Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

alexandruionutnita

In 150 km am completat cu 400 de grame de ulei si acum este sub minim, am scos bujiile si arata destul de banii, nu stiu de cand au fost schimbate 

4B6FBBED-9D44-468F-BA9A-1D8576F1E8C9.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai incerca sa iti explici. Ma vad pe mine pana sa imi fac curaj sa ii schimb pistoanele. Citeste frumusel tot topicul asta, de la pagina unu, pana in prezent si ai sa te lamuresti. Am avut si noi bujii la fel sau chiar mai rau (cazul meu) am schimbat si una si alta, am bagat bani pana sa schimb pistoanele si am bagat degeaba. Asculta si la noi, ca am trecut prin aceeasi situatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am nevoie de codurile pistoanelor si segmentilor folositi pentru a rezolva problema consumului de ulei la un motor 1.8 TSI de 160 CP, cod CDAA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai e nevoie. Am luat forumul la puricat si am aflat ce ma interesa. Multumesc Safari Huter si marin_titus. Postarile voastre m-au scos la liman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de o opinie avizată. Este recomandata montarea unei valve blow-off, la acest tip de motor? Ajută sau e doar un artificiu sonor? După montare e nevoie de setări ale softului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Imi cer mii de scuze daca nu am postat unde trebuia, insa am si eu 4 intrebari.

Pana la urma, problema era din motor, si trebuie refacut motorul.

Intrebarea 1) A refacut cineva motorul la FRM Garage? Puteti sa-i gasiti pe facebook, si sa-mi spuneti parerea voastra in mare parte despre ei, mai ales cei care se pricep la refacerea acestor motoare?

2) Daca ii refac motorul, o sa mai consume ulei?

3) Daca ii refac motorul, practic o sa fie ca o masina nou din punct de vedere al motorului?

4) Daca refac motorul, o sa trebuiasca sa il reomologhez la RAR? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FRM Garage, este in mare un singur om, Robert Marius Foarcea, baiatul e foarte bun, il urmaresc si eu de vreo 2 ani, activeaza pe facebook pe cateva grupuri de mecanica, cel mai activ este pe "Vag Club Romania", pune pasiune in fiecare motor facut, daca se reface motorul cum trebuie, n-o sa mai consume ulei, in mare se inlocuiesc pistoanele si ce se mai constata la fata locului, costul total in jur de 2000 de euro. Nu ai treaba cu rar-ul, ca nu modifici caracteristicile masinii.

Modificat de florynsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc frumos de raspuns! Am intrebat deoarece sambata o sa duc masina la el.

Da, costurile sunt undeva la 2000 de euro ( 10.000 ron ).

Inca o intrebare! Dupa aproximativ 10.000km, as putea sa umblu la putere? Adica un stage 1+ ? admisie, filtru aer sport, bobine r8 si un soft ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai ajuns la acest pret? Schimbi tot motorul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot motorul trece de 2000 euro, unul bun, cu km putini.

Practic trebuie sa schimbe componente precum pistoane, segmenti si altele, care costa, daca le iei de calitate. Pune si manopera, care nu e doar o segmentare, ci mai mult de atat si ajungi la 2000 euro usurel.

Daca as fi eu, i-as face mai degraba o conversie la 2.0 TDI :) 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii bine dacă tot schimbi pe acolo sa schimbi și distribuția sau măcar intinzatorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tintin

Am ajuns la pretul acesta deoarece refac tot motorul, pistoane, segmenti si tot ce mai trebuie ca sa fie ca unul nou, + manopera.

@yeeeeman

Motorul  o sa fie refacut cu piese noi, si da, se schimba ce ai mentionat tu si alte neprevazute.

Sunt sanse sa mai apara si alte neprevazute si sa sara costul de 2000 de euro.

Sincer sa fiu, decat sa dau 8000 de lei pe un motor de pe OLX cu 16x.000km "Reali", mai degreaba prefer sa-l refac de la 0 si sa pastrez masina. In starea in care este acum, daca as mai lua 5000-5500 de euro pe ea, as fi fericit, asa ca prefer sa-i refac motorul si sa o mai pastrez 2-3 ani cel putin, stiind ca nu o sa mai am probleme practic cu un motor nou.

Mie imi place benzina 😁 D-aia umblu cu uleiul vegetal in portbagaj 😋

Lasand gluma la o parte, da, daca as mai cumpara o data masinuta asta, as cumpara-o 2.0 TDI 170cp DSG.

Mi-am dorit un TSI deoarece m-au "dat pe spate" din punct de vedere al performantelor, este un motor frumos cat merge si atat.

@Ursu82_kiki

Distributia a fost schimbata pe OEM VW in urma cu maxim 30.000km in urma, am schimbat distributia, patine, intinzator mic si intinzator mare si tot ce mai era pe langa ea.

Modificat de Rave
Quote-ul inutil este pedepsit de regulament, foloseste tag-uri, cum am facut eu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca o sa refac motorul, performantele o sa fie la fel? Daca pistoanele o sa fie cu 0,05mm mai groase?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa fie pistoanele "mai groase" (diametru mai mare) cu 0.5? Ai blocul afectat? Trebuie honuit? Exista pistoane si pe cota normala cu segmenti revizuiti ce rezolva consumul de ulei. Si ca sa iti raspunzi la intrebare, poti face un calcul aici: https://spicerparts.com/calculators/engine-displacement-calculator si vei vedea ca o sa ai o cilindree "neoficiala" de exact 1820.13 cm3 daca maresti diametrul pistoanelor cu 0.5, adica le duci de la 82.5 cat sunt din fabrica la 83. Teoretic vei putea face putin putin de tot mai multa putere, derivata din putin putin mai multi cm3. In practica, nu vei observa o diferenta. Consider ca orice schimbare de cilindree ar trebui insotita de o remapare la noul displacement, daca vrei sa vezi acea minuscula crestere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata nu stiu daca am blocul afectat, am zis asa deoarece asa am vazut ca ar fi "reteta".

 

image.thumb.png.a8dfbf4a91d79dc4e29385e70f4884a8.png

Sper din tot sufletul sa nu am blocul afectat, incat sa trebuiasca hornuit.

Sambata sau duminica o sa duc masina la FRM Garage, si imediat dupa ce o sa aflu pana la urma de ce boli sufera, va tin la curent, poate mai ajuta si pe altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine-ne la curent, daca ai mers mult cu ea asa posibil sa ai probleme si cu blocul. Dar honuirea si alezarea nu sunt acelasi lucru, in cazul alezarii ai nevoie de pistoane mai mari, in cazul honiurii nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minute în urmă, adrian001 a scris:

Tine-ne la curent, daca ai mers mult cu ea asa posibil sa ai probleme si cu blocul. Dar honuirea si alezarea nu sunt acelasi lucru, in cazul alezarii ai nevoie de pistoane mai mari, in cazul honiurii nu.

Nu am mers mult cu ea, de cand a inceput sa "bata" am bagat-o pe platforma si zace in parcare. Vedem ce o sa aflu si o sa va tin la curent.

Ai putea sa imi spui te rog frumos mai exact ce inseamna alezare si hornuire? Nu ma pricep chiar foarte amanuntit, doar la un nivel de pasionat.

Modificat de Cosmin858
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scurt, alezarea inseamna marirea gaurii cilindrului, honuirea inseamna realizarea unui model de zgarieturi foarte fine pe peretii cilindrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter

As opina că înainte de a decide asupra cilindrilor, aceștia trebuie măsurați cu precizie. La mine după 160 000km cilindrii au fost foarte buni fiind instalate pistoane cote standard. După 60 K de la reparație consum ulei 5W30 Castrol FST = 0.

CILINDRI 2.jpg

CILINDRI.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter
On 3/11/2021 at 10:05 PM, Cosmin858 said:

Inca o intrebare! Dupa aproximativ 10.000km, as putea sa umblu la putere? Adica un stage 1+ ? admisie, filtru aer sport, bobine r8 si un soft ?

Se poate si vei obtine cam asta ..

dyno_skoda0002.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos grafic!

Astazi am lasat masina la FRM Garage, iar a ramas ca de luni sa se apuce sa o desfaca, si o sa ma tina la curent cu ce a gasit in interior, iar eu la randul meu o sa va tin la curent si pe voi cu ce s-a gasit in motor.

Am intrebat de putere de curiozitate, deocamdata vreau sa parcurg cu ea 10.000-20.000km sa ma asigur ca totul este bine, iar abia dupa aceea sa ma gandesc la o resoftare.

în urmă cu 11 ore, catalinmiti a scris:

Pe scurt, alezarea inseamna marirea gaurii cilindrului, honuirea inseamna realizarea unui model de zgarieturi foarte fine pe peretii cilindrului.

Multumesc frumos de raspuns! Acum m-am lamurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare mai veche :) Stie cineva daca au pus ACT si pe motoarele 2.0tsi? Pe configurator apar a fi cu ACT, dar nu am gasit nici o referinta pe net legata de motoarele de 2.0tsi cu ACT ci mai degraba cu doua cicluri de functionare si dubla injectie (MPI+DI).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la EA888 Gen 3 inclusiv, nu am auzit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa stiam si eu ca EA888 Gen3B nu are aceasta dezactivare de cilindri. dar pe configuratorul vw, apare ca fiind cu ACT. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consider ca pozele spun totul... vibrochenul este distrus.

De restul deocamdata nu stiu deoarece lista a ramas la tatal meu.

164519960_926855984812210_1339772396980478170_n.jpg

164406230_926855651478910_4470035035949054308_n.jpg

164239083_926855938145548_7275983465287370598_n.jpg

164166376_926855831478892_7471551755276486319_n.jpg

163973019_926855884812220_7651254972456900647_n.jpg

163877697_926855751478900_2067873557326975886_n.jpg

163792838_926855914812217_4044987282540125523_n.jpg

163745597_926855788145563_428753073083479372_n.jpg

163691582_926855858145556_8063370539529006350_n.jpg

163687632_926855678145574_8727281118155075722_n.jpg

163568381_926855711478904_7086184109545432968_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!