Jump to content
goriciadrian

Martori aprinsi pe bord

14 postări în acest subiect de discuţie

goriciadrian   
goriciadrian

Buna ziua,

Am cautat o problema asemănătoare dar nu am gasit asa ca lansez si eu următoarea problema:

Am un Golf 5 1.9 tdi variant si de vreo 5 luni merg cu trei martori aprinsi in bord, respectiv ESP, Tire pressure si Servo directie (volan). Am pus masina pe tester, nu a rezultat nimic si am fost indrumat catre un electrician care mi-a spus ca "cred ca e picat senzorul de pe coloana volanului care este responsabil de cei trei martori" . Masina merge ok, FARA ESP, dar ABS merge.

Vreo idee? Va mulțumesc. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
spido   
spido

La o diagnoza se vede daca G85-caci despre el e vb..e activ sau nu.Cauta pe cineva care stie ce face..

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ioana   
Ioana

Ce inseamna tester? Mi-e greu sa cred ca nu apare nimic in loguri. Scaneaza masina cu un tester original (gasesti in aria de prestari servicii colegi cu asa ceva).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
incepatorcj   
incepatorcj

ai desfacut recent volanul? ma refer daca ai dat cumva acei senzori jos din spatele volanului.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
pkbhax   
pkbhax

Ai încercat să virezi de volan stânga maxim și după dreapta maxim? Eu așa am pățit dupa ce mi-am schimbat bateria și după a disparut. Și ESP a dispărut la fel, după cațiva km.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
goriciadrian   
goriciadrian
Publicat (modificat)

O sa incerc. Mersi de pont! Dar sunt sceptic.

Modificat de loghy
quote post anterior
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n
On 5/6/2017 at 11:51 AM, Ioana said:

Ce inseamna tester? Mi-e greu sa cred ca nu apare nimic in loguri. Scaneaza masina cu un tester original (gasesti in aria de prestari servicii colegi cu asa ceva).

 

On 5/6/2017 at 11:47 AM, goriciadrian said:

Buna ziua,

Am cautat o problema asemănătoare dar nu am gasit asa ca lansez si eu următoarea problema:

Am un Golf 5 1.9 tdi variant si de vreo 5 luni merg cu trei martori aprinsi in bord, respectiv ESP, Tire pressure si Servo directie (volan). Am pus masina pe tester, nu a rezultat nimic si am fost indrumat catre un electrician care mi-a spus ca "cred ca e picat senzorul de pe coloana volanului care este responsabil de cei trei martori" . Masina merge ok, FARA ESP, dar ABS merge.

Vreo idee? Va mulțumesc. 

Exact cum ti-a zis Ioana - nu exista sa faci diagnoza si sa nu gasesti problema, in cazul tau - nu e vorba de eroare stocata - trebuie verificat in blocurile de masura, etc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
goriciadrian   
goriciadrian
Publicat (modificat)

Tester inseamna ca am dus masina la mecanic si el nu a gasit nimic cu diagnoza. M-a sfatuit sa merg la un electrician, care mi-a facut o diagnoza si mi-a zis ca "probabil" este de "vina" un senzor de pe "coloana" volanului. Nu sunt chiar "a-tehnic" doar ca stiti si voi cum e cu "specialistii", 

Respectiv butoneaza o jumatate de ora la masina, si daca ii intrebi "Care e problema?" , daca nu iti inchid gura cu un răspuns de genul "Auzi ma nene, ma lasi sa imi fac treaba sau vrei sa te invat ce fac eu?" , se multumesc sa imi raspunda cu un invariabil "Pai sa vedem... Mai trebuie sa verificam"

Am incercat si varianta aia cu "maxim dreapta - maxim stanga" dar fara rezultat.

Pacat ca nu exista o varianta mai accesibila sa ne facem noi diagnoza. Chiar si in modul "Read only" , adica sa nu pot schimba variabilele masinii, ci doar sa "vad" care e buba. Softurile costa exorbitant, iti trebuie "1001" interfete de conectare si nu prea imi da mana sa bag cateva sute de euro in echipamente. Pentru ca se presupune ca specialiștii au tot ce le trebuie...

Modificat de goriciadrian

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

Cam putina treaba face singura interfata/soft-ul - aici este vorba de experienta, cat ai lucrat, cu ce te-ai confruntat, etc... foarte multa lume cumpara o interfata clona de 100 lei, dupa care se apuca de facut diagnoze cu 10..20..30 lei - deseori, pleci mai ametit de acolo, decat ai ajuns.

Revenind - electricianul trebuia sa se apuce de desfacut, eventual sa inlocuiasca senzorul, etc - cine se ocupa cu/numai VAG-uri, in general are si piesele pe stoc/le poate aduce, pentru a rezolva/proba. Eu cam asa procedez - am permanent stoc piese (calculatoare, senzori, module, etc) sau comand daca e nevoie.

Atata timp cat ai toti cei 3 martori aprinsi, nu se rezolva cu limita de forta - stanga/dreapta maxim

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
manomihai91   
manomihai91

Buna seara.detin un vw jetta 2008 1,9tdi 105cp.si am in bord martorul.check engine aprins.am bagat testerul iar pe tester imi da eroare pe filtru de particule sau pe senzorul de la.filtru de particule.stie cnv vreo rezolvare?am vazut ca in bord are martor si de filtru de particule dar acela nu sta aprins ,doar la punerea contactului

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

posteaza eroarea EXACT asa cum apare pe tester.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n
11 hours ago, manomihai91 said:

Buna seara.detin un vw jetta 2008 1,9tdi 105cp.si am in bord martorul.check engine aprins.am bagat testerul iar pe tester imi da eroare pe filtru de particule sau pe senzorul de la.filtru de particule.stie cnv vreo rezolvare?am vazut ca in bord are martor si de filtru de particule dar acela nu sta aprins ,doar la punerea contactului

daca eroarea este pe senzorul g450, schimba-l.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
goriciadrian   
goriciadrian

Salut, baieti! Revin cu rezolvarea, cel putin pt mine, a problemei martorilor aprinsi:

Am fost la un electrician si mi-a "invatat" din nou senzorul de pe coloana de directie sa "stea la zero". Adica mi l-a resetat sau ceva de genul. Cert este ca acum merge si ESP si nu mai am niciun martor aprins.

Mersi de raspunsuri și susținere. 

IMG_20170707_1144305.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
manomihai91   
manomihai91
On 08.08.2017 at 13:39, F l o r i n a scris:

daca eroarea este pe senzorul g450, schimba-l.

 

Asta.i eroarea care o da pe tester...am schimbat senzorul de presiune gaze filtru particule...si la fel am check engine in bord...

20170814_175844-1.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×