Jump to content

angel
 Share

Postare recomandată

Prin acest mesaj vreau sa atentionez membrii forumului, care sunt interesati de rezolvarea unor probleme legate de obiectul de activitate al acestei firme, sa fie cu bagare de seama la ce discuta si mai ales ce stabilesc cu ei legat de ce trebuie sa faca.

Pe scurt, am cautat oferte pentru inlocuirea parbrizului (fisurat ca urmare a “drumurilor nationale”) si m-am oprit la aceasta firma care se prezenta ...

“Precum proverbul prin care "Omul sfinteste locul" asa si S.C. Euro Glass "sfinteste geamurile auto", pasiunea pentru profesie si grija fata de client fiind valorile cele mai importante ale societatii”

Am solicitat o oferta de pret pe e-mail, mi-au comunicat o oferta care continea un model de parbriz si detaliile legate de pret. La cateva zile i-am contactat telefonic si am intrebat daca au produsul pe stoc si daca trebuie programare, mi-au spus ca este pe stoc si ca nu trebuie programare dar e indicat sa sun inainte cu o zi.

Din pacate programul nu mi-a permis sa duc masina in zilele urmatoare si am reusit dupa aprozimativ o luna de zile, cand am sunat pentru “programare”, am discutat cu un angajat care nu stia de oferta facuta si mi-a facut o noua oferta (cu 30 de lei mai mare, dupa cum aveam sa constat cand am gasit e-mailul cu oferta, dar nu era o diferenta care sa ma faca sa renunt), am precizat ce model vreau si am stabilit sa duc masina in ziua urmatoare.

Am dus masina dimineata, m-au intrebat daca are senzori pe parbriz , parea ciudata intrebarea dar am trecut cu vedere (spre greseala mea), intrucat aceste aspecte au fost discutate si la telefon, le-am spus ca nu.

M-au intrebat daca raman, le-am spus ca daca nu e necesar prefer sa vin dupa ce termina sa iau masina, am stabilit de comun acord sa vin la ora 4:30 sa o iau.

Am ridicat masina la ora stabilita, pe drum am constatat ca parbrizul nu corespundea comenzi.

Eu am comandat si discutat de un parbriz model tenta verde/solar, parasolar gri, iar cel montat era simplu.

Am reclamat acest aspect, dar pana la urma am ramas cu el, intrucat ei au justificat ca eu nu am specificat clar, atunci cand am dus masina, ce model vreau si ca ei au ales cel mai ieftin model (cel cu parasolar gri imi spuneau ca este cu doar 2 euro mai scump) ... in conditiile in care (dupa cum le-am spus si lor) nu mi-au fost ofertite niciodata variante.

P.S.: nu mi-au oferit varianta de inlocuire a parbrizului cu modelul cerut de mine, iar eu am renuntat sa-i reclam, pentru ca pana la urma chiar daca ajungeam la a fi obligati sa-l inlocuiasca (pe cale legala) ... tot la ei mergeam si montajul putea sa devina o alta problema.

Atentionarea mea se refera la a avea grija la ce va monteaza exact, sa fie ce va doriti si nu “sa aleaga ei” ce au pe stoc ... de restul urmeaza sa ma conving in timp ...

Firma este Euroglass 2002 Srl, Str. Drumetului, Nr. 58, Sect. 3, Bucuresti

Modificat de angel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!