Jump to content

Pornire dificila


denny_the_one
 Share

Postare recomandată

Salut, vin si eu cu o parere: este posibil sa fie cititorul de la senzorul de pe volant daca are asa ceva. Cum se comporta masina la turatii mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sergiulikk

    22

  • denny_the_one

    7

  • Tracto

    4

  • cosmintuf49

    4

Salut Cosmin.

S a schimbat ieri. Este crankshaft senzor mai cunoscut ca si senzor turatie , senzor volant , senzor vilbrochen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o problema asemanatoare cu o skoda 1.4 motorina, la mine nu se mai tura peste 3000 la cald, pornea greu si avea motorul un dardait. Si eu am schimbat senzorul crankshaft, si degeaba, dupa multe incercari si teste am aflat ca acel senzor este "ajutat" de o tabla care se afla pe arbore si care ii da pozitia arborelui. Am atasat o poza cu el asa cum este la mine. Verifica daca exista si la modelul tau aceasta piesa pentru ca mie mi-a dat mari batati de cap. De asemenea este posibil sa ai ceva pilitura de fier in baia de ulei care sa dea date aiurea catre senzorul crankshaft

Am avut si eu o problema asemanatiare cu o skoda 1.4 motorina, la mine nu se mai tura peste 3000 la cald, pornea greu si avea motorul un dardait. Si eu am schimbat senzorul crankshaft, si degeaba, dupa multe incercari si teste am aflat ca acel senzor este "ajutat" de o tabla care se afla pe arbore si care ii da pozitia arborelui

post-140972-14184867164178_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfuuu nu stiu ce sa zic. Baietii mi au zis ca ebposibil sa se miste semeringul inauntru si poate de asta citeste prost volant.... trebuie sa gasesc un service calumea... in ture sta bine nu tremura motorul si masina trage.

Uneori la rece si cand era frig afara o bagam in viteza si apasam pedala la fund dar masina nu avea nici o reactie abea se misca de pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e posibilitatea sa fie amestecul sarac in benzina, cand porneste sau cand nu reuseste sa porneasca scoate fum? E posibil ca si senzorul de temperatura sa te supere. Incearca sa scoti mufa de tot. Incearca si cu mufa de la debitmetru scoasa. Si mai incearca ceva: da-i o cheie foarte scurta. Cat doar sa miste motorul, apoi dai a2a cheie si spune-ne daca porneste. Ar mai fi varianta sa incerci sa o pornesti pe spray. Sonda lambda cum se comporta? Citeste corect?

Sunt multe cauza care pot fi si la care nici nu te poti gandi. Asa ca decat sa cumperi piese degeaba eu zic mai bine sa incerci variante. Difera pornirea in functie de tipul de benzina folosit?

Modificat de cosmintuf49
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate fum alb (sau doar abur). La debitmetru nu are rost sa scot mufa ca e schimbat si ala. Ti am zis dupa prima cheie cand o dau pe a 2 a porneste. Sonda citeste corect , merge in parametri.

Eu nu cred ca este sarac amestecul , mai degraba sa fie prea bogat (prea multa benzina) pentru ca daca combin pornirea cu pedala de acceleratie porneste mai repede , invarte de 2-3 ori si porneste probabil deschide clapeta si ii baga aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sarac exista posibilitatea sa fie regulatorul de presiune benzina stricat sau sa aiba vreo gunoaie sau ceva defect. Problema este ca acel senzor este destul de scump și nu are rost sa il cumperi degeaba. Ar fi cel mai bine sa il probezi si apoi sa il cumperi. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma gandeam sa fie din regulator. Va trebui sa i masor presiunea in rampa si eventual sa incerc cu un alt regulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu ai zis ca ai gpl cand tiam scris eu ,vezi ca poate sa fie din cauza computerului de gpl.scoatei alimentarea sa vezi si dai la cheie fara computer de gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai m am gandit ca nu are nici o treaba din mom ce e comutata pe benzina. De ce crezi ca ar fi de la calculatorul de gpl?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca instalatia pe gaz e reglata rau poti avea pbme de genul asta.

La pornirea la rece  intradevar porneste pe benzina insa cu motorul cald sigur o da pe gaz din start si poate de aici pbmele.

Incearca sa fii sigur ca iti porneste pe benzina la cald sa scoti din calcul inst de gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti.

Revin cu un nou update: am fost la reprezentanta pentru niste teste suplimentare si ce credeti... nu au gasit nimic. Mi au zis sa ma duc la gpl sa verifice instalatia ca nu sunt omologati sa umble la ea, mai pe scurt m au mai stors de 140 de ron degeaba. Ieri am fost la gpl, s au facut teste , injectoarele au presiune , vacuum ul este in regula asadar instalatia nu are nimic. Am zis sa ma asigur si i am rugat sa mi inchida robinetul de gaz direct din rezervorul de gaz si mi au scos siguranta de la calculator ca sa fiu sigur ca nu imi baga gaz deloc pe injectoare. Am plecat de acolo pe benzina , am ajuns acasa am lasat masina 30 de min si ce credeti? Porneste la fel de prost....deci am ajuns la capatul rabdarii....

Pareri? :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Repara electromotoru . Schimba in el carbuni si ce mai constata . Aceiasi problema am avuto si la un seat leon 1p si la 3 golfuri 5 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

L- am reparat azi , carbunii erau buni , i am schimbat bobina. Tot la fel face.......... ma dispera masina asta!


Alte pareri? :(:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Subscriu si eu ca am aceste oscilatii ale turometrului si votezometrului. Am observat ca la prima pornire in diminetile reci sau dupa ce a plouat, deci umiditate mai mare acele oscilatii nu apar imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de veche este bateria ? Incearca si cu baterie noua sau aproape noua !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria are 1 an maxim. Este de 72 Mah . Are vreo legatura daca este amperajul bateriei prea mare? Ma gandesc ca nu prea ar avea treaba cu pornirea mai usoara in cazul apasarii acceleretiei  in timp ce invarte....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca ar trebui sa mergi cu siguranta scoasa de la GPL si robinetul de GPL inchis la reprezentanta si in baza la cei 140 ron deja cheltuiti pe incompetenta lor sa faca o constatare din noua fara sa iti mai ia bani.

 

 

Ai incercat foarte multe. Poate ai ocazia sa incerci alt ECU.

 

 

Ce instalatie de GPL ai ?

 

 

Ai putea sa incerci urmatorul lucru. Masina se poate porni direct pe GAZ pentru diferite testari. Depinde de fiecare instalatie de procedura. Cand stii ca ar trebui sa porneasca greu incearca sa o pornesti direct pe GPL si vezi cum face. O sa aflii mai multe despre problema in felul asta. 

 

spre exemplu la mine trebuie sa tin apasat comutatorul GPL/benzina si sa dau la automat si porneste direct pe gaz. Repet procedura poate fi diferita difera de la instalatie la instalatie.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Tracto, instalatie e tomasetto stag 2. Am incercat si treaba asta sa o pornesc direct pe gaz dar tot asa face. Invarte invarte si nimic pana nu apas acceleratia. Mai am un simptom ciudat cu care nu stiu daca s a lovit cineva... dimineata mi s a intamplat ( si e a 2 a oara in 3 luni) sa i dau cheie da sa porneasca, pocneste ceva la motor se opreste si imi iese un fum puternic de sub capota cu miros de ars.... stie cineva de la ce ar putea fi?

Multumesc in avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amestec carburant care detoneaza in admisie.Compresia ai masurat-o?De obicei,acest comportament sugereaza evacuare infundata.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul de presiune benzina? Pompa e schimbata. Inca o intrebare, la benzina in cat timp trebuie sa ajunga motorul la 90 de grade? Eu merg in regim de dn1 si iarna trebuia sa parcurg vreo 15 km ca sa se incalzeasca motorul. In Bucuresti plec din Dristor in Pipera si abia ajunge la normal. N ar trebui sa se incalzeasca mai repede? Intreb pentru ca pe vag mi a dat de 2 ori eroare de senzor temperatura de pe radiator (semnal intermitent)

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost schimbata acum 2 ani . Asa repede sa se fi dus?  Adevarul e ca mereu imi da "system too lean" si la readness imi pica mereu testul la "oxygen sensors" dar am impresia ca nu prea ar avea legatura cu pornirea grea la cald.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se incalzeste motorul in 5 km de oras iarna cam asa. In regim de dN1 se incalzeste mai repede nitel.

La sondele lambda ai umblat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Cea dupa catalizator a fost schimbata acum vreo 1 an jumate. Deci asta cu temperatura e dubioasa. Oricum nu citeste bine calculatorul ca ieri mi s a intamplat sa mi porneasca ventilatoarele la nici 60 de grade. Trebuie sa vetific mai in detaliu senzorul ala de pe radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!