Jump to content

Zgomot motor la cald


geopsi

Recommended Posts

Salut, 

Am si eu o octavia 2, 1.9 tdi bxe din 2007. Masina are putin peste 110.000 km si am mers cu ea putin de ceva timp (aprox 2 ani) de cand o conduce tata. De mers, acum se merge de regula pe exterior(drum national) cu viteze de maxim 100-120km/h, ocazional i-am mai dat calumea unde se putea dar doar asa ca sa o verific daca mai merge. 

Problema este ca venind tata de la un drum lung si luand masina sa merg cu ea ii dau o forja pana la rosu in tr 1 si 2 apoi las geamul jos si observ un zgomot ca o bataie care crestea la fel ca turatia. Nu ma refer la zgomotul ala normal de la injectoare, ala este dar mai era inca ceva. Am lasat asa in ideea ca a doua zi sa mai fac teste nu se mai auzea deloc. Chiar pot sa zic ca i-am dat ceva ceva dar nimic, asta prin martie/aprilie

Apoi fac un drum de vrel 250 km, mers relativ constant 90-110 cu o depasire pana la 140 si cand ajung si merg in oras iar las geamul si aud acelasi zgomot. La fel, las masina in garaj, a doua zi nimic. Ma duc si dau o forja zdravana pe centura si constat ca apare zgomotul dar cum mergeam cu masina usor sau o lasam la relanti disparea. De mentionat e ca testele de acum sunt cand temperatura de afara e clar mai mare.

Ce ar putea sa fie? Ma gandesc ca vine revizia in curand si as vrea sa cer sa veerifice ce e pe acolo.

Ulei consuma maxim 500ml la 10.000 dar daca trec de 10.000 pana la 15.000 cand il schimb mai bag si un litru... Per total maximul a fost 1l la 15000 km adaugati.

Link to post
Share on other sites

E posibil sa ai probleme pe cuzinetii de biela(e stiuta problema pe bxe)eu nu as mai umbla cu ea dar in schimb as da baia jos sa i  verific.

Inainte de asta verifica ax came/tacheti lucru putin ptobabil la km astia sa fie cu probleme.

Link to post
Share on other sites

Nuprea ma pricep la mecanica dar cuzinetii nu sunt aia de stau pe arborele cotit undeva in partea de jos a motorului? Asta inseamna ca trebuie demontat totul?

Se poate rupe ceva sau o sa ajunga sa faca tot timpul asa cand se agraveaza? Intreb pentru ca nuprea am timpul necesar sa ma ocup si as amana pana in septembrie, timp in care poate mai fac ai mei gen 1000-2000km maxim.

As mai mentiona ca masina e luata de noua, km reali, reviziile facute doar la reprezentanta conform cartii, ulei si consumabile schimbate de regula sub 10.000 de km, uneori am depasit si am ajuns la 15.000(cred ca doar in 2 ani).

Edited by geopsi
Link to post
Share on other sites

Uita te in topicul cu motorul BXE si o sa vezi totul acolo.

DACA sunt probleme pe cuzineti rupe biela/sparge blocul si baguba e totala.

Nu trebuie decat sa dai baia jos si sa desfaci suruburile de la biela.

Link to post
Share on other sites

Ok, vazui topicul ala cu uzura prematura... Ma cam speriai.

Cred ca vorbesc maine la service la reprezentata daca pot sa faca ei o verificare. Banuiesc ca daca desfac acolo si se pricep o sa vada ce si cum, nu? Zic fara sa se mainfeste bataia.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • EcklundValentin
      By EcklundValentin
      Salut,am o problema,destul de urgenta,va rog daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi.Este vorba de un VW Caravelle 1994,motor 2.5 diesel fara turbo.In momentul in care motorul se incalzeste se opreste si nu mai vrea sa porneasca pana nu se raceste.Unde as putea sa verific prima data?Pe mine ma duce gandul la un releu de la pompa,dar pe de alta parte ma gandesc ca daca ar fi vorba de releu probabil nu ar fi trebuit sa porneasca deloc.Va multumesc anticipat,sper sa fi postat unde trebuie,daca nu imi cer scuze.
    • Baddboy
      By Baddboy
      Buna ziua, este vorba de un touareg 3.0 tdi cod motor bks, an 2005, 169.000 km reali. La ultima revizie am observat ca intre cutia de viteze si motor este murdar de ulei ( doar transpirat, nu balta). Unul dintre mecanici a spus ca este posibil sa fie de la simeringul de palier, un simering de 50 de lei, dar pentru a fi schimbat trebuie data cutia jos. A mai intalnit cineva problema asta? Multumesc
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept