Jump to content

My Candy-Weiß Tigger & Black Magic Golf


Andrei_72

Postare recomandată

Eu ridicasem capota sa completez lichidul de parbriz si am avut surpriza

20180302_130451.jpg

Mi'a fost teama de zapada de pe alternator, dar dupa o tura de cativa km era totul deja uscat

 

Link către comentariu

S-a strâns ceva acolo... :eek:

Dupa cat de curata e zapada aia, presupun ca s-a strâns in timp ce mașina staționa. Cred ca a intrat prin dreptul farurilor.

Daca rezista la spălat, rezista și la zăpadă... și invers:))

LE: M-ai făcut curios... Cum de ai verificat sub capota?

Link către comentariu

Am zis, am vrut sa completez lichidul de parbriz, nu ma asteptam sa gasesc atata zapada, ca totusi are un fel de scut, dac'am vazut bine. Zapada sigur a intrat pe dedesubt, pe langa faruri sau prin grila/radiator nu trecea atata

Masina a stat nemiscata de luni seara pana azi (marti si miercuri a nins/viscolit)

Link către comentariu

Dar dedesubt nu are scut?

Am verificat si se pare ca la mine nu a intrat. Sau dacă a intrat, s-a topit.20180302_182523.thumb.jpg.85ae1a7fb3d40373364f274c9d15db01.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Umbli cu momeli din astea....:biggrin:.

Cum adica partea costisitoare? Pare un sistem complet. Ce altceva mai e? Te referi la montaj?

Retrofitul este intr-adevar unul foarte fain dar e si mult de bricolat.

Adevarul e ca daca tineam neaparat sa am xenoane luam din start una gata echipata. Nu exclud sa ma apuce un fior pe viitor, dar deocamdata stau linistit.:)

Link către comentariu

Mai sunt de luat senzorul de nivel, cablajul de la senzor la calculator, cabluri adaptoare de la halogen la xenon, calculator AFS (asta cu care ma chinui eu) si centrala electrica daca nu merge ca la mine, direct cu cea existenta, plus montajul, evident. Eu zic sa nu iti mai cauti scuze si sa treci la treaba :P

Link către comentariu

Sa inteleg ca nu ai terminat? Credeam ca ai rezolvat cu modulul AFS.

Link către comentariu

Da, l-am luat nou si trebuie codat la reprezentanta, dar sa ajung acolo si sa vad ca si va merge. Daca nu, va trebui sa gasesc unul sh 100% scos de pe un Tiguan.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Zilele trecute m-am trezit cu un huruit puternic de rulment. La constatate s-a adeverit temerea mea: rulmentul de la cardan. Putea fi un rulment de roata care ar fi fost mai simplu de rezolvat dar nu, Tiggerul a vrut sa-mi ofere o provocare înainte de sărbători. :banghead:

Având in vedere ca in trecut cardanul a mai fost schimbat odată, și rulmentul nu a ținut spectaculos de mult, plus diferența uriașa de preț, am optat pentru recondiționare.

Astfel, am apelat la o firma de specialiști in cardane, unde a fost demontat și supus unei recondiționări complete care bineînțeles, a inclus înlocuirea rulmentului și reechilibrarea.

Am primit garanție de 1 an, fără limita de kilometri și din ce am înțeles, considerând regimul de exploatare, nu ar trebui sa mai am vreodată probleme cu el.:)

Mulțumesc mult pentru sfaturi colegilor @EEXCALADE & @Florin@Caractere :salut:

 

20180403_073915.thumb.jpg.3db620c9de314988828799fbbedc5f12.jpg

20180403_073931.thumb.jpg.4ad6db93e9d9122cffb8fc618dd99630.jpg

20180403_073920.thumb.jpg.06a9a5650d797b0f4cc39008c890cade.jpg

20180403_074126.thumb.jpg.c339039f0ecd1ff67bfc6657be096f74.jpg

20180403_075132.thumb.jpg.aaee1ee5b31266d17169de0ca554b737.jpg

20180403_075257.thumb.jpg.3f96ff3f703ed6e8e189f52f66ee3339.jpg20180403_075855.thumb.jpg.f76c51badb33bcec0484939210a2d9f7.jpg20180403_081135.thumb.jpg.a4ecc837de51d0dde92a44b80f6f3478.jpg20180403_095950.thumb.jpg.2aa3a15aa670d00e9fdf4ae3cb776fe2.jpg20180403_100845.thumb.jpg.56be99b780e8935658c2733261fb26f2.jpg

Link către comentariu

Sa inteleg ca am optat pana la urma bine pt 4x2? Ciudata problema, chiar ma uitam la numarul de rulmenti si/sau cardane de vanzare pe olx/pieseauto/ebay.de si ma gandeam ca au astia stoc mare :). In alta ordine de idei, la tine cum sunt amortizoarele? Pe mine se pare ca ma paste un schimb complet, intrucat la ultima revizie, mecanicul a remarcat ca un amortizor fata a inceput sa "planga". Mi se pare extrem de aiurea ca amortizoarele originale sa cedeze la nici 125.000 de km, in conditiile in care la Golful 4 pe care l-am avut, am schimbat amortizoarele pe la 190.000 km, iar traseul si incarcatura nu se compara...

Link către comentariu

Asta cu mai bine 4x2 a început sa ma plictisească.:)) Si când eram acolo îmi zicea un alt client ca el are ca mașina personala un Sharan cu tracțiune fata și ca are 400 k la el și nu a avut nicio problema. :blink: Ca și cum toate problemele ar pleca de la tracțiunea integrala.

Fiecare alege ce vrea. La ce folosesc eu mașina nu am nevoie de tracțiune integrala dar nici nu ma încurca. In fond, problema asta cu rulmentul apare la toate mașinile cu cardan, inclusiv cele cu tracțiune spate. Ideea e ca dacă te informezi, se poate rezolva mult mai bine și chiar mai putin costisitor decât punând un cardan SH. Având in vedere intervalul la care se face, operațiunea nu e asa scumpa. Doar ca o recondiționare nu se poate face decât la un specialist. Un service obișnuit nu poate decât sa înlocuiască cardanul.

Inconvenientul pentru mine a fost ca a trebuit sa rezolv problema contra timp. 

La Tiggerul meu au fost schimbate amortizoarele pe garanție, asa ca, deocamdată sunt OK. Si eu pot sa confirm ca la Golf IV amortizoarele tin de doua ori mai mult ca la Tiguan. Ce sa-i faci... They don't make'em like they used to...:))

Asa cum ti-am scris pe Thread-ul tau, ti-as recomanda sa pui Bilstein. Eu nu am fost foarte incantat de cum se comporta (într-adevăr, nu pe Tiguan dar nu vad de ce nu ar fi ok si in acest caz).

De-acum ne pregătim de o distribuție putin înainte de termen...

Link către comentariu

Unde sunt băieții ăștia care au rezolvat problema,  ca am pe cineva care se tot chinuie cu un cardan.

Mulțumesc 

 

Link către comentariu

Eu am facut o gluma cu 4x2, ca initial eu voiam 4x4 dupa experienta cu Audi, doar sotia nu voia. :D Intre Bilstein, Sachs sau Kayaba oscilez, sa vad si oferta financiara.

Link către comentariu

Cele OEM sunt Sachs (la mine, cel putin). Eu cand schimb, 100% merg pe Bilstein. Diferentele de pret nu cred ca sunt asa mari.

Link către comentariu

Azi am avut o zi destul de plina.

Am început cu ceva cumpărături pentru maine:)...

20180410_094141.thumb.jpg.77c76be7ce00204c37aa378a922a1cff.jpg

Si am continuat cu trecerea le rotile de vara, urmata de pregătirea celor de iarna pentru depozitare.

20180410_115041.thumb.jpg.bee9d5e30b3828feb648f271faf118a8.jpg

20180410_131323.thumb.jpg.22d29aff2ea6432e7537b392f6e25d91.jpg20180410_133045.thumb.jpg.3d245e3c60dd85900dbaef657c1e8002.jpg20180410_133052.thumb.jpg.1e44d820bcab79fb77edd71ea8b2d0b5.jpg

Am uitat sa fac poza cu rezultatul operațiunii dar evident ca am spălat și anvelopele...

Summer mode ON! :cool:

20180410_144310.thumb.jpg.d4eeb296b84f2f26bf0aacfc75221108.jpg

Link către comentariu

Good Job ! Arata bine :D   La cati Km vei face distributia ? pompa veche incepuse sa dea semne? 

Link către comentariu

Distribuția o fac la aprox 195000 km, maine când intra pe mana lui Dr. @EEXCALADE.

Pompa veche era ok. Nu dădea niciun semn.

Link către comentariu

Foarte frumos ai facut. Eu sunt satul de frecat jante, dar mai am putin si trec si eu pe alea de vara! :)

Link către comentariu

Astăzi sau ma rog, ieri a fost ziua cea mare.

Au fost bifate de către maestrul @EEXCALADE următoarele operațiuni:

  • Schimb distribuție, pentru care am folosit:
  1. Kit distribuție  OEM;
  2. Pompa de apa HEPU;
  3. Curea de accesorii OEM; 
  4. Rola pentru alternator INA;
  5. Rola de la întinzătorul de transmisie INA; (trebuia sa ascult de Cătălin și sa iau BTA:banghead:)
  6. Antigel HEPU G12;
  7. Apa distilata.
  • Curățat clapeta de admisie;
  • Verificat actuatorul turbo și pompa de vacuum;
  • Verificat injectoare;
  • Verificat span.

M-am încăpățânat sa pun cureaua OEM (Continental) care e putin zgomotoasa pe la 950 rpm, dar sper sa se atenueze pe viitor după ce se mai rodează. :rolleyes: De-acum trebuie sa fiu mai receptiv la sfaturile lui Cătălin.

Mulțumesc din nou lui @EEXCALADE pentru serviciile de prima clasa! :salut:

20180411_101259.thumb.jpg.f69c40e83e313ad56cc2281bc0084856.jpg20180411_120441.thumb.jpg.8f686e47d54fe257b701bc5085430d66.jpg20180411_110940.thumb.jpg.4bac59ae5a272719619734b6f3d1d300.jpg20180411_115354.thumb.jpg.74d5e1ccdb64bfdc710226ec56d10712.jpg20180411_115401.thumb.jpg.d024e34d1db7c7ed22c7784761396efb.jpg20180411_120455.thumb.jpg.35d2b5e26942b16c3b74eac8cf4dd470.jpg20180411_122206.thumb.jpg.e89d7c7fd6e9c4f7e3a53b098aeb6ca8.jpg20180411_134447.thumb.jpg.5d32aa8488bf4a1be80e6013a692af6e.jpg20180411_134500.thumb.jpg.2499f4087d5cc904bc23e85c72b6c4c4.jpg20180411_135318.thumb.jpg.e6349e704b6153463904f91a3f110eb9.jpg20180411_135322.thumb.jpg.5cc9781d3ba975a23a6de939eb207621.jpg20180411_141102.thumb.jpg.4cabf1029aa7f7040fc5c8e5658965ca.jpg

La final o poza cu un CC celebru....:D

20180411_142433.thumb.jpg.fe4f2b10b4fc84f88d131716dd1507e9.jpg

Link către comentariu
  • Andrei_72 changed the title to My Candy-Weiß Tigger & Black Magic Golf

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!