Jump to content

Sfaturi achizitie Golf 7 SH


catalindarius
 Share

Postare recomandată

Golf 7, cu motorul de 1.6, sa fie Euro 6, trebuie ca masina sa fie fabricata cam din a doua parte a lui 2015. Tot ce este 2013, 2014 si cateva luni din 2015, sunt Euro 5.

 

Primul anunt e clar Euro 5, al doilea, depinde cand anume in 2015 a fost acea masina fabricata, deci trebuie verificat.

 

La Volvo V40, stii bine, service-ul e scump. Parintii mei au un V40 cu motor de 2.0 diesel, cumparat anul trecut si intre timp au ajuns deja la prima revizie de filtre + ulei. Costul a fost de 1000 de lei, cu toate produsele cumparate de la magazin de piese auto + manopera. Motoarele Volvo sunt pretentioase la ulei, deci trebuie avuta mare grija la normal uleiului. Daca doresti, pot sa iti dau mai multe detalii in privat de ce inseamna V40. 

 

Da, este alta liga Volvo, nu se compara cu VW. Insa costurile de intretinere sunt duble. Iar ca si interior, in afara de portbagaj, care este ceva mai mare decat la un Golf 7, inghesuiala, senzatia de claustrofobie si vizibilitatea extrem de proasta mai ales inspre spate, pe mine personal nu m-ar convinge sa utilizez zi de zi un V40. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dumitru IGasesti Golf 7 1.2 TSI in acelasi buget. Mai ales daca masina o sa fie plimbata predominant prin oras (fiind vorba de o incepatoare), as recomanda benzina. Motorul e ok, are distributie pe curea, nu mai are (din cate stiu) pleiada de probleme ale motorului de pe Golf 6.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam @LUFY si @yeeeeman de raspunsuri.Am fost azi sa vad unul din cele 2 Golf-uri si ce sa vezi....e de 2 zile in service

(am fost acolo s-o vad),pompa de inalte a facut span.M-am si gandit ce era pe capul meu de ma aruncam de vreo 2 saptamini pe ea.Acuma mecanicul ce se ocupa zice ca injectoarele sunt neatinse,ca vor spala rezervor,traseu conducte si ca pompa o reconditioneaza(nu stiu daca se mai poate,habar n-am).Binenteles pretul s-a dus accelerat in jos,dar mie mi-e cam frica acuma.

Cand vad la mine in familie ca,criteriul principal la alegerea masinii e...culoarea,ma si ia cu durere de cap.

Eu cred ca pe asta mizeaza samsarii,genul asta de cumparatori:vazut,placut ,luat.Chiar am observat....sunand la cativa,ca sunt si agresivi...ceva de genul:"ce atatea-ntrebari,ai vrea sa ti-o dau si cu plinul facut".Eu cred mizeaza pe faptul ca tot s-o gasi cineva sa ia masina fara multe verificari.

PS Acuma-ntreb si eu,ca din ce-am mai rasfoit si eu forumul,parca se zice ca 2.0 ar fi mai predispuse la span la pompa de inalte....ca la 1.6 nu s-a prea intalnit fenomenu,nu mai stiu ce sa zic.

L-am intrebat pe proprietar cum i s-a manifestat,si mi-a zis ca la inceput a simtit ca o vibratie pe partea dreapta si atunci s-a dus cu ea la service.Nu-mi dau seama cum sa verifici asta la niste teste,ma gandesc ca n-ai cum.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai 1.6 TDI-ul de pe Golf VII este generatie EA288 si vine cu acleasi sistem de injectie Bosch ca si 2.0-ul. Ambele au pompe de inalte Bosch CP4.1 care se stie ca in cazuri particulare creeaza astfel de probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare colegilor (si colegelor). A venit timpul sa schimb masina (sunt posesor de VW Bora Variant). Dupa indelungi cautari si oscilatii intre Passat B7 si Golf 7, astazi am primit o "oferta" sa ii zicem asa din Germania, pentru un VW GOLF 7 - R line...Oferta vine din partea unei rude care este stabilita acolo de cativa ani, ceea ce este un mic "+".
Concret, este vorba de un Golf 7 R line, motorizare 2.0 TDI commonrail, 140 CP, fabricatie 2014. Odometrul indica in acest moment aproape 240.000 de km. Cateva din optiunile mentionate: scaune electrice - cu masaj, incalzire si memorie, interior Piano Black, lumini ambientale in fetele portierelor, faruri Bi Xenon, asistenta la parcare, camere(sau senzori) 360, asistenta la franare, lane assist...
Ca si modificari mai mari, masina are sistem de suspensie pe aer, kitul fiind AIR LIFT ,montat la un "garaj" de tuning in Germania, masina fiind practic emblema garajului, dupa spusele proprietarului. 

Fara accident, fara revopsiri - la fel dupa spusele neamtului. 
Atasez si cateva fotografii. 
Pretul cerut este de 10000 EURO.
Intrebarea cea mai usturatoare:  MERITA acesti bani pentru aceasta masina? Gradul de uzura a interiorului este minim (Volanul spre exemplu este ca nou). Iar la exterior la fel, fara defecte optice.  

 

183991413_504652437236800_4536795076506690159_n.jpg

184218568_222917956263027_5231870549426731201_n.jpg

184349101_802257460427492_2304301412411668589_n.jpg

183509304_1001479300386321_1387558583808568073_n.jpg

183872170_261349605733025_166387813379786151_n.jpg

184309394_220250782854780_6687689892208538539_n.jpg

184285417_2881613262093895_923613729462700606_n.jpg
 

Modificat de Inf3rnoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa mergi cu ea prin Romania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de prioritati, va fi masina de show sau pt condus in fiecare zi?

Pt fiecare zi in Romania sunt bani aruncati. Mai degraba la acesti bani o masina cu km mai putini, eventual an mai nou.

Ca idee, masina are bara fata de R-line, dar nu imi dau seama daca si praguri. Nu are emblema de R-line in grila, nu are r-line interior. 
Ideea ca nu a avut revopsiri, a schimbat direct bara :)). Oricum revopsirile sau schimbarea unor elemente la o masina de 7 ani mi se par obisnuite. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Scuze daca este offtopic, postez pe unde pot cu contul nou.

 

Initial speram sa achizitionez un Golf nou, dar vazand care sunt timpii de livrare.. singura optiune de a avea masina anul acesta este sa ma axez pe ceva "putin rulat".

 

Din ce am cautat pana acuma, ma atrage Golf-ul acesta - https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-2-0-ID7GN5Pk.html (sau pe DWA https://www.dasweltauto.ro/detail/1022501068). Motorizarea nu este neaparat cea pe care as fi ales-o eu, as fi mers pe un eTSI 150 CP, dar e ok, nu vad sa faca mare diferenta. Ca si dotari are in mare ce mi-as fi ales eu si ceva extra; nu stiu cat o sa ma incante suspensia sport. Pretul cam tot pe acolo ar fi si pt un Golf cum l-as fi configurat eu, sa zicem ca asta rulata are un "avantaj" avand in vedere ca pretul ei de lista ar fi 34500.

 

Ce nu se vede in anunt si imi provoaca o oarecare indoiala este ca masina apare la RAR cu dauna dupa o luna de la inmatriculare: fara elemente de siguranta/structura rezistenta afectate, nu dauna majora economica, zona fata central sus, cu deviz de reparatie de 7000-8000 lei.

 

Acuma, eu ma astept ca o masina care a apartinut importatorului (si nu numai) sa apara cu daune la RAR - mai aranjeaza oamenii o zgarietura inainte sa o puna la vanzare; practic mai toate masinile de pe DWA pe care l-am verificat apar cu daune (n-am scos raportul "complet" pentru toate). Dar, un deviz de 7000-8000 lei, chiar si intr-un service autorizat, pare sa fie ceva mai mult de cat o zgarietura. Sau poate este o zgarietura cu un deviz supraevaluat, sau nimic... si asa face Porsche Romania un ban de pe asigurator inainte sa isi scoata la vanzare masinile rulate. De asemenea, am o oarecare banuiala ca aia 8000 km cat are masina au fost parcursi in prima luna de la inmatriculare, inainte de dauna.

 

Asadar, orice pareri/sugestii vor fi apreciate, indiferent daca sunt legate de "dauna" care imi provoaca indoiala sau de altceva. Bineinteles ca as putea sa intreb dealerul despre "dauna", dar nu ma astept la ce stii ce sinceritate avand in vedere ca nu mi-a spus despre "dauna" cand l-am intrebat daca masina are vreun "istoric" (asta inainte sa scot raportul). Multumesc anticipat.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer o reparatie de tinichigerie de 7.000 - 8.000 lei pentru un model nou nu este mult. Cel mai probabil au fost remediate prin revopsire si inlocuire ciobiturile de pe bara, capota si parbriz care la 8.000km apar inerent. Insista mai mult la vanzator sa iti dea detalii, dar repet nu cred ca este ceva mai mult de atat.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pretul de lista de 34.5k E, cu un discount de 5% si rabla (daca se aplica) masina ajunge la 30-31k euro.

Daca mai iei in considerare cei 8000 km rulati, dauna de ~2k euro, motorul care nu e acela pe care ti l-ai dorit, sa dai 29k euro pe o compacta sh, fie ea si golf, mi se pare mult. Motorul probabil acum nu face diferenta, dar pe viitor sunt convins ca va suferi o devalorizare mai mare decat un 1.5 etsi. Dar daca faci naveta/drumuri extraurbane si parcurgi 30-40k km/an, poate fi o alegere buna.

 

Singurul avantaj pe care il vad la masina asta e ca...e acolo. Si nu trebuie sa astepti. 

 

 

 

 

Modificat de cj.Paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mare pretul pt o masina de teste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

 

As vrea sa caut un Golf 7 Variant, SH, an fabricatie 2014 - 2018, depinde ce gasesc si cat de mult ma hotarasc sa ma intind cu bugetul la preturile astea mari care sunt acum. Vreau neaparat cutie automata. Nu stiu insa ce motorizare ar fi mai potrivita. Masina va fi folosita aproape zilnic si in oras, dimineata trafic bara la bara, dupa masa trafic mai lejer, bine-inteles si iesiri ocazionale in afara orasului. Rulaj anual maxim 15.000 km. Din punctul asta de vedere ar fi mai potrivita o motorizare pe benzina. Problema este cutia DSG, care la motorizarile pe benzina am inteles ca este cu ambreiaje uscate si e predispusa la defecte costisitoare.

 

Motorizarea de 2.0 TDI am inteles ca are cutie DSG cu ambreiaje in ulei si ar fi mai fiabila cutia. In schimb ma tem sa nu dau in alte probleme cu DPF-ul sau si mai rau cu pompa de inalta presiune CP4. Cu DPF-ul hai sa zic ca as putea sa am grija dupa ce o cumpar sa fiu atent cand isi face regenerari. La bugetul meu mi-as permite o masina cu rulaj de peste 150k km asa ca de problemele cu pompa e inalta presiune ma tem cel mai tare.  Masina vreau sa o caut din surse de incredere pe cat posibil, cu istoric complet de service.

Ce sfaturi imi puteti da ? Toate codurile de motor de 2.0 TDI cu cutie DSG au ambreiaje in ulei ? Sunt anumite coduri de motor de care ar trebui sa ma feresc ? Merci.

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru oras as lua benzina, chiar si cu DSG-ul mai sensibil. 

O sa apreciezi faptul ca se incalzeste mult mai repede, ca poti sa opresti/pornesti motorul ori de cate ori, mai ales iarna, fara sa simti ca isi da duhul bateria si motorul, fara sa astepti dupa regenerari, fara sa stai cu grija calaminei, samd. Nu mai zic de alte probleme tipice diesel, gen volant, baterie AGM mai scumpa, EGR care se infunda, injectoare sensibile la carburant si in general o complexitate mai mare a motorului.

Ar fi bine daca ai lua 1.5 TSI, e un motor reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

Nu stiu insa ce motorizare ar fi mai potrivita. Masina va fi folosita aproape zilnic si in oras, dimineata trafic bara la bara, dupa masa trafic mai lejer, bine-inteles si iesiri ocazionale in afara orasului. Rulaj anual maxim 15.000 km

1.5 TSI 150 CP. Probabil ca masina va fi ceva mai scumpa, fiind produsa abia din 2017 cu motorizarea asta.

Dar, ca posesor de diesel  dupa cum vad, probabil ca o sa alegi 2.0. TDI, desi pretul la motorina curenteaza mai tare.😀

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

          Pentru perioada respectiva 2014 - 2018, cel mai indicat ar fi benzina 1.4 tsi, 150 cp. 

  

         Aceleasi cerinte le-am avut si eu acum 3 ani si am ales 1.6 tdi dsg (150 k la achizitie, 180 k in prezent, peste 80% bucuresti ).

         Nu e ideal, exact pt motivele enumerate mai sus (regenerari, injectoare, egr, dpf, pompa inalte, etc).

         Cat despre cutie, daca alegi dsg as recomanda resoftare (macar pt activarea tr 1, daca nu si altceva). Ajuta mult ambreiajele sa reziste mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de opinii.

 

2 hours ago, halamadrid said:

1.5 TSI 150 CP. Probabil ca masina va fi ceva mai scumpa, fiind produsa abia din 2017 cu motorizarea asta.

Dar, ca posesor de diesel  dupa cum vad, probabil ca o sa alegi 2.0. TDI, desi pretul la motorina curenteaza mai tare.😀

 

 

Motorizarea de 1.5 TSI este cumva cu filtru de particule (GPF) ? Filtrul de particule la motoarele pe benzina nu are aceleasi probleme ca la cele diesel cu regenerari dese de la traficul aglomerat ?
 

Da, asta e adevarul, avand un motor diesel in prezent, 2.0 TDI m-ar tenta mai mult si din cauza cutiei DSG mai fiabile. In acelasi timp sunt constient ca un motor diesel mai nou este mult mai pretentios decat batranul 1.9 TDI de pe masina actuala.

 

1 hour ago, Adria_n said:

  Cat despre cutie, daca alegi dsg as recomanda resoftare (macar pt activarea tr 1, daca nu si altceva). Ajuta mult ambreiajele sa reziste mai bine.


Cutia automata e un must have daca schimb masina :) Poti sa-mi dai detalii mai multe despre aceasta resoftare, ce face mai exact ? Treapta 1 nu e activata by default ? Se poate face la orice specialist in resoftari pe VW ? Daca se face aceasta resoftare cutia DSG cu ambreiaje uscate "devine" la fel de fiabila ca una cu ambreiaje in ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca nu toate 2.0 tdi au ambreiaje umede. cauta cu atentie sa vezi care.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe G7, toate au. 1.6 TDI vine cu varianta uscata. La G8 s-a stricat combinatia pentru ca au scos 1.6 TDI-ul si au pus un 2.0 TDI detunat in locul lui. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, xfg8 said:

Va multumesc de opinii.

 

 

Motorizarea de 1.5 TSI este cumva cu filtru de particule (GPF) ? Filtrul de particule la motoarele pe benzina nu are aceleasi probleme ca la cele diesel cu regenerari dese de la traficul aglomerat ?
 

Da, asta e adevarul, avand un motor diesel in prezent, 2.0 TDI m-ar tenta mai mult si din cauza cutiei DSG mai fiabile. In acelasi timp sunt constient ca un motor diesel mai nou este mult mai pretentios decat batranul 1.9 TDI de pe masina actuala.

 


Cutia automata e un must have daca schimb masina :) Poti sa-mi dai detalii mai multe despre aceasta resoftare, ce face mai exact ? Treapta 1 nu e activata by default ? Se poate face la orice specialist in resoftari pe VW ? Daca se face aceasta resoftare cutia DSG cu ambreiaje uscate "devine" la fel de fiabila ca una cu ambreiaje in ulei ?

1.5 TSI are  GPF  abia din 2019 cred,  filtrul nu functioneaza ca la  motorul diesel, in sensul ca nu stii de regenerari, in 52.000 km nu am cunostinta de nicio regenerare.

 

Nici 1.4 TSI 150 CP nu e de lepadat.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

        Treapta 1 exista, dar in exploatarea urbana vei vedea ca schimba in tr2 fara acceleratie, la 5 km/h indiferent ca e in drive sau sport. Asta se traduce in uzura pe ambreiajul 2. Resoftarea se face la un tuner, reprezentanta nu cred ca are solutii (softul fiind gandit asa pentru diminuarea emisiilor ). 

       

16 minute în urmă, xfg8 a scris:

Daca se face aceasta resoftare cutia DSG cu ambreiaje uscate "devine" la fel de fiabila ca una cu ambreiaje in ulei ?

 

        Dupa mintea mea nu, pentru ca sunt concepute diferit, dar ii creste durata de viata. Ia in calcul faptul ca o cutie automata va cere costuri de mentenanta la un moment dat. 

 

        Succes ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce costuri de mentenanta m-as putea astepta la o cutie DSG umeda daca uleiul a fost schimbat la timp ? Cam cat ar duce o cutie din asta pana sa cada piese costisitoare (mecatronicul daca nu gresesc) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ți poate spune nimeni exact. Poate să țină 150tkm sau 300tkm. 
 

Costuri previzibile ai cu uleiul, o dată la 4 ani sau 60tkm. Mai departe, mecatronic sau ambreiaje, după cum ți-e norocul. Important e să nu te sperie ideea de a o repara cu 1000-2000 EUR într-un moment oarecare, fiindcă atunci ajungi la manuală.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai avea inca 2 intrebari :):

  1. Motorizarea 1.8 TSI de pe Golf 7 are tot cutie DSG cu ambreiaje uscate ? Desi vad ca in general pretul la o astfel de masina e mult mai mare decat la una cu 2.0 TDI, e drept ca si rulajul e mai mic.
  2. Alte marci din grupul VW au tot DSG cu ambreiaje uscate pe motorizarile pe benzina de 1.4 TSI - 1.5 TSI ? Skoda Octavia si Seat Leon presupun ca da....deoarece sunt mai ieftine decat un Golf. Dar Audi A4 break ?

 

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8TSI pe Golf 7 nu s-a pus decat in varianta Alltrack si astfel 4motion. Tot ce inseamna 1.8TSi cu 4motion are DSG6 DQ250 -ambreiaje umede.

Pe platforma MQB exista insa pe Leon si Skoda tractiune fata si a fost cuplata cu DSG7 DQ200 ambreiaje uscate (indicatorul cel mai clar este limitarea la 250nm)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Din ce am citit pe aici, cel mai ok ar fi un 1.5 sau 1.4 tsi de 150cp cu, cutie manuala și până în 150.000km în mare parte ... 

 

Ceva ca asta ... daca avea și încălzire în scaune era perfect. Am vazut pe situri ca cele aduse din țări cu climă caldă nu au încalzire 😔

 

https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-ID7H0LGP.html

Modificat de Nenciu Victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!