Jump to content

Passat GTE - Discutii generale


75NOR

Recommended Posts

Despre Passat GTE avem ceva impresii ? A luat cineva un contact cu el, altfel decat static ?

Ar fi un 1.4 TSI + electric, totalizand 218 CP

Lista e 38.5 k Eur, la care se adauga optionalele...ceea ce inseamna ca o configuratie medie/superior, il duce in 45k Eur.

Din lista curiozitatilor, la optionale este "sunet motor" contra 140Eur...foarte curios ce face aceasta dotare :) 

Link to post
Share on other sites

Salut. Eu mi-am contractat unul. Il primesc la sf de octombrie. Al meu a fost 50700 eur pret de lista, cost efectiv 39966 eur. Singurele doatri ce nu le-am inclus e difuzorul de motor (probabil pentru a simula un sunet de motor mai pregnant - deoarece ea e f silentioasa), nu am inclus trapa, nu am inclus scaune full piele si cu masaj si nici jante de 18. Cu optiunile astea pretul ar mai fi sarit cu 3000 euro. Revin cu alte detalii cand am mai multe.

Link to post
Share on other sites

"Sunet motor" este o membrana de cauciuc in bord care vibreaza pentru a amplifica sunetul ansamblului motor. Cel putin asa e pe Golf GTE.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut, sunt doar cu tracțiune față ??? 

Edited by marian24gam
Link to post
Share on other sites

Daaa, modele hibride VW sunt doar cu tractiune fataaa !!!

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Acum pot sa-mi dau cu parerea, fiind proaspat posesor de asa ceva. In primul rand senzatia in modul electric este fara comparatie. Venind de pe TDI am senzatia ca merg pe "un covor fermecat":). Inca mai am nevoie de ceva timp pentru acomodare si pentru a simti masina cum trebuie.

Fara sa vreau fac comparatie cu motorul TDI cu care m-am dat din 2012. Dar sunt 2 masini complet diferite atat ca model (B7 vs B8) cat si ca motorizare. In rest, un B8 cu ale sale plusuri si minusuri.

@75NOR Optiunea respectiva genereaza un sunet pentru a avertiza  "pietonii neatenti" care apar in fata/spatele  masinii. Am inteles ca sunetul este produs cumva electromecanic, o membrana care vibreaza si imita sunetul de motor.

Link to post
Share on other sites

@Akaiu07: Felicitari pentru alegere/decizie :cool:

Eu zic ca merita un topic al lui la "Masina mea". Eu cel putin, mor de curiozitate cum e viata cu un GTE, asa ca...poate iti faci timp. Evident si cu poze, alea, alea :lol: 

Chiar ma tenteaza un hibrid de clasa asta.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...
serv_electronics

Salutare. Cum este masina? A intampinat cineva probleme cu ea? Intentionez  sa-mi cumpar una (sh- 2017, cu maxim 30 k km).  Am oscilat intre golf si passat. Ma incanta spatiul mai mare de depozitare al passat-ului si faptul ca este mai bine izolat fonic. Dezavantajul ar fi ca este mai greu si asta cred ca afecteaza eficienta lui la drumurile lungi.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Are cineva informatiile concrete in legatura cu ce se schimba la Passat GTE si la ce intervale?

Uleiul la 15k km. Dar restul? Bujii, etc. Poate vrea cineva sa puna o poza cu manualul de intretinere ? Multumesc.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
RadulescuRomulus

nimeni nu vrea sa reinvie acest topic?

 

Link to post
Share on other sites

Eu sunt tare curios cat de ok sunt GTE-urile dupa 100k-150k km. Am tot vazut GTE-uri de vanzare pe piata second hand (si cu 200k km) si mi se par tentante ca si pret...dar ca fiabilitate, nu stiu.

Link to post
Share on other sites
RadulescuRomulus

exact de asta sufar si eu. De aceea am scris aici.
akaiu07 (parca) nu a vrut sa mai scrie in jurnalul sau auto.
Poate... gasim alti proprietari care ne pot povesti din xperienta lor.

apropo, cj.paul, chiar acum e pe autovit un tip din cluj care isi vinde gte-ul... vorbeste cu el, mie mi-a dat ceva info, dar sumar... tu poate te vezi cu el.

Link to post
Share on other sites

Daca e vorba de CJ01GTE, stiu masina de la un prieten care a si condus-o si parea in regula, cu istoric la vw. Acum mai multe detalii nu stiu sa iti zic, pe mine nu m-a interesat sa merg sa o vad pt ca anul acesta sigur nu schimb masina. 

Ca masina principala mi s-ar potrivi un GTE pt ca as incarca-o in garaj si as merge 90% din timp electric. Mai mult de 15-20 km oricum nu fac pe zi si cu un consum de 9 in afara m-as putea obisnui. GTe-ul avand 35-40 km full electric de nou...nu stiu cat mai are dupa 150k km, de aceea as fi vrut sa aflu de la proprietari (daca sunt pe forum).

Link to post
Share on other sites

Ai citit topicul cu Passat GTE al colegului akaiu07? E pe sectiunea masina mea.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut! 180.000 km, 2016, autonomie 35-42 km in conditii de bucuresti cu AC pornit si lumini de zi

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut @MirceaGTE

Da-ne te rog frumos mai multe detalii. Masina e fabricatie 2016? O ai de noua? In toti anii astia ai observat ceva modificari (in rau) ale autonomiei pur electrice, in conditii asemanatoare? Nu ar strica eventual un topic dedicat la Masina mea :).

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut! Sunt proaspăt posesor (3luni)de passat gte și sunt foarte încântat. Am sărit de pe un golf 6 tdi 185cp (resoftat) la hybrid. E senzațională mașina, cel puțin în regim urban mergi aproape gratis , e foarte silentioasă iar la drum lung foarte comfortabilă și suficient de nervoasă la nevoie (mod GTE) care te cam dă pe spate. Autonomie oraș electric în jur de 30 km.Consum mediu hybrid în 2800km condus semisportiv 7,2l/100km. Kilometraj 40.000km. An fabricație 2017.

Edited by balani
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Din păcate, acum 2 săptămâni, sa aprins un martor în bord legat de nivelul la antigel electric. Am verificat și e într-adevăr cu mult sub minim. Sper să nu am surprize mari la verificare, în service.Am făcut o programare la PBN, aceștia spunându-mi că poate dura o verificare și câteva zile. 

Link to post
Share on other sites

În primă fază au zis că s-ar putea să trebuiască lăsată 2-3 zile pentru a verifica acumulatorul dar spre norocul meu, am dat peste un mecanic extraordinar și meticulos care a urmat toți pașii recomandați de producator. La prima vedere nu a găsit nici o scurgere sau urme de antigel după care a urmat procedura de presiune în sistemul de răcire pentru a vedea dacă pierde o cantitate cât de mică de antigel într-un interval de 50min.Spre norocul meu, a trecut testul🥳 După care a urmat completare antigel, sigiliul și tester.Toată operațiunea sa încheiat pe la ora 16:20. 

IMG_20201127_201655.jpg

Link to post
Share on other sites

Acum vine întrebarea. De ce, la o mașină de 40.000km să se întâmple așa ceva. Păi simplu, eroare umană. Verificând istoricul ei, am descoperit că a fost schimbat nu știu ce modul electric, de altfel pe garanție,in Suedia. Bun, unde a fost eroarea umană, vă întrebați. Au omis procedura de scos tot aerul din instalația de răcire, ducând în timp la scăderea nivelului de antigel în vasul de expansiune. Acum vă întreb, oare operațiunea făcută de cei din București nu ținea de garanție? Cu toate că le-am adus la cunoștință faptul că mașina are garanție pe parte electrică 8 ani, ei au precizat că numai în Suedia sau dacă era cumpărată din România avea, iar în cazul meu, doar cei 2ani internațional. Măcar pentru simplu fapt că a fost o eroare vw puteau să treacă lucrarea fără costuri. Nu știu, poate greșesc, dar chiar nu mi sa părut corect să plătesc o greșeală marca VW. 

Link to post
Share on other sites

Fiecare reprezentanță e independentă, și dă garanție pentru lucrările făcute de ei. Doar garanția de fabrică este valabilă peste tot. Acum ceva ani am cumpărat o mașină de la un dealer din Germania la care am avut o problema in perioada de garanție, iar pentru reparația gratuită la un dealer din România, a trebuit să obțin acordul dealer-ului din Germania. Plus că mulți nu acceptă transmiterea garanției la o altă persoană.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
cornel_passatgte

Salut! Am un Passat GTE din 2019 si vreau sa va intreb pe cei care aveti aceeasi masina daca ati fost cumva chemati in service pentru o etansare a capacului bateriei de inalta tensiune. Masina nu are nici un simptom. Din ce am inteles ar trebui data bateria jos si sincer sa fiu nu sunt deloc incantat de perspectiva ca toti Dorel-ii sa umble la masina.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept