Jump to content

Reglare avans (torsion value) pentru motor BXE


corbustf
 Share

Postare recomandată

S-a intins cureaua. . Fa verificare la intinzator sa fie la pozitia lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! După schimbarea distribuției la 1.9 tdi bxe,e obligatoriu sa fie reglat și avansul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fie in parametrii, consum, etc, da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

va salut!

La un motor BXE valoarea la avans (grup 4 unghi torsiune) sta doar la 0(zero) si nu citeste altă valoare indiferent de reglajul mecanic ,mentionez ca relantiul este f mare(970),pornirea sfert...rece-cald, consum f mare 10-12% si la relanti oscileaza 0,4-0,5/h...nu trage!

Pe tester uneori senzor ax cama semnal slab...acest senzor ne arata valorile avansului?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Verificati cablaj de la senzor G40 la ECU motor. Daca este ok, inlocuiti senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, F l o r i n a scris:

Da. Verificati cablaj de la senzor G40 la ECU motor. Daca este ok, inlocuiti senzorul

Multumesc mult...am să merg să sun cablajul...care banuiesc, merge la ecu...daca nu deranjez cu intrebarea (de puturos) la ce pin corespunde cu ecu...nu de alta dar sunt -10 grade.Stimă!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am și eu o întrebare, am un bxe și am 4 ani de la distributie, cam 43000 km făcuți cu ea, dar am citit pe forum ca ar trebui să am -2.5 la avans iar eu am -2.9 ,din  auza ca s-a întins cureaua?

Pornirea la rece este brutala,doar prima pornire (la rece) și am miros de motorina nearsa pentru câteva secunde, sa fie de la avans.

Din  ate știu distribuția se schimba la 120000 sau 5 ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, jantorero said:

Multumesc mult...am să merg să sun cablajul...care banuiesc, merge la ecu...daca nu deranjez cu intrebarea (de puturos) la ce pin corespunde cu ecu...nu de alta dar sunt -10 grade.Stimă!

 

Cod motor, an fabricatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, F l o r i n a scris:

Cod motor, an fabricatie ?

cod motor BXE,an 2008

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minute în urmă, jantorero a scris:

cod motor BXE,an 2008

în urmă cu 10 ore, F l o r i n a scris:

Da. Verificati cablaj de la senzor G40 la ECU motor. Daca este ok, inlocuiti senzorul

Multumesc mult...am să merg să sun cablajul...care banuiesc, merge la ecu...daca nu deranjez cu intrebarea(de puturos) la ce pin c

 

în urmă cu 17 ore, jantorero a scris:

va salut!

La un motor BXE valoarea la avans (grup 4 unghi torsiune) sta doar la 0(zero) si nu citeste altă valoare indiferent de reglajul mecanic ,mentionez ca relantiul este f mare(970),pornirea sfert...rece-cald, consum f mare 10-12% si la relanti oscileaza 0,4-0,5/h...nu trage!

Pe tester uneori senzor ax cama semnal slab...acest senzor ne arata valorile avansului?

multumesc!

orespunde cu ecu...nu de alta dar sunt -10 grade.Stimă!

 

10 minute în urmă, jantorero a scris:

cod motor BXE,an 2008

Astazi am vrf cablaj care vine la senzor ax cu came...pe pinul1=5v,pin2=5v,pin3=masa(am 12v față de plus)...deci am cablaj bun!

Dupa care am schimbat senzorul ax came....În continuare NU am valoare la avans(unghi torsiune),valoare indicată este tot zero...relantiu mărit(980 rotati / min),pornire usoara rece-cald!

Ca si precedentul senzor se cunoaste daca scot mufa...pornire grea si eroare!

Altceva care influenteaza citirea avansului ...ce factori ar mai influența...deci zero acela din canal patru stă nemișcat și cand turez!

De unde turatie de 980 r/m?

avans1.jpeg

avans2.jpeg

avans1.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știe nimeni care este chichița?

Nu indică vcds-ul starea avansului,(doar zero)....dar mecanic funcționează!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Dupa ce am schimbat distributia (cu pin de blocare doar la axul cu came si semne ca nu s-a potrivit cel de la fulia vibrochenului), la masina din profil (BXE, 2008), nu am verificat si avansul. Am mers asa o perioada, si am observat ca a crescut un pic consumul, inainte aveam 5.2 extraurban, acum am 5.9. Am banuit ca e un pic prea avansata si acum m-am hotarat sa bag VCDS si sa vad ce valori am. iar cand i-am dat cheie valoarea fluctua intre -3.9 si -4.4, dupa ~ 1min s-a stabilizat la -4.4. Masina porneste bine, trage ok(chiar pare ca are demarajul un pic mai bun decat inainte,), dar am vazut ca ar trebui avansul sa fie la -2.5. Intrebarea e, nu trebuia sa consume mai mult daca era peste valoarea de -2.5 si nu sub ea? Multumesc.

66.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune distributia cum trebuie la punct.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la avans (ungiul de torsiune) ? E prima distributie pe care am facut-o. 🙂

Modificat de Cristi 78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Ai -4.4. Regleaza pana ajunge intre -1.5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna. Am reusit sa aduc torsion value la -2.0 dar in continuare am cantitatea injectata marita. inainte aveam -3.4 si la fel. Sa incerc torsion intre 0-1,5? pt o mai buna injectie . Va rog niste pareri                                                                                                                             IMG20221125112417.thumb.jpg.80724504a10d5f01eb0b543afa4bb486.jpg8IMG20221125112318.thumb.jpg.20f6cd869aa9f19284248cc9faf73304.jpgIMG20221125112534.thumb.jpg.671138ff2281b6a9faa67f2bc94475a3.jpgIMG20221125112417.thumb.jpg.707384aa5bdd128ba17ddf7a309fc8bd.jpg

 

Modificat de dac_ian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Apelez la ajutorul vostru sper sa gasesc intelegere. Motor 1.9TDI BXE deci cu ECU16 a fost schimbat o data axul cu came plus doua distributii. Masina are un consum mare de aici valorile ridicate la cantitatea de injectie. Am inteles ca valoarea perfecta la torsion value e -2.5 am reusit -2. Din unele opinii de pe forum schimband axul cu came la un moment dat sa nu mai fie valabil -2.5 in cazul  meu. Solutii, altele decat proband reglaje in torsion value care ar fi.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce alte operatii s-au mai facut la masina?

De ex.; s-a schimbat simering de palier, cel de la iesire arbore cotit catre cutie viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut o inlocuire a axei cu came in urma unor probleme de uzura prematura. S-a schimbat cuzineti si cam tot ce trebuia, nu retin daca semering de palier. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simering-ul de palier are pe el traductorii pentru senzorul G28 care "citeste" pozitia arborelui cotit.

Daca acest simering n-a fost pus cu presa speciala si are un unghi fata de ora 12 comportamentul este similar cu ce ai descris mai sus.

Se diagnosticheaza cu osciloscopul urmarind semnalele de la G28 si de la G40, dar nu stiu vreun service care stie sa faca acest lucru, ma refer la Bucuresti.

 

Ai vreo eroare pe motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G40 e la axul cu came, nu s-a umblat la arborele cotit, conf celor spuse.

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are eroare. Deci chiar nu stiu sa fi fost schimbat simeringul, dar daca a fost schimbat nu a fost facut cu presa. Daca incerc alte variante de torsion value mai degraba spre 0 si sa urmaresc in paralel daca scade cantitatea injectata...? ar fi o solutie? am coborat ulterior si RPM la 800 si merge chiar mai bine la relantiu. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, G28 este la arborele cotit, multumesc pentru atentionare, o sa modific si mai sus sa ramana corect.

 

Daca nu s-a schimbat simering de palier, atunci ne gandim din nou al axa cu came, ce cod s-a montat, ce producator?

Distributia s-a pus cu cale de PD?

 

"Avansul" la BXE din fabrica vine la -2,5, deci acolo este valoare optima pentru acest motor.

Dar repet, acest Torsion value este calculat pe baza impulsurilor de la G40 si G28, daca unul din ele are trenul de impulsuri defazat valoarea calculata nu este corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Și pentru reglaj cantitate injectata la por ire ce cod pot folosi la login ca 12233 nu merge,este vorba de edc 16 și cod bxe.

Pornește ca si cum ar porni în 3 timp de 2 secunde cu fum albastru pe evacuate și miros de motorina nearsa.

Unghiul este la -2.0,sa încerc sa-l duc la -2.5?Acum 3000 km a fost înlocuită distribuția. 

 

Modificat de bebeadi35
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!