Jump to content
Sign in to follow this  
danny d

Sfat achizitie VAG 10.000 Euro

Recommended Posts

danny d

Salut, din 2005 am un Golf IV motor AXR. Acum am 220.000 km. Cred ca a venit vremea sa schimb masina. Ma uit de 2 saptamani si cred ca incep sa o iau pe aratura. Pe scurt, nu conduc sportiv, imi place sa am confort in masina si foarte important pentru mine, de vreo 10 ori pe an merg pe drumuri forestiere, dar nu foarte proaste. Singura problema cu Golful pe care-l am a fost ca am spart baia de ulei intr-o astfel de situatie. Deci, vreau o masina SH pana in 10.000 Euro, neaparat benzina, an minim 2013, cat mai inalta. Mai exista oare pachet drumuri grele pt. Golf 7 sau Octavia 3. Se poate pune after market? Exista scuturi metalice si ce probleme implica? Va rog sa ma ajutati cu sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liviu_sbn

Ai Golf 7 Alltrack sau Octavia Scout cred. Dar nu stiu daca te incadrezi in buget, trebuie verificat.

Alternativ, daca gasesti cu PDG te descurci fara probleme si e mai ieftin.

Probleme cu baia de ulei la modelele astea nu mai sunt.

Scutul metallic de fapt face contrariul a ceea ce vrei tu: scade inaltimea, dar protejeaza de mizerie. Oricum cele 2 modele vin cu scut din plastic, nu ai nevoie de metalic fiindca scutul are doar rol aerodinamic si sa tina motorul curat, nu o sa lovesti oricum nimic fara scut.

Edited by Liviu_sbn

Share this post


Link to post
Share on other sites
danny d

E clar ca nu ma incadrez in buget. Nici nu am nevoie de 4x4. Cand am luat eu masina era un pachet drumuri grele care o si ridica 2 cm. Mai e asa ceva? Sau se poate monta aftermarket?

Edited by danny d

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liviu_sbn

da, PDG e, e varianta ok pentru ce vrei tu. Initial crezusem ca vrei ceva mai offroad.

Si cred ca te ncadrezi si in buget, dar depinde cu cati km cauti masina, una mai harjonita cu km multi la bord cum e a mea gasesti in banii astia. Depinde ce vrei la optionale, daca nu ai pretentii mari la ele gasesti cu km mai putini. Trebuie doar sa cauti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danny d

Optionale nu vteau decat volan de pielre (nici nu stiu faca e extra) si scaune fata incalzite. Motor 1.2 TSI. Oare masinile din Germania au optiunea PDG?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

   Tu schimbi masina pentru ca are 220.000 Km. Daca nu esti atent, te poti trezi ca dai 10.000 euro si cumperi una cu si mai multi Km, chiar daca este de dupa 2013. Totusi. poti gasi Octavia 3 sub 10.000 euro si sub 100.000 Km. Un exemplu ca exista, nu ca ar merita asta cumparata:    http://www.leasingsh.ro/skoda-octavia-2014-SKO10478.html

   Sau mai astepti putin, mai strangi ceva bani si-ti cumperi masina noua. si nu mai risti nimic. Eu am dat doar 11.300 Euro pe un Rapid nou cu Front Assist, scaune incalzite, senzori parcare spate, ecran 5,5", bluetooth, start-stop, ceata,  CB, comenzi pe volan, motor Euro 6 cu curea, dar prin programul rabla si mai multe reduceri. Poate fi comandata in versiunea cu PDG dar este destul de inalta si fara,  iar baia de ulei este chiar foarte sus.

   Motoare TSI bune sunt din 2013 la Golf 7, Octavia 3 iar la Rapid abia din 2016.

Edited by Ebi
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
danny d

Nu cred ca o schimb, o pasez sotiei. E masina de care nu ma pot desparti usor. Oricum, iau in calcul si o masina noua. Am posibilitatea sa iau masina din Germania, sa trimit pe cineva priceput sa o vada inainte sa ma duc eu. Nu stiu daca la masinile de acolo gasesc PDG.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

   Fiind din judetul Caras-Severin, PDG este intradevar obligatoriu. Drumuri mai distruse ca acolo nu exista in Europa. Mergi la o reprezentanta si intreaba-i daca exista, daca vand si cat costa eventualele inaltatoare pentru Golf 7 sau Octavia 3. Eu pentru Golf 4 (Leon 1) am cumparat doar inaltatoarele (2 cm) de la reprezentanta cu doar 50 lei si le-am putut pune oarecum singur.  Daca mai exista inaltatoare, poti cumpara orice din Germania.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeeeeman

Asta e genul de oferta cu care ai cele mai mici sanse sa fie teapa sau kilometri dati inapoi, adica cele de la proprietari din RO. Te duci la reprezentanta si ii verifici istoricul/intrarile in service.

Daca masina e ok si te impaci cu dotarile, e o varianta buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danny d

Asa ma gandesc si eu. Am sa iau masina din Romania proaspat iesita din garantie, max. 100.000 km, benzina. Sa vad cum reusesc s-o inalt si sa-i pun scut metalic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MyKe

Şi mie îmi pare cunoscut, dar n-aş vrea să fac vreo supoziţie.

Oricum, s-au "chinuit" puţin cu curăţarea (făcută de mântuială) şi volanul pare dubios de "neuzat". De asemenea, vânzătorul pare să fie revânzător. :) 
Also, la banii ăia se apropie de Edition 30 şi scapă de problemele specifice GTI-ului.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
danny d

Salut,

Eu am dechis topicul asa ca vreau sa va spun si finalul povestii. Asa cum se poate vedea, caut masina din septembrie 2017. Pentru prima data in viata mea am luat o masina fara sa o vad si total opus la ce am cautat eu. Am vrut benzina, cutie manuala  si cat mai noua, km cat mai putini.

In schimb am luat un Tiguan Sport&Style din 2009, 2.0 TDI 140 CP, 234000 km, 4x4, tiptronic, piele, climatronic, rns 510, bi-xenon, scaun sofer electric, jante de 18"". Am mers pe mana unui bun prieten neamt care mi-a si cautat masina. A luat-o de la un batran de acasa, arata super (masina, nu batranul), toate reviziile sunt facute la timp si doar la VW, merge super, singura chestie deranjanta ar fi consumul cu aproape 2 l/100 km mai mare decat la fostul meu Golf 4 AXR. Am adus-o eu din Germania, are acum 237000 km, nici nu-mi vine sa cred cat de bine merge si ma felicit in fiecare zi pentru alegerea facuta. Am dat pe ea 8400 Euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

De ce ai preferat una așa de rulata și mai ieftină, decât una la 10.000euro dar cu 120-140.000km?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
codz

Sa o stapanesti sanatos, poate ii faci si topic in masina mea sa vedem si noi cum se comporta Tiguanul 4x4 automat si cati ani ai noroc fara sa dai bani pe diverse (avand in vedere vechimea si rulajul)

Share this post


Link to post
Share on other sites
danny d

Multumesc pentru urari, nu pot sa spun ca a fost o alegere foarte calculata. Am facut o "aroganta". Imi place mai mult cum arata modelul asta decat cel cu FL. M-au atras dotarile si nu m-am speriat de nr. de km. Cu 10.000 Euro nu am gasit nici un Tiguan sa ma dea pe spate. Am preferat sa o iau un pic mai ieftina ca sa am de unde sa bag bani in ea daca e nevoie. Si mai e ceva, nu pot sa explic... Am mai vazut Tiguanuri de un leat cu a mea, arata obosite. Asta are un aer de masina inchegata, solida, asa cam ca o femeie de 45 de ani dupa care inca intoarce lumea capul pe strada. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri