Jump to content

Cutie multitronic a4 b8


audi a8
 Share

Postare recomandată

Pt CVT 8+1 ai nevoie de :

-7L ulei ( intra 6.5)

-filtru

-oringuri filtru

-buson 

-si respectata procedura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre filtrul pe care l-am postat eu mai sus este vb? Și o-ring-uri tot pt el? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva dacă schimb filtrul acesta degeaba odată cu schimbul uleiului în cutie sau e bine ca fac asta? 

filtru-ulei-cutie-viteze-automata-audi-a4-a5-a6-20a3553911808b4203-0-0-0-0-0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce inseamna filtru se inlocuieste ,ca altfel nu se mai numea filtru.

Filtreaza mizeria/spanul...

Pe tevile ce intra in filtru sunt 2 oringuri ,recomand inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu ca e filtru. Dar din câte mi s-a mai spus e capsulă.. Deci filtrează doar lichidul de răcire care intra in el și iese.. Nu ar avea contact cu uleiul din cutie.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleu....filtreaza uleiul din cutie care duce in radiator !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Acuma am înțeles. Și mai este încă un filtru intern în afara de asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,a apărut și la mine acest huruit ca de rulment undeva la cutia multitronic 8+1. Cutia funcționează perfect! Zgomotul este cel mai perceptibil, în D,la turații mici,când intra în sarcină.  În S aproape nu se aude,ceia ce ma face să cred că fenomenul este legat de turația motorului. Zgomotul s-a accentuat în ultimii 1000km,de când am luat masina. Prima data nici nu-l auzeam,s-a accentuat destul de repede. Vad ca nimeni pe aici nu a spus să fi rezolvat aceasta problemă. 

Chiar nu a rezolvat nimeni?

A4 b8,5 2,0 tdi.2012.

Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Cutie multitronic a4 b8
  • 1 year later...

Salut,a apărut și la mine acel huruit ca de rulment.

Știe cineva ce poate fi?

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 5/8/2017 at 5:34 PM, audi a8 said:

Ii multumesc frumos lui @Florin@Caractere pt ajutorul dat! Ii sunt dator vandut! 

Salut! Cum s-a rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor ! Am o singura intrebare si sunt sigur ca multi dintre voi ma vor ajuta sa gasesc raspunsul corect la problema mea !

Detin un Audi a4 B8 2.7 tdi cu cutie automata , si am o problema imi sta frana pe spate (luminile de la stop pe frana ) , am schimbat 5 switch-uri , si tot nu am reusit sa elimin problema ! Intra greu in viteze (din  Park in Drive ) , trebuie sa o turez sa plec cu ea de pe loc (cum ceva ar bloca) , martorul care este aprins in bord este rezistenta (spira),si aceasta este intermitenta ! De asemenea cand masina este orpita si o pornesc cand incerc sa schimb din P in D intra greu si dupa imi apare martorul de la esp si cel de la presiune rotii! Nu inteleg de la ce ar putea fi pentru ca pe tester a dat ca este problema de la switch ! dar nu este , va rog sa ma ajutati , si va multumesc anticipat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!