Jump to content

Costuri intretinere Passat B8


lucky_
 Share

Postare recomandată

Salut, ma apropii de prima revizie și as fi interesat dacă se mai schimba ceva înafara de ulei și filtrul de aer și un preț cu aproximatie

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la prima revizie cum arata uleiul dupa 2 ani ?Cati km ai facut in acest timp?Oricum, la prima vedere, pare cam mult 30k...Sau 2 ani...Multi colegi au ales sa faca revizia la 15K.Cand am ridicat masina, acum 2 luni, seful de service mi-a zis: daca neamtul iti da garanie pentru 30K sau 2 ani de ce iti bati capul?

Modificat de raducut123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut revizia la 30 k cu 3 luni inainte de implinirea a 2 ani ... au schimbat : ulei , filtru de ulei , filtru AC . + alte nimicuri ce mai era scris pe factura ( ca au degresat nu stiu ce , etc )

Cost total : 950 lei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, lucky_ said:

se mai schimba ceva înafara de ulei și filtrul de aer ?

   Dupa carte dupa primii 2 ani sau 30.000 Km se schimba doar uleiul si filtrul de ulei. Nu de aer, nu de polen, nu de combustibil.  Dar fiind in Romania, cum este formula "shaurma cu de toate",  asa este si formula  "uleiul si toate filtrele". (daca vrei sa arunci cu banii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Costuri intretinere Passat B8
în urmă cu 17 ore, raducut123 a scris:

Referitor la prima revizie cum arata uleiul dupa 2 ani ?Cati km ai facut in acest timp?Oricum, la prima vedere, pare cam mult 30k...Sau 2 ani...Multi colegi au ales sa faca revizia la 15K.Cand am ridicat masina, acum 2 luni, seful de service mi-a zis: daca neamtul iti da garanie pentru 30K sau 2 ani de ce iti bati capul?

Și mie mi se pare cam mult 30k. Eu am 25k. Am vorbit cu cineva și zicea ca e ulei Castrol Long Life

Apropo cine a făcut revizia a văzut ce ulei i-au pus? Din câte am înțeles nu te lasă să stai acolo sa vezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neamtul da garantie 2 ani/30000 km, dar nu se zice in ce conditii. Se bucura si ei daca o sa cada ceva, cum se intampla de obicei, utilizare defectuoasa. Fiecare procedeaza cum crede de cuviinta. Am vazut filtru de habitaclu imbacsit dupa 10 mii km, la 14 mii mi se abureau toate geamurile, puteam circula doar cu AC-ul pornit. Si pun numai filtre originale. Depinde unde circula masina, daca e zona de constructii cu praful aferent omniprezent, eu personal as schimba mai repede filtrul de aer si polen decat 2 ani/30 mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, Ebi a scris:

   Dupa carte dupa primii 2 ani sau 30.000 Km se schimba doar uleiul si filtrul de ulei. Nu de aer, nu de polen, nu de combustibil.  Dar fiind in Romania, cum este formula "shaurma cu de toate",  asa este si formula  "uleiul si toate filtrele". (daca vrei sa arunci cu banii).

Mie mi-au lasat in masina filtrul de AC si era plin de praf si frunze - trebuia schimbat

58 minute în urmă, lucky_ a scris:

Și mie mi se pare cam mult 30k. Eu am 25k. Am vorbit cu cineva și zicea ca e ulei Castrol Long Life

Apropo cine a făcut revizia a văzut ce ulei i-au pus? Din câte am înțeles nu te lasă să stai acolo sa vezi

Nu am fost la reprezentanta in ziua cand au facut revizia ( am dus-o dimineata si am luat-o dupa-amiaza ) mi-au lasat in masina o jumatate de litru de Castrol 

29 minute în urmă, manfred a scris:

Neamtul da garantie 2 ani/30000 km, dar nu se zice in ce conditii. Se bucura si ei daca o sa cada ceva, cum se intampla de obicei, utilizare defectuoasa. Fiecare procedeaza cum crede de cuviinta. Am vazut filtru de habitaclu imbacsit dupa 10 mii km, la 14 mii mi se abureau toate geamurile, puteam circula doar cu AC-ul pornit. Si pun numai filtre originale. Depinde unde circula masina, daca e zona de constructii cu praful aferent omniprezent, eu personal as schimba mai repede filtrul de aer si polen decat 2 ani/30 mii.

Oricum dupa prima revizie la 30.000 km sau 2 ani , urmatoarele revizii se fac la 1 an sau 30.000 km , si nu se schimba cum zicea colegul ""shaurma cu de toate"  !!!

Schimburile se fac dupa " Plan de service ".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Da, schimburile ar trebui sa se faca dupa planul de service. Si ala zice dupa primii 2 ani, doar uleiul si filtrul de ulei. Dar, oamenii cer de obicei "uleiul si toate filtrele", si atunci doar n'or fi fraieri cei de la service sa nu castige un ban usor. Despre imbacsirea filtrelor de aer si polen, este discutabil. Unii stau la Vatra Dornei la aer curat si nu folosesc ventilatia in interior nici AC pentru ca deschid geamul, iar unii stau in capitala. Poti schimba filtrele astea si ocolind reprezentanta daca vrei. Si nu este corect sa zicem 30.000 Km la schimbul de ulei, ci maxim 30.000 Km. Masina calculeaza pornirile la rece, mersul in coloana, orele de functionare, suprasarcina, turatie, etc, etc, si poatre sa te trimita la service si la 24.000 Km. De aia se numeste si interval variabil si foloseste ulei LL norma 507.00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, daca merg mai mult in oras, sau fac drumuri mai scurte, sa ma astept ca sa ma trimita la service mai repede de 30K?Asta ar insemna ca stie un fel de oil life...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Da. Te poate trimite la service mai repede. Uite ce zice utilizatorul Mitza91: (are Golf  7 dar nu conteaza).

"Eu nu am putut face niciodata 30.000 km asa cum ar trebui sa pot pentru ca imi scade intervalul pe la 26-27. Deci suma adunata nu da 30.000 ca da 27.000 de mii. La un a6 3.0 bitdi, cu interval variabil am schimbat la 15.500 ca asa ma anuntat si a considerat el, masina mergand mult in oras."

   Din experienta proprie-am terminat cu citatul din Mitza91-,  ma credeti sau nu ma credeti, la mine creste intervalul de schimb peste 30.000.  Daca adun Km facuti cu cei afisati pana la service, iasa 30.071 Km. ( in primele luni adunarea dadea 30.000 fix). Intradevar, cei mai multi Km sunt facuti la drum intins in afara orasului cu viteze legale, masina neincarcata, cu porniri putine la rece-garaj, schimbat viteza la 2000 maxim 3000,  poti numara pe degete de cate ori a prins 4000 ture.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa 15k km si aprox 1 an de la cumparare, mi-a aparut in bord mesajul ca mai am vreo 28 zile pana la service schimb ulei si apoi la cateva zile chiar am si ramas fara ulei pentru ca mi-a dat mesaj ca este nivelul scazut. La o zi distanta am mai primit si mesajul ca lichildul de racire e scazut (eram in trafic si cred ca erau vreo 38 de grade afara). Nu stiu ce se intamplase cu el, dar se evaporase!

Asa ca a trebuit sa opresc la prima benzinarie sa completez si ulei si antigel. Sapt urmatoare am fost la service :). Din cate imi amintesc la inceput in bord aveam gen revizie la 20k si timpul undeva la 1 an si ceva. Nu tin minte sa fi vazut vreodata 30k sau 2 ani. Cred ca depinde si de motorizare treaba asta.

Masina e cea din semnatura (1.8 TSI DSG).

Modificat de livius_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, am luat un Passat cu 80.000 km reali, masina are ultima revizie in mai la 62 000, eu acum as vrea sa ii fac revizia ca sa stiu eu ca e facuta si eu oricum o fac la 10 000. Vreau si eu va rog niste preturi informative la o revizie completa ( toate filtrele si uleiul). Si voi ce ulei folositi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 1300 de lei la reprezentanta cu ulei Castrol, scade la jumate daca achizitionezi tu consumabilele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot in jur de 1300 ron am platiti si eu, toate consumabilele si ulei Castrol, la 20.000 KM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Tocmai ce am devenit posesor de B8 2.0 TDI 150 CP DSG, 186.000 de kilometri.

Nu tine neaparat de costuri dar ma intereseaza sa stiu cateva lucruri legate de mentenanta.

Ce ulei folositi ? Cat de des il schimbati ?

Filtru de aer, polen, combustibil la cati km le schimbati ?

Distributia am inteles ca se schimba la 210k. Presupun ca impreuna cu distributia trebuie schimbata si pompa de apa. Mai trebuie si altceva schimbat tot atunci ?  A apucat cineva sa o schimbe ? De la ce firma ati luat ? 

Mai sunt si alte lucrurari periodice de mentenanta care ar trebui facute ?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri ! 

 

Deoarece nu pot edita mai adaug si o intrebare legata de filtru de ulei si uleiul de la cutia DSG. Cat de des schimbati si ce ulei folositi ?

Chiar nimeni nu are ceva detalii legate de mentenanta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AdrianBV85: Salut, intrebarile mentionate de tine se discuta pe vreo 10 topic-uri, cu putina rabdare le-ai fi gasit si singur.

Pe scurt - ca si EXCEPTIE

Cu schimbul uleiului, il poti face la interval fix (15k km) sau variabil (in functie de cand cere masina). Nu vreau sa deschidem SI aici polemica ref la cine, cand, de ce si cum e mai bine.

Uleiul trebuie sa fie conform normei.

Filtrele le poti schimba anual, sau la 15k sau la 2ani/30k in functie de cum e codata masina ta sau cum crezi ca trebuie sa-i faci intretinerea

Uleiul si filtrul DSG se schimba musai la fiecare 60k km.

In ceea ce priveste planul de mentenanta, in cazul in care nu stii in ce consta mentenanta te poti adresa unuia din cei 2 servisori autorizati de VW in Brasov ( Tess sau Delcar). Mentenanta consta in verificari cu testerul VAS, verificari articulatii, stare generala masina, etc. Tine doar de tine unde alegi sa o faci si cum vrei sa intretii masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce facem mai nene mă?Facem reclama la tess si delcar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Ma voi documenta mai bine data viitoare.

Cat despre cele 2 reprezentante: la Tess nu ai optiunea sa vizionezi lucrarile ( nici macar de la distanta sau dintr-o camera separata cu geam ) iar la Delcar sunt foarte multe povesti urate pe internet ( daca nu ma insel si aici pe forum ) cu piese facturate si neschimbate, cu piese inlocuite cu altele mai proaste/uzate si asa mai departe ( daca nu ma insel nici la Delcar nu prea ai optiunea sa vezi lucrarile, nu stiu sigur ca nu am fost decat odata in service-ul lor in trecere si nu am fost atent la acest aspect ). Prin urmare sunt rezervat in a merge la oricare din cele 2 reprezentante pentru lucrari de mentenanta. 

LE: acum am vazut ca si tu esti din Brasov. O sa ma uit sa vad daca ai postat pe undeva pe unde iti faci tu lucrarile.

Modificat de AdrianBV85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, raducut123 said:

Pai ce facem mai nene mă?Facem reclama la tess si delcar?

Reclama pentru ce ? Pentru ca i-am indicat singurii servisori autorizati de VW din Brasov ? Ce vroiai sa-i indic si toate service-urile de cartier si baietii no name, dar foarte priceputi - ca sa nu mai fie reclama la reprezentante ? 

@AdrianBV85: zona de dealeri se discuta in alta parte, hai sa nu mai facem OT aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Care sunt costurile de intretinere pentru un 1,4 TSI 150 CP? Ma intereseaza in vederea achizitionarii unei masini noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna ziua, aveti idee cat costa o distributie la passat B8 motor 2l TDI la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca esti din Bucuresti...De ce nu intrebi la dealeri/reprezentante?Mail...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți ,

am tot căutat dar nu găsesc niciunde informația necesară.

Vreau sa schimb filtru de polen și nu reușesc sa îmi dau seama unde se afla poziționat,  la început am crezut ca este sub torpedou dar nu îl văd :)

Va rog dacă se poate sa ma ajutați cu un tutorial/video .Masina nu este cea de profil, ci un Passat B8 diesel an 2015 variant.

 

Multumesc 

Modificat de Bogdan.TM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa poti schimba filtrul de polen trebuie demontat torpedoul cu totul.Se deschide torpedoul si in ambele parti are doua sigurante de plastic pe care trebuie sa apesi simultan cu destula forta,dupa care pur si simplu cade cutia toredoului in spatele careia se gaseste capacul de la filtru de polen.Ca sa il montezi la loc doar impingi cutia si se clipseaza automat.Atentie la amortizorul de la torpedou ca are niste rotite care daca ies de la locul lor te chinui putin sa le pui la loc.Fac maine ceva poze cu explicatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 5/24/2018 at 10:15 AM, bornerica said:

Buna ziua, aveti idee cat costa o distributie la passat B8 motor 2l TDI la reprezentanta?

Salut! Uite cat m-a costat pe mine, la Service Titan, peste drum de Metro Pallady (2.0, 150 cp, crbl). Am schimbat la 146.000 pt ca abia am luat-o si am vrut sa fiu sigur

Inlocuit set distributie, cu toate piesele originale VW:

set distributie 750 lei

pompa apa 650

antigel G13 3l 120 lei

apa distilata 2l 5 lei

manopera 450 lei

Pretul pompei de apa este valabil cu piesa veche la schimb, obligatoriu tot originala 

Am schimbat si transmisia:

curea transmisie 110 lei

intinzator cu rola 280 lei

manopera 90 lei

 

 

 

Modificat de kuminte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!