Jump to content

CV Multitronic - Probleme


MCM
 Share

Postare recomandată

Trebuie scos CP (component protection )

Se rezolva la reprezentanta sau la un tuner priceput ,costa aprox. 350 ron 

18109/P1701/005889 - Transmission Control Unit: Locked 

Possible Symptoms 

Transmission will not shift properly.

Possible Causes 

Component Protection active due to module replacement.

Possible Solutions 

If Component Protection is active due to module replacement, this will need to be resolved at the Audi dealer using Software Version Management. SVM is a system used by VW/Audi to update control modules and in certain cases, to change their Coding or Adapt serial numbers for anti theft systems.

Special Notes 

Component Protection is normally found in the Audi (4F) A6 and (4E) A8 platform.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18109/P1701

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o programare la reprezentanta  a zis ca ma costa intre  300-400 lei!

 

 

Nota: Nu mai folosi Quote pentru mesajul anterior!

Primul avertisment!

 

Modificat de cogdao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am aceeasi problema,cum ai rezolvat?

Modificat de Vasiliu Cornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
blaga alexandru

Alexx spune-mi te rog de ce inlocuit cutia? Vreau sa cumpar si eu un audi a6 si am gasit una cu multitronic 7  si nu stiu nimic de genu asta de cutii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt niste cutii foarte confortabile la drum cu conditia sa fi fost intretinute corespunzator (ulei schimbat la 60.000 km, fara plecat de pe loc cu scartait de roti, fara chip tuning doar pe ECU motor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blaga alexandru

Dar multitronic inseamna cutie CVT?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multitronic ESTE o cutie CVT, nu se bazeaza pe acelasi principiu (care este ala?).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, multitronic este doar numele comerical pe care Audi il foloseste pentru o cutia de tip CVT, asa cum S-Tronic este numele comercial pentru cutia DCT/DSG. Este un artificiu de marketing pentru a lua ochii clientului si a crea perceptia de produse diferite (VW vs Audi). 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blaga alexandru

Si cum as putea sa imi dau seama la cumparare ce fel de cutie de viteze echipeaza masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa cauti pe internet inainte ce cutie s-a pus pe modelul si motorizarea respectiva.

In mers, cutiile CVT folosite in modul Drive nu schimba trepte, turatia ramane constanta la o valoare in functie de dozajul acceleratiei. In modul Sport simuleaza schimbarea treptelor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Adriannnnn said:

In mers, cutiile CVT folosite in modul Drive nu schimba trepte, turatia ramane constanta la o valoare in functie de dozajul acceleratiei

Aici trebuie sa te contrazic. Indiferent ca e in D sau S, cutia simuleaza schimbarea treptelor.

Comportamentul descris de tine apare la un kick-down sau accelerare brusca: turatia ramane constanta, viteza creste, si asta pana cand misti piciorul pe acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am referit la faptul ca in modul Sport, turatia urca si scade ca la cutie normala, nu ramane constanta ca in modul Drive. Adica in loc sa mute lantul de pe cele 2 conuri cu angrenaje in mod constant (cum face in Drive), il muta in "trepte".

La fel se intampla si in modul manual.

 

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
blaga alexandru

Am achiziționat un a6 2007 cu automată 7 trepte. Dar sincer nu stiu ce model de cutie este. Oare pe eticheta din portbagaj care dintre coduri ar fi cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este quattro, ai multitronic.

Vad in semnatura ca ai 2.0 140 cp, este multitronic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai BRE cod motor atunci daca gasesti pe sticker HSZ, JFL, JQL, JZJ, KEM sau KTD ai multitronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blaga alexandru

Da am motor bre cu cutie de viteze in 7 rapoarte.

Ce vreau eu sa stiu este daca este dsg sau tiptronic cu convertizor.

Am sa verific stikerul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-au spus si colegii mai sus si am scris si eu cum se comporta o cutie multitronic, nu e suficient ?

Este multitronic, VAG nu are cutii in 7 trepte cu convertizor iar DSG/S-tronic nu s-a pus pe masina ta.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut am un Audi A6 2007 2.0TDI Multitronic (7+1) tractiune fata cod motor BRE 140caluti.

Problema e in felul urmator: Trepideaza la pornire si uneori la relanti. 

Uneori la plecarea de pe loc trepideaza si patineaza ca si cum ar fi ambreiajul dus la o cutie manuala.

In mers pe D ramane blocata in treapta 1 doar.

Odata ce schimb pe sport urca dar cum vrea ea treptele o baga in frana de motor urca iar si tot asa.

Pe manual merge cand si cum. 

am facut o diagnoza si mi-a dat eroarea asta 

 

005955 - Clutch Slip Monitoring P1743 - 000 - Signal too Large

 

Mentionez da in bord imi palpaie vitezele cu rosu. 

 

am verificat sub cutie si este un fel de lichid acolo (nu mult) dar este .. cum pot verifica nivelul de lichid din cutie. De la ce ar putea fi problema asta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua, am si eu aceeasi problema cu audi a6 c6 2007 140 cp 7+1 trepte, cum s-a rezolvat problema?

Modificat de cogdao
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare 

Dețin un Audi a6 c6 4f 2010 cod motor CAHA 2.0 tdi de 170 cp cutie automata CVT multitronic 

Problema este următoarea, când trec din R în N masina smuceste dar este o smuceala minora , se mișcă dar nu face tot timpul are toane, se simte cand treci din una în alta.

Uleiul a fost schimbat la 170 de mii de fostul proprietar și acum l am schimbat și eu la 209 mii cu gândul ca este de la ulei, am băgat ulei original AFT de VW dar tot continua sa facă acel smucit dar nu mai este la fel de accentuat ca înainte. 

Dacă știe cineva ce ar putea avea de ce face acea mișcare sau acel smucit, și care ar fi rezolvarea.

Va rog sa mi spuneți ce pot sa I fac, dacă este  normal sa facă asa sau nu este ca nu știu, nu ma pricep. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut!!!
   Azi am observat la trecerea din P - Drive scade turatia cu aprox 50-100 turatii. Sa fie problema la cutie (ajunge aproape de 800 ture)
   Detin A6 / 2013, motor CGL 1968 cm3, 100 kw, echipat cu o cutie multitronic 8+1 viteze, 240.000 km. Declaratia fostului proprietar ( nu i samsar) mentenanta cutiei la 225.000km.
Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!