normal dimineata o ia doar dupa 10-15sec. Deci mi se dezamorseaza circuitul de alimentare.

Pompa de motorina din rezervor lucreaza adica da jetul specific la punerea contactului si cand dau la automat baga motorina.

Astazi prin oras intamplator am parcato in rampa cu botul in sus vreo 30 min (rampa cam 35-40 grade), a pornit la prima cheie, doar ca pentru vreo 10secunde simteam ca nu merge rotund avea ezitari motorul.

Am schimbat bateria saptamana trecuta.

Nu curge motorina deloc.

De la ce ar putea fi ? Pompa de motorina din rezervor (pentru asta trebuie sa dau rezervorul jos, pentru ca nu am gaura in podea pentru a avea acces) Pompa tandem ?? Am schimbato acum ceva vreme vreo 100.000km cred. Eu cred ca este de la o supapa

M-am uitat peste tot am suflat pe trasele de motorina (si pe tur si pe retur) inspre rezervor si mi s-a parut cu nu s-a dus nimic.

Motor 2.0 SDI, serie BDJ.

Sper ca nu v-am plictisit :)

PS. maine schimb toate furtunele de cauciuc de la motor ca oricum sunt cam vechi dar nu cred ca problema e de acolo

//edit: nu da nici o eroare pe modulul engine

Modificat de sackzitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu dupa serie daca e motor PD, dar daca este

trebuie sa schimbi oringurile de la PD, de acolo se pierde presiune la motorina, am avut si eu problema asta la T5 acum 2 ani

35 euro oringurile din germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e PD, dar daca ar fi oringurile de ce porneste cand sta cu botul in panta???

Nu ar trebui sa pierd putere, eu merg frecvent cu 140km/h(viteza max constructiva din talon) la 4000rpm, si chiar pe autostrada si 145, la asemenea viteza si turatie nu ar trebui sa simt ceva? Intreb.

Azi dim am desfacut furtunele sa vad cum ii filtru etc. totul era ok, a pornit la sfert, maine daca porneste greu, desfac rpd filtru si vad da e plin si circuitul pana in filtru e amorsat, si tot nu porneste e clar oringuri sau pompa tandem :( (ambele variante is o caruta de bani)

mersi soila ;)

//edit: am schimbat azi furtunele de la motor, pus furtun de carburant GATES, izolat termic, coliere noi. (nu au fost schimbate niciodata)

Modificat de sackzitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pierzi din putere cand merge, e amorsata si vine motorina normal, si nici nu pierzi motorina, la fel ziceam si eu, ca daca ar fi de la sistemul de alimentare ar trebui sa simt ceva cand merg cu viteze mari

dar pierde presiune cand sta nepornita si dai la cheie de zici ca aduci motorina din fundul rezervorului

asta cu pornitul cand sta in bot am avut si eu, asa era la inceput, dar cu timpul nu mai pornea nici daca o puneam vertical in bot :D

eu cam dupa jumate de an am rezolvat-o, dar in mare parte pentru ca NIMENI nu stia de unde e buba

oricum slava domnului ca a fost in sezonul cald, si au rezistat si electromotorul si bateria la cate chei lungi a primit masina :)

daca ma prindea iarna nici nu vreau sa ma gandesc cum pornea ditamai 2.5 in 5 pistoane la -20 grade si cu probleme la alimentare

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se descarca bateria imediat, si deaia sapt trecuta am luat una noua, mai incerc, sper sa o rezolv pana nu vine iarna, m-am intersat acum vreo 2 sapt de oringuri, ca le suspectam ii 125RONI setul deci vreo 500RONI.

astept acuma intr-o dimineata cand nu porneste imd desfac aerisitorul de la fitru, am furtun si pun contactul daca iese motorina din prima e clar ca circuitul e plin si e de la oringuri, daca nu atunci e de la altceva.

App motorina care vine e negricioasa are ulei in ea ... am citit ceva topic-uri unul zicea de la oringuri altu de la pompa tandem, tot nu ii dadura de cap.

Modificat de sackzitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si eu am aceeasi problema la masina sotiei, motor 1.4 TDI, PD. Problema a inceput treptat, incepand de iarna trecuta; initial aveam probleme doar la pornirea la rece, sa zicem o pornire din 3. Pornea foarte greu, dand la cheie 10-15 secunde, motorul trepidand anormal de puternic, ca si cum ar merge 1-2 pistoane din 3.

Acum problema se manifesta la fiecare pornire la rece, 10-15 secunde pe cheie cu trepidatii puternice, dar in plus am probleme si cu pornirea la cald. Daca opresc motorul pentru o scurta oprire in oras, il pornesc si mai greu decat la rece, da sa porneasca apoi simt ca si cum nu mai vine motorina deloc la motor si trebuie sa dau chei lungi, ca si cum as trage motorina pe instalatie urmand ca dupa multe insistente motorul sa porneasca tot cu niste scurte trepidatii. Asta daca nu raman fara curent in baterie, desigur.

Mentionez ca la schimbarea filtrului de motorina timp de o zi motorul a pornit perfect la sfert de cheie, am crezut ca s-a rezolvat. Dar ziua urmatoare problema a reaparut. De asemenea mentionez ca nu am eroare pe tester la motor, iar coeficientii de corectie de la cilindrii se afla in limite normale. In mers motorul merge bine, trage bine, fara pierderi de putere, eventual poate la relanti cateodata simt mici variatii, dar nu constant si total aleator.

M-as bucura sa fie oringurile si nu altceva gen injectoare cum mi-au spus altii. Rog pe colegul "soila" sa imi spuna cum pot sa verific daca si in cazul meu ar fi de vina oringurile sau orice alta parere ar ajuta. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci in primul rand daca intr-adevar sunt oringurile de la pompa duse, porneste greu indiferent daca e cald sau rece afara, conditia principala e sa fie oprita peste 8-10 ore, asa am observat la a mea, sub acest interval porneste nu chiar la sfert, dar oricum mai repede decat daca dadeam cate 20-30 secunde la automat

alte probleme chiar nu exista, motorul odata pornit, trage fara probleme, nu consuma nimic in plus, nu scoate fum.. etc

verificarea e simpla, lasi masina mult timp nepornita, si daca porneste greu apoi, clar sunt oringurile, fiind o problema foarte generala la motoarele PD, am fost la Mahag in germania si mi-a explicat acolo intr-o engleza-germana de la un tip care era doxa in piese pentru T5 :)

poate la caddy si altele mai mici e mai simplu de schimbat, la al meu 2.5 R5, a trebuit desfacut totul pana s-a ajuns la oringuri, schimbat si tachetii cu ocazia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa desfaci destul la orice PD

Faza e ca de cand am postat ultima data, masina dimineata porneste la sfert, am si lasato de seara pana a doua zi la ora 4 dupamasa, si tot la sfert a pornit, ce am facut:

-schimbat furtunele de motorina de din compartimentul motor

-suflat cu gura si pe tur si pe retur (inspre rezervor) erau blocate, deci sunt ceva supape de sens

-si la furtune, am desfintat cele 2 coturi cu click din stanga (cum te uiti la motor) care de fapt leaga furtunele de sub masina cu cele care pleaca de la filtru spre rezervor (acum este furtun cu colier), o sa pun maine si poza.

Mai mult ca sigur ca dupa o sapt de pornit ok, nu este din cauza la oringuri, dar nici nu cred ca am rezolvat problema doar cu furtunele, mi se pare prea usor.

@ing007: nu zic ca este si la tine de la furtune, dar poti sa le verifici, eu le-am schimbat oricum provizoriu si se pare ca e ok. (am dat 20RONI, 2m de furtun Gates de 8mm cu imbracaminte termica, si 8RONI (16coliere ieftine din piata, si vreo 2 ore de lucru, mai mult pana cand am dat colierele vechi jos).

Dar cum zice si soila, poate fi si de la oringuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie si de la traseu, depinde de motor si de masina

la motorul meu nu prea aveau cum sa fie furtunele

sa pui niste poze sa fie si pentru alti colegi care intalnesc problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lasat A2-ul la service-ul unei cunostinte miercuri, si el era de parere ca s-ar putea sa fie oringurile de vina. Mai spunea ca nu am presiune in rampa, si in mod clar de aceea nu porneste masina cum trebuie. A facut si un mic test in timp ce eu dadeam la cheie, el a dat cu ceva tub spray intr-o conducta a motorului (nu stiu exact care, zicea ceva de intercooler) iar masina a pornit imediat. Astept acum rezultatele, nu a putut sa se ocupe pe loc de ea. Voi posta cand am noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am promis, am spus ca pun poze cu furtunele.

In poza 4 se vad acele coturi (originale) care au un sistem cu click prin care se pot scoate foarte usor

Eu am desfintat acele coturi si am pus furtunul pe direct (se vede in poza 3)

Sambata am parcat masina la ora 13 si am lasat-o nepornita pana duminica la ora 16, a pornit perfect (se pare ca problema la mine s-a rezolvat)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.

Si eu am avut o problema cu porniea masinii (T4 2,5 TDI) si am suspectat toate piesele motorului. Pana la urma s-a dovedit a fi de la furtunul de alimentare dintre filtru si pompa de injectie, care se freca de o conducta de la un injector si s-a uzat asa de tare incat s-a subtiat in zona respectiva si a facut ceva pori prin care pierdea motorina atunci cand motorul nu functiona. Am bandajat zona cu teflon (ca nu am acuma bani de set de conducte noi), apoi izoler-band si o protectie de copex si am facut teste la distante de 12 ore. 24 ore si 48 ore intre porniri si porneste la sfert de cheie. Problema este ca aceasta hiba nu se vede asa usor si trebuie sa iei la pipait tot traseul si unde observi o denivelare in corpul furtunului cercetezi cat mai amanuntit si vezi ce si cum. Ia ceva timp dar te poate scuti de niste bani frumosi dati la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut,spune-mi te rog ai rezolvat problema caci si la mine se manifesta la fel,porneste foarte greu la prima cheie,iar apoi pe parcusul zile porneste normal,doar dimineata proneste nasol,atunci cand este motorul foarte rece indiferent de pozitia pe care o are cand este parcata,astept un raspuns de la tine,multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Azi dimineata la temperatura de -10 grade am pornit masina,a functionat motorul aproximativ 10 secunde apoi s-a oprit.Cand am incercat sa il pornesc din nou au aparut urmatoarele probleme:

-cand pun contact,nu mi se aprinde martorul pentru bujii

-imi raman aprinsi pe bord martorul pentru baterie si cel pentru ASR

-cand dau la automat e mort tot,nu reactioneaza nimic,nici macar nu trage curent,vizibil,la iluminatul computerului de bord sa scada din intensitatea luminii

-cum pun contact porneste ventilatorul de la radiator.

 

Are cineva idee cam care ar putea fi buba? Sau macar un sfat cam de unde ar trebui sa incep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!