Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

Sergiulikk

Pornire dificila

63 postări în acest subiect de discuţie

Sergiulikk

Salutare tuturor!

Sunt fericitul / nefericitul posesor al unui Audi a3 8l motorizare 1.6 din 2002, cod motor AVU, cutie automata.

De 1 an de zile intampin o problema ce nu imi da deloc pace si anume pornire grea la cald. De dimineata masina porneste la sfert de cheie indiferent de vreme (-20 +30 de grade). Masina se comporta bine in mers, trage bine,schimba bine , relati ul sta fix (oscilatie de maxim 30 de turatii). Dupa ce ajung undeva cu masina si o las 30-40 de min pe loc si incerc sa o pornesc nu mai vrea nici in ruptul capului (la prima cheie) o ia la a 2 a cheie normal. Am observat ca daca apas pedala de acceleratie in timp ce invarte porneste mai repede.

Acum voi prezenta lista pieselor schimbate pe masina (sper sa nu omit nimic).

Au fost schimbate:

- popma de benzina
- debitmetrul de aer
- termostatul (corpul cu ambii senzori de temperatura)
- bobina
- fise
- bujii
- releul principal
- au fost curatate injectoarele

Am ajuns in pragul disperarii pentru ca nu am reusit sa i dau de cap in nici un fel.
Am fost la vreo 6-7 service uri si toti dau din umeri (Masina merge foarte bine, rotund etc. bla bla)

Am tot cautat pe forumuri in UK si DE aceasta problema si ar mai ramane 2 lucruri de schimbat (senzor impulsuri arbore si regulatorul de presiune benzina).

Nu stiu ce sa mai fac sau unde sa merg si din aceasta cauza va solicit ajutorul dumneavoastra 

Astept pareri
Multumesc anticipat.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
bonzo69

exact un lucru din alea 2 ai omis sal faci...aceeasi probl am avuto la un ALZ din 2003 schimba senzoru de la arbore si e ok totul.succes

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
UWE

Salut

 

Confirm si eu senzorul, asa am patit si eu mai demult !!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Muraru Dan

Senzorul G28 e vinovatul, il gasesti in compartimentul motor in partea stanga a masinii, deasupra planetarei pe volant sa spun asa.

Nu e in aria A3-ului insa e aceeasi platforma:http://vwforum.ro/topic/86471-senzor-turatie-motor-golf-4/

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiulikk

Salut baieti,

 

In primul rand as vrea sa va multumesc pentru raspunsurile prompte si apreciez sfaturile.

 

Aseara am lasat masina pentru a n-a oara in service sa i schimb senzortul vilbrochen (Crankshaft senzor sau senzor arbore), mi l-au schimbat si abia astept sa ajung diseara sa mi ridic masina si sa i fac testul.

 

Cea mai mare belea era ca nu imi apare nimic pe VAG.

 

Dan - in legatura cu senzorul de turatie am vorbit cu baietii din service si mi-au spus ca este putin probabil pentru ca masina mea nu se opreste in mers. Nu mi s-a intamplat niciodata treaba asta.

 

O sa vad cum se manifesta cu senzorul de vilbrochen si o sa am in vedere sfatul tau.

 

Va tin la curent in cazul in care mai sunteti interesati de rezultat :-) 

 

Stima 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiulikk

Revin cu update!

 

S-a schimbat senzorul (crankshaft) care am inteles ca este senzorul vilbrochen sau senzor turatie. Masina se comporta la fel , nu porneste la cald. Dupa ce invarte vreo 10 secunde reuseste sa porneasca dar turatia e foarte scazuta cateva secunde dupa care isi revine. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alexandru P

Mai fa-i o proba. Cand este calda scoate-i mufa din senzorul de temperatura apa si vezi cum porneste, daca porneste bine inseamna ca e o problema pe partea de conanda de la ecu

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiulikk

Salut Alexandru,

 

Am incercat si i am scos mufa de la senzor, a pornit mai bine ce i drept. M am uitat la firele care duc de la mufa senzurului spre.....calculator presupun si aveau un band izolier pe ele. Sa fie un scurt circuit pe fire ? Dar de ce porneste bine la rece?

 

Am uitat sa mentionez ca si clapeta + EGR ul au fost curatate.

 

I-am mai dat un test cu VAG-ul. Bineinteles ca nu a aparut nimic .

 

 

Masina are si o instalatie GPL montata. Poate au umblat baietii pe la fire sa se lege pe acolo de senzori calculator etc....?

 

Am fost la vreo 2 service uri de gpl si la fel lumea da din umeri, nu e de la gpl domle.....

 

 

Luni am programare la Porsche Vest dar tare mi e frica de faptul ca o sa primesc acelasi raspuns din partea lor (e de la GPL)

 

Cand am cuplat GPL ul singura eroare pe care mi-o da e "sistem too lean bank 1" care mai mult ca sigur este din cauza ca lambda nu mai citeste valorile corect.

 

De vreo 2 saptamani m am ambitionat sa merg cu ea pe benzina. I am facut readness si nu imi pica nimic toti senzorii in parametri.....

 

 

Nu stiu ce sa mai zic

 

Alte pareri?

 

Multam in avans

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alexandru P

Ai incercat sa pui contactul de mai multe ori inainte de a porni la cald? Nu stiu daca atunci cand mergi pe gaz, pompa de benzina mai functioneaza, daca se opreste poate se dezamorseaza sistemul de injectie si la pornire are nevoie de ceva timp sa refaca presiune, ca atunci cand sch filtru de benzina.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiulikk

Pompa nu mai functioneaza in momentul in care masina se comuta pe gpl dar in cazul asta daca as merge doar pe benzina ar trebui sa mearga in parametri masina. Pompa de benzina oricum e schimbata la fel si filtrul la fiecare 10k de km. Am incercat si varianta de a merge pe gpl si comuta inapoi pe benzina cu cativa km innainte de destinatie si tot la fel facea.

Am incercat si varianta cu pus / scos contactul, la prima cheie tot invarte pana se plictiseste si invarte bine deci nu cred ca e nici electromotorul

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cosmintuf49

Salut, vin si eu cu o parere: este posibil sa fie cititorul de la senzorul de pe volant daca are asa ceva. Cum se comporta masina la turatii mari?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiulikk

Salut Cosmin.

S a schimbat ieri. Este crankshaft senzor mai cunoscut ca si senzor turatie , senzor volant , senzor vilbrochen.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cosmintuf49

Am avut si eu o problema asemanatoare cu o skoda 1.4 motorina, la mine nu se mai tura peste 3000 la cald, pornea greu si avea motorul un dardait. Si eu am schimbat senzorul crankshaft, si degeaba, dupa multe incercari si teste am aflat ca acel senzor este "ajutat" de o tabla care se afla pe arbore si care ii da pozitia arborelui. Am atasat o poza cu el asa cum este la mine. Verifica daca exista si la modelul tau aceasta piesa pentru ca mie mi-a dat mari batati de cap. De asemenea este posibil sa ai ceva pilitura de fier in baia de ulei care sa dea date aiurea catre senzorul crankshaft

Am avut si eu o problema asemanatiare cu o skoda 1.4 motorina, la mine nu se mai tura peste 3000 la cald, pornea greu si avea motorul un dardait. Si eu am schimbat senzorul crankshaft, si degeaba, dupa multe incercari si teste am aflat ca acel senzor este "ajutat" de o tabla care se afla pe arbore si care ii da pozitia arborelui

post-140972-14184867164178_thumb.png

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiulikk

Pfuuu nu stiu ce sa zic. Baietii mi au zis ca ebposibil sa se miste semeringul inauntru si poate de asta citeste prost volant.... trebuie sa gasesc un service calumea... in ture sta bine nu tremura motorul si masina trage.

Uneori la rece si cand era frig afara o bagam in viteza si apasam pedala la fund dar masina nu avea nici o reactie abea se misca de pe loc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cosmintuf49

Mai e posibilitatea sa fie amestecul sarac in benzina, cand porneste sau cand nu reuseste sa porneasca scoate fum? E posibil ca si senzorul de temperatura sa te supere. Incearca sa scoti mufa de tot. Incearca si cu mufa de la debitmetru scoasa. Si mai incearca ceva: da-i o cheie foarte scurta. Cat doar sa miste motorul, apoi dai a2a cheie si spune-ne daca porneste. Ar mai fi varianta sa incerci sa o pornesti pe spray. Sonda lambda cum se comporta? Citeste corect?

Sunt multe cauza care pot fi si la care nici nu te poti gandi. Asa ca decat sa cumperi piese degeaba eu zic mai bine sa incerci variante. Difera pornirea in functie de tipul de benzina folosit?

Modificat de cosmintuf49

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiulikk

Scoate fum alb (sau doar abur). La debitmetru nu are rost sa scot mufa ca e schimbat si ala. Ti am zis dupa prima cheie cand o dau pe a 2 a porneste. Sonda citeste corect , merge in parametri.

Eu nu cred ca este sarac amestecul , mai degraba sa fie prea bogat (prea multa benzina) pentru ca daca combin pornirea cu pedala de acceleratie porneste mai repede , invarte de 2-3 ori si porneste probabil deschide clapeta si ii baga aer.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cosmintuf49

Daca e sarac exista posibilitatea sa fie regulatorul de presiune benzina stricat sau sa aiba vreo gunoaie sau ceva defect. Problema este ca acel senzor este destul de scump și nu are rost sa il cumperi degeaba. Ar fi cel mai bine sa il probezi si apoi sa il cumperi. Bafta!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiulikk

Si eu ma gandeam sa fie din regulator. Va trebui sa i masor presiunea in rampa si eventual sa incerc cu un alt regulator.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
bonzo69

pai nu ai zis ca ai gpl cand tiam scris eu ,vezi ca poate sa fie din cauza computerului de gpl.scoatei alimentarea sa vezi si dai la cheie fara computer de gpl.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiulikk

Pai m am gandit ca nu are nici o treaba din mom ce e comutata pe benzina. De ce crezi ca ar fi de la calculatorul de gpl?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Muraru Dan

Daca instalatia pe gaz e reglata rau poti avea pbme de genul asta.

La pornirea la rece  intradevar porneste pe benzina insa cu motorul cald sigur o da pe gaz din start si poate de aici pbmele.

Incearca sa fii sigur ca iti porneste pe benzina la cald sa scoti din calcul inst de gaz.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiulikk

Salutare baieti.

Revin cu un nou update: am fost la reprezentanta pentru niste teste suplimentare si ce credeti... nu au gasit nimic. Mi au zis sa ma duc la gpl sa verifice instalatia ca nu sunt omologati sa umble la ea, mai pe scurt m au mai stors de 140 de ron degeaba. Ieri am fost la gpl, s au facut teste , injectoarele au presiune , vacuum ul este in regula asadar instalatia nu are nimic. Am zis sa ma asigur si i am rugat sa mi inchida robinetul de gaz direct din rezervorul de gaz si mi au scos siguranta de la calculator ca sa fiu sigur ca nu imi baga gaz deloc pe injectoare. Am plecat de acolo pe benzina , am ajuns acasa am lasat masina 30 de min si ce credeti? Porneste la fel de prost....deci am ajuns la capatul rabdarii....

Pareri? :-)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
abc1

Repara electromotoru . Schimba in el carbuni si ce mai constata . Aceiasi problema am avuto si la un seat leon 1p si la 3 golfuri 5 .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiulikk

L- am reparat azi , carbunii erau buni , i am schimbat bobina. Tot la fel face.......... ma dispera masina asta!


Alte pareri? :(:(

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
mariantarinda

cat de veche este bateria ? Incearca si cu baterie noua sau aproape noua !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri