Jump to content

Kodiaq Lava Blue


tucson

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Mulțumesc frumos!

@edi10000 am de gând sa pun poze cât mai multe - știu cât am căutat eu poze cu una asemănătoare, in cât mai multe unghiuri și lumini, atunci când am ales culoarea dar și in perioada asta de 3 luni de așteptat 

Modificat de tucson
Link către comentariu

@tucson: asa cum spuneam si pe celalalt topic, excelenta alegere ! :) 

O ridici azi ? M-am abonat la topicul asta

Si da....pozeeeeeee :)

Link către comentariu

Am ridicat-o.

Redau câteva prime impresii, la un drum de 35km prin Bucuresti, Nord-Sud traversat centru la ora 12 (aglomerație normala).

Primul lucru care îmi vine in minte este cât de silențios și fin e mersul și motorul. Am uitat complet de cat de grea și mare e mașina, sau ca motorul e unul relativ puternic și de turatie.

O a doua observatie este sistemul Canton care este superior celui din Octavia 3.

Si doua negative:

start-stop e enervant. In Octavia 3 la apăsarea a jumătate de pedala de frâna nu se oprea motorul.

pedala virtuală sub mașina nu raspunde promt; nu mi-a ieșit nici din 5 încercări. Și arați penibil jucându-te degeaba cu piciorul pe sub bara in parcare la Market :)

și un detaliu despre consum, ca recunosc,  m-am temut puțin. Pe cei 35 km cu traversat centrul Bucureștiului am avut 9,5. Sunt foarte mulțumit 

 

 

 

IMG_3157.JPG

IMG_3158.JPG

IMG_3159.JPG

IMG_3160.JPG

IMG_3161.JPG

Link către comentariu

Frumoasa jucaria configurata, sa aveti parte de multi km fara griji ;)

Cat despre virtual pedal, la Ateca cel putin trebuie dus piciorul doar "inainte-inapoi", fara sa il dai deloc in stanga/dreapta , poate te ajuta, insa nu am testat Kodiaq-ul sa vad daca e acelasi sistem - desi tind sa cred ca este la fel.

Must: masina cu motor oprit si inchisa

1. Pozitionare in spatele barii pe mijloc

2. "Sut" scurt inainte-inapoi

3. Astepti :)

 

le: @75NOR da, am emis partea cu cheia, de cand cu kessy nu vede lumina zilei la mine, numai prin buzunare :)

Modificat de ToniM
le
Link către comentariu

@tucson: big like ! :coolpics:

Arata foarte bine masinuta, ai prins niste cadre faine.

SS-ul e enervant intr-adevar, dar te obisnuiesti sa-l dezactivezi din buton.

La "dat cu piciorul" la portbagaj, pe langa cele spuse de @ToniM, as mai adauga: musai cheia sa fie la tine, altfel dai pana nu mai poti. Am invatat "the hard way" chestia asta :) Aveam cheia in sacou, era pe bancheta spate, iar eu eram afara, dadeam ca prostul cu piciorul la portbagaj :biggrin:Si evident injuram electronica de pe masina si pe cine a facut-o :) 

Faine gumele, sunt ce trebuie ca si confort si aderenta...

Motorul + cutia cum ti se par ? 

Link către comentariu

Mulțumesc @ToniM  @75NOR

Am reușit sa deschid portbagajul cu piciorul: e chestiune de precizie (pe centru) și răbdare (se gândește puțin dacă e bine sa îl deschidă sau nu). Ma obișnuiesc cred.

Motorul îmi place! Am avut 1.8tsi pe un Leon, am 1.0 turbo pe Ford Fiesta de la munca, și seamna oarecum: trage uniform, specific turbo benzina dar nu am testat încă ce poate, evident.

DSG-ul nu ma impresionează. Parca mai mult îmi plăcea comportamentul DSG pe O3 2.0TDI. Iar faptul ca are 7 viteze o fi un avantaj pentru consum dar statistic e mai des in viteza nepotrivita :) Nu îmi place nici cuplul (lipsa lui) in treapta 1 dar va aprecia familia plecările mai line. Oricum, nu sunt dezamăgit: e exact cum ma asteptam. Dacă alegeam singur, probabil luam același motor, cutie manuala.

Si niște poze din interior. Scuzați calitatea, telefonul nu s-a împăcat bine cu soarele

 

IMG_3170.JPG

IMG_3172.JPG

Spațiu imens in spate

IMG_3166.JPG

Link către comentariu

Felicitări! Să vă purtați sănătoși.

Câteva nelamuriri:

- la cotiera fata mai are scrumieră pentru pasagerii spate? 

- la cotiera spate locul de pahare nu are capac?

Link către comentariu

Mulțumesc! 

Cotiera e ciudata / economică: trasă in fata la maxim acoperă perfect spatiile pentru depozitare. La maxim in spate, nu mai acoperă nimic.

Scrumiera nu am comandat intenționat dar bănuiesc ca ar fi acoperit-o cotiera.

In spate "avem doar ce se vede" :)

Și încă niște poze...

 

 

IMG_3175.JPG

IMG_3177.JPG

IMG_3165.JPG

Link către comentariu

@tucson: bai ce fain arata interiorul bej ? 

Cu asa ceva m-am dat si eu la td-ul prelungit si am apreciat ca are centurile de siguranță negre, nu bej si fețele inferioare de usi si pragurile tot negre. Adică ai bej exact acolo u de e de impact vizual, iar în rest, unde e nevoie sa fie practic, e negru. 

Fain ca ai infotainment cu butonul de volum...

Sa te bucuri de ea ??

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie!

Interiorul este superb, bej, iar plafonul panoramic lumineaza totul. DSG pentru confort si e masina perfecta. Multi km fara incidente si multe plimbari cat se poate de misto !

Link către comentariu

Ce luminos ii interiorul datorita panoramicului si a culorii din interior! Fain...Portbagajul ala merita o mocheta de cauciuc! :D

 

Link către comentariu

Super frumoasa masina! Grilele centrale de langa navigatie par imprumutate de la Panamera? sau ma insel?

Link către comentariu

@tucson +1 @ covorasul de cauciuc in portbagaj. Vezi ca nu e o avere cel OEM si se aseaza perfect.

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie, sa o stapaniti sanatosi!

Intr-adevar reusit colorit al interiorului si foarte luminoasa in aceste combinatii.

 

Link către comentariu

Da, probabil. Eu cred ca atunci cand au desenat acele grile s-au inspirat de la panamera/cayenne (normal ca intr-o varianta mai ieftina). 

porsche-cayenne-diesel-test-406.jpg

Porsche-Panamera-2012_i03.jpg

Link către comentariu

@75NOR @sebip mulțumesc pentru recomandare, am acut la Octavia covor OEM cu fata dubla pentru portbagaj și mi s-a promis și pentru Kodiaq unul. Momentan nu exista stocuri, sa vedem cât va dura.

Am parcurs și primii KM in afara Bucureștiului, spre Iași si înapoi și împărtășesc niște păreri personale.

In continuare îmi place cât de silențios e motorul. Vântul și rotile se aud însă destul de tare. E drept, e mai antifonata decât Octavia. 

A stat bine in curbe - sincer ma așteptam sa o simt mai grea și sa supravireze, din ce citisem. Dar comparabil cu Freelander, Rav4, LandCruiser și chiar GLE mi s-a părut mai lipita de sosea. In schimb, la denivelări ai gropi e sub toate cele enumerate. Suspensia e cea standard pe mașina mea, nu DCC.

Nu mi-am găsit o poziție comoda la volan încă. O sa mai încerc, dar mie sincer mi se pare prea departe scaunul de usa șoferului si incomod sa sprijin cotul :) 

Motorul s-a comportat bine in depasiri, DSG la fel, exceptând o singura accelerare in rampa, la ieșirea din Bacău, unde nu a vrut sa retrogradeze in a 4-a sau a 5-a măcar și deși eram cu accelerația  la podea, s-a chinuit sa treacă de 100km/h (probabil am prins-o pe picior greșit)

Pana in 70-80km/h, in liniștea deplina din interior, se poate auzi cutia când schimba treptele. La Octavia nu am auzit niciodată.

Îmi place si claxonul :) au schimbat tonalitatea, suna a mașina mai mare.

O alta observatie: deși am luat parbriz încălzit, au dispărut firicelele care la Octavia erau vizibile. Fie s-a schimbat tehnologia, fie au uitat sa monteze ce am comandat .

Daca aveți întrebări, răspund cu placere.

Am descoperit și aplicația Skoda Connect. Atașez print screenuri

 

IMG_3209.PNG

IMG_3210.PNG

IMG_3211.PNG

IMG_3212.PNG

Link către comentariu

multumim de review, keep them comming :)

câteva comentarii:

* suspensia, e normal, rav-ul e o barca gândită doar pt comfort, landcruiser si gle sunt din alta liga.

* distanta de usa e normala, masina e mai lata, scaunele nu cred, sau nu destul. Sfatul meu, cu tot respectul, pozitia cu cotul pe usa nu e una corecta.

* parbrizul are tehnologie noua, prin inductie fără fire; cauta in meniul de ac pictograma

 

Link către comentariu
mihai.onu94

Felicitări pt noua achizitie. Cred ca kodiaq-ul cu aceasta varianta de motorizare va fi destul de rar la noi in tara. 

Masina fiind in rodaj, nu ar trebui sa eviti accelerarile cu podeaua la fund?

Link către comentariu
10 hours ago, tucson said:

Nu mi-am găsit o poziție comoda la volan încă. O sa mai încerc, dar mie sincer mi se pare prea departe scaunul de usa șoferului si incomod sa sprijin cotul :) 

Motorul s-a comportat bine in depasiri, DSG la fel, exceptând o singura accelerare in rampa, la ieșirea din Bacău, unde nu a vrut sa retrogradeze in a 4-a sau a 5-a măcar și deși eram cu accelerația  la podea, s-a chinuit sa treacă de 100km/h (probabil am prins-o pe picior greșit)

O alta observatie: deși am luat parbriz încălzit, au dispărut firicelele care la Octavia erau vizibile. Fie s-a schimbat tehnologia, fie au uitat sa monteze ce am comandat .

No offence, dar asa cum spunea si @laduncaag, pozitia corecta la volan nu are nimic de-a face cu stilul "rasturnat pe cotiera" sau "sprijinit de usa". In primul rand pentru sanatatea coloanei vertebrale. Iti spune unul patit.

In primul rand mainile stau pe volan, in pozitie ora "9 si 15". Scaunul se regleaza suficient de in spate, incat sa poti apasa frana lejer, fara sa intinzi la maxim piciorul. In acelasi timp, spatarul se regleaza aproape vertical, trebuie sa poti atinge partea de sus a volanului fara sa dezlipesti umerii de spatarul scaunului.

Eu am 1.87 si mi s-au parut excelente scaunele de Kodiak, am facut 300km cu una cu scaune exact ca ale tale.

E bine ca ai scos-o la extraurban, dar incearca sa nu abuzezi. Daca incerci kick down atat timp cat motorul e in rodaj - nu va raspunde. In primii 2,000km are ezitari in a retrograda rapid, tocmai pentru ca softul protejeaza cat de cat motorul la abuzuri...pana intr-un punct evident; daca vrei sa-i scoti pistoanele prin capota in rodaj, vei reusi intr-un final. Vezi ca ai si niste indicatii in manual despre cum se conduce in primii 1,500km. Apare si o fraza gen: "felul in care se conduce masina in primii 1,500km este determinanta pentru felul in care se va comporta motorul ulterior"...

Cert e ca dupa 2,000km o sa sesizezi un alt raspuns la acceleratie, un alt fel in care cutia retrogradeaza si urca in ture.

Daca ai buton de parbriz incalzit si daca te uiti din afara la parbriz cu ochelari polarizati si il vezi galben verzui, atunci e parbriz incalzit. Au schimbat tehnologia, la Kodiak si Superb nu mai are fire.

Link către comentariu

Mulțumesc pentru info, cu parbrizul așa e, alta tehnologie. E încălzit însă, m-am liniștit.

Despre rodaj, sunt hotărât sa nu o trec de 4000RPM. In același timp, am observat 2 lucruri: nu retrogradează cum ar trebui, probabil pt ca e protejata din soft. Am citit despre asta pe un site in UK parca; și nu retrogradează dacă apăs pedala treptat, ușor, pana la fund ( ceea ce am pățit la Bacău când nu a vrut sa accelereze la deal și nu a trecut de 3000rmp).

Ieri a împlinit 1000 km și am început sa ma obișnuiesc cu mașina. Am învățat inclusiv sa deschid portbagajul cu piciorul, am descoperit ACC și îmi place, am stat in spate și plafonul panoramic e minunat iar spațiul generos. 

Cu poziția la volan ma obișnuiesc încet. Mulțumesc @75NOR, încerc sa țin cont de recomandari. Însă indiferent de poziția corecta, uneori simt nevoia sa relaxez câte o mâna, pe rând, mai ales la drumuri maraton, de 600km intr-o zi (știu, nici asta nu se face :) ) Pentru asta cred ca avem cotiera centrală, sau pe usa. Iar usa in Kodiaq, deocamdată mi se pare prea departe. Pun și o poza, sa ma credeți.

In rest rămân impresionat și mulțumit de ce oferă mașina, de construcție, finisaje, și consider ca am cheltuit bine banii. Am avut timp sa observ și unde s-a făcut economie ( de exemplu, la podeaua portbagajului subțire sau la sistemul pentru cotiera pe care îl observa @sebip mai sus).

Inclusiv consumul, pentru care îmi setasem așteptări între 8-10% in afara iar in oraș oricât, este o surpriza. Mașina sta sub 7% la condus normal, legal, pana la un minim de 6.3 obținut pe Bucuresti - Oltenita. Iar pentru mers sportiv, Oltenita - Bucuresti, am obținut 7.5. Combinat cu traversat Bucuresti, IKEA, și iar Bucureștiul, trafic infernal, motorul pornit 1h in parcarea magazinului, total 130km, a urcat la 9.2%. Urmează sa testez pe autostrada :)

Singurul aspect de care sunt dezamăgit, și nu ma obișnuiesc, este suspensia care mi se pare prea tare pentru un SUV. Și dacă la gropi e oarecum OK, la denivelări sau speed bumpers e dezastru, parca se rupe. Voi merge așadar cu maxima atenție, exact lucrul care m-a chinuit in fosta Octavia cu roti de 18. Admit doar ca între Octavia și Kodiaq am condus 3 luni un Land Cruiser, deci sunt probabil 50% subiectiv; așa ca tratati părerile mele ca păreri subiective și faceți propriul test :) 

IMG_3218.JPG

IMG_3219.JPG

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!