Jump to content

Costuri intretinere Passat B8


lucky_
 Share

Postare recomandată

Corect. Faptul că au ștanța cu VW e cu 100 lei mai mult. Exact aceleași bujii Beru. Nu mai fac eu de astea. De data asta m-au prins, data viitoare, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Au mai trecut 10k km.

A mai venit o revizie.

Motul Specific 5w30 si toate filtrele. Se pare ca ii prieste Motul.

Decat 650lei cu de toate ( tva si manopera ).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam sa dau si eu Castrolul pe Motul dar inca nu-s convins.

La masina pe care am avut-o inainte am facut la fel dar nu am fost prea multumit,

"clantanea" mai tare asa ca am revenit pe Castrol. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara!

 

Stie cineva intervalele standard (practicate de serviceuri, planul de intretinere) pentru schimbul filtrelor?

 

Eu am aflat cam asa ceva:

- filtru polen .................................. 60.000 km

- filtru aer (motor) ......................... 30.000 km

- filtru combustibil (motorina) ..... 30.000 km

 

Sanatate si noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut personal filtrul polen inlocuire din an in an nu conteaza nr de kilometrii

Cartusul de motorina reprezentanta spune la 60.000 km eu il schimb din 30 in 30.000 km

Filtrul de aer motor din 20 in 20.000 km la fel si revizia  reprezentatna spune din 30 in 30.000 km dar este mult pentru traficul din RO

pentru cei care merg mult in zone urbane prefer schimb ulei +filtre din 15 in 15000 km

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu schimb filtrul de aer si polen la cel mult un an pentru ca stau intr-un oras aglomerat si poluat.

Cel de motorina tot la al doilea schimb de ulei (30.000km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu Marius Florentin

Eu schimb toate filtrele odată cu schimbul de ulei la 10000 km

Ultimul schimb m-a costat în jur de 370 în luna august. Ulei Castol 5w30 și 4 filtre, toate Bosh de la pieseauto

Modificat de Manuel N.
Fara reclama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

CIneva care a facut de curand distributia ( 2.0 TDI 190 CP / DDAA )? 

Cam la ce cost sa ma astept ? Mentionez ca locuiesc in Bucuresti. 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa o fac eu. Din ce am inteles costul ar fi 1750 de ron distributie pe original, pompa apa beru cu tot cu antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles ca ar fi undeva intre 2.500 RON -- >2.900 RON ( cu manopera inclusa ) in functie de pompa de apa ( sunt 2 tipuri ). 

1.750 RON doar piesele, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1750 manopera si piese cu factura. Pretul este de la un service, nu de la reprezentanta.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu info. Pretul total distributie si pompa de apa Oem Vw, curea transmisie si rola fara intinzator, antigel si manopera 1900 de ron. Facut astazi operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Passat Variant 2016 2.0BITDI CUAA - 140.000km - Revizie + inlocuit discuri/placute frana fata + inlocuit amortizoare DCC fata + accesorii

 

Filtru Ulei - 32 lei

Filtru Combustibil - 95 lei

Filtru Polen - 58 lei

Filtru Aer - 55 lei

( Filtre Mann/Mahle ) 

Ulei Motul Specific 5W30 - 5L - 268 lei

Set placute frana fata - VW OE - 1058 lei

Set discuri frana fata - VW OE ( 2 buc ) - 1718 lei ( cele de pe masina au tinut aproape 90k km, tot originale VW OE. Au mai fost inlocuite in germania la 50k km)

Amortizoare fata ( suspensie DCC ) ( 2 buc ) - VW OE - 3510 lei ( 1755lei/buc )

Rulment sarcina amortizor ( 2 buc ) - 146 lei

Flansa amortizor ( 2 buc ) - 182 lei

Kit protectie praf amortizoare fata - 70 lei

Manopera pentru toate de mai sus - 892 lei

 

Pretul amoritozoarelor il stiam, puteam lua din alta parte cu aprox 1400lei/buc dar am preferat sa nu ma complic in caz de probleme.

Dar, la discuri si placute, oricat de VW OE ar fi, pretul mi se pare foarte mare (exagerat), sau?! 

 

LE

Am verificat acum si la furnizor direct si preturile ar fi:

Set placute frana fata VW OE - 892 lei

Set discuri frana fata VW OE - 1472 lei

Deci se pare ca preturile nu sunt chiar departe de "realitate", avand in vedere ca service-ul trebuie sa-si puna si el adaosul lor ( aprox 15% )

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat placute ATE pe fata anul trecut cu aprox 250 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut exorbitante prețurile pentru discuri dar mai ales plăcuțe. Când am primit oferta pentru plăcuțe spate m-am întrebat dacă nu cumva am intrat la Mercedes din greșeală...

 

Eu am pus până la urmă discuri + plăcuțe ATE în reprezentanță, dar luate de mine. Cu tot cu manoperă și tot a fost mai puțin decât costul doar plăcuțelor OE.

Sunt curios de ce ai schimbat amortizoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ramas si eu socat, dar era prea tarziu, erau deja puse pe masina ( la solicitarea mea, fara sa intreb inainte, ca nu ma asteptam la asemenea preturi ) Dar verificand si la furnizor direct, preturile se confirma... Daca nu puneam OE, puneam TRW. Asta e, mai vedem peste cateva zeci de mii de km... :)

Amortizoarele erau scurse, si pline de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am solicitat si eu oferta de la reprezentanta pentru schimb distributie + transmisie, ulei cutie + DSG si filtrele aferente. Astept sa vad "pe foaie" ... verbal mi au comunicat ca e vreo 3600ron (distributie, transmisie si manopera) si vreo 1800ron revizie DSG.

 

Cam scumpi, nu? Vad totusi kit distributie HEPU cu pompa la 800ron.. transmisie la 280ron Conti... inteleg sa platesc si "sigla"... dar asa mult? :)

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BiTdi e cam distractiv cu filtrul la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E distractiv, ca la reprezentanta, conform caiet service, filtrul de ulei la DSG nu se schimba, e "lifetime" gen.

Se poate schimba in 2 feluri:

- se da jos cutia

- se demonteaza foarte multe componente pe sus sa se ajunga la el, si nu prea se complica nimeni ( f multa manopera )

Eu l-am schimbat la 100k km cand am dat jos cutia pentru a inlocui volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa sar peste filtru, eventual il schimb cand voi umbla la cutie (volant).

 

Meanwhile, am primit ceva preturi "pe hartie" ... culmea :) Aceleasi piese, coduri de piese, manopere... la dealerul Adria in Suceava mi au cerut aprox 4700 ron, serviceul autorizat Open Auto Center din Iasi mi-au cerut 6700 ron. Exemplu kit-ul de distributie la Adria e ~763 ron, pe cand la Open Auto e ~1300 ron (acelasi cod OEM - 04L198119F).

 

Nu inteleg de ce sunt diferente asa mari, intre reprezentante. Momentan astept oferta de la Cybernet, fiind din orasul meu... si ma voi hotara unde merg pentru revizie (distributie, transmisie, motor si cutie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste si cu @EEXCALADE, parca are service in Bacau, e destul de aproape de tine. Poate te ajuta el. Multi colegi sunt multumiti de serviciile lui.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o intre timp.. diferenta de preturi vine de la sursa de aprovizionare.. in sensul ca preturile celor de la Adria sunt cu aprovizionare de la Autonet .. iar ceilalti cu aprovizionare de la Porsche Romania, desi practic piesele sunt aceleasi.

 

Am programat-o la Cybernet la Piatra Neamt pana la urma.. urmeaza sa-i faca ei lucrarile cerute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.12.2021 at 10:50, acidone77 a scris:

E distractiv, ca la reprezentanta, conform caiet service, filtrul de ulei la DSG nu se schimba, e "lifetime" gen.

Se poate schimba in 2 feluri:

- se da jos cutia

- se demonteaza foarte multe componente pe sus sa se ajunga la el, si nu prea se complica nimeni ( f multa manopera )

Eu l-am schimbat la 100k km cand am dat jos cutia pentru a inlocui volant.

Se schimba filtrul la cutie se da bateria și suportul jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele biturbo, nu se poate schimba filtrul dsg fara cutie data jos ( conf manual reparatie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!