Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

Nasol, dar pare ca blocul motor a scapat, altfel nu vad de ce ti-ar fi instalat mecanicul cuzineti noi pe blocul vechi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, blocul motor a scapat din fericire! Macar atat 😄

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce cauza a ajuns așa? E rupt sorbul de ulei sau nu vad eu bine? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu ma pricep chiar atat de bine incat sa imi dau seama din poze. Am atasat pozele sa va mai arat ce s-a mai gasit.

Ce este acela sorb de ulei?

De ce a ajuns asa? Buna intrebare! Si eu as vrea sa stiu de ce a ajuns asa...

Modificat de Cosmin858
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mers fără ulei?

Ce ulei era?

 

La baia de ulei s-a mai lucrat, se vede siliconul negru folosit din belşug.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu a avut nici macar 2000 de km de cand i s-a facut revizia, cand a luat decizia ca motorul sa cedeze.

Motul X Clean 5W40.

Da, baia de ulei a mai fost data jos cand s-a facut distributia din ce imi amintesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai văzut sorb înfundat din cauza siliconului pus în exces, cu acelaşi rezultat (presiune de ulei scăzută - ungere insuficientă cuzineţi - cuzineţi smulşi).

 

Nu spun că şi aici e la fel, mă miră doar că a fost nevoie de demontarea băii. Aparent, se poate face şi fără:

 

https://youtu.be/B-nQ9nj-C0M

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la 1,2 tsi tot cu baie demontata au lucrat pentru distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.2 e altfel, nu poți fără baie, topicul e despre 1.8 și 2.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa se pare din acel tutorial.. ca se poate face fara demontarea baii de ulei. Sincer sa fiu treaba asta nu aveam de unde sa o stiu deoarece nu era un loc vizbil ca sa vad cum este prinsa sau daca a fost demontata baia de ulei... Credeti-ma ca m-am saturat de atatea probleme pe care le-am avut cu motorul acesta. Acum, ma bucura cel putin ca stiu ca o sa am un motor refacut si nu mai are ce sa imi pice la el.

La distributie s-a lucrat in decembrie 2020, ma gandesc ca daca era sa fie din cauza distributie sau din cauza sorbului infundat, ramanea fara presiune de ulei cu mult timp in urma. 
Sambata mi-a spus baiatul de la FRM Garage ca cel mai probabil o sa fie masina gata, cand o sa ma duc dupa masina o sa il intreb daca ar putea sa-mi spuna de la ce s-a facut motorul acesta asa.

Modificat de Cosmin858
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vai! Se anunta multi bani si multa chinuiala... cred ca mai bine cauti un motor pe la dezmembrari, dar baiatu de la garaj probabil ca o sa te sfatuiasca cel mai bine. Imi pare tare rau de necazul asta.

Modificat de marin_titus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este deja in proces de refacere! Sambata sunt sanse mari sa fie gata! Marius este un baiat genial, este incredibil cat de repede poate sa le puna din nou pe picioare.

Toata afacerea mi-a spus ca ajunge la suma de 2300-2400e ( hai sa zicem 2500 pe rotund)...  

Tare frica imi era ca daca iau un motor din dezmebrari care si acela unul in stare “buna” in anunt scris ajunge la 8000 de ron, si habar aveam ceea ce cumparam defapt, ce era in interior, cati km are defapt motorul, si istoricul sau.

Puteam sa iau aceeasi “gherla” de motor cum a fost si al meu, asa ca am preferat sa mai pulsez o suma de bani in plus si sa il refac de la 0.
 

Modificat de Cosmin858
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord, numai ca nu stiu cum are de gand sa rezolvati cu vibrochenul... il rectifica sau cum? Exista "piesa de schimb" la vilbrochen?

Modificat de marin_titus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin858 Daca poti, la final, sa lasi niste informatii despre motivul pentru care s-a stricat motorul, simptomele prezente, ce a presupus reparatia, ca piese, si costurile totale ai putea sa ajuti foarte multi oameni care s-au lovit, sau e posibil sa e loveasca, de aceeasi problema. 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibrochenul o sa fie schimbat cu altul.

Mi-a spus ca o sa ma ajute el cu un vilbrochen, pe care probabil il are.

Din tot sufletul, la final cand o sa am devizul final cu toate piesele care s-au schimbat, simptomele prezentate, motivul pentru care s-a stricat si pretul final o sa le postez aici ca sa pot sa ajut si alti oameni.
 

Modificat de Cosmin858
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatia despre codul motor CDAA este disponibila pe toate forumurile, grupurile si paginile de facebook VAG ; problemele cunoscute de fabricatie sunt cu pistoanele + segmentii + bielele ; cele euro 4 cod motor BZB ( 2008-2009 ) nu ar avea problema asta. Reparatia variaza intre 10-13.000 lei..si eu mi`as fi dorit acest motor dar nu am vrut sa imi asum bataia de cap ; stiind de problema dinaintea achizitiei, ar fi fost ca si cum as fi platit o gasca de bani unui samsar ca sa ma prosteasca pe fata..doar ca in acest caz, samsarul ar fi fost reprezentanta ; doar ne`am obisnuit cu VW si multitudinea de motoare bubuite in diverse moduri prin defectele tipice de fabricatie si stim cu totii ca producatorul nu isi asuma reparatiile...dar miraculos, apar kit`uri revizuite...asta este unul din motivele pt care foarte multi utilizatori conduc 2.0 TDI in detrimentul TSI`urilor..

 

Cat despre Marius, cu siguranta va face treaba excelenta, intrucat asta face foarte des, si va sfatuiesc sa nu optati pt varianta dezmembrari pt ca mai devreme sau mai tarziu veti pati fix acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapele cum aratau? Banuiesc ca ti le curata si pe alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata nu a ajuns la supape, cred ca aratau bine deoarece nu mi-a spus nimic de ele ca nu ar fi in regula.

Da, bineinteles ca o sa le curete si pe ele sa fie ca noi 😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare din curiozitate! 
Patinele originale VW isi schimba culorea ? Adica din acel alb, se transforma in acel galben?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic orice piesa noua isi schimba culoarea la ce temperaturi sunt in motor plus ulei si alti contaminanti. Dar, bineinteles, nu pot spune cu certitudine ca asa este, trebuie sa raspunda un mecanic ce a vazut mai multe astfel de situatii. Incepi sa te indoiesti de Coasta de Est?
😅

PS: sigur a vazut si supapele din moment ce a desfacut motorul, trebuie doar sa dea galeria de admisie sa le vada 👍🏻

Modificat de marin_titus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acele piese se pot vedea siglele VW Audi (dacă sunt piese originale), precum şi data fabricaţiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius mi-a spus ca distributia ar fi cam uzata... Nu prea stiu ce sa mai inteleg in cazul acesta, deoarece a fost schimbata cu maxim 20.000km... 

Eu il cred pe cuvant pe Marius, deoarece este un om de nota 1000. 

Sunt sanse ca in momentul in care sa se fi facut praf motorul, sa fi zapacit si distributia? Si toata pilitura din motor sa fi fost plimbata cu ulei si sa fi zapacit si distributia?

Modificat de Cosmin858
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ar avea cum să ajungă acolo pilitura. Bucăţile mari s-au oprit în sorb, iar cele mici în filtrul de ulei.

Fără data fabricaţiei de pe piese, aici doar vorbim vorbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minutes ago, MyKe said:

Pe acele piese se pot vedea siglele VW Audi (dacă sunt piese originale), precum şi data fabricaţiei.

Cu siguranta daca au emblemele VAG sunt 100% originale (glumesc) ca doar nu o sa puna pe unele facute pe vapor si emblemele, ce naiba sunt oameni seriosi astia de falsifica piese... cel mai corect este: ori ai incredere maxima in cine iti face lucrarea si ii dai mana libera, ori cumperi piesele tu ( si devine problema ta daca te-ai fraierit sau nu) si stai langa cel ce iti monteaza (daca te lasa, ca sunt multi care nici in ruptu capului nu vor sa te lase sa vezi tu ce si cum) si ai siguranta lucrarii. Si eu am avut experienta cu un nene care a schimbat toate filtrele si distributia, dupa care am vazut ca filtru de benzina era cel din fabrica si pompa de apa era pa. Si i-am dus eu piesele... ce sa mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!