Jump to content

Faruri fisurate Altea XL


45WRK
 Share

Postare recomandată

Farurile nu au fost inlocuite,sunt aceleasi ( au eticheta de cu Seat / Valeo) . In urma reparatiei s-a schimbat doar tragerul, fara fata ,grila centrala inferioara si " fusta " aceea de sub bara.

Avaria a fost de mici proportii ,practic bara a fost zgariata in profunzime in partea inferioara ,grila centrala sparta si un mic suport de pe trager care sustinea un senzor.

Nu mi-am imaginat  ca se va intampla asta ,ca n-as mai fi schimbat nimic. Suportul ala de pe trager ar fi mers probabil lipit cumva si bara putea fi reparata pe masina (chit fibra +vopsit) si inlocuiam decat grija centrala inferioara . Dar...m-am gandit ca era masina noua si sa nu o peticesc dupa doar 3-4 luni....?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farurile au fost sigur demontate si montate la loc in timpul reparatiei. Tu nu aveai de unde sa stii ca au fost montate prost, ai fost de buna de credinta. Poti doar sa incerci sa rezolvi problema cu cei care au facut reparatia, daca nu, ma tem ca nu ai nici o alta solutie de a rezolva lucrurile decat din buzunarul propriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce spui Cristian,e complicat - nu recunoaste nimeni ca a gresit . Ma lupt cu morile de vant. Nu stiu cat m-ar ajuta o sesizare la protectia consumatorului,dar am sa ma documentez si o fac si pe asta sa stiu ca am incercat toate caile. Sa-i dau in judecata e bataie mare de cap -timp +bani ...si probabil pe asta se si bazeaza si Dealerul si Importatorul . Iar in final ..o sa incerc initial sa vad daca pot opri marirea fisurilor ,am cautat pe net si sunt cei care repara parbrize la fel si faruri. Fisurie sunt sub capota ,nu se vad daca ar ramane asa si farurile ar ramane etanse...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Importatorul nu are nici un rol in discutia ta cu service-ul care a facut reparatia, nu e o problema legata de garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In opinia mea ar trebui sa aiba , dealerul respectiv banuiesc ca e acreditat de ei sa faca reparatii si ar trebui sa respecte niste standarde calitate,iar daca nu o fac sa fie trasi de maneca ... Dar in Romania nu-si asuma nimeni nimic si esti"pasat" de la unul la altul pana de obicei renunti in cazul in care nu ai suficienti nervi ,timp si bani sa -i dai in judecata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare !

Mai am o speranta..

Dupa o sesizare pe care le -am trimis-o pe mail saptamana trecuta celor de la Metrotehnica cu cc la Porsche Romania in care le-am "demontat" teoria potrivit careia farurile s-au fisurat datorita capotei care a fost inchisa necorespunzator ieri am primit un telefon si azi am fost la service sa mai analizeze un pic problema ,sa faca fotografii la faruri ,la lot si data de fabricatie . S-au convins si ei ca nu atinge capota pe faruri sub nici o forma ..Se pare ca au mai primit o informare tehnica de la producator precum ca ar fi fost un lot de faruri cu probleme  .De data asta nu mi-au mai trimis-o pe mail,se pare ca tipul de la service care mi-a trimis-o pe precedenta "si-a furat-o " un pic pentru ca n-ar fi trebuit sa faca asta . Trebuia sa-mi dea un respuns simplu ca nu tine de garantie problema , dar spre norocul meu mi-a trimis nota de informare pentru ca i-a fost mai simplu sa dea FW la mail ?

Prin urmare ..astept.. ?

Sa aveti un weekend frumos !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am analizat si la mine, capota nu atinge in nici o ocazie (chiar lasata de sus) nici o margine de far.

La tine este un produs neconform (farurile) , sau o reparatie neconforma.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ce-ai mai facut cu problema ta?

 Cum s-a rezolvat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Nu s-a rezolvat nicicum . Dupa cea dea doua constatare la care s-a convins toata lumea ca nu atinge capota sub nici o forma in faruri.. A venit si raspunsul de la Metrotehnica ,girat de Porsche precum ca " este cert ca fisurarea farurilor s-a produs datorita unor forte externe si nu intra sub incidenta garantiei" . Ce forte externe pot actiona sub capota.... nu-mi dau seama !?!? Sunt scarbit , niste nemernici... ( scuzati limbajul) Le -am spus si lor ca singura forta care poate actiona acolo este cea de frecare cu aerul... 

Am facut si o sesizare la ANPC ,dar n-am mari sprante , vom vedea ... Din pacate ,asta e Romania ... ☹

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Iata exemplu de o forta externe: De ex. ai parcat in fata portii mele, iar eu impreuna cu 2 prieteni ti-am impins masina mai in spate proptindu-ne in ce am apucat, inclusiv in faruri. Cu greu, ca era in viteza. Fara suparare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megamotoreta

In cazul acesta risti sa-i rupi urechiusele de fixare a farurilor, nu ai cum sa impingi in far incat sa-i spinteci farul.

Modificat de Cristian
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,corect . Risti sa rupi urechile de prindere nu sa provoci mai multe fisuri pe conturul farului la imbinarea cu lupa ( vezi foto) . Si apropo de parcat ... Sunt f atent unde parchez de regula .?Ca asa mai mi-au bagat o vrajeala cei de la service precum ca am parcat sub un pom asta iarna dupa care a cazut o cantitate de zapada suficient de mare cat sa apese pe capota incat sa sparga farurile dar suficient de mica incat sa nu indoaie capota .... SF-uri !!!  Dupa care le-am spus .. Pai parca stabilisem ca ,capota nu atinge in faruri sub nici o forma  si in nici un caz in acea zona . " A da , asa este dar tot nu le putem schiba in garantie ca nu vrea Porsche " -a fost " porumbelul " care a scapat din gura consilierului de service . " Notele informative cu privire la diverse probleme ce ar putea  aparea ( cum e a dumneavoastra) sunt facute pentru reduceri de costuri " . Deci... In final sunt multumit ca nu am alte probleme mai grave  ,ca cine stie ce justiicare mai gaseau.  Traim in Romanica si asta ne mananca toti nervii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fi facut reparatia la PBN probabil ca tratau altfel problema ta cei de la Porsche, era o problema de bucatarie interna.

De altfel Metrotehnica nu mai este dealer Seat, a ramas doar partener service Seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are importanta daca Metrotehnica este sau nu dealer Seat, ramane in continuare service autorizat Seat, ceea ce il pune la egalitate cu celelalte serviceuri din reteaua Porsche. Dupa atatia ani e greu sa dovedesti ca problema ridicata acum se datoreaza unei reparatii anterioare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic nu are importanta, practic fiecare detaliu (din spate) conteaza.

Cand QC (quality control) intre ateliere (implementat in reteaua Porsche, pentru a se face tracking down usor la cine a gresit si descarcarea pe bugetul atelierului respectiv) in cadrul unui service exista, este doar o problema interna sa gasesti persoanele raspunzatoare.

Pe de alta parte, ca importator, atunci cand nu ai procesele acestea evidentiate in cadrul unui service autorizat, si QC nu se face in fiecare etapa de reparatie a masinii, nici nu poti accepta de facto ca este o problema de constructie piesa.

Detaliile sunt foarte importante!

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT @Dolfin Nu ai dreptate. Ca sa intelegi, Porsche Romania, cand a castigat licitatia cu Ministerul de Interne, pentru Polo, cele de la Politia Rutiera, a facut tranzactia prin Midocar, nu prin PBN. Din acest motiv sunt de acord cu @Cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce idee ai vrut sa transmiti, insa Midocar este un dealer de alt calibru, au autorizare pentru Audi respectiv VW si asta cere multe puncte bifate in audit-ul de marca.

Referitor la deciziile de achizitie, de unde, de ce...sunt alte criterii acolo...nu a service-urilor.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut sa spun ca decizia o ia PoRo si nu conteaza ca s-a dus la Metrotehnica sau PBN sau in alta parte...primea acelasi raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar eu am explicat resorturile unei decizii, cand ai anumite date de intrare.

Cu alte date de intrare este posibil ca decizia sa fi fost alta, ca sa nu mai spun ca era foarte probabil sa nu apara respectiva speta..

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca respectiva " speta" mai aparea sau nu daca reparatia de acum 2 ani era facuta in alte service . Eu cred insa ca de fapt farurile au avut o problema .. Spun asta deoarece azi am avut un pic de timp si am studiat farurile la fosta mea Fabia 2 din 2008 care e utilizata de tatal meu in prezent si la care capota chiar sta practic pe faruri ( loveste si freaca pe ele indiferent cat reglezi tampoanele alea de sub capota si nu a fost niciodata avariata). Paradoxul e ca la Fabia nu s-au fisurat / spart farurile in 9 ani . Deci... Chiar nush ce sa mai cred ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!