Jump to content

'16 Audi A4 B9 2.0 tdi quattro


cristi511

Postare recomandată

Uite aici, nevasta. 90% ținută în București pe trasee f aglomerate - dar eu am jante șmechere :)))) aceeași viteza medie de deplasare dar diferență de 1litru. Vând jante ultra cu 1500 de euro/bucata :)))))

 

Referitor la quattro. La b9 este ultra. In plus fata de torsen are o unitate ultra care acționează pe unor senzori. Aceasta unitate se poate rezuma la niste discuri de ambreiaj. Nu exista 0% pe spate ci minim 4% iar aceasta valoare poate urca până la 75%.

Am citit un test și după parcurgerea unui traseu de 200 de km de drum național (nu autostradă) mașina a avut 52% din timp puterea dusa majoritar pe spate și 48% din distanță majoritar pe față. 

 

 

 

 

IMG_20190413_115150-2000x1125.jpg

Modificat de bobalex18
Link către comentariu
On 3/29/2019 at 8:23 PM, cristi511 said:

 Intre timp m-am decis la un "upgrade" dupa care tanjesc de ceva vreme. Abia astept a 3a sambata din aprilie.

IMG_20190329_193530.jpg

Si am facut-o si p-asta. 

Multumesc Dragos si Mugur. :)

 

IMG-20190420-WA0031.jpg

IMG-20190420-WA0033.jpg

IMG-20190420-WA0017.jpeg

Link către comentariu

Cea mai buna modificare! Ma bucur ca ai mers in final pe un stage 1 complet :icon_thumright:   Spor la talpa acum :Driver:

Link către comentariu

Mersi frumos. :)

Surprinzator, chiar merg mai usor acum cu masina pentru ca se simte mai usoara/agila. 

Vedem pe viitor, cu ocazia asta am resetat long term-ul. 

Link către comentariu

Arata bine cifrele! :) Sa ii fie de bine !

Imi place ca pasionatii se duc la tuning cu masinile curate, dau bine in poză dar isi arată adevaratul nivel al pasiunii. ?

 

Link către comentariu

@ct_act multumesc frumos. Vezi ca bi-tdiul tau stie mult mai multe :d

@yanq: mai mult sau ma putin insa clar newtonii nu. Uita te la grafic in zona 2600-3400. 

 

Link către comentariu

Am vazut...de la 3000 deja incepeau sa scada. Acum se mentin constanti pana la 3400.

Si totusi ce acuratete au aceste grafice? Daca faci testul de 3 ori ies rezultate identice?

La 2000 era o usoara scadere in forma default. Se simtea in vreun fel in mers?

Link către comentariu

Aia de la 2k rpm nu, in schimb aia de pe la 2.6k da. Facea masina sa se simta lenesa, era nevoie de retrogradare aproape mereu. De aici si plangerea mea cu privire la puterea masinii. ;)

 

Link către comentariu

Pentru dilemele de pagina trecuta: A4 are 4m permanent (torsen 60/40) doar pe 3.0 TDI. Restul au "Ultra" care este in fapt foarte asemanator cu Haldex-ul.

 

Link către comentariu

Cristi, si cu asta vreau sa inchei acest subiect, oricine a intors un quattro cu torsen din 3 miscari iti va spune ca masina tremura/impinge de bot si ghici ce, a mea face exact la fel. 

Astea fiind spuse, incep sa ma gandesc la urmatorul ad-on/retrofit. :)

 

Link către comentariu
On 4/21/2019 at 10:21 AM, cristi511 said:

Si am facut-o si p-asta. 

Multumesc Dragos si Mugur. :)

 

IMG-20190420-WA0031.jpg

IMG-20190420-WA0033.jpg

IMG-20190420-WA0017.jpeg

Valoarea cuplului a fost cumva limitata? Intreb pentru ca am obtinut si vazut valori mai mari de cuplu dupa resoftare la TDI-urile de la B8.

Link către comentariu

Salut, nu stiu sa ti dau detalii despre limitari insa pot sa ti spun ca masina e B9 si cu siguranta motorul DETA nu s a pus pe b8. :)

Edit: n-am vazut sa se scoata rezultate remarcabile din generatia asta de tdi-uri ( chargecooler and stuff) insa pentru un simplu stage 1 e suficient. 

Putere va fi peste ceva vreme, de la mama ei. Pana atunci problema e doar la mine. :))

 

Link către comentariu

Nu zic ca nu e suficient, este mai mult decat suficient mai ales daca vorbim de valoarea de CP. Ce incercam sa zic e ca la vechiul 2.0tdi de pe B8.5 (cel de 177 cai) si eu si altii am scos o idee peste 450 Nm. Deci ma asteptam ca DETA sa scoata o idee mai mult. Insa da, nu este ceva pentru care merita sa te agiti. 

Link către comentariu

Cred ca totusi exista o limitare acolo din ratiuni de cutie. Pe unde am citit, dsg-ul asta cu 7 trepte nou ( nu vechea dq500) nu prea exceleaza la capitolul rezistenta la cuplu.

Din ce spunea Mugur, presiunea in turbina a crescut cu doar 0.12 - 0.13 bari, deci nimic de speriat.

Repet, masina nu se simte vreo racheta, a ramas la fel de liniara si lipsita de emotie. Doar ca pare ma usoara. :)

 

Link către comentariu

A mea la 650Nm merge fara probleme. Nu stiu ce sunt unii asa panicati cu cutiile...
Sa o stapanesti sanatos! (noua masina) :)

Link către comentariu

Da, mersi Cezar. :)

Welcome back?

ps: la cati bani si la ce modificari ai facut...ar trebui sa ii dai foc daca n-ar merge bine. E prea bine masina ta!

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cado' de 2 Mai. 

Am scos negresa, am bagat dop, ura si la gara. Era fix intr-un canal central asa ca nu a penetrat prea tare anvelopa.

 

IMG-20190502-WA0001.jpeg

IMG-20190502-WA0003.jpeg

Link către comentariu

Ai luag unul sanatos, eu de obicei ma infig in din-alea mici ?

Link către comentariu

56800km

Am facut plinul cu PisuBlue, a intrat un bidon de 10l, range ramas 2300 km.

De asemenea, undeva pe aici am gasit o idee cu niste servetele cu "nanobiti" de folosit la parbriz si geamuri.

Am aplicat un rand (1 servetel) pe parbriz si astept un drum pe ploie sa vad daca are sau nu efect. 

Stay tuned!

IMG_20190507_191304-1984x1488.jpg

IMG_20190507_173915-1488x1984.jpg

IMG_20190507_174658-1984x1488.jpg

Link către comentariu

Update: cei 3 ani de mers majoritar in regim urban isi spun cuvantul. Folosind regula de 3 simpla ( stiu ca nu e neaparat corect) rezulta ca in ritmul asta mai am vreo 9 ani sau 190k km pana cand trebuie sa schimb filtrul. 

 

Screenshot_20190508_204010_com.voltasit.obdeleven.jpg

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
  • cristi511 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!